Porsch Supercupquote:The Blancpain GT Series is a sports car racing series organized by the Stéphane Ratel Organisation (SRO) with the approval of the Fédération Internationale de l'Automobile (FIA). It features grand tourer racing cars modified from production road cars complying with the FIA's GT3 regulations. The series is divided into two separate championships, the Blancpain GT Series Sprint Cup and the Blancpain GT Series Endurance Cup. Although the Blancpain GT Series Endurance Cup is organised since 2011, the inaugural season of the Blancpain GT Series is 2014, because in that year the FIA GT Series became the Blancpain Sprint Series, which is now the Blancpain GT Series Sprint Cup. The series is primarily sponsored by Swiss watchmaker Blancpain.
quote:De Porsche Mobil 1 Supercup is de hoogste toeringwagen competitie, waarin alleen met Porsche's gereden wordt. De races worden gereden in het voorprogramma van de Formule 1, ze worden na de GP2 en voor de Formule 1 gereden. Het wordt georganiseerd door Porsche. De Porsche Supercup werd in 1993 opgericht. Het is vergelijkbaar met de DTM. Er zijn 15 teams met elk twee coureurs. Deze klasse is de samengevoegde versie van de verschillende nationale Porsche Carrera kampioenschappen over de hele wereld, zoals in Duitsland en in Aziė.
De rijders rijden allemaal in dezelfde Porsche 911 GT3 (Type 997), gebaseerd op de Porsche Carrera.
Zie de laatste 2-3 posts van het vorige topic, het lijstje kanshebbers is vannacht gehalveerd en de culthelden van de Dacia hebben een hoopje schroot met een Dacia-logoquote:Op zondag 21 mei 2023 06:30 schreef Het_Bokje het volgende:
wir sind wieder dabei.
Nog leipe shit gebeurd vannacht?
Manta PowerRRRRR
Ai....quote:Op zondag 21 mei 2023 06:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zie de laatste 2-3 posts van het vorige topic, het lijstje kanshebbers is vannacht gehalveerd en de culthelden van de Dacia hebben een hoopje schroot met een Dacia-logo
Damn, had de crash zelf nog niet gezienquote:
Rechtstreeks vanuit de pitstraat de muur inquote:Op zondag 21 mei 2023 07:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Jezus, en ik hing net de was op
Oh, #108 kaputt
quote:Op zondag 21 mei 2023 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de pitstraat de muur in
En bedankt, nu heb ik weer trek in frikandellenquote:Op zondag 21 mei 2023 07:52 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwe remmen op de Frikadelli, hebben ze dat ook weer gehad.
Inmiddels zou dat praktisch gezien lunch zijn, dus ja, kom maar doorquote:Op zondag 21 mei 2023 08:06 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik weer trek in frikandellen
Ja vrijdagavond nog toch? Waardoor die BMW zaterdag gewoon in orde wasquote:Op zondag 21 mei 2023 08:15 schreef Sabata het volgende:
over sportiviteit gesproken. Slager Klaus Abbelen (de eigenaar van de Frikadelli Ferrari) heeft zijn werkplaats vlakbij de ring beschikbaar gesteld aan Wallenhorst BMw toen ze grote problemen met een van hun autos kregen. ik ga even ontbijten.
Dit kijken is wel motiverend ja om het zelf te rijden in de simquote:Op zondag 21 mei 2023 09:53 schreef Het_Bokje het volgende:
Nouja, ik ga ook nog maar even een rondje knallen
(in Assetto Corsa of Project Cars (1) )
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En daarom vind ik het extra knap dat die lui wel een hele ronde kunnen rijden zonder te crashenquote:Op zondag 21 mei 2023 09:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit kijken is wel motiverend ja om het zelf te rijden in de sim
Ja ik ook. Al weet ik wel inmiddels hoe hard ik ongeveer kan maar sommige bochten zijn toch te haaks waardoor ik nog te bard ga en crash.quote:Op zondag 21 mei 2023 09:57 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
En daarom vind ik het extra knap dat die lui wel een hele ronde kunnen rijden zonder te crashen![]()
Afgelopen nacht kreeg ik het voor elkaar om 1.2 ronde in een treintje te rijden....totdat het fout gaat...na 10 min al...
ik dacht het Frikandellen waren die iets te lang op de BBQ lagenquote:Op zondag 21 mei 2023 10:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al weet ik wel inmiddels hoe hard ik ongeveer kan maar sommige bochten zijn toch te haaks waardoor ik nog te bard ga en crash.
Veel crashen leer je veel van![]()
#70 wiel in brand
Manthey vindt dit niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Stolz is er klaar mee en slaat een gat. Daar mag 'ie trots op zijn, haha!quote:Op zondag 21 mei 2023 10:28 schreef StephanL het volgende:
Lol gaan die Mercedessen weer
Samen uit de pit![]()
Ja harde klapper.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de crash met de Dacia is even op tv geweest
lijkt mij wel. De Dacia kon moeilijk verder aan de kantquote:Op zondag 21 mei 2023 10:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja harde klapper.
Neem aan dat de achteropkomende auto de schuldige is, in die zin dat die een veilige plek moet zoeken om in te halen?
Klopt. Spring maar een keer bij mij in de sim.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil Nordschleife en Isle of Man's Snaefell Mountain Course altijd graag in zo'n spelletje doen, maar de spellen die voor mijn matige niveau een beetje leuk zijn hebben het niet en degenen die het wel hebben zijn vaak meer bedoeld voor (semi-)simracen ipv gewoon even een beetje arcade-achtig rijden met de pijltjestoetsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |