De #98 ging er al bijna in de fout daar, op lage snelheid ook nog eens.quote:Op zondag 21 mei 2023 13:29 schreef Starflyer het volgende:
De 562 Porsche in de vangrail. Met lekkende vloeistof wat het lekker glad maakt daar.
Met 2x 8 ronden kan de #30 het toch maar met 1 stop redden? Ongeveer 66 minuten per run + stop van iets meer dan 2 minuten moeten ze precies goed uit komenquote:Op zondag 21 mei 2023 13:50 schreef heywoodu het volgende:
Catsburg is weer binnen geweest, in principe moet de auto nog twee keer stoppen, waaronder heel kort voor het einde. De BMW rijdt daardoor nu op kop, maar zou het óók met vanaf nu twee stops kunnen doen door hun andere pitstopritme.
Maar de runs gaan eerder naar de 55-60 minuten volgens mij, bij de #30 althans. Commentatoren zijn er redelijk van overtuigd dat het een minutenspel gaat worden of ze het wel of niet halen. Kortere stints = kortere minimumstoptijd, dat speelt ook mee eventueelquote:Op zondag 21 mei 2023 13:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met 2x 8 ronden kan de #30 het toch maar met 1 stop redden? Ongeveer 66 minuten per run + stop van iets meer dan 2 minuten moeten ze precies goed uit komen
Volgens mij is de max runtime 70 minuten?
Bij 7 ronden heb je stints van iets meer dan 57 minuten. Bij 8 ronden iets meer dan 65 minutenquote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de runs gaan eerder naar de 55-60 minuten volgens mij, bij de #30 althans. Commentatoren zijn er redelijk van overtuigd dat het een minutenspel gaat worden of ze het wel of niet halen. Kortere stints = kortere minimumstoptijd, dat speelt ook mee eventueel
Nou ja, we gaan het zien. Er zit in elk geval wel een vrij significant verschil tussen de twee, ik hoop dat het precies de kant van de Ferrari op gaat vallen voor ONZE Catsburgquote:Op zondag 21 mei 2023 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij 7 ronden heb je stints van iets meer dan 57 minuten. Bij 8 ronden iets meer dan 65 minuten
Volgens mij stond daar net een wagen stilquote:Op zondag 21 mei 2023 14:23 schreef heywoodu het volgende:
Slow zone aan het eind van de Döttinger Höhe, bij Tiergarten, maar daar staat helemaal niks langs de kant
De Ferrari gaat het halen met 1 stopquote:Op zondag 21 mei 2023 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Commentator: de #98 kan het vanaf nu af met één stop. Of de Ferrari dat kan is de vraag, kans bestaat dat ze niet genoeg brandstof hebben en een hele korte stop moeten doen voor de laatste 1 of 2 ronden. We gaan het zien..
Dat is ook ongeveer de nieuwwaarde van zo'n dingquote:Op zondag 21 mei 2023 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Laurin Heinrich, toch een bekende uit de Porsche Supercup, heeft 3000 euro boete gekregen voor het kapotmakenvan de Dacia. En terecht.
Daar hebben de Engelse commentatoren het ook al 2-3 uur over, dat het spannend zou gaan worden. Lijkt nu uiteindelijk precķes goed te gaan vallen voor ze ja, maar dan moet er wel wat bespaard worden (en moet het goed uitkomen met de vlag)quote:Op zondag 21 mei 2023 15:42 schreef Sabata het volgende:
Peter Reichert en Maro Engel waren aan het speculeren dat de Ferrari nog een tankstop ging maken. Lijkt erop dat ze dat nķet doen, ging zonet de box voorbij
Zou wel een bijzonder verhaal zijn, ruim twee jaar na het overlijden van zijn vrouw, mede-eigenaar en teamgenote.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef Sabata het volgende:
Eigenaar Klaus Abbelen heeft het even niet meer, trok, zich in een tent achter de box terug
Hij heeft wel wat weg van Jillert Anemaquote:Op zondag 21 mei 2023 15:47 schreef Sabata het volgende:
Eigenaar Klaus Abbelen heeft het even niet meer, trok, zich in een tent achter de box terug
Daar ging net zoveel in als tijdens de vorige stint. Ca 108 liter.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:50 schreef Sabata het volgende:
Rijdt weer door, ik vraag me af of ze de Audi truc geprobeerd hebben, tank bijna de hele race 75% vol, behalve bij de laatste stint
Het gat is ook nét te klein om nu een rustige ronde neer te zetten en hier de laatste ronde van te maken, want dan komt de BMW er voorbij...als het een halve minuut meer ofzo was geweest had Pittard hier de laatste ronde van kunnen maken.quote:
Qua uiterlijk misschien, maar is wel een stuk vriendelijker in de omgangquote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Jillert Anema
Dat is ook niet zo lastigquote:Op zondag 21 mei 2023 15:51 schreef Sabata het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien, maar is wel een stuk vriendelijker in de omgang
Ik heb TT Isle of Man 3 een paar maanden terug kunnen testen in Milan bij Raceward, die is best ok als je hem op PS5 speelt. physics kunnen op beginner afgesteld en je kan 200 km weg verkennen voor je je aan time trials waagt.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil Nordschleife en Isle of Man's Snaefell Mountain Course altijd graag in zo'n spelletje doen, maar de spellen die voor mijn matige niveau een beetje leuk zijn hebben het niet en degenen die het wel hebben zijn vaak meer bedoeld voor (semi-)simracen ipv gewoon even een beetje arcade-achtig rijden met de pijltjestoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |