En nu naar bed of roken offstream met een drankje erbij of liggen er al 2 mensen te slapen zodat we die kunnen haan aanschouwen ?quote:
tot nu toe on stream roken voor zolang het duurtquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu naar bed of roken offstream met een drankje erbij of liggen er al 2 mensen te slapen zodat we die kunnen haan aanschouwen ?
Niemand ontsnapt ?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:50 schreef mootie het volgende:
Dus Bern had weer een toffe escaperoom in elkaar gedraaid? Dat soort dingen kan hij echt goed.
Er viel ook nog niet veel te cossen ik was er al om 4 uur maar niets te melden behalve dat de vogels fluitenquote:
ze is dikker geworden vind ikquote:Op zondag 21 mei 2023 08:04 schreef Dotteke het volgende:
Krijgt Eunice nu zo dik hoofd of valt het mij nu pas op?
Ja he viel mij ook opquote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor lieve kijkbuiskinderen, ze stijgt weer op....
[ afbeelding ]
Goedemorgen Cos
ja en dan ook nog eens veel afgevallen erbijquote:Op zondag 21 mei 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag van de week een JW die net de loods in ging en een JW die de loods uitging
In die paar maanden knap oud geworden. Dat zie je vaak met mensen die een RLS uitgaan dat ze er een stuk ouder uitzien dan toen ze er in kwamen.
Stress.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik zag van de week een JW die net de loods in ging en een JW die de loods uitging
In die paar maanden knap oud geworden. Dat zie je vaak met mensen die een RLS uitgaan dat ze er een stuk ouder uitzien dan toen ze er in kwamen.
Ja ook dat nog.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja en dan ook nog eens veel afgevallen erbij
intervieuw staat ook op linda.nlquote:Op zondag 21 mei 2023 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
https://lovereality.nl/wa(...)FlmJnmKzE0lb87LMkOi4
Nou leuk om mee te doen danquote:Op zondag 21 mei 2023 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stress.
Samen leven met vreemden, gevolgd worden door camera's, je weet dat je snuffert op tv komt maar niet hoe, en programmamakers die zeggen wat je moet en dan het gepest wat zeker gebeurt al zien wij dat niet.
Thanks,even checken wat die muts te vertellen heeft.quote:
Meestal knappen ze na vertrek wel weer op.quote:
Ja ik was er ook verbaasd over.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:29 schreef cinsan het volgende:
morrie die buitenslaapt verwondert me toch een beetje
Beide hebben ze niet,quote:
Dat snap ik dus echt niet dat ze echt denken beroemd te worden door hun deelname.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beide hebben ze niet,die eeuwige roem moeten ze ondertussen ook wel weten dat dat niet zo is
En geld is er maar voor 1
Dat snap ik ook niet, ze moeten nu toch wel beter weten ondertussen.quote:Op zondag 21 mei 2023 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet dat ze echt denken beroemd te worden door hun deelname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |