T waren de russen zeg ik jequote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:08 schreef chufi het volgende:
Oops daar ging iets niet goed .....
https://www.nu.nl/300492/(...)tbasis-zaragoza.html
Ik hoef het niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
ach kon niets anders bedenken of niet echt gezocht
Ow .... nja iets gezelligs?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komen hier toch al bijna geen vrouwen meer ... maar ik wil het wel ff aanpassen hoor
Goedzoquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook regelmatig ... al dat vocht moet er ook weer uit
Andere nieuwsbron kiezen?quote:Op zondag 21 mei 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
Best wel triest dat dit het laatste nieuws van de dag is ...
[ afbeelding ]
Daar is de headline Italie, iets met 36.000 evacués. Ook niet heel vrolijkquote:Op zondag 21 mei 2023 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan
nu.nl zal wel anders zijn nu ..
ff naar rechts kijken ... "net binnen"quote:Op zondag 21 mei 2023 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is de headline Italie, iets met 36.000 evacués. Ook niet heel vrolijk
Ja dat verdelen van de overlast kan beterquote:Op zondag 21 mei 2023 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
Als die Italianen al dat water nou eens naar Spanje brengen, dan heb je twee problemen opgelost.
Die hadden zelf ook al een mega water tekort de afgelopen tijd.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
Als die Italianen al dat water nou eens naar Spanje brengen, dan heb je twee problemen opgelost.
Blijkbaar niet, eerst italie,quote:
Vrees dat er op langere termijn weinig aan te doen valtquote:Op zondag 21 mei 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
Denk dat er op korte termijn sws weinig aan te doen valt ...
Denk dat er in Spanje al veel meer bomen staanquote:Op zondag 21 mei 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat er op langere termijn weinig aan te doen valt
Misschien ook in Spanje veel meer bomen planten?
Heb je je inentingen wel gehaald van te voren?quote:
Mag je niet meer? Of gaat het anders heten nu dat Philips zn naam aan Barca heeft verbonden?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor het laatst in het Philips Stadion voorlopig
Ik mag wel, maar ik heb besloten om er zelf mee te stoppen. Heeft niks te maken met Philips en Barca wat overigens nieuw voor me isquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je niet meer? Of gaat het anders heten nu dat Philips zn naam aan Barca heeft verbonden?
Ze komen 3 jaar op de mouw te staan ...quote:Op zondag 21 mei 2023 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar ik heb besloten om er zelf mee te stoppen. Heeft niks te maken met Philips en Barca wat overigens nieuw voor me is
Was wel een lastige beslissing, want ik had al een scc sinds 1989quote:Op zondag 21 mei 2023 14:23 schreef chufi het volgende:
Maar dat zelf stoppen kan ik me ook wel wat bij voorstellen ... Op tv is het meestal ook prima te volgen hoor
Zo das echt heel lang ... 1-0quote:Op zondag 21 mei 2023 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel een lastige beslissing, want ik had al een scc sinds 1989
Hockeyplay-offs,quote:
Beginnen daar de fans ook al ?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockeyplay-offs,
De wedstrijd begon 20 minuten later,
Binnen de minuut een doelpunt,
5 seconden later gestaakt
Hier kwamen ze ook het veld op ja,quote:
Maar wel met bierquote:Op zondag 21 mei 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kwamen ze ook het veld op ja,
vooral omdat het hek waar ze tegen aanleunden het begaf
Nu vielen ze wel een halve meter, stonden op, en gingen weer terug staan waar ze hoorden. Alleen dan zonder hek ertussen.
Hockeyers drinken netjes hun bier, dat zijn niet van die beesten.quote:
Tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockeyers drinken netjes hun bier, dat zijn niet van die beesten.
Met een ijsklontje?quote:
Dat kan toch niet.quote:
Blijkbaar wel.. was ook niet echt ijsblokjes weerquote:
Hier staat ook nog een koude wind.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.. was ook niet echt ijsblokjes weer
Wind maakt t idd wel weer een stuk frisser, zeker in de schaduwquote:Op zondag 21 mei 2023 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier staat ook nog een koude wind.
Morgen weer een dagquote:Op zondag 21 mei 2023 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wind maakt t idd wel weer een stuk frisser, zeker in de schaduw
Met een kansje op regen.quote:
Welkom terug in Nederland.quote:Op zondag 21 mei 2023 15:14 schreef Prisha het volgende:
Ben weer terug in Nederland. Lekker weertje vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet meer willen nacht of avonddiensten.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:34 schreef engine het volgende:
Vier nachtdiensten. Heb er verder wel zin in. Leuk project.
Ik zou het zeker niet standaard willen maar ik heb er zeker geen moeite mee. Soms vind ik het juist wel fijn. Nu heb ik bijvoorbeeld wel een beetje weekend want anders had ik vanavond al weer terug moeten rijden. Nu morgenmiddag pas ergens. Ook is het in de nacht vaak prettiger werken, rustiger en geen mensen die op je vingers kijken.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer willen nacht of avonddiensten.
Ik heb wel avonddiensten gewerkt. Dat ging eigenlijk best wel ten kostte van mijn sociale kontakten.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Bij sommige projecten doen ze overdag voorbereiden en wordt het echte werk 's nachts gedaan. Dan vliegen de uren voorbij.
We worden oud.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:46 schreef chufi het volgende:
Ik had ook soms ook gewoon projecten die in de nachtelijke uren moesten gebeuren .. Kon soms gewoon vanuit huis ... Maar nachtdienst als dienst draaien nee niet meer ..
Ja dat ken ik wel. Bij mij was het meer dat ik zo vaak van huis was dat ik m'n vrienden bijna niet meer zag. Na een tijd werd ik echt ongelukkig als ik op zondagmiddag weer ergens naar toe moest gaan reizen en daarom heb ik vorig jaar in overleg m'n contract veranderd. Nu sta ik vaker in de werkplaats en moeten ze vragen of ik naar een project wil. Vaak zeg ik wel ja maar ik kan nu dus ook veel makkelijker eisen stellen. Zo heb ik komende zaterdag een festival en heb ik gewoon gezegd dat ik dan thuis wil zijn en dan is het aan mijn werkgever of ze dat organiseren of niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel avonddiensten gewerkt. Dat ging eigenlijk best wel ten kostte van mijn sociale kontakten.
Daar geven we gewoon jou de schuld van.quote:Op zondag 21 mei 2023 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
In deze SC worden ook al geen nachtdiensten meer gedraaid
Ik zag net een interview met Arne Slot, maar de ouders van Aoibhin hebben gelijkquote:Op zondag 21 mei 2023 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
In deze SC worden ook al geen nachtdiensten meer gedraaid
Nee, jij danquote:Op zondag 21 mei 2023 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar geven we gewoon jou de schuld van.
quote:Op zondag 21 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag net een interview met Arne Slot, maar de ouders van Aoibhin hebben gelijk
Ik ook niet ik ging wel vrolijk mijn nachtdienst in als die leuke beveiliger er zatquote:Op zondag 21 mei 2023 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer willen nacht of avonddiensten.
Dat is in eerste instantie al niet erg handig aangepakt, dat gaat vast nog even durenquote:Op zondag 21 mei 2023 20:51 schreef Soury het volgende:
WGR / Zeurende en drammende werkneemster Leuk topic
Ja een volg topicquote:Op zondag 21 mei 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is in eerste instantie al niet erg handig aangepakt, dat gaat vast nog even duren
Toch niet de verkeerde he? Je hebt er te veelquote:
Dat valt best tegenquote:Op zondag 21 mei 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch niet de verkeerde he? Je hebt er te veel
Is dat zo? Yvonne heeft een een keer verteld dat iedereen van de crew de zelfde knopjes heeft, nadat DJMO mijn notes score had geopenbaard.quote:
Maar zoveel is dat niet ik kan notes zien en posts verwijderen, that's itquote:Op zondag 21 mei 2023 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo? Yvonne heeft een een keer verteld dat iedereen van de crew de zelfde knopjes heeft, nadat DJMO mijn notes score had geopenbaard.
Posts verwijderen zou ik toch ook wel willen kunnenquote:Op zondag 21 mei 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zoveel is dat niet ik kan notes zien en posts verwijderen, that's it
Meer hoeft toch ook nietquote:Op zondag 21 mei 2023 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar zoveel is dat niet ik kan notes zien en posts verwijderen, that's it
Wijzigen is nog leuker, dat kan ik ookquote:Op zondag 21 mei 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Posts verwijderen zou ik toch ook wel willen kunnen
Je moet er snel bij zijn he? en de quotes lezen die vergeten zijnquote:Op zondag 21 mei 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Posts verwijderen zou ik toch ook wel willen kunnen
Zeker niet, dus het is allemaal niet zo veel.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2023 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet er snel bij zijn he? en de quotes lezen die vergeten zijn
Ik haat die -knip-quote:Op zondag 21 mei 2023 21:19 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja soms is het wel balen als je te laat bent en het is allemaal al geveegd
Ik ben afgehaakt in JAA. Teveel ge modquote:
Aan de ene kant snap ik dat wel, maar zo'n COS heeft dat wel nodig, anders loopt het helemaal uit de klauwen.quote:
Volgens de moderators wel hoor, als het op de streams is geweest, ook al is dat maanden geleden, dan is het ontopic.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best he ... streams van de dag er voor was al niet meer ontopic ...
Soms is dat juist leuk. Laat het gaan en laat de users elkaar afmaken. Nou en !!!quote:Op zondag 21 mei 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik dat wel, maar zo'n COS heeft dat wel nodig, anders loopt het helemaal uit de klauwen.
Ik ben niet afgehaakt maar ik heb wel veel momenten dat ik het gewoon niet leuk vind om mee te lezen en dan heb ik ook geen zin om te kijken. En verder was ik toch al druk deze week dus sowieso even wat minder gekeken.quote:
Nee dat is niet leuk. Dan blijft het maar doorgaan en doorgaan.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms is dat juist leuk. Laat het gaan en laat de users elkaar afmaken. Nou en !!!
Ja druk met je Zelda... heb je de opblaaspop versie aangeschaft of zoquote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben niet afgehaakt maar ik heb wel veel momenten dat ik het gewoon niet leuk vind om mee te lezen en dan heb ik ook geen zin om te kijken. En verder was ik toch al druk deze week dus sowieso even wat minder gekeken.
Dat is wel leuk een vette discussie over wie en wie niet de good of bad guy is. Zo moet het imo gaan in de cos geen sturing als het echt uit de klauwen loopt ingrijpen.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk. Dan blijft het maar doorgaan en doorgaan.
Heerlijk om zo in een spel getrokken te worden. Hier ga ik nog maanden mee bezig zijnquote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja druk met je Zelda... heb je de opblaaspop versie aangeschaft of zo
Laffe actie, eerst een bommetje gooien wat nergens opslaat en meteen daarna einde discussie roepen.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
Alsof de mods alles hebben gezien ... einde discussie daarover verder ..
Ja ja ik maakte een grapje ...quote:Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk om zo in een spel getrokken te worden. Hier ga ik nog maanden mee bezig zijnEn nee het is geen opblaaspop.
Het moet wel over de streams blijven gaan vind ik. Natuurlijk mag er ooit wat gezegd worden maar ik heb ondertussen de halve cos geblokkeerd omdat het alleen maar gescheld en gezeik is.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel leuk een vette discussie over wie en wie niet de good of bad guy is. Zo moet het imo gaan in de cos geen sturing als het echt uit de klauwen loopt ingrijpen.
Weet ikquote:
Jammer het werd net leuk maar ik snap je reactie. Chufi is denk ik een beetje domquote:Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laffe actie, eerst een bommetje gooien wat nergens opslaat en meteen daarna einde discussie roepen.
Slappe hap hoor.
Maar ik hou het hier wel weer even voor gezien als ik van alles op mijn vestje krijg gespuugd over een ander subforum.
Daar schiet je toch niks mee op? Mensen blokkeren.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Het moet wel over de streams blijven gaan vind ik. Natuurlijk mag er ooit wat gezegd worden maar ik heb ondertussen de halve cos geblokkeerd omdat het alleen maar gescheld en gezeik is.
Ja ... maar als ik er daar en opmerking over zou maken was het <knip>quote:Op zondag 21 mei 2023 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer het werd net leuk maar ik snap je reactie. Chufi is denk ik een beetje dom
Van mijn kant zeker niet hoor. Ik ben er zeker van dat jij en Dot je best doen om het voor iedereen leuk te houden en dat is niet makkelijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laffe actie, eerst een bommetje gooien wat nergens opslaat en meteen daarna einde discussie roepen.
Slappe hap hoor.
Maar ik hou het hier wel weer even voor gezien als ik van alles op mijn vestje krijg gespuugd over een ander subforum.
We zitten in de SC niet in de COSquote:Op zondag 21 mei 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... maar als ik er daar en opmerking over zou maken was het <knip>
Ja wel dusquote:Op zondag 21 mei 2023 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar schiet je toch niks mee op? Mensen blokkeren.
Zo voel ik mij niet. Jij?quote:
Het is gewoon niet waar, er zijn diverse discussies over geweest en wij hebben altijd gezegd dat als het over de streams (van wanneer dan ook) gaat het ontopic is.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... maar als ik er daar en opmerking over zou maken was het <knip>
Als je wat roept en gelijk einde discussie is dat wel wat raarquote:
Nee ik had het ook niet over jou.... maar blokkeren vind ik ook zinloos zolang het werkt zoals het nu werktquote:
Het zal ik wel weer zijn.quote:
Doet me goed om te horen, want het is echt niet altijd leuk, maar dat weet jij ook.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Van mijn kant zeker niet hoor. Ik ben er zeker van dat jij en Dot je best doen om het voor iedereen leuk te houden en dat is niet makkelijk.
Hou je eventjes in hier.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gewoon niet waar, er zijn diverse discussies over geweest en wij hebben altijd gezegd dat als het over de streams (van wanneer dan ook) gaat het ontopic is.
Je bent een vieze zuiger met je stokende leugentjes.
Oh absoluut Dot en jij zijn super. Beetje feedback is ook niet verkeerd toch. Ik denk dat sommige users verlangen naar een ruzie van users onderling dat was soms wel wat grappigquote:Op zondag 21 mei 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doet me goed om te horen, want het is echt niet altijd leuk, maar dat weet jij ook.
Doe normaal met je opmerkingen.quote:
Hoeveel weken zijn ze al?quote:Op zondag 21 mei 2023 21:49 schreef engine het volgende:
![]()
Nu beginnen ze echt leuk te worden
[ afbeelding ]
Hoe lang zou het duren voor ze eetbaar zijn?quote:
Drie ofzoquote:
Ja zoiets. 2-3 weken denk ik.quote:
Als je weet waar het kastje hangt nu alquote:Op zondag 21 mei 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe lang zou het duren voor ze eetbaar zijn?
Daarom maken ze niet bekend waar die kastjes hangenquote:
quote:
Der zit nu nog niet veel vlees aan.quote:
Ik wel ooit vogeltjes gegeten, die waren best lekkerquote:Op zondag 21 mei 2023 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom maken ze niet bekend waar die kastjes hangen
Kip.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit vogeltjes gegeten, die waren best lekker
Dat heb ik geloof ik nog niet. Ben daar ook niet echt naar op zoek om vreemde dingen te eten maar in Azië wel het een en ander tegengekomen.quote:Op zondag 21 mei 2023 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel ooit vogeltjes gegeten, die waren best lekker
Ook lekker is denk dat het ortolaan was. Kleintjesquote:
Ze kijken ook allemaal zo bezorgd.quote:
Toch krijgen ze volgens mij wel goed te eten. Ze zien er ook wel gezond uit.quote:
Hahaha ja tuurlijk maar die uilen koppies zijn altijd wat serieusquote:Op zondag 21 mei 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Toch krijgen ze volgens mij wel goed te eten. Ze zien er ook wel gezond uit.
Mooi toch, jij eerst en dan jij ... 4 kids in één keer en die vader is gevlogenquote:Op zondag 21 mei 2023 22:06 schreef engine het volgende:
Vrouwtje hopt in en uit de kast om hapjes te brengen nu.
Ik haat het woord kids.quote:Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi toch, jij eerst en dan jij ... 4 kids in één keer en die vader is gevlogen
Nee hoorquote:Op zondag 21 mei 2023 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi toch, jij eerst en dan jij ... 4 kids in één keer en die vader is gevlogen
Oh ik dacht dat pa overbodig was inmiddelsquote:Op zondag 21 mei 2023 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hooralleen de rollen zijn duidelijk. Hij brengt prooitjes naar de kast maar zij wil zelf graag op de kuikens zitten
![]()
Ze jaagt het mannetje gewoon de kast uit als ze vindt dat hij in de weg zit.
Uilen kids mag welquote:
Uilen kidsquote:
Opbokken met je kids.quote:
Ze zijn schattig en vliegen uitquote:
Als je ze hebt mag het. Kut kidsquote:Op zondag 21 mei 2023 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Tja ja uilskuikes dan?
Kids is zo'n kutwoord.
quote:Op zondag 21 mei 2023 19:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom terug in Nederland.![]()
Thanks! Die zal zeker nog goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
De Liga had hem al 2 data gegeven om er over te praten en daar is ie niet op komen dage n ... En het was op zn eigen verzoek ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ene Vinicius is het niet met je eens
https://www.voetbalprimeu(...)aan-de-racisten.html
Mjah, blijft dubbel natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
De Liga had hem al 2 data gegeven om er over te praten en daar is ie niet op komen dage n ... En het was op zn eigen verzoek ...
Zie mn post
chufi in VBL / [La Liga #165] Sierd, hou je muil eens.
Nee tuurlijk niet maar zn gedrag aanpassen zou kunnen helpen , want ze voorzien het vooral op hem, terwijl er genoeg andere gekleurde voetballers zijn ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, blijft dubbel natuurlijk.
Dat hij niet op komt dagen is niet handig. Alleen verwacht ik niet dat een gesprek tussen hem en La Liga het oplossen (net zomin als dat het in NL zou doen).
Altijd makkelijk zo'n 'slachtoffer' jaquote:Op maandag 22 mei 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar zn gedrag aanpassen zou kunnen helpen , want ze voorzien het vooral op hem, terwijl er genoeg andere gekleurde voetballers zijn ...
Zn gedrag op het veld is zsoms echt te overdreven want bij alles staat of zit met zn handen omhoog dat hem onrecht is aangedaan en dat triggered wel het een en ander uiteindelijk want dit is al een tijd je aan de gang en heeft niets met alleen Valencia te maken ...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Altijd makkelijk zo'n 'slachtoffer' ja
Typische real spelert dus?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn gedrag op het veld is zsoms echt te overdreven want bij alles staat of zit met zn handen omhoog dat hem onrecht is aangedaan en dat triggered wel het een en ander uiteindelijk want dit is al een tijd je aan de gang en heeft niets met alleen Valencia te maken ...
Daar verschillen wij echt van mening,quote:Op maandag 22 mei 2023 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn niet ..... Die van Barcelona janken over het algemeen meer ...
Ik ben het met je eens dat we van mening verschillen en daar zal weinig aan te doen zijn .. Denk alleen dat ze bij Barcelona er les in krijgen en in Madrid nietquote:Op maandag 22 mei 2023 00:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar verschillen wij echt van mening,
alleen die ronaldo heeft al tien keer meer gejankt dan zelfs suarez.
Bij Madrid zit het er van nature in bedoel je?quote:Op maandag 22 mei 2023 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we van mening verschillen en daar zal weinig aan te doen zijn .. Denk alleen dat ze bij Barcelona er les in krijgen en in Madrid niet
Bij Mardid is het alleen Vini momenteel en ja das van nature , bij barca kan zelfs Frenkie faken en mensen een kaart aan naaien als het moet ..quote:Op maandag 22 mei 2023 00:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Madrid zit het er van nature in bedoel je?
Mwah, zijn er echt een stuk meer bij real.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij Mardid is het alleen Vini momenteel en ja das van nature , bij barca kan zelfs Frenkie faken en mensen een kaart aan naaien als het moet ..
Ik ben oooit voor Barca geweest, maar hun gedrag op het veld met aanstellen en om kaarten vragen en door scheids te belagen met 11 man is me echt tegen gaan staan en dat zie ik echt niet zo erg bij Real ..quote:Op maandag 22 mei 2023 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, zijn er echt een stuk meer bij real.
En ja, bij barca kunnen ze het ook.
Dat met 11 belagen zie ik bij veels te veel teams.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben oooit voor Barca geweest, maar hun gedrag op het veld met aanstellen en om kaarten vragen en door scheids te belagen met 11 man is me echt tegen gaan staan en dat zie ik echt niet zo erg bij Real ..
Niets onschuldigquote:Op maandag 22 mei 2023 00:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier en eerder wilde je ook al onschuldige kuikentjes opeten!
stick in ya face of een bal op je tockquote:Op maandag 22 mei 2023 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat met 11 belagen zie ik bij veels te veel teams.
Zo blij met hockey wat dat betreft, daar wordt het gewoon meteen hard bestraft.
Eerst 1 waarschuwing, daarna direct groen.quote:
Dat is wel een terechte opmerking, zulk gedrag verpest veel te vaak het hele spelletje.quote:Op maandag 22 mei 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben oooit voor Barca geweest, maar hun gedrag op het veld met aanstellen en om kaarten vragen en door scheids te belagen met 11 man is me echt tegen gaan staan en dat zie ik echt niet zo erg bij Real ..
Niet te volgen voor mij dusquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te volgen voor mij dus
Ik ga bed zoeken
Slaap lekker jongen!quote:Op maandag 22 mei 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet te volgen voor mij dus
Ik ga bed zoeken
Is Valencia jouw team?quote:Op maandag 22 mei 2023 01:02 schreef chufi het volgende:
Wil ik ook geen gezeik meer horen ... Valencia 3 punten en bijna degradatievrij
Onder andere ... wel het enige Spaanse stadion waar ik 2 x was en zelfs 1 x op de middenstip heb kunnen staanquote:
Tegen dat van Real ben ik bijna tegen hun bus aan gebotst met CR en Bale inside .... mn beste Spaanse vriendin wist ze gelukkig te ontwijken ... Anders waren er vele mooie wedstrijden verloren zijn gegaanquote:Op maandag 22 mei 2023 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben in het stadion van Malaga geweest en ook die van Real. Verder kom ik nergens, boeit me ook niet.
Waren ze anders allemaal verongelukt?quote:Op maandag 22 mei 2023 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen dat van Real ben ik bijna tegen hun bus aan gebotst met CR en Bale inside .... mn beste Spaanse vriendin wist ze gelukkig te ontwijken ... Anders waren er vele mooie wedstrijden verloren zijn gegaan
Nou dat niet maar een ongeluk zit in een klein hoekje ......quote:Op maandag 22 mei 2023 01:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waren ze anders allemaal verongelukt?
ah nu weer wel ... moet ik al die paginas weer langsquote:Op maandag 22 mei 2023 01:45 schreef BasEnAad het volgende:
imgur doet het prima hoor, dus kom op met die foto!
[ afbeelding ]
Neem de tijdquote:Op maandag 22 mei 2023 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
ah nu weer wel ... moet ik al die paginas weer langs
Ik doe het er mee!quote:Op maandag 22 mei 2023 01:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
deze is van wat verder weg ... ... maar je doet het er maar mee
Ronaldo en Bale zaten aan deze kant 2 e 3 van achetr geloof ikquote:Op maandag 22 mei 2023 01:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik doe het er mee!
Maak je niet druk, ik geloof je sowieso.
Ze hebben het overleeftquote:Op maandag 22 mei 2023 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ronaldo en Bale zaten aan deze kant 2 e 3 van achetr geloof ik
Ja ... het grote geld ... Madrid weet ik niet precies omdat ze hun papier redelijk op zaken schijnen te hebben ... Maar woestijnzand kwam natuurlijk wel aanwaaienquote:
Het bekende verhaaltje weer ja.quote:Op maandag 22 mei 2023 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... het grote geld ... Madrid weet ik niet precies omdat ze hun papier redelijk op zaken schijnen te hebben ... Maar woestijnzand kwam natuurlijk wel aanwaaien
Hulloquote:
quote:
Weer een schele Harryquote:
Dat is een hele goede vraagquote:Op maandag 22 mei 2023 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe kan het nou, dat oortjes die ik sinds donderdag niet meer gebruikt heb, en netjes heb neergelegd, toch in de knoop zitten![]()
gewoon wireless zeker ....quote:Op maandag 22 mei 2023 16:00 schreef Lovely het volgende:
Heb zelf nooit oortjes die in de knoop liggen..
Nee wel met draad en een met een korte draad er tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op maandag 22 mei 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee wel met draad en een met een korte draad er tussen
Handig als ik ga lopenAh zoiets.... heb ik ook maar ik heb liever on-ear ipv in-earSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beide wel, met koptelefoon wel on-ear..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zoiets.... heb ik ook maar ik heb liever on-ear ipv in-ear
quote:Op maandag 22 mei 2023 16:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee wel met draad en een met een korte draad er tussen
Handig als ik ga lopenMet zo'n korte draad heb ik er ook 1. Gebruik hem nooit eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Waarom niet of vind het niet praktisch?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zo'n korte draad heb ik er ook 1. Gebruik hem nooit eigenlijk
Niet praktisch, moet weer opladen, niet altijd goed bereik.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom niet of vind het niet praktisch?
Mijn voorkeur ook ...quote:Op maandag 22 mei 2023 16:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik beide wel, met koptelefoon wel on-ear..
Oh heb ik wel..quote:Op maandag 22 mei 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet praktisch, moet weer opladen, niet altijd goed bereik.
Heb dus gewoon met snoer eraan en plug.
Ik gebruik ze ook voor werk, dan is opladen niet handig, heb ik ineens niets meer.quote:Op maandag 22 mei 2023 16:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh heb ik wel..
Opladen moet idd om denken, maar dat geeft de stem wel hoeveel procent nog heeft
Nee dat idd niet handig danquote:Op maandag 22 mei 2023 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook voor werk, dan is opladen niet handig, heb ik ineens niets meer.
Dat is wel lang, welke heb je?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:47 schreef chufi het volgende:
Mijn koptelefoon gaat 55 uur mee dus de kans dat ie leeg raakt is klein
Klopt,die ik heb ook wel. Alleen gebruik ik die bijna niet draadloosquote:Op maandag 22 mei 2023 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Een chinese of zo .. maar zag dat andere ook steeds langer meegaan
Mijn pc doet het weer.quote:
Nog niets nieuws besteld mag ik dan hopen?quote:Op maandag 22 mei 2023 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn pc doet het weer.![]()
Gisteren bedacht ik mij dat het best wel eens aan de voeding kon liggen. Ik heb een nieuwe besteld en dat werkt. Wel kut dat ik dat niet eerder bedacht want nu moet ik windows weer installeren.
Het werkt in ieder geval weerquote:Op maandag 22 mei 2023 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn pc doet het weer.![]()
Gisteren bedacht ik mij dat het best wel eens aan de voeding kon liggen. Ik heb een nieuwe besteld en dat werkt. Wel kut dat ik dat niet eerder bedacht want nu moet ik windows weer installeren.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:
Dn kun je nu rustig kijken naar wat je nodig denkt te hebben en of het goedkoper kanquote:Op maandag 22 mei 2023 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Een feit blijft dat ik toch wel aan een nieuwe pc toe ben. Gelukkig nu niet meer met spoed.
ik wil een goede processor en daar moet de rest gewoon goed op aansluiten en ik wil dan weer lang mee doen. Ik zal dus toch wel ergens tegen die prijs blijven aanlopen.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dn kun je nu rustig kijken naar wat je nodig denkt te hebben en of het goedkoper kan
Ik zal mn oude desktop eens uit het stof halen en kijken wat die nog doetquote:Op maandag 22 mei 2023 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik wil een goede processor en daar moet de rest gewoon goed op aansluiten en ik wil dan weer lang mee doen. Ik zal dus toch wel ergens tegen die prijs blijven aanlopen.
Steeds meer software vereist ook min. win 10 dat begint ook steeds meer een dingetje te worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal mn oude desktop eens uit het stof halen en kijken wat die nog doet
Of je gaat voor een Linux distributiequote:Op maandag 22 mei 2023 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steeds meer software vereist ook min. win 10 dat begint ook steeds meer een dingetje te worden.
Linux is niet echt een optie voor mij.quote:
Want sommige applicaties werken daar niet op ?quote:Op maandag 22 mei 2023 18:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Linux is niet echt een optie voor mij.
Zeg maar gerust alle programma's die ik gebruik.quote:Op maandag 22 mei 2023 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Want sommige applicaties werken daar niet op ?
OK, dan houdt het opquote:Op maandag 22 mei 2023 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust alle programma's die ik gebruik.
Meh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |