T waren de russen zeg ik jequote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:08 schreef chufi het volgende:
Oops daar ging iets niet goed .....
https://www.nu.nl/300492/(...)tbasis-zaragoza.html
Ik hoef het niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
ach kon niets anders bedenken of niet echt gezocht
Ow .... nja iets gezelligs?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komen hier toch al bijna geen vrouwen meer ... maar ik wil het wel ff aanpassen hoor
Goedzoquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook regelmatig ... al dat vocht moet er ook weer uit
Andere nieuwsbron kiezen?quote:Op zondag 21 mei 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
Best wel triest dat dit het laatste nieuws van de dag is ...
[ afbeelding ]
Daar is de headline Italie, iets met 36.000 evacués. Ook niet heel vrolijkquote:Op zondag 21 mei 2023 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan
nu.nl zal wel anders zijn nu ..
ff naar rechts kijken ... "net binnen"quote:Op zondag 21 mei 2023 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is de headline Italie, iets met 36.000 evacués. Ook niet heel vrolijk
Ja dat verdelen van de overlast kan beterquote:Op zondag 21 mei 2023 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
Als die Italianen al dat water nou eens naar Spanje brengen, dan heb je twee problemen opgelost.
Die hadden zelf ook al een mega water tekort de afgelopen tijd.quote:Op zondag 21 mei 2023 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
Als die Italianen al dat water nou eens naar Spanje brengen, dan heb je twee problemen opgelost.
Blijkbaar niet, eerst italie,quote:
Vrees dat er op langere termijn weinig aan te doen valtquote:Op zondag 21 mei 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
Denk dat er op korte termijn sws weinig aan te doen valt ...
Denk dat er in Spanje al veel meer bomen staanquote:Op zondag 21 mei 2023 00:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat er op langere termijn weinig aan te doen valt
Misschien ook in Spanje veel meer bomen planten?
Heb je je inentingen wel gehaald van te voren?quote:
Mag je niet meer? Of gaat het anders heten nu dat Philips zn naam aan Barca heeft verbonden?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voor het laatst in het Philips Stadion voorlopig
Ik mag wel, maar ik heb besloten om er zelf mee te stoppen. Heeft niks te maken met Philips en Barca wat overigens nieuw voor me isquote:Op zondag 21 mei 2023 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je niet meer? Of gaat het anders heten nu dat Philips zn naam aan Barca heeft verbonden?
Ze komen 3 jaar op de mouw te staan ...quote:Op zondag 21 mei 2023 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mag wel, maar ik heb besloten om er zelf mee te stoppen. Heeft niks te maken met Philips en Barca wat overigens nieuw voor me is
Was wel een lastige beslissing, want ik had al een scc sinds 1989quote:Op zondag 21 mei 2023 14:23 schreef chufi het volgende:
Maar dat zelf stoppen kan ik me ook wel wat bij voorstellen ... Op tv is het meestal ook prima te volgen hoor
Zo das echt heel lang ... 1-0quote:Op zondag 21 mei 2023 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was wel een lastige beslissing, want ik had al een scc sinds 1989
Hockeyplay-offs,quote:
Beginnen daar de fans ook al ?quote:Op zondag 21 mei 2023 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockeyplay-offs,
De wedstrijd begon 20 minuten later,
Binnen de minuut een doelpunt,
5 seconden later gestaakt
Hier kwamen ze ook het veld op ja,quote:
Maar wel met bierquote:Op zondag 21 mei 2023 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kwamen ze ook het veld op ja,
vooral omdat het hek waar ze tegen aanleunden het begaf
Nu vielen ze wel een halve meter, stonden op, en gingen weer terug staan waar ze hoorden. Alleen dan zonder hek ertussen.
Hockeyers drinken netjes hun bier, dat zijn niet van die beesten.quote:
Tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 21 mei 2023 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockeyers drinken netjes hun bier, dat zijn niet van die beesten.
Met een ijsklontje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |