Als je de lucht in moet tegen die krengen zou ik het honderd procent serieus nemenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:25 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Maar moraal van het vooral is denk ik vooral dat we Russsiche specs en aantallen enzo niet serieus moeten nemen. En daar zit een kern van waarheid in.
Dat is op zich niet erg in vredestijd bij simulaties en oefeningen. Verstandig zelfs. Maar in een oorlogssituatie kun je je daardoor niet laten leiden. Je moet gewoon. Zoek maar een oplossing.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dit soort theoretische verhalen gaan altijd uit van dat rus materiaal 100% opereert volgens de folder specificaties van het kremlin, en een consequent perfecte executie van handelingen aan rus kant.
Zo werkt dat niet natuurlijk anders hadden we nu nog steeds met de Hawker Hunter gevlogen.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:33 schreef Ulx het volgende:
Dat is op zich niet erg in vredestijd bij simulaties en oefeningen. Verstandig zelfs. Maar in een oorlogssituatie kun je je daardoor niet laten leiden. Je moet gewoon. Zoek maar een oplossing.
Die volg ik even niet.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk anders hadden we nu nog steeds met de Hawker Hunter gevlogen.
Als je de verwachte dreiging niet serieus neemt bestaat er ook geen reden om modern (lees:beter) materiaal aan te schaffen/ontwkkelen. Want he, het valt allemaal wel mee joh, dat wat ze propageren klopt toch geen reet van.quote:
Ik zeg toch dat het juist in vredestijd verstandig is?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je de verwachte dreiging niet serieus neemt bestaat er ook geen reden om modern materiaal aan te schaffen. Want he, het valt allemaal wel mee joh, dat wat ze propageren klopt toch geen reet van.
Om er vervolgens in oorlogstijd niks mee te doen... Uhu.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:41 schreef Ulx het volgende:
Ik zeg toch dat het juist in vredestijd verstandig is?
Als je moet moet je. Wat is de andere optie?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om er vervolgens in oorlogstijd niks mee te doen... Uhu.
Dat zou mooi zijn, omsingelen en dan prijsschieten voor een knaakquote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ook oneerlijk. De slag is voorbij en de Russen hadden gewonnen zeiden ze!
Wat "moet" er dan? 1 Op 1 gaan vechten tegen de Russische luchtmacht? Als je weet dat je in het nadeel bent moet je een andere strategie bedenken.quote:
Ja, Oekraïners dienen zich wel aan de Russische normen van oorlogsmisdaden te houden 🙃.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ook oneerlijk. De slag is voorbij en de Russen hadden gewonnen zeiden ze!
Wel raar dat een restauranthouder zo'n fout maakt.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, omsingelen en dan prijsschieten voor een knaak
All you can eat shootquote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wel raar dat een restauranthouder zo'n fout maakt.
Zoiets bedoel je?quote:Op zondag 21 mei 2023 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat "moet" er dan? 1 Op 1 gaan vechten tegen de Russische luchtmacht? Als je weet dat je in het nadeel bent moet je een andere strategie bedenken.
quote:
Ik vraag me af of hij ooit van Zhukov's operatie RING bij Stalingrad heeft gehoord.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wel raar dat een restauranthouder zo'n fout maakt.
Wat jij wil. Verzin je geen werkende oplossing, verzin je een werkende strategie.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt als een plan idd... Kijk maar ff joh...
Hoeveel Russen zouden er in Bakhmut zitten. 10k? 20k? Ik zie wel een scenario voor me dat ze in de pan gehakt worden, het Kremlin eindeloos versterking vanuit andere fronten stuurt om ze te bevrijden, dat die allemaal in hinderlagen lopen en afgeslacht worden en dat dit de beslissende nederlaag wordt van de oorlog.quote:Op zondag 21 mei 2023 18:39 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Land Forces chief says Ukrainian troops may soon encircle Bakhmut.
Ukrainian troops keep advancing on the flanks and are approaching a "tactical encirclement" of Bakhmut in Donetsk Oblast, Oleksandr Syrskyi, commander of Ukraine's Land Forces, reported on May 21.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |