quote:Het bracket
3. Almere City v 8. FC Eindhoven
4. Willem II v 7. VVV-Venlo
--------------------------------------------
5. MVV Maastricht v 6. NAC Breda
E16. FC Emmen v bye
De eerste ronde
Maandag 22 mei
A - FC Eindhoven - Almere City FC (20.00 uur)
Dinsdag 23 mei
B - VVV-Venlo - Willem II (18.45 uur)
C - NAC Breda - MVV (21.00 uur)
Vrijdag 26 mei
A - Almere City FC - FC Eindhoven (20.00 uur)
Zaterdag 27 mei
B - Willem II - VVV-Venlo (16.30 uur)
C - MVV - NAC Breda (20.00 uur)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BIZARRE ONTKNOPING in FINALE met rode kaarten en penalty's 😱🤯| Samenvatting ADO Den Haag - Excelsior
[ Bericht 0% gewijzigd door Alaphilippe_ op 21-05-2023 16:13:32 ]
--> Zaterdag 27 meiquote:Op zaterdag 20 mei 2023 12:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zaterdag 21 mei
B - Willem II - VVV-Venlo (16.30 uur)
C - MVV - NAC Breda (20.00 uur)
De mods legge weeres te slape!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Reeksen. @:coco @:r-woud93 @:onlogisch
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Reeksen. @:coco @:r-woud93 @:onlogisch
Het gezicht van Aad de Mos was ook wel leuk bij de 1-1 van Excelsior in 2010 tegen Sparta.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
Vorig jaar ADO - Excelsior was echt prachtig, wat een wedstrijd, wat een ontknoping. Daar kijk je voetbal voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
1-2quote:Op maandag 22 mei 2023 09:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
20:00 FC Eindhoven - Almere City FC | ESPN
@:Alaphilippe_
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
0-1quote:Op maandag 22 mei 2023 09:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente
@:fetX
@:onlogisch
@:DombohetOlifantje1
Echt geen idee, 1-2quote:Op maandag 22 mei 2023 09:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Oriente 0-1
@:fetX 1-2
@:onlogisch 2-1
@:DombohetOlifantje1 2-0
3-1quote:Op maandag 22 mei 2023 09:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Tarado 1-2
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 22 mei 2023 09:48 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:tong80 3-1
@:Tarado 1-2
Ik vind het wel weer leuk dat er twee rechtstreeks degraderen.quote:Op maandag 22 mei 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer dat er tegenwoordig maar één ploeg is uit de eredivisie die meedoet aan dit spektakelstuk
2-1
Eens. Maar maar had dan de keuze gemaakt om 15 en 16 van de eredivisie nacompetitie te laten spelen. Ik hoop op MVV maar die zullen er wel weer uitvliegen.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer leuk dat er twee rechtstreeks degraderen.
Ik ben meer tegen het scenario dat de nr.2 rechtstreeks promoveert.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer leuk dat er twee rechtstreeks degraderen.
Dat had ik ook wel prima gevonden.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar maar had dan de keuze gemaakt om 15 en 16 van de eredivisie nacompetitie te laten spelen.
Ik vind dat wel prima, zo heb je in ieder geval ieder jaar 2 andere clubs in de eredivisie.quote:Op maandag 22 mei 2023 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben meer tegen het scenario dat de nr.2 rechtstreeks promoveert.
MVV is niet stabiel genoeg. Normaliter wordt het Willem II of NAC denk ik, die draaien ook allebei aardig goed de laatste tijd (alhoewel NAC dan wel weer van Telstar verliest).quote:Op maandag 22 mei 2023 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar maar had dan de keuze gemaakt om 15 en 16 van de eredivisie nacompetitie te laten spelen. Ik hoop op MVV maar die zullen er wel weer uitvliegen.
Almere City is ook gewoon goed bezig. Maar zou wel typisch zijn als die zich bedeen verslikken in Eindhoven.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
MVV is niet stabiel genoeg. Normaliter wordt het Willem II of NAC denk ik, die draaien ook allebei aardig goed de laatste tijd (alhoewel NAC dan wel weer van Telstar verliest).
Die zijn al een tijd goed bezig, tot ze een tijdelijke GertJan Verbeek dip hadden.quote:Op maandag 22 mei 2023 13:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Almere City is ook gewoon goed bezig. Maar zou wel typisch zijn als die zich bedeen verslikken in Eindhoven.
Eens.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
Als Eindhoven of FC Omniworld het maar niet redden ben ik al content.
Je leest toch al snel de naam van die besnorde Oostenrijker in eerste instantie .quote:Op maandag 22 mei 2023 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zakelijke 0-2
1x Pena, 1x Hiltermannetje
In VVV heb ik ook helemaal geen zin.quote:Op maandag 22 mei 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
Als Eindhoven of FC Omniworld het maar niet redden ben ik al content.
Honda en Musaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In VVV heb ik ook helemaal geen zin.
Er is in de geschiedenis van het Eredivisie-voetbal nog nooit een leuke wedstrijd gespeeld door VVV.
Ik ben een persoonlijk een grote fan van het 'Alles heej is VVV'.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is in de geschiedenis van het Eredivisie-voetbal nog nooit een leuke wedstrijd gespeeld door VVV.
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb totaal niets met die club, maar op basis van hun prestaties gun ik het Almere wel.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Present trouwens.
Deze wedstrijd maak niet zoveel uit wie het wint, zolang geen van beide maar in de Eredivisie komt.
Er staat gewoon iemand langs het veld met een camera in zijn hand lijkt wel.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:26 schreef hhh38 het volgende:
Eindhoven zal sowieso de club in het betaald voetbal zijn met het laagste camerastandpunt
Ja, dit is nog niet echt leuk.quote:
Dat kan Toeterjan er ook nog wel bij doenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er staat gewoon iemand langs het veld met een camera in zijn hand lijkt wel.
Almere kan best aardig voetballen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is Eindhoven - Almere
Had je iets anders verwacht?
Stelling:quote:Op maandag 22 mei 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Emmen zou hier makkelijk van winnen.
Mwah, die waren toch ook wel viesslecht.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Emmen zou hier makkelijk van winnen.
PSV verloor van Emmen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, die waren toch ook wel viesslecht.
Ajax speelde gelijk tegen FC Emmenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, die waren toch ook wel viesslecht.
quote:
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ajax speelde gelijk tegen FC Emmen
Er wordt nog steeds weinig gevlamd.quote:
Ja ik vind persoonlijk VVV één van de tofste clubs in Nederland maar dat komt vooral door De Koel. Niet zo zeer de club zelf.quote:Op maandag 22 mei 2023 19:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet eens geel voor die smerige overtreding tegen de keeper was dan ook compleet achterlijk.quote:
Maak er knock out wedstrijden van met de hoogst geeindigde club thuis. Veel leuker en meteen niet zo krap in het schema.quote:
En bijna de 0-1.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier gaat niet meer gescoord worden.
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind persoonlijk VVV één van de tofste clubs in Nederland maar dat komt vooral door De Koel. Niet zo zeer de club zelf.
Had dat eerder gezegdquote:Op maandag 22 mei 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Venlose Voetbal Vereniging Venloquote:Op maandag 22 mei 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik vind persoonlijk VVV één van de tofste clubs in Nederland maar dat komt vooral door De Koel. Niet zo zeer de club zelf.
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die hoopt dat alle spelers van Eindhoven hun benen breken denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat Yannick van deze wedstrijd vindt
Eens.quote:
Maatschappelijke Voetbal Vereniging Maastricht, niks mis mee.quote:
Dat klinkt ietwat geforceerd imo. Tot 2010 was het gewoon Maastrichtse Voetbal Vereniging, zonder stad erachter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef SOG het volgende:
[..]
Maatschappelijke Voetbal Vereniging Maastricht, niks mis mee.
Ik vind het dubbele venlo gewoon bs. Maak er dan VV Venlo van.
Ja, dat hebben ze toen gewoon aangepast. Alsnog dubbelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:28 schreef SOG het volgende:
[..]
Maatschappelijke Voetbal Vereniging Maastricht, niks mis mee.
Ik vind het dubbele venlo gewoon bs. Maak er dan VV Venlo van.
Was een voorwaarde voor gemeentesteun toch? Bij Roda JC Kerkrade in ieder geval wel.quote:Op maandag 22 mei 2023 23:40 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Met de groeten van MVV Maastricht. Alles voor de citymarketing hè.
Veelal Verliezende Voetbalvereniging Venlo?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat klinkt ietwat geforceerd imo. Tot 2010 was het gewoon Maastrichtse Voetbal Vereniging, zonder stad erachter.
En ik snap best dat je na al die jaren niet opeens het vertrouwde VVV gaat veranderen. Wellicht is Verrassende Voetbal Vereniging Venlo nog wel een optie
Nu wil ik dolgraag naar Kerkrade.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was een voorwaarde voor gemeentesteun toch? Bij Roda JC Kerkrade in ieder geval wel.
De EmmenGoden stromen bijna in .quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb in deze nacompetitie nog niet echt eredivisiewaardig voetbal gezien.
Jizz is echt heel slecht en mag nooit meer in de eredivisie spelen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb in deze nacompetitie nog niet echt eredivisiewaardig voetbal gezien.
Hij heeft ACHT jaar bij de Ajaxjeugd gespeeld! (dit las ik net, het is niet zo dat ik dit wist)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jizz is echt heel slecht en mag nooit meer in de eredivisie spelen.
Wist ik wel door die goede fase bij den Bosch van hem.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft ACHT jaar bij de Ajaxjeugd gespeeld! (dit las ik net, het is niet zo dat ik dit wist)
Zou het ooit in jou opkomen om je kind Jizz te noemen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist ik wel door die goede fase bij den Bosch van hem.
Ja hoor. Scheelt thuis weer wat kleineren omdat de school dat op zich zal nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zou het ooit in jou opkomen om je kind Jizz te noemen?
Mijn welgemeende excuses!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Scheelt thuis weer wat kleineren omdat de school dat op zich zal nemen.
Wil je nooit meer een hypothetische situatie aanhalen waar ik met een kind zou zitten.
Nog geen berichtquote:Op maandag 22 mei 2023 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hoopt dat alle spelers van Eindhoven hun benen breken denk ik.
Graag review Spyro Reignited Trilogy.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Van dat snorretje ga ik wel Braken trouwens.
Maar verder lekker gespeeld zo
Snap ik.quote:
Omdat ik er bij ben!quote:
Oh nou.. tja hopelijk krijgen we er niet Paul voor in de plaats.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik er bij ben!
Helaas vertrek ik nu, dus de tweede helft wordt doodsaai
Ik ben blij dat jij je uitspreekt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh nou.. tja hopelijk krijgen we er niet Paul voor in de plaats.
Ik ben een open boek en niet vies van kritiek.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij je uitspreekt.
Ik alleen van zijn snorquote:
Jan Joost gaat nu huilen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Vergeet zondag ESPN niet op te zeggen allen. Play offs allemaal op kanaal 1.
Ter educatie.
gebruik account van mijn oudersquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Ter educatie.
Iptvquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Ter educatie.
Heb een jaar gratis gekregen van Ziggyquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:49 schreef Zipportal het volgende:
Ter educatie.
En de Roverheid doet NIKS. @Calandquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb een jaar gratis gekregen van Ziggy
Hoe zit het met die UI?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe zit het met de xG deze wedstrijd @:Pietjepuk2000 ?
Als je voor Willem II juicht, hoor je niet op fok.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:04 schreef TornadoDK het volgende:
Blij te zien dat iedereen voor VVV juicht
Ik vond Lenny een topuserquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je voor Willem II juicht, hoor je niet op fok.
@:lenny_leonard
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of in de halve finale CL.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Moet je nooit doen in de KKD play-offs.
quote:
Of bij PSV uitquote:
Of Verassende Voetbal Vereniging, lekker schroeien.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat klinkt ietwat geforceerd imo. Tot 2010 was het gewoon Maastrichtse Voetbal Vereniging, zonder stad erachter.
En ik snap best dat je na al die jaren niet opeens het vertrouwde VVV gaat veranderen. Wellicht is Verrassende Voetbal Vereniging Venlo nog wel een optie
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zitten er allemaal wel eens naast.
Gisteren wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nacompetitie stelt weer niet teleur.
Bart van Merwijk was het volgens mij niet met hem eens.quote:
Heb je zin in de Mark van Bommel is de vader van Ruben van Bommel periode?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoop dat de Ruben van Bommel is de zoon van Mark van Bommel-periode snel overwaait.
Liever negeer ik de Van Bommel-familie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb je zin in de Mark van Bommel is de vader van Ruben van Bommel periode?
FC Volendam ook.quote:
Stop hoor. Nu heb ik weer Pasadena 1994 van Nanowar of steel in mijn hoofdquote:
linkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Stop hoor. Nu heb ik weer Pasadena 1994 van Nanowar of steel in mijn hoofd
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:GGMM kijk Coco een 11 jaar oude grap maken.
quote:
quote:
Forumgebruiker GGMM zit nu in de bioscoop voor Fast X voor de tweede keer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:GGMM kijk Coco een 11 jaar oude grap maken.
Hij was ook al naar die Mario film gegaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 21:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Forumgebruiker GGMM zit nu in de bioscoop voor Fast X voor de tweede keer.
SAD.
Ik ging even broodjes smeren en toen had de moeder des huizes Jinek aanstaan waar Nick Schilder grensoverschrijdend gedrag duidt. Mag ik dood?quote:
Zal ik een leuk grapje delen om het ijs te breken?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ging even broodjes smeren en toen had de moeder des huizes Jinek aanstaan waar Nick Schilder grensoverschrijdend gedrag duidt. Mag ik dood?
Nou vooruit dan, als het niet grappig is, krijg je een note.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik een leuk grapje delen om het ijs te breken?
Geef die note dan maar alvast.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, als het niet grappig is, krijg je een note.
Dat lijkt me stug.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NAC heeft een probleem
Goed nieuws voor FC Emmen
Morgen weer fris en fruitig er tegenaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo.
Deze moet ik even verwerken.
Ik postte net ergens door een slotje heenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Het gaat morgen een pittig dagje worden heb ik zomaar het idee.
De meeste sensatie vindt dan ook plaats in de returns van duels.quote:
Misschien kun je dit leuke grapje alsnog doen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ik een leuk grapje delen om het ijs te breken?
Nee, dan krijg ik een note.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien kun je dit leuke grapje alsnog doen?
Dan moet je al een camera hebben die met de spelers mee aan het bewegen is.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben ze daar geen camera's met een goede hoek?
Ze zijn natuurlijk bang voor de belangrijke uitgoal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:47 schreef hhh38 het volgende:
NAC zou echt makkelijk de 2-0 moeten kunnen maken. MVV loopt over het veld alsof het de 120e minuut is
Als Emmen normaal voetbalt niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat NAC nog kans maken tegen Emmen is dan de vraag.
Lol, zo goed is Emmen niet.quote:
Ik dacht vorig jaar ook dat Heracles erin zou blijven en die gingen echt meteen onderuitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Emmen normaal voetbalt niet.
Maar dat is lastig in de nacompetitie.
Dat zeggen we elk seizoen maar de nacompetitie is KNOTSGEKquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Emmen normaal voetbalt niet.
Maar dat is lastig in de nacompetitie.
Karma voor het wegsturen van die social media dude.quote:
Roda JC 2017/18, iedereen dacht dat ze er eenvoudig in gingen blijven en toen vlogen ze er al uit tegen Almere City.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeggen we elk seizoen maar de nacompetitie is KNOTSGEK
Ik vind het nog steeds waardeloos dat het maar om 1 plek gaat
Dat er 2 teams uit de Eredivisie via de nacompetitie erin konden blijven sloeg ook nergens op.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeggen we elk seizoen maar de nacompetitie is KNOTSGEK
Ik vind het nog steeds waardeloos dat het maar om 1 plek gaat
Eerste jaar (of eerste 2 jaar, wat was het) had je nog dat waardeloze Best-of-3. Als je dan de eerste wedstrijd met 10-0 won en de tweede met 1-0 verloor, kreeg je nog een derde duelquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat er 2 teams uit de Eredivisie via de nacompetitie erin konden blijven sloeg ook nergens op.
Maar misschien de nummer 2 van de KKD ook bij de play offs betrekken en om 2 plekken spelen, dat zou wel kunnen.
Plek 2 resulteerde bijna nooit in promotie. Juist goed dat ze dat hebben gedaan. Alleen Dordrecht is er in 2014 in geslaagd te promoveren als nr2.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat er 2 teams uit de Eredivisie via de nacompetitie erin konden blijven sloeg ook nergens op.
Maar misschien de nummer 2 van de KKD ook bij de play offs betrekken en om 2 plekken spelen, dat zou wel kunnen.
Dat is echt heel lang geleden tochquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste jaar (of eerste 2 jaar, wat was het) had je nog dat waardeloze Best-of-3. Als je dan de eerste wedstrijd met 10-0 won en de tweede met 1-0 verloor, kreeg je nog een derde duel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |