bahquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Erik geniet van mirthe 😂
Zijn kruis werd net in beeld gebracht 😂😂😂😂
Ah leuk we gaan in de toekomst kijkenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
Dadelijk drinkt Mithe teveel en gaat ze uit haar plaat.......
Ik dacht dat laatst gelezen te hebbenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
15?! Woog ie tegen de 100 toen ie erin kwam?
(laatste keer met die opdracht was het 82)
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Babette weg met Marciano, off stream ....
Zijn haar zwart maken met mascara ???quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
"Mutsen"quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:16 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet waarom, maar dit shot hebben ze al een paar keer gemaakt.Hij keek naar mirthe 😜SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
40 of zoietsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe oud is Isaac ?
Dit is uit mijn tijd
Het mooie aan muziek is dat het tijdloos isquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe oud is Isaac ?
Dit is uit mijn tijd
Oh oeps het is Jeffquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:17 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoe oud is Isaac ?
Dit is uit mijn tijd
Kan goed dat ze er zo'n draai aan geven in de uitzending ..quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooie aan muziek is dat het tijdloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Issy weer hoor!HEEY!
hij is behoorlijk aanstekelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jeff in een notendop eigenlijk want (on)bewust krijgt ie mensen mee (vul zelf maar een onderwerp in)quote:
Zou lachen zijn als iemand die er af knipt als ie slaaptquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
Marciano lijkt wel op een gremlin met die blonde pluk
Ze klootviolen ook maar wat aanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jeff mag wel wat dj les nemen bij mijn zoon 😂
De overloop ging niet echt
Dat heeft iemand al bij Maddy gedaanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als iemand die er af knipt als ie slaapt
totaal nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:29 schreef Seattle het volgende:
Ik mis Wanda, ik had niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:29 schreef Seattle het volgende:
Ik mis Wanda, ik had niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.
Vind het een grote zeurderquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:29 schreef Thorelf het volgende:
Zoe heeft ook geen enkele spontaniteit in zich
Zij was al redelijk verknipt jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kon al weinig aan verknipt worden meen ik me te herinneren
We hebben onze sasha nogquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Gewoon even lekker bitchen en mopperen. Ik mis het
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:33 schreef Seattle het volgende:
Ik was van de streams af, omdat ik JW met zijn clichés niet meer kon aanhoren, maar die is gelukkig weg. Probeert Erik nou halfslachtig met Mirthe te dansen?
Heeft ie een bioscoop broek aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
Die Enge Meneer met zin handen in zijn zakken bij Miertje... wie is dat?![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteren tijdens die opdracht. Ze doet overal altijd aan meequote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
Kan een lomperik zijn, in doen en praten, maar Janet doet ook met die feestjes altijd wel mee, dat vind ik wel een leuke eigenschap van d'r. Niks is te gek
🤣quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:39 schreef Seattle het volgende:
Erik mist zijn medemuppet om mee te klagen over de muziek
Dat vind ik ook altijd wel leuk om te zien, Janet gaat gewoon haar gang op feestjes en doet gezellig mee.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
Kan een lomperik zijn, in doen en praten, maar Janet doet ook met die feestjes altijd wel mee, dat vind ik wel een leuke eigenschap van d'r. Niks is te gek
Zijn "act" als Alwetende zelfbenoemde afwezige geestelijk afwijkend wonderkind begint inmiddels behoorlijk vervelend te wordenquote:
en als je dan toch met een man kan dansen zonder dat er wat achter zit is het met Rupiequote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
Janet doet t wel🙃zoe staat alleen te schreeuwen ⁴aan de kant en instructies te geven maar doet niet mee
Weet ik ook niet hoor, meestal zit Imi erachterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als je dan toch met een man kan dansen zonder dat er wat achter zit is het met Rupie
Het viel me al eerder op dat Zoe bijna nooit danst tijdens feestjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
Janet doet t wel🙃zoe staat alleen te schreeuwen ⁴aan de kant en instructies te geven maar doet niet mee
Bern kan dit niet echtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:47 schreef Seattle het volgende:
Kom maar Bern, roept Moraima, maar Bern blijft een beetje aan de kant
Bang dat ze haar make-up er af zweetquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het viel me al eerder op dat Zoe bijna nooit danst tijdens feestjes.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, nachtdienst, meer uurfilmpjes volgen morgen middag ...
👋👋👋quote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet er vandoor, nachtdienst, meer uurfilmpjes volgen morgen middag ...
ohh die is leuk die is van whatsappquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als ik Marciano zo zie als dj lijkt die net op zo'n hondje op de hoedenplank in de auto...
[ afbeelding ]
ja dat dusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:57 schreef Limbus het volgende:
Omg Eunice straks valt er een kipfiletje uit
Gewoon via google gezocht op jaknik hondje gifquote:Op vrijdag 19 mei 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh die is leuk die is van whatsapp
20-22 was het ... de muziek dan ... overbodig drankgebruik gaat tot laterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:10 schreef schizolientje het volgende:
Wat een abrupt einde, zie ineens Zoe van alles wegsjouwen enz4
Te veel drinken?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
ik zie het wel gebeuren
mirthe en jappie die overlopen
Ik gooi hem ook uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:22 schreef humpty het volgende:
Heb de streams uitgezet...even aan en hoorde Zoe steeds roepen
Rupert Rupie Rupert Rupie man o man wat een stoorzender is dat
Overbodig?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
20-22 was het ... de muziek dan ... overbodig drankgebruik gaat tot later
tadaaaaaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Dus de trui die Erik aan heeft heeft ie op zijn 15e gekocht en nooit gedragen!!!!
Haalde hem uit het cellofaan bij het inpakken van zijn koffer![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
Dus de trui die Erik aan heeft heeft ie op zijn 15e gekocht en nooit gedragen!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:24 schreef pingu66 het volgende:
quote:
die vond ik altijd al lekkerderquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wendy lijkt meer op Patries d'r zusje Yvonne Keeley [ afbeelding ]
Mag dat ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Keertje vragen of je er aan mag likken
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:34 schreef Monique___ het volgende:
jappie heeft nog steeds hoofdpijn
hij wil wel snoep
denk hij dat zijn maandelijkse periode heeft
ik vind Wendy lijken op Hurem van Magnificent Century, de jonge versiequote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wendy lijkt meer op Patries d'r zusje Yvonne Keeley [ afbeelding ]
pfff ja klaverjassen... of duo slaapverwekkend met erikquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
ja joh
2 binnen streams
de gezelligheid is weer buiten
top FEBO
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:38 schreef schizolientje het volgende:
Of een orerende Eric of spelletjes. Welterusten🤫
Sasha, er is iets met dat kind.... ik kan er de vinger niet op leggen, maar het spoort voor geen meterquote:
dat was de vingerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sasha, er is iets met dat kind.... ik kan er de vinger niet op leggen, maar het spoort voor geen meter
Heb überhaupt nog nooit een gesprek tussen die twee gevolgdquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kunnen we verandering in brengen hoor
Ja maar nu doe ik dat niet meerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar kunnen we verandering in brengen hoor
Dat klopt dat wicht is gestoord ....nu ook heel hard overdreven lachen en verder is het alleen maarquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sasha, er is iets met dat kind.... ik kan er de vinger niet op leggen, maar het spoort voor geen meter
En dat heeft niets met long - Covid te maken ...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat klopt dat wicht is gestoord ....nu ook heel hard overdreven lachen en verder is het alleen maar
chagrijnig en bekt ze Bern af of steekt hem de gek aan en hij heeft het niet eens door
En Jeff met Hitler vergelijken gaat mij veel te ver....zegt iets over haar
Zegt dan ook wat over Jeff dat hij Bern psychisch kapot ging maken...ook gestoord.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat klopt dat wicht is gestoord ....nu ook heel hard overdreven lachen en verder is het alleen maar
chagrijnig en bekt ze Bern af of steekt hem de gek aan en hij heeft het niet eens door
> jezus heeft ze dat gedaan, niet normaalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of je je laat inenten zolang je vervolgens maar geen IC-bedden inneemt én juist daar lag de hele cruxquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:35 schreef humpty het volgende:
Mirthe wilde geen inentingen en kreeg ruzie met mensen die haar uitscholden
voor haar was het een hele rare tijd
Nee ze maakte een grapje. Letterlijk is het niet eens gezegd.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:45 schreef Adat231 het volgende:
wat
[..]
> jezus heeft ze dat gedaan, niet normaal
stom grapjequote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze maakte een grapje. Letterlijk is het niet eens gezegd.
Mirthe is gevaarlijk en gestoord, jeweettochquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ze maakte een grapje. Letterlijk is het niet eens gezegd.
het gaat niet eens over Mirthequote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Mirthe is gevaarlijk en gestoord, jeweettoch
dat ze zich zo mogen verstoppen voor de cameraquote:
You look like an angel (look like an angel)quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nu te flirten met Jeff ...
Die twee steken eerder (oeps) een mes in je rug dan Jeff hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh wacht, Sas, maar die is ook gevaarlijk en gestoord.
Ja dat lees ik veel. Niet zoveel zin meer om te lezen ook.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh wacht, Sas, maar die is ook gevaarlijk en gestoord.
Zijn niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee steken eerder (oeps) een mes in je rug dan Jeff hoor
Niemand is daar te vertrouwen. Ze zitten er in een spel, er valt een flink bedrag te winnen en ze hebben allemaal hun eigen manier gevonden om daar het spel te spelen en tegelijkertijd te overleven.quote:
Wie zijn aan het afluisteren?quote:
Joequote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Niemand is daar te vertrouwen. Ze zitten er in een spel, er valt een flink bedrag te winnen en ze hebben allemaal hun eigen manier gevonden om daar het spel te spelen en tegelijkertijd te overleven.
Imi en rupie zaten erquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:00 schreef Adat231 het volgende:
Op vrijdag 19 mei 2023 22:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat konden we niet horenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en hadden die het over iets byzonders?
Zowat alle vrouwen daar hebben lopen flirten met Jeff en stoïcijns kwam ie vervolgens uit bij notabene Kimquote:Op vrijdag 19 mei 2023 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze nu te flirten met Jeff ...
Ze kan een komkommer krijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
de frituur gaat nog eens aan![]()
zowie wil worst zegt ze
izaak izaakquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
zowie wil worst zegt ze
Dubbelzinnig tegen Isaac zei ze datquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:04 schreef Monique___ het volgende:
zowie wil worst zegt ze
ik vind het echt te ver gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dubbelzinnig tegen Isaac zei ze dat
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dubbelzinnig tegen Isaac zei ze dat
zitten er al, Babette wil een leren jasje kopen enz enz enz weer volop aan het shoppen en predsils etenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Nog even managen op kantoor. De kratten bier staan in de hoek al klaar.
babbel die gedronken heeft en aan gametalk doetquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:15 schreef schizolientje het volgende:
wat een vreselijke slangenkuil in t buurthuis
Nieuwe regel is dat je het niet meer mag gebruiken zodat anderen lekker kunnen dansen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom ? of moet ik geluid aanzetten.. DJ boven mag
Als je goed mixed wel als je bezig bent ... dat er dan iemand mee gaat dansen is een ander probleem... Maar wat is goed mixen.. je moet het wel leren ook dus een nono regel die weer nergens op slaatquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nieuwe regel is dat je het niet meer mag gebruiken zodat anderen lekker kunnen dansen.
er moet 'gemixed" worden, niet alleen muziek aan zetten en dansen, dat was altijd al zoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:51 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Nieuwe regel is dat je het niet meer mag gebruiken zodat anderen lekker kunnen dansen.
febo bepaaltquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je goed mixed wel als je bezig bent ... dat er dan iemand mee gaat dansen is een ander probleem... Maar wat is goed mixen.. je moet het wel leren ook dus een nono regel die weer nergens op slaat
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
er moet 'gemixed" worden, niet alleen muziek aan zetten en dansen, dat was altijd al zo
laserlamp/discolampquote:Op zaterdag 20 mei 2023 00:06 schreef schizolientje het volgende:
ik zie allemaal groene vuurvliegies of zo
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marciano met de lach van een maniak, ik zou echt met mijn ogen open slapen
Omdat het over 'de rest' gaatquote:Op vrijdag 19 mei 2023 23:58 schreef schizolientje het volgende:
waarom doen ze die gesprekken niet in grotere groepen gewoon beneden ipv zo sneaky boven . Bah Bah Bah
Wat was er gaande? Nu enkel snurkende snufferts.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:21 schreef chufi het volgende:
Jeff in de keuken weer uit zn bol ... en de febo schakelt slaap ...
Tja, de regie wil schijnbaar ook slapen en dit zijn veilige beeldenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:37 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wat was er gaande? Nu enkel snurkende snufferts.
Was te kort om het te begrijpen ...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:37 schreef Shrien het volgende:
[..]
Wat was er gaande? Nu enkel snurkende snufferts.
Af en toe zie je iemand lopen op die kamer, maar verder mogen we niets horen of zien. Slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 01:48 schreef Shrien het volgende:
Slapende Mori is slaapverwekkend. Trusten!
Wat maakt het verder nog uit... slaapstream of repeterende slaapstreams..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 02:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik krijg het gevoel dat stream 1 niet live is. Steeds zie je iemand lopen, langs het bed van Moraima, maar het is steeds hetzelfde beeld.
Dan kom je de belofte niet na, dat je de livestreams kunt volgen. Maar we weten al langer dat we voor de gek gehouden wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 02:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat maakt het verder nog uit... slaapstream of repeterende slaapstreams..
Volg het niet eens meer joh en anders lees en zie ik het wel weer ergens terug want ze censureren om en nabij 80%quote:Op zaterdag 20 mei 2023 02:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan kom je de belofte niet na, dat je de livestreams kunt volgen. Maar we weten al langer dat we voor de gek gehouden worden
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou zo te lezen niet echt een verontrustende avond gisteren...
En vanmorgen ook niet niets iedereen ligt nog in bed op de streamsquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou zo te lezen niet echt een verontrustende avond gisteren...
Ik ben bang dat het ook nog wel even duurt voordat er leven in de brouwerij komt..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En vanmorgen ook niet niets iedereen ligt nog in bed op de streams
En als ze dan wakker zijn gebeurd er nog weinig vooral met mooi weer zal er weinig gebeuren ben ik bangquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het ook nog wel even duurt voordat er leven in de brouwerij komt..
Hangen, luieren en slapen...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En als ze dan wakker zijn gebeurd er nog weinig vooral met mooi weer zal er weinig gebeuren ben ik bang
O dan heb jij beter geluid dan ik want hoor niemand snurkenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:46 schreef Frummelie het volgende:
Er ligt er eentje heel lief te snurken..
Dat hoorde ik ook, ging al snel kijken of er iemand wakker wasquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoor praten...onverstaanbaar natuurijk...
Ik zit op stream 1... jij misschien op 2quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb jij beter geluid dan ik want hoor niemand snurken
Haha ja dat kan ook natuurlijk, het was ook weer snel stil...quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook, ging al snel kijken of er iemand wakker was![]()
Maar zal wel in de slaap geweest zijn denk ik
Ik heb ze beide aanstaanquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit op stream 1... jij misschien op 2
Ik heb het idee dat ze dat banjeren in de COS serieuzer nemen dan in de loods er reageert geen hond meer op... zo voorspelbaar..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:49 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
gaat den hartog vandaag weer banjeren , vrees van wel , voor de film van vanavond is er spel , iets met ecaperoom , zal den hartog weer eens niks vinden en zal mss niet meedoen
maar toch blijft hij maar doorgaan, en altijd tegen dezelfde personenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dat banjeren in de COS serieuzer nemen dan in de loods er reageert geen hond meer op... zo voorspelbaar..
En zelfs die personen interesseert het geen bal.. omdat het alleen maar een hoop bla bla is... ik moet er eigenijk om lachen, het komt zo nep over... terwijl hij staat te blèren staat hij te lachen..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 07:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
maar toch blijft hij maar doorgaan, en altijd tegen dezelfde personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |