Als je in Moskou een bord omhoog houdt waar helemaal niets op staat, word je al een busje in geslagen.quote:
Niet verrassend ook. Bachmut bestaat ook niet meer, dat is platgewalst niemandsland ondertussen.quote:
Precies, en laat het maar aan de strategische meesters van het kremlin over om nu schaarse reserves daar in te gaan zetten om deze klinkende "overwinning" niet door hun handen te laten glippen.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:31 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Niet verrassend ook. Bachmut bestaat ook niet meer, dat is platgewalst niemandsland ondertussen.
Na de oorlog allemaal kaalscheren en met pek en veren naar rusland sturen, dat ze maar daar gaan wonen dat nsb tuigquote:
Wat een onzin, je mag daar echt wel demonstreren hoe hypocriet het westen is. Dat ze moeten stoppen met wapensleveren omdat daardoor alleen maar onnodig veel mensen dood gaan*.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:22 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als je in Moskou een bord omhoog houdt waar helemaal niets op staat, word je al een busje in geslagen.
Maar van mij mogen deze mensen hier vrij demonstreren, dát is namelijk wat ons werkelijk superieur maakt aan Rusland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat rondtrekkende circus nu in NL beland?quote:
Eerst nog vastbinden op een dorpsplein met een bordje om hun nek.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Na de oorlog allemaal kaalscheren en met pek en veren naar rusland sturen, dat ze maar daar gaan wonen dat nsb tuig
Zelfs als het waar is. Goed gedaan. Je hebt nu de 57e stad qua grote ingenomen en heeft je maar 70 000 man of zo iets gekost. Ze kunnen trots zijn hoorquote:
Oekraïne heeft het hogere gebied op de flanken bezet. Dus er is een risico dat ze worden omsingeld. Terugtrekken kan niet want dan krijg je muiterij denk ik. Of in ieder geval een enorme duik in het moreel van je complete leger. Ik kan me echt niet voorstellen dat Russen de stad opgeven zouden pikken na zo'n slachtpartij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn voornamelijk coronawappies volgens mij. Dus nu Rusland volgende week weer de boeren dan weer een ander ding. Zijn gewoon beroepsdemonstranten.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is dat rondtrekkende circus nu in NL beland?
Injecteren met lood graag.
Professional Againsters.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:38 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zijn voornamelijk coronawappies volgens mij. Dus nu Rusland volgende week weer de boeren dan weer een ander ding. Zijn gewoon beroepsdemonstranten.
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:31 schreef oheng het volgende:
Ondertussen grijpt Wagner de gelegenheid aan om Shoigu en Gerasimov nogmaals ff lekker door het slijk te halen.
Relevante quote:Lekker man, bipolar Preghozhin die hele tijd loopt te schreeuwen 🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
Gewoon lui die worden betaald om daar met een bordje te staan johquote:Op zaterdag 20 mei 2023 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Ah een combinatie van Russen, zweef gekkies, rechtse FvD figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |