abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2023 @ 00:00:36 #101
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209214241
twitter

Russen die Servië gaan waarschuwen voor een revolutie/coup?
pi_209214260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:00 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Russen die Servië gaan waarschuwen voor een revolutie/coup?
een kleuren revolutie, was niets meer dan wat verf bommen in een fontein gooien. Maar dictatoren kunnen heel slecht tegen een verenigd volk lijkt het.
pi_209214280
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
lastig om gewoon een antwoord te geven?

je duikt de vraag wel. En paaar topics terug lezen en dan niks vinden.

Ben je tegen wat rusland doet of sta je er achter, hoe moeilijk is deze vraag?
Jij bent in ieder geval niet tegen dat SA bijna 100.000 kinderen vermoord en dan vind je het raar dat ik je hypocriet vind. Met je gezeur over "oh dan ben je vast een Poetin fan".
Corporate translator
pi_209214288
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Jij bent in ieder geval niet tegen dat SA bijna 100.000 kinderen vermoord en dan vind je het raar dat ik je hypocriet vind. Met je gezeur over "oh dan ben je vast een Poetin fan".
Nog steeds lukt het je niet om een simpele vraag te beantwoorden:

ben je het eens met wat rusland doet of vindt je het slecht wat rusland doet?
pi_209214294
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nog steeds lukt het je niet om een simpele vraag te beantwoorden:

ben je het eens met wat rusland doet of vindt je het slecht wat rusland doet?
Zolang jij het normaal vindt dat jullie olievriendje een land vernietigd hoef ik helemaal niks te beantwoorden.
Corporate translator
pi_209214305
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:11 schreef HSG het volgende:

[..]
Zolang jij het normaal vindt dat jullie olievriendje een land vernietigd hoef ik helemaal niks te beantwoorden.
Je trolt dus. want wie is jullie precies, waar is SA relevant in deze discussie. want, wat is dit nu precies? je geeft pas antwoord als ik het niet normaal vindt dat olievriendje (dit is SA denk ik?) een land vernietigd (Jemen denk ik)?

geef gewoon antwoord ipv offtopic te drammen. open een goed topic over SA en Jemen. ik geef je antwoord op je vraag in dat topic.

Dus nogmaals ben je het eens met ruslands oorlog of niet?
pi_209214325
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:14 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Je trolt dus. want wie is jullie precies, waar is SA relevant in deze discussie.

geef gewoon antwoord ipv offtopic te drammen. open een goed topic over SA en Jemen. ik geef je antwoord op je vraag in dat topic.

Dus nogmaals ben je het eens met ruslands oorlog of niet?
Typisch de hypocriete westerling dus. Voor landen opnemen die net zo erg als Rusland zijn zolang ze maar geld kunnen verdienen.
Corporate translator
pi_209214336
twitter
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_209214340
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 00:16 schreef HSG het volgende:

[..]
Typisch de hypocriete westerling dus. Voor landen opnemen die net zo erg als Rusland zijn zolang ze maar geld kunnen verdienen.
jij bent echt een trol of een bot?

Waar neem ik het op voor? ik ga niet offtopic. Sta je achter rusland zijn beslissing tot oorlog of niet?

Begin bijna het idee te krijgen dat je stiekem tegen ruslands acties bent. Maar dit niet kan zeggen als russische trol, maar in gewetensnood zit en je er ook niet je steun ervoor kunt uitspreken? Kun je het wel een oorlog noemen die rusland is gestart?

Want anders snap ik niet waarom je begint over een compleet ander conflict in dit topic.

[ Bericht 14% gewijzigd door Korenfok op 20-05-2023 00:24:20 ]
  zaterdag 20 mei 2023 @ 00:37:48 #110
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_209214436
quote:

[..]
Ik merk op dat je goed Nederlands spreekt, je woont hier denk ik ook? beschouw jij jezelf ook als westerling? Anders zou het wel hypocriet zijn om westerlingen de maat te nemen terwijl je ondertussen geniet van alle voordelen van in het westen wonen?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 20 mei 2023 @ 01:05:09 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209214560
quote:

[..]
Het gaat hier over Rusland en Oekraïne.

En niet over wat de VS in de voorgaande decennia hebben gedaan.
En ik zeg VS want die waren in dit geval de gene die voortouw namen.

Behalve Libië dan daar bij waren het meer de Fransen.
Maar goed die hebben de burgeroorlog alleen wat bespoedigd.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zaterdag 20 mei 2023 @ 01:27:13 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zaterdag 20 mei 2023 @ 01:37:21 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209214660
https://qr.ae/pyvCWZ
What did you read today that made you sad?

In April, a 13-year-old teenager escaped from special school No. 124 in Yekaterinburg, Russia, and said he was raped. He said that a group of students subjected other pupils to physical and sexual violence. The rapes were recorded on video.

Special school No. 124 in Yekaterinburg.

According to the boy, one of the teachers taught the kids "prison rules" and initiated "comrades' courts", where the group was collectively deciding how to "punish" the guilty. Being raped by other kids was a “prison rules” punishment.

Principal of the special school Natalya Poddubnaya knew about the bullying and violence, but did not take action - on the contrary, she humiliated the victims.

When the story got out, a court case was opened against 2 young offenders. The school principal simply resigned “on her own volition”.

That’s not the end.

An advocate asked for the boy to be moved to another boarding school. On Wednesday, the court refused this request.

After the incident became public, the boy returned home. Now he has to go back to the same boarding school.

The reason why, it’s a special boarding school for kids 11–18 with deviant behavior: underage youngsters who committed crimes or these who have learning difficulties.

The boy was sentenced to 3 years (maximum term for underage kids) of a special boarding school. He arrived in March 2022 (age 12) and must stay there until 2025.

Advocates asked for the boy to be moved to another school, but the court refused. He must go back to the same school.

The option of early release is available, but it must be done by order of the court, and the court saw no need for that.

Imagine that: The boy was caught shoplifting and sent to the special school for re-education, and instead, he gets raped, and not just raped, but systematically tortured.

A rape isn’t just a rape in a Russian prison: it’s lowering the person who is raped into the cast of “untouchables”, the lowest of the low. No one talks to them, no one befriends them. They are ordered around, pushed, kicked, beaten. Not allowed to seat anywhere but at the certain table, given the worst jobs, the last to get food. Not allowed to raise their voices, heads, or make eye contact. And the rapes can continue; it’s part of this cast.

Not only these things are happening in a special school, the goal of which is to help kids learn and develop, and rehabilitate, but the educators promote and support the “prison rules”.

People are shocked by cruelty that Russian soldiers show in Ukraine to local civilians and Ukrainian POWs. They wonder where such cruelty comes from. It comes from the Russian schools and Russian educators.

It starts in kindergartens, continues at schools and lasts all the way: anyone in a position of authority feels the right to abuse and bully those who can’t fight back. For many kids, they get the same maltreatment at home.

And no one even cares.

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 20-05-2023 10:25:33 ]
  zaterdag 20 mei 2023 @ 02:14:45 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_209214723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 23:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Elke vloer is eruit
[ twitter ]
Lijkt erg maar eigenlijk bouwt Rusland hier prachtige atriums voor deze mensen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_209214747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Daarover gesproken. Waarom koopt NL niet de tankdestroyer versie van de cv90.

Ik zou liever nieuwe tanks zien maar hier kun je in iedergeval nog mee voor de dag komen.
De CV90120? Ik denk omdat ze niet genoeg pantser hebben voor die rol. Daar heb je liever echte tanks voor. De Mjolnir variant met de 120mm mortier is wel een leuke voor het leger lijkt me.
pi_209214749
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 23:34 schreef HSG het volgende:
tenzij het om olie gaat
Volgens mij heeft Europa het afgelopen jaar tegen Rusland gezegd dat ze hun gas en olie in hun hol kunnen stoppen.
pi_209214874
Barack Obama en Stephen Colbert mogen Rusland niet meer in :( ;( o|O :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 20 mei 2023 @ 07:52:04 #118
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_209215114
twitter
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209215134
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 01:37 schreef slashdotter3 het volgende:
https://qr.ae/pyvCWZ
What did you read today that made you sad?
Knip

Het martelen, (anaal) verkrachten en vernederen is gewoon een patroon dat overal terugkomt. Beestachtig is het.

Onlangs het boek “Concentratiekamp in de Paradijsstraat”, gelezen, dan weet je wel voldoende.

Het compromis is geen onderdeel van de Russische volksaard. Een ander die niet luistert wordt gewoon met bruut geweld in het gareel geholpen, een normaal gesprek is niet echt een optie.

[ Bericht 32% gewijzigd door Spablauw214 op 20-05-2023 08:06:29 ]
  zaterdag 20 mei 2023 @ 08:05:55 #120
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209215154
quote:

[..]
Iemand heeft zich hier behoorlijk in een hoek geluld. Ben jij een kloon van ZOA/Schaamlap?

Al kwamen die er trouwens gewoon voor uit anti Oekraïne te zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 20 mei 2023 @ 08:09:00 #121
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_209215169
quote:

[..]
Iemand heeft zich hier behoorlijk in een hoek geluld. Ben jij een kloon van ZOA/Schaamlap?

Al kwamen die er trouwens gewoon voor uit anti Oekraïne te zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 02:43 schreef Ulx het volgende:

[..]
De CV90120? Ik denk omdat ze niet genoeg pantser hebben voor die rol. Daar heb je liever echte tanks voor. De Mjolnir variant met de 120mm mortier is wel een leuke voor het leger lijkt me.
Dat type ik ook. Maar het is beter dan niets.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 20 mei 2023 @ 08:32:58 #122
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_209215284
https://www.reddit.com/r/(...)russian_war_machine/
Yeah, Russia sells oil to Saudi Arabia and India, then they mark it up and sell it to Europe.

Realistically speaking, this is the intended result. Why did the G7 set a price cap instead of an outright ban of Russian oil?

Because by setting a price cap you force Russia to sell at a loss, or at least at a very big discount, while keeping most of the energy supply chain intact.

This ultimately hurts Russia a lot, their oil and gas revenue already fell 40% this quarter, and if you consider that the cost of extraction is mostly fixed, this means profits are cratering.

Russia cannot, in any circumstance, stop pumping oil and gas. If they did their pipes would explode (or implode) and their whole industry would collapse forever. So they are forced to extract and sell at any price.

Also, most of their infrastructure is geared towards Europe, where we outright banned Russian oil. This means that to send oil to India, Saudi Arabia or Brazil they need to send it via ship, which is much more expensive than using pipes.

All this operation is done to starve Russia of money, while keeping everyone else rather happy and unwilling to help Russia.
pi_209215734
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 mei 2023 23:39 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat maak jij er van.
Ach het meest duidelijke conflict van deze eeuw waren er niet bij betrokken en dat werd weer gezien als racisme.
pi_209215769
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 02:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Europa het afgelopen jaar tegen Rusland gezegd dat ze hun gas en olie in hun hol kunnen stoppen.
Dan kan je dat ook tegen landen als SA zeggen.
Corporate translator
  Moderator zaterdag 20 mei 2023 @ 10:04:03 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209215889
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2023 09:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan kan je dat ook tegen landen als SA zeggen.
Lijkt me onhandige timing
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')