Ben er wel aan gewend en dat maakt het alleen maar leuk. Beter dan al die ingekakte deugers.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Act of niet, hij moet niet van die domme uitspraken doen.
En hij heeft altijd een rare rochel dat op een korte lach moet lijken na elke zin die hij uitspreekt.
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.quote:
hoezo spreek je mij hier op aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.
Ieder mag ook reageren hoe hij of zij wil en is daarin niemand verantwoording schuldig.
Wil je de TT aanpassen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.
Ieder mag ook reageren hoe hij of zij wil en is daarin niemand verantwoording schuldig.
Nee hoor ik spreek jou n iet aan ik zeg juist dat je geen verantwoording schuldig bent als je anders denktquote:
Heeft niets te maken met wat ik schreef, ik heb zijn doen en laten met niemand vergeleken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Dus mirthe die Jeff dood wil steken is erger
Maar zelf wel direct huilie huilie doen…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben er wel aan gewend en dat maakt het alleen maar leuk. Beter dan al die ingekakte deugers.
zo komt het niet op mij overquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik spreek jou n iet aan ik zeg juist dat je geen verantwoording schuldig bent als je anders denkt
Je hoort niemand klagen dus het zal lekker zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:56 schreef Frummelie het volgende:
Lekker hoor dat Jeff zo lekker aant bakken en braden is maar die koude bleke wraps eromheen vind ik echt een no go...
Aangezien dit niet de Mol is, denk ik dat het een foutje is. Maar goed .... je weet maar nooit. Maar even afwachten of Sas er inderdaad uitgaat over 3 weken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Mag ik even met iets heel anders tussendoor komen. In de leader van de uitzendingen zie je de bewoners die eruit zijn, in het donker afgebeeld/ voorbij komen en die er nog inzitten zie je gewoon in kleur. Nu zag ik Sasha gister ook in donker afgebeeld. Je moet wel goed kijken, want komt snel voorbij. Zou Sasha de volgende zijn en is dit al in de leader te zien of een foutje?
Nope, gewoon in kleur met hoedquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Mag ik even met iets heel anders tussendoor komen. In de leader van de uitzendingen zie je de bewoners die eruit zijn, in het donker afgebeeld/ voorbij komen en die er nog inzitten zie je gewoon in kleur. Nu zag ik Sasha gister ook in donker afgebeeld. Je moet wel goed kijken, want komt snel voorbij. Zou Sasha de volgende zijn en is dit al in de leader te zien of een foutje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zeg toch wat ik vind, niet wat een ander vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hoort niemand klagen dus het zal lekker zijn.
Zie haar helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Jawel, op rechts achter iemand een bruine hoed.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar helemaal niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |