Het wordt steeds erger met die make upquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het gezicht van Zoe stuk? Het lijkt zo raar.
Misschien moet ze er een tik op geven, hielp vroeger bij de tv ook altijdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Is het gezicht van Zoe stuk? Het lijkt zo raar.
Moet iedereen nu alles gaan uitspreken of alleen Mirthe?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:57 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe zeg dan tegen morri dat je Ruppi en Imma vuile dieven vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet iedereen nu alles gaan uitspreken of alleen Mirthe?
En haar uitval tegen Esther in de douche,zomaar uit het niets..heeft ze dagen op zitten broeden.en boem.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Toch denk ik dat Mirthe vroeger woede uitbarstingen had (wat je wel meer ziet bij kinderen met ADD) en dat ze geleerd heeft in de loop der jaren om zich te beheersen.
Ze zegt zelf dat ze nooit boos is geweest ( behalve 3 x in haar leven). Maar toch als er iets niet gebeurd naar haar zin ( bijv. Kamerwissel zie je een hoop ingehouden woede en zegt 't ze de meest vreselijke dingen zachtjes...en dan om het te downplayen: oe ah hahaha nee dat mag ik niet zeggen.. hij /zij is onmenselijk.
Ook een keer toen JW iets zei dat ze niet met haar klep er tussen moet komen als hij in gesprek is. Ze ging naar haar kamer en naar haar kast en gooide al haar kleren een voor een op haar bed en op de grond. Bep is haar gaan kalmeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:12 schreef Silves het volgende:
[..]
En haar uitval tegen Esther in de douche,zomaar uit het niets..heeft ze dagen op zitten broeden.en boem.
Dat ze nog niet afgevoerd is in een dwangbuis....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook een keer toen JW iets zei dat ze niet met haar klep er tussen moet komen als hij in gesprek is. Ze ging naar haar kamer en naar haar kast en gooide al haar kleren een voor een op haar bed en op de grond. Bep is haar gaan kalmeren.
En idd volblijven houden dat ze nooit vloekt en nooit kwaad wordt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ook een keer toen JW iets zei dat ze niet met haar klep er tussen moet komen als hij in gesprek is. Ze ging naar haar kamer en naar haar kast en gooide al haar kleren een voor een op haar bed en op de grond. Bep is haar gaan kalmeren.
Ja, maar weet niet of deze het gaat worden, of dat ze aan het kijken zijn of het haalbaar isquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat is ook nog een challenge waar ze voor aan het oefenen zijn toch?
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, het begint vandaag lekker .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ruzie Moraima en Rupert - 19 mei 2023.Bijna niet te verstaan die tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik zeg van mezelf ook dat ik niet snel kwaad word. Maar als iets naar verloopt of als ik onmacht voel in een situatie, loop ik wel uit de situatie weg en mompel of denk vreselijke vloeken of tirades, alleen spreek ik die niet hardop uit of tegen de persoon waar ik kwaad op ben, gooi even met wat spullen om adrenaline kwijt te raken. Als ik het dan kwijt ben en na heb gedacht, kan ik wel weer normaal met iemand praten hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef Silves het volgende:
[..]
En idd volblijven houden dat ze nooit vloekt en nooit kwaad wordt.
Ja dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:25 schreef Silves het volgende:
[..]
En idd volblijven houden dat ze nooit vloekt en nooit kwaad wordt.
Gaan ze elkaar opmaken, die krijg je zo echt niet weg.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:40 schreef Silves het volgende:
Ooit 72 uur challenge, alle spiegels afgeplakt..degene die het eerst gek wordt mag een rode kaart ontvangen..Daaaag Zooi
ja dat is waar..ze gebruikt zelfs de lepel om in te spiegelen...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan ze elkaar opmaken, die krijg je zo echt niet weg.
Dat betekent dus dat je geen ruziemaker bent. Of heel slecht in ruzie maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zeg van mezelf ook dat ik niet snel kwaad word. Maar als iets naar verloopt of als ik onmacht voel in een situatie, loop ik wel uit de situatie weg en mompel of denk vreselijke vloeken of tirades, alleen spreek ik die niet hardop uit of tegen de persoon waar ik kwaad op ben, gooi even met wat spullen om adrenaline kwijt te raken. Als ik het dan kwijt ben en na heb gedacht, kan ik wel weer normaal met iemand praten hoor.
Vind ik eigenlijk heel normaalMaar ik ben dan misschien ook wel hartstikke vreemd, net als Mirthe..
En de rekenmachinequote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:45 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dat is waar..ze gebruikt zelfs de lepel om in te spiegelen...
Moira heeft te veel temprament, vergeten en vergeven..Mirthe krijgt steeds meer wraakgevoelens en wordt langzaam heel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je geen ruziemaker bent. Of heel slecht in ruzie maken.
Ook Mirte. Wel snel boos en beledigt maar maakt geen ruzie.
Moirama is heeeel goed in ruzie maken.
gevaarlijk zelfsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Moira heeft te veel temprament, vergeten en vergeven..Mirthe krijgt steeds meer wraakgevoelens en wordt langzaam heel gevaarlijk.
myrthe is is iemand die alles opkropt , tot de spreekwoordelijke druppel , als alles er dan uitkomt staat er geen rem op en zegt dingen waar ze niet bij na denkt en dat leverde haarquote:
Echt hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen Eunice: "Het was de hele ochtend al druk met mensen die boodschappen wilde en snoepjes en"
Ze komt net van kantoor waar ze met Wendy naar kleding heeft zitten kijken. Wendy daar tegen Zoe voordat ze maar naar beneden gingen: "... maar ik heb toch geen geld meer"
Boh wat druk man.
zo zit ze Isaac achternaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe gaat van de spiegel op kantoor naar de spiegel in de slaapkamer. Sja .. zo kom je de dagen wel door. 1/3 ervan voor de spiegel staan.
Een het eerste uur heeft ze make up gekekenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen Eunice: "Het was de hele ochtend al druk met mensen die boodschappen wilde en snoepjes en"
Ze komt net van kantoor waar ze met Wendy naar kleding heeft zitten kijken. Wendy daar tegen Zoe voordat ze maar naar beneden gingen: "... maar ik heb toch geen geld meer"
Boh wat druk man.
Op je muil gauw.quote:
Dat zat gisteren in de uitzending dus ruim een week geleden. Nu pas binnen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
TIN is er voor de fohn
Wendy
ERIKKKKKK AAN DE BAK
Hij had eerst desoldeer besteldquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zat gisteren in de uitzending dus ruim een week geleden. Nu pas binnen.
Ik ook.quote:
Ik vond het ook een flinke klap, zo vlak bij die deurpost, had goed fout af kunnen lopen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze viel best hard, ze herhaalt het vaak, maar stelt zich er verder niet om aan
Jij hebt het tongetje.quote:
Een gefrituurd printplaatjequote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
Het lijkt nu dat hij alles met elkaar aan het verbinden is wat zeker een kortsluiting geeft.
Kom maar op met die nieuwe Föhnquote:
Ligt niet aan Erik hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:31 schreef greysbones het volgende:
Kom we halen hem nog verder uit elkaar
Laten we er een bommetje van maken
Iek heb dat in die boek gelesen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
En dan wil je ook echt dat Eunice je op je vingers komt kijken
Ja maar Erikquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Als die schakelaar alleen los zat vanwege veel gebruik ok, maar er zitten brandplekken om de contacten waar het losgelaten heeft. Dat zou ik sowieso mooi gelaten hebben voor wat het is
Een föhn ophalen als de stroom er nog opzitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Shock.. er zat nog een condesatortje met lading![]()
Er werkte dus wel iets..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Shock.. er zat nog een condesatortje met lading![]()
Er werkte dus wel iets..
[ afbeelding ]
Kostte wel een sodeerbout, een week wachten, tin erbij .. en nog nix.. maarrrr het arbeidsloon is al betaald door JdMquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik een hekel aan Erik heb, vind ik het wel goed dat hij eerst probeert te maken voor het weggooien aan. Verder kan ik niks positiefs over die vent verzinnen
Dus eurootje of 30quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kostte wel een sodeerbout, een week wachten, tin erbij .. en nog nix.. maarrrr het arbeidsloon is al betaald door JdM
Ik deed mijn best om iets positiefs over dat geval te zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kostte wel een sodeerbout, een week wachten, tin erbij .. en nog nix.. maarrrr het arbeidsloon is al betaald door JdM
Dat zeg ik netquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft 'ie de fohn nu open met de stekker in het stopcontact?
Live electrocutie op stream .. dat is wel weer een primeur.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buiten Babette d'r ogen aan het uitprikken
Wordt misschien zelfs wel wereldnieuwsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Live electrocutie op stream .. dat is wel weer een primeur.
Soldeerles 1quote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
hey mensen ik deed mijn best positief te zijn, verpest dat nou niet
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wendy heeft ook al van die enge wimpers ja!
Hij heeft die hele printplaat al verneukt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Soldeerles 1
Eerst de oude soldeerlaag wegzuigen met desoldeer litze heeft ie al meegeleverd gekregen
Dan de schone plek opnieuw insolderen en wel laten vloeien , niet plakken
Maar natuurlijk.quote:
Had de verkeerde stekker er in dus hij heeft wel zoveel geluk gehad dat hij niet echt een flinke opdonder heeft gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahahahhaha... Erik komt er achter dat hij de stekker er niet in heeft zitten.
Die van de föhnquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:45 schreef Dotteke het volgende:
Erik snapt het de tin smelt niet. Heeft die de stekker er niet in. Hij had de verkeerde stekker er in gedaan
Als ik Erik was zou ik een fohn kopen van zijn eigen geld.. een goede.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:46 schreef spapaars het volgende:
Dat wordt dan een nieuwe föhn met bijkomende kosten een soldeerbout, en tin.
8quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
maar wel die van de fohn?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahahahhaha... Erik komt er achter dat hij de stekker er niet in heeft zitten.
Neeheee Erik weet het beter het moet op Eriks manier en niet andersquote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Soldeerles 1
Eerst de oude soldeerlaag wegzuigen met desoldeer litze heeft ie al meegeleverd gekregen
Dan de schone plek opnieuw insolderen en wel laten vloeien , niet plakken
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nu moet Erik niet op rood gaan staan. Lijkt me niet verstandig
Jij bent echt heel positief.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het valt me mee dat Zoë fouten erkent en sorry zegt. Daar heb ik respect voor
Ja heel vaag, ik dacht dat ze zo'n hele borstel per oog verkochten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:59 schreef Dotteke het volgende:
Is Wnedy nu bij Babette. één voor een een haarwimpertje er in plakken tussen de wimpers van Babette?
Begrijpelijk dat babette dit zegt. Zij heeft Erik opgestookt om het repareren van de fohn er door te drukken door bij iedereen langs te gaan.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:57 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor en Babette weer gelijk blablablabla
Joh die man wilde het proberen laat hem toch.
Ik wil ook op Zoe lijken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja heel vaag, ik dacht dat ze zo'n hele borstel per oog verkochten.
Ze willen allemaal op Zoë lijken
Ik juich het toe.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, het goede mag ook gezegd worden. Ik ben hier al zuur zat
Ik heb van nature al mooie wimpers.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, dan weet je wat je te doen staat! Nepwimpers die erg zwart en erg lang zijn
Op ee stelling wilde Erik perse 24 uur bedenktijd ( regels zijn regels) maar bij zijn eigen stelling voor filters zwembad hoeft het ineens niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 11:56 schreef Dotteke het volgende:
ZOë ook weer een stelling ze had fout gerekend moet not 50 euro er bij voor shampoo en dergelijke
Ook erdoor
Erik wil ook een stelling voor filters van het zwembad en hoppa deze stelling is er ook door
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb van nature al mooie wimpers.
Isaac heeft onbeperkt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoeveel geld heeft Isaac wel niet om te shoppen
Van mij kon die stikken in zijn klokkie met zijn gele kaart.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:05 schreef Varen het volgende:
Marciano had het over klokkies en schenken als ze met 5 winnen. Wie zou hij met die 5 bedoelen?
Het was oorspronkelijk 300¤ geloof ik (kan me vergissen, pin me er niet op vast) en met creatief boekhouden zijn er volgens mij was nullen aan toegevoegdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoeveel geld heeft Isaac wel niet om te shoppen
Bij al die drie stelling is geen 24 uur gewacht, ook niet bij die van Zoëquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Op ee stelling wilde Erik perse 24 uur bedenktijd ( regels zijn regels) maar bij zijn eigen stelling voor filters zwembad hoeft het ineens niet.
En roept hij anders gaat de pomp kapot zonder filters.
Wendy beweerde dat haar stelling al 1½ week oud is.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij al die drie stelling is geen 24 uur gewacht, ook niet bij die van Zoë
Die van Wendy snap ik, maar die van Zoé nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendy beweerde dat haar stelling al 1½ week oud is.
Dat was een duur klokkie.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Van mij kon die stikken in zijn klokkie met zijn gele kaart.
De finale is in zicht.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
Isaac is wel extreem veel met sport bezig de laatste weken
duurt nog wel even nog 3,5 maand best nog een eindquote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wendy beweerde dat haar stelling al 1½ week oud is.
Viel me eerder ook al op, is ze ook gevallen ofzo?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:18 schreef Dotteke het volgende:
Föhn is 89 geworden zegt Wendy. Die moeizaam de trap af komt lopen
Die föhn die wendy had uitgezochtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Wendy wil geen fohn van 65 euro want dan krijg je weer zo ding
Dan moet je een nieuwe stelling opgooien zegt Zoë
denk pijn in haar rug , heeft ze al eerder last van gehadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Viel me eerder ook al op, is ze ook gevallen ofzo?
Oh ja, das waar ook!quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk pijn in haar rug , heeft ze al eerder last van gehad
Geloof er helemaal niets vanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die föhn die wendy had uitgezocht
Was 65
Maar nu niet meer
Arm mensquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk pijn in haar rug , heeft ze al eerder last van gehad
Nee banjerenquote:
Ja, maar bij hem blijf je dan bezigquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
Wat maakt Jeff nu weer voor drama
Het mooie is dat niemand behalve Janet er op in gaat
Ik niet hou niet van dit soort mensen met dat geschreeuw naar anderequote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar bij hem blijf je dan bezig
maar als ik moet kiezen tussen Janet en Jeff kies ik toch voor Jeff
Nee kanker en dan wijf erachterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet hou niet van dit soort mensen met dat geschreeuw naar andere
Kijk nu heeft hij het over deze kuttenkoppen uit de kas
Mirthe kreeg een boet voor het zeggen van kutwijf
kuttenkoppen in de kas zijn sas en bern weet niet wat die misdaan hebben , hun zijn target van den hartogquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe kreeg een boete voor het zeggen van kutwijf
Hij mag tieren en schelden en krijgt geen boete Mirthe zegt in een emotionel buit dat kutwijf,( Eunice stond er niet eens bij) een dikke b oete en een gele kaartquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:25 schreef Snensie het volgende:
Aggos die fucking gast weer uit zijn plaat. Sjongejonge. Tijd dat die gast eruit gaat, die gun ik echt geen cent meer.
Ze zei geen kutwijfquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag tieren en schelden en krijgt geen boete Mirthe zegt in een emotionel buit dat kutwijf,( Eunice stond er niet eens bij) een dikke b oete en een gele kaart
Waarom mag hij hun wel uitschelden en krijgt Mirthe een boete?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
kuttenkoppen in de kas zijn sas en bern weet niet wat die misdaan hebben , hun zijn target van den hartog
Omdat ze niet met kanker mogen scheldenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom mag hij hun wel uitschelden en krijgt Mirthe een boete?
De antwoorden staan hierboven .. wellicht nog even teruglezen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe schold met kankerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennelijk zit er verschil in direct intimideren/schelden en indirect intimideren/schelden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
En weer zegt hij kutkoppen en motherfockers
kutwijf? was toch kanker iets?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe kreeg een boete voor het zeggen van kutwijf
gelijk in watquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat er uiteindelijk natuurlijk ook om of het waar is of niet.. en Jeff heeft gelijk in deze.
En dat rechtvaardigt het dan om zo te keer te gaan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Het gaat er uiteindelijk natuurlijk ook om of het waar is of niet.. en Jeff heeft gelijk in deze.
Dat heb ik niet gehoord. Maar schelden is schelden in mijn ogenquote:
Maar de Febo bepaald wat wel en niet mag, wij nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Maar schelden is schelden in mijn ogen
Of iemand nu kanker of kutwijf tegen mij zegt lig van allebei niet wakker, maar het is wel schelden.
pff is uitgebreid uitgemeten ook hier in de cos, ook dat het opgenomen is in de regels sinds kortquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord. Maar schelden is schelden in mijn ogen
Of iemand nu kanker of kutwijf tegen mij zegt lig van allebei niet wakker, maar het is wel schelden.
En vervolgens U zeggen tegen mensen die ouder zijn. Het is een zielig portretquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
En weer zegt hij kutkoppen en motherfockers
Mirthe heeft het zelf gezegdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
pff is uitgebreid uitgemeten ook hier in de cos, ook dat het opgenomen is in de regels sinds kort
jeff is nepboos
Ja echt een zielig figuur,quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En vervolgens U zeggen tegen mensen die ouder zijn. Het is een zielig portret
een mesthoop of zo...ik kan alleen maar aan vieze onhygiënische bij haar denkenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zou Janet nu weer aan het maken zijn?
Motherfuckers, klootzakken is geen probleem?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat ze niet met kanker mogen schelden
Daarom
neequote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Motherfuckers, klootzakken is geen probleem?
We gaan het zien, dan krijgt hij straks wel een gele kaartquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor de FEBO schijnbaar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zielig ventje,met eens veel te grote muil. Een vrouw van boven de 60 op zo'n manier aanvallen.quote:
gordijnen voor de cabanaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
een mesthoop of zo...ik kan alleen maar aan vieze onhygiënische bij haar denken
Nee de FEBO vind van nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
dacht dat hij het over bern en sas hadquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zielig ventje,met eens veel te grote muil. Een vrouw van boven de 60 op zo'n manier aanvallen.
Meten met twee mensen kun je het ook wel noemen, wanneer hij geen gele kaart krijgt. Net zoals Zoe, die een bord kapot gooit met intentie, die had daar ook een gele kaart voor moeten krijgen. Zoe werd er hier op beoordeeld, ze zou en moest die gele kaart krijgen, maar onzen lieve Jeff mag er van alles uitkramen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het zien, dan krijgt hij straks wel een gele kaart
want mensen boven de 60 zijn allemaal tere zieltjes?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zielig ventje,met eens veel te grote muil. Een vrouw van boven de 60 op zo'n manier aanvallen.
Moederneukers, vertaling van motherfuckers, is dus geen probleem. Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meten met twee maten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
want mensen boven de 60 zijn allemaal tere zieltjes?
Maar wel netjes U zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
want mensen boven de 60 zijn allemaal tere zieltjes?
Ja het zijn geen COS regels maar FEBO regels. Ik snap het ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moederneukers, vertaling van motherfuckers, is dus geen probleem. Okay
maakte hem toch niet uit dat hij stemmen kreeg, hoop dat hij op de stip komt en verliestquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Als ik meer dan 2 stemmen heb sta ik niet voor mijzelf in zegt Jeff
Ik dacht dat het hem niet uitmaakte om stemmen te krijgen/
"Dit precies wat ik nodig had. Kapot maken dit", zegt hij met zijn grote smoel.
Als Mirthe dit nu had geroepen, wat zou je reactie dan geweest zijnquote:
Nee, hij wint alles en terecht.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
maakte hem toch niet uit dat hij stemmen kreeg, hoop dat hij op de stip komt en verliest
Nou wat een funquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn geen COS regels maar FEBO regels. Ik snap het ook niet hoor.
En hij kan wel zeggen dat het voor de fun is tegen zijn kliekje maar dat weten die andere niet
Dat zeg ik, gisteren tegen Mirthe nog maakt mij niet uit als ik stemmen krijgen en nu al janken in het vooruitzicht dat hij stemmen heeft.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
maakte hem toch niet uit dat hij stemmen kreeg, hoop dat hij op de stip komt en verliest
Dat is niet belangrijk dat is niet het gevalquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Mirthe dit nu had geroepen, wat zou je reactie dan geweest zijn
of het nu een ackt is ja of nee , is altijd tegen dezelfde personen , als hij zo graag een ackt wil opvoeren , moet hij bij circus gaan werken kunnen ze mss lachen om zijn acktteerwerkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn geen COS regels maar FEBO regels. Ik snap het ook niet hoor.
En hij kan wel zeggen dat het voor de fun is tegen zijn kliekje maar dat weten die andere niet
.....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Ik hoop dat hij helemaal uitgekotst word buiten. Ik zou hem niet als werknemer willen en zou hem ook nooit een klus geven. Hij is veel te onberekend.
Ik zie het ook niet als fun hoor. En hij blijft dan ook maar doorgaan en doorgaan.quote:
Heeft hij al eerder geroepen iemand kapot te maken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Als ik meer dan 2 stemmen heb sta ik niet voor mijzelf in zegt Jeff
Ik dacht dat het hem niet uitmaakte om stemmen te krijgen/
"Dit precies wat ik nodig had. Kapot maken dit", zegt hij met zijn grote smoel.
Bij wijze vanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet belangrijk dat is niet het geval
Het is niet de eerste keerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij al eerder geroepen iemand kapot te maken.
Ik denk dat een bedreiging erger is dan een scheldwoord.
Op een of andere manier mag hij alles, zo raarquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
die doen niks verkeerd maar zijn de targets voor den hartogquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet als fun hoor. En hij blijft dan ook maar doorgaan en doorgaan.
En ik heb geen idee wat er nu eigenlijk net gebeurd is waarover hij weer zo tegen die twee in de kas tekeer gaat
Ik zou het geduld er niet voor hebben. Ben dan ook een kerelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat een klus voor Wendy om dit haartje voor haartje te doen bij Babette
Dat hoort bij de act en dat heeft hij ook letterlijk aangegeven, en dat weet de Febo ook. Hij lacht toch ook na alle z.g.n. uitbarstingen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
hetzelfdequote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Mirthe dit nu had geroepen, wat zou je reactie dan geweest zijn
hij kan zijn act buiten opvoerenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoort bij de act en dat heeft hij ook letterlijk aangegeven, en dat weet de Febo ook. Hij lacht toch ook na alle z.g.n. uitbarstingen.
Mirthe wilde Jeff vermoorden, ook rare uitspraken. Maar zo hebben er meerdere daar idiote uitspraken over elkaar gedaan. Ik neem het niet letterlijk, maar bij wijze van spreke om aan te geven hoe ze de pest aan iemand hebben. Netjes? Nee zeker nietquote:
Act of niet, hij moet niet van die domme uitspraken doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoort bij de act en dat heeft hij ook letterlijk aangegeven, en dat weet de Febo ook. Hij lacht toch ook na alle z.g.n. uitbarstingen.
hoezo niet?quote:
Okquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |