Ben er wel aan gewend en dat maakt het alleen maar leuk. Beter dan al die ingekakte deugers.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Act of niet, hij moet niet van die domme uitspraken doen.
En hij heeft altijd een rare rochel dat op een korte lach moet lijken na elke zin die hij uitspreekt.
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.quote:
hoezo spreek je mij hier op aan?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.
Ieder mag ook reageren hoe hij of zij wil en is daarin niemand verantwoording schuldig.
Wil je de TT aanpassen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet belangrijk hoe je bij een ander zou reageren want dat is niet van toepassing.
Ieder mag ook reageren hoe hij of zij wil en is daarin niemand verantwoording schuldig.
Nee hoor ik spreek jou n iet aan ik zeg juist dat je geen verantwoording schuldig bent als je anders denktquote:
Heeft niets te maken met wat ik schreef, ik heb zijn doen en laten met niemand vergeleken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok
Dus mirthe die Jeff dood wil steken is erger
Maar zelf wel direct huilie huilie doen…quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben er wel aan gewend en dat maakt het alleen maar leuk. Beter dan al die ingekakte deugers.
zo komt het niet op mij overquote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik spreek jou n iet aan ik zeg juist dat je geen verantwoording schuldig bent als je anders denkt
Je hoort niemand klagen dus het zal lekker zijn.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 12:56 schreef Frummelie het volgende:
Lekker hoor dat Jeff zo lekker aant bakken en braden is maar die koude bleke wraps eromheen vind ik echt een no go...
Aangezien dit niet de Mol is, denk ik dat het een foutje is. Maar goed .... je weet maar nooit. Maar even afwachten of Sas er inderdaad uitgaat over 3 weken.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Mag ik even met iets heel anders tussendoor komen. In de leader van de uitzendingen zie je de bewoners die eruit zijn, in het donker afgebeeld/ voorbij komen en die er nog inzitten zie je gewoon in kleur. Nu zag ik Sasha gister ook in donker afgebeeld. Je moet wel goed kijken, want komt snel voorbij. Zou Sasha de volgende zijn en is dit al in de leader te zien of een foutje?
Nope, gewoon in kleur met hoedquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Mag ik even met iets heel anders tussendoor komen. In de leader van de uitzendingen zie je de bewoners die eruit zijn, in het donker afgebeeld/ voorbij komen en die er nog inzitten zie je gewoon in kleur. Nu zag ik Sasha gister ook in donker afgebeeld. Je moet wel goed kijken, want komt snel voorbij. Zou Sasha de volgende zijn en is dit al in de leader te zien of een foutje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik zeg toch wat ik vind, niet wat een ander vindt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je hoort niemand klagen dus het zal lekker zijn.
Zie haar helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Jawel, op rechts achter iemand een bruine hoed.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar helemaal niet.
[ afbeelding ]
nog beterquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:11 schreef chufi het volgende:
Wat een fedoe om die vrijmibo en eten ... doe gewoon samen tegelijk...
kan zoe dan ook uitquote:
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, op rechts achter iemand een bruine hoed.
Sorry, dan heb ik het verkeerd gezien. Altijd gedacht dat Sas onder het ejvjlbord stond met zwart jurkje met laarsjes. Je ziet deze persoon, zodra Baba in beeld komt. Nogmaals sorry.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar helemaal niet.
[ afbeelding ]
Ach welnee, stelt geen flikker voor.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is lekker aan het knallen, het is zijn dag vandaag.
Ja en ik dacht altijd degene die je op jouw afbeelding onder het bord ziet staan, naast Kim W., Sas was.quote:
In dit soort 'complotdenken' ga ik niet mee maar als je goed kijkt dan zie je haar gewoon 'ingekleurd' staan met een hoed opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:04 schreef Daana316 het volgende:
Sorry, al twee keer gezegd en dit was zeker geen complotdenkers.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit soort 'complotdenken' ga ik niet mee maar als je goed kijkt dan zie je haar gewoon 'ingekleurd' staan met een hoed op
Beter kijken dan maarquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie haar helemaal niet.
[ afbeelding ]
Degene achter die hoed (Jeff) is Leila, Sas staat rechts en draagt een hoedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee ook jij zit verkeerdquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, op rechts achter iemand een bruine hoed.
Hoed op is Jeffquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit soort 'complotdenken' ga ik niet mee maar als je goed kijkt dan zie je haar gewoon 'ingekleurd' staan met een hoed op
Flopshow is het allerminst, regelmatig haalt dit programma lachend de kijkcijfer Top 25, gisteren ook weer. Het wordt dus best goed bekeken. En nu rond deze tijd is het zaak om door te pakken volgend seizoen of met iets anders soortgelijks te komen. Gisteren rond deze tijd vorig jaar, werd de oproep voor nieuwe deelnemers geplaatst in de media dus nu is het zaak hier duidelijkheid in te gaan verschaffen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen zoals Jeff zitten gewoon in het verkeerde programma want zouden 'met de huidige kennis' nooit hun handtekening hebben gezet. Verder zou een tweede plek het afmaken aangezien ie met z'n narcistische praat bij de finish keihard op z'n bek hoort te gaan. Maar mocht ie tegen die tijd nog steeds niet geelimineerd zijn (want: domme groep) dan wint ie want alleskunner pur sang. Als je mij vraagt wie ik dan wél de winst gun dan zou ik helemaal niemand kunnen noemen die dus recht heeft op die bezopen 880-fucking-k. Ondanks alle censuur vermaak me er opperbest mee want een vermakelijke topgozer.
Een dergelijke realityshow willen produceren maar vervolgens 80% van de topcontent NIET wensen te tonen is mijns inziens 'not done'. Wat ik ook niet snap is dat je de beschikking hebt over de allergrootste televisiezender maar er PR-technisch helemaal niets mee blijkt te doen. Of alle bijhorende socials die je met filmpjes maximaal kunt uitbuiten waarna mensen vanzelf geïnteresseerd raken en eens een kijkje gaan nemen richting deze onschuldige freakshow. En je hebt te maken met een dozijn aan hiaten (teveel vrijwillige exits zonder back-up, bejaardensoos, voorspelbaarheid, prijzenpot niet in verhouding tot daadwerkelijk actie, oneerlijke strijd voor sterke/leukste deelnemers want kop van jut, enzovoorts). Een 'flopshow' dit waarbij te doen om televisietechnische verhaallijntjes volledig uitgemolken met allerlei knip- en plakwerk. Not my cup of tea!
Lang verhaal.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:16 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen zoals Jeff zitten gewoon in het verkeerde programma want zouden 'met de huidige kennis' nooit hun handtekening hebben gezet. Verder zou een tweede plek het afmaken aangezien ie met z'n narcistische praat bij de finish keihard op z'n bek hoort te gaan. Maar mocht ie tegen die tijd nog steeds niet geelimineerd zijn (want: domme groep) dan wint ie want alleskunner pur sang. Als je mij vraagt wie ik dan wél de winst gun dan zou ik helemaal niemand kunnen noemen die dus recht heeft op die bezopen 880-fucking-k. Ondanks alle censuur vermaak me er opperbest mee want een vermakelijke topgozer.
Een dergelijke realityshow willen produceren maar vervolgens 80% van de topcontent NIET wensen te tonen is mijns inziens 'not done'. Wat ik ook niet snap is dat je de beschikking hebt over de allergrootste televisiezender maar er PR-technisch helemaal niets mee blijkt te doen. Of alle bijhorende socials die je met filmpjes maximaal kunt uitbuiten waarna mensen vanzelf geïnteresseerd raken en eens een kijkje gaan nemen richting deze onschuldige freakshow. En je hebt te maken met een dozijn aan hiaten (teveel vrijwillige exits zonder back-up, bejaardensoos, voorspelbaarheid, prijzenpot niet in verhouding tot daadwerkelijk actie, oneerlijke strijd voor sterke/leukste deelnemers want kop van jut, enzovoorts). Een 'flopshow' dit waarbij te doen om televisietechnische verhaallijntjes volledig uitgemolken met allerlei knip- en plakwerk. Not my cup of tea!
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Degene achter die hoed (Jeff) is Leila, Sas staat rechts en draagt een hoedIngewikkelder is het inderdaad niet maar mij moeten ze op m'n woord geloven en jij komt met het bewijs aangeleverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat is Jeff inderdaad, maar even later zie je Sasha ook met een bruine hoed maar met een witte blouse.quote:
Was zelf ook wel nieuwsgierig, Ruben lieten ze na zijn vertrek juist weer heel lang ingekleurd staanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ingewikkelder is het inderdaad niet maar mij moeten ze op m'n woord geloven en jij komt met het bewijs aangeleverd
Omdat ie vindt dat ie de absolute winnaar is (terwijl ie eigenlijk niet kan winnen). Mocht er ooit eentje een eliminatie winnen dan ben je te achterlijk voor woorden als je Jeff niet wegstuurt namelijk. Zelfs al hoor je tot z'n eigen 'kamp' zoals Tiano want hij is jouw allergrootste concurrent en je krijgt amper die kans als je kijkt naar het verloop tot dusverre. Overigens kan ik vanuit zijn perspectief het elimineren van JW niet plaatsen aangezien zo iemand qua lange termijn juist dus aan z'n eigen zijde stond.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang verhaal.
En je bent zo thuis, even 2 gele kaarten halen, en dat doet hij niet.
Hij heeft het meeste en misschien beste contact met zijn grootste concurrenten.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ie vindt dat ie de absolute winnaar is (terwijl ie eigenlijk niet kan winnen). Mocht er ooit eentje een eliminatie winnen dan ben je te achterlijk voor woorden als je Jeff niet wegstuurt namelijk. Zelfs al hoor je tot z'n eigen 'kamp' zoals Tiano want hij is jouw allergrootste concurrent en je krijgt amper die kans als je kijkt naar het verloop tot dusverre. Overigens kan ik vanuit zijn perspectief het elimineren van JW niet plaatsen aangezien zo iemand qua langere termijn juist dus aan jouw kant stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
Isaac heeft de arm van Eunice verbonden net
Babette wil Jeff pleasen en hij mag bier van haar pakken. Zieltjes winnenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wendy heeft hier wel gelijk en dat zij Zoe steunt .....
Er gebeurde idd van alles op de achtergrondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
doet ze al langer onlangs ook 2 kratten bier gekocht voor den hartogquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette wil Jeff pleasen en hij mag bier van haar pakken. Zieltjes winnen
I know. Vriendjes kweken. Is natuurlijk ook wel slim uit het oogpunt van Babette. Zo heeft ze die schreeuwerd altijd aan haar zijdequote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
doet ze al langer onlangs ook 2 kratten bier gekocht voor den hartog
En voor Wendy Iman, Rupie, Babs zelf en voor wie er nog meer bier dronk toenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
doet ze al langer onlangs ook 2 kratten bier gekocht voor den hartog
haar groepje dusquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
En voor Wendy Iman, Rupie, Babs zelf en voor wie er nog meer bier dronk toen
oeps sorry hoorquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:21 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja dus niet alleen voor Jeff zoals de sugestie gedaan is
een streep a la Wyz Khalifa...ik heb ff gegooledquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano wil dat Wendy zijn haren gaat blonderen
Dan vallen ze er misschien wel weer uit.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano wil dat Wendy zijn haren gaat blonderen
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan vallen ze er misschien wel weer uit.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff weer lekker bezig met het eten maken voor de groep ....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is scherp als een fakking mes - 19 mei 2023.Ik dacht dat Mirthe zou meehelpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blonderen? Haha en dan bij de stoere motorclub ..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:39 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dan vallen ze er misschien wel weer uit.
alleen maar een stukje, das stoerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Blonderen? Haha en dan bij de stoere motorclub ..
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 13:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is maar één deelnemer die weet hoe je TV moet maken ...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff gaat tekeer over de nietsnutten - 19 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
leuke filmpjes, weer 'helemaal' bij![]()
benieuwd wat hij morgen gaat doen.....
'lopen met een luiertje om'quote:Op vrijdag 19 mei 2023 14:33 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff en Janet hebben een gesprekje over Jeff's uitbarsting bij de stemming over de duurdere föhn.
Filmpje: https://streamable.com/trfqag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed nieuws voor JapGoed dat het beter met haar gaat, had je ook de boodschap van Kim gezien voor Jeff ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goed dat het beter met haar gaat, had je ook de boodschap van Kim gezien voor Jeff ?
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed nieuws voor JapWel de vraag wanneer ze dat interview hebben gedaan, voor dat Jasper bij Wendy in bed dook, of daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en jasper wist daarna niks meer er vanafquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel de vraag wanneer ze dat interview hebben gedaan, voor dat Jasper bij Wendy in bed dook, of daarna.
Is een toner.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:09 schreef Monique___ het volgende:
is brabbel haar haar nog blonder aan het maken? zie paarse meuk, in haar haar
wendy kon ook nee gezegd hebben tegen jasperquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en jasper wist daarna niks meer er vanaf
Wendie had er denk ik wel zin inquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy kon ook nee gezegd hebben tegen jasper
dt mocht toch niet meer, overmatig drankgebruik? dacht ik hier te hebben gelezenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zijn lekker aan het tanken, kan later nog wel escalaties opleveren ...
Klopt.......hebben ook niet veel te doen daar.. dan maar wat online shoppenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap het ook niet, denk dat het tijdverdrijf is, zie er wel meer daar elke dag shoppen.
Volgens mij zijn daar niet direct afspraken over gemaakt, of bedoel je met de FEBO ?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:25 schreef Charmian het volgende:
dt mocht toch niet meer, overmatig drankgebruik? dacht ik hier te hebben gelezen
Volgens mij is er deze week opeens een nieuwe regel bijgekomen dat ze niet meer overmatig mochten drinkenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar niet direct afspraken over gemaakt, of bedoel je met de FEBO ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff spreekt Mirthe aan deel 2 - 18 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
moeten ze ook niet toelaten dat er veel drank ingekocht is voor as dinsdag , k5 spreekt zich tegenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij is er deze week opeens een nieuwe regel bijgekomen dat ze niet meer overmatig mochten drinken
maar ja.. wat is overmatig
ik had begrepen dat de febo dat had gezegd, of was het weer een hersenspinsel van zoe?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar niet direct afspraken over gemaakt, of bedoel je met de FEBO ?
Denk dat ze allang blij zijn als het uit de hand loopt.. hebben ze weer leuke beeldenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
moeten ze ook niet toelaten dat er veel drank ingekocht is voor as dinsdag , k5 spreekt zich tegen
ja preciesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Volgens mij is er deze week opeens een nieuwe regel bijgekomen dat ze niet meer overmatig mochten drinken
maar ja.. wat is overmatig
de febo is nog raarderder dan die lui in de loodsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Denk dat ze allang blij zijn als het uit de hand loopt.. hebben ze weer leuke beelden
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog van gisteren, Jeff spreekt Mirthe aan op haar stemgedrag, aanrader ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jeff spreekt Mirthe aan deel 1 - 18 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Jeff spreekt Mirthe aan deel 2 - 18 mei 2023."ik snap de keus al niet, maar ik mag de keus niet begrijpen maar jij mag de keus maken'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mirthe kijkt er moeilijk bij..
DIe zal Babel wel van dr eigen geld hebben gekochtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer drank.. en gelijk maar 1 fles veilig stellen![]()
[ afbeelding ]
'Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe zal Babel wel van dr eigen geld hebben gekocht
Erik las van de week de nieuwe regels door en besprak dat met Bep of hij dat terplekke verzon weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik had begrepen dat de febo dat had gezegd, of was het weer een hersenspinsel van zoe?
ook zoiets als het kruikje van de weduwe van Sarfath, dat geld van Babsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
en jij geloofd datquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:47 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer drank.. en gelijk maar 1 fles veilig stellen![]()
[ afbeelding ]
Er is daar inmiddels zoveel "eigen geld" gecreëerd dat ze elkaar van alles kunnen wijsmakenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 15:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]eerst aan jezelf denken
![]()
anders kun je ook niet voor een ander zorgen of zo![]()
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je dat aan Erik vraagt zegt dat 1 kersenbonbon al overmatig alcoholgebruik is
Sommige drinken daar best wel veel.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als je dat aan Erik vraagt zegt dat 1 kersenbonbon al overmatig alcoholgebruik is
Ja, weet niet wat dat gaat wordenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Babette nu verf in haar haar en een beetje op haar gezicht?
Stom dat ze dat niet van haar gezicht haalt. Ze gaat ook zo met die verf in der haren op het kussen liggenquote:
Omdat het ook een Showkut is.. staat met d'r zwarte smoelwerk voor de spiegel.. handjes wassen.. maar neehoor, de troep laten zittenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stom dat ze dat niet van haar gezicht haalt. Ze gaat ook zo met die verf in der haren op het kussen liggen
Ik zou wel lachen als die zon die verf in haar gezicht heeft gebrand
Ja das wel heel raar. Ze ziet het toch in de spiegel dat haar smoelwerk vol zitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Omdat het ook een Showkut is.. staat met d'r zwarte smoelwerk voor de spiegel.. handjes wassen.. maar neehoor, de troep laten zitten![]()
[ afbeelding ]
had ze gisteren niet last van puisten in haar gezicht? misschien dat ze daar nu iets heeft opgesmeerd>quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja das wel heel raar. Ze ziet het toch in de spiegel dat haar smoelwerk vol zit
Geen idee of ze puisten had. Maar het lijkt net verf van haar harenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:15 schreef Verida het volgende:
[..]
had ze gisteren niet last van puisten in haar gezicht? misschien dat ze daar nu iets heeft opgesmeerd>
Ssstt.. nou heb je het verklaptquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Nou dat is een moeilijke Bern
Om het slot te kunnen kraken heb je 3 cijfers nodig. 4 zijn altijd in de loodsgeweest maar drie zijn nog maar bruikbaar en eentje er van is niet meer bruikbaar.
De kamer nummers natuurlijk
Ga ik weg van 2 omdat zij daar ziet te ratelen komt ze op 1 binnen pppfffquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen lekker zuipie rookie, kleurtje in je haar en op je poffert ... Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Aluminium hoedjes! Beschermd tegen elk complot nuquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:27 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen lekker zuipie rookie, kleurtje in je haar en op je poffert ... Het Leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik weg van 2 omdat zij daar ziet te ratelen komt ze op 1 binnen pppfff
Nu zijn ze juist vroeg al aan het frituren.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat het eten was verplaatst naar later op de avond?
Weten we gelijk ook weer wat de woorden van Mirthe waard zijn in deze....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff weer alleen aan het frituren, Mirthe in geen velden of wegen te bekennen ...![]()
Mis het frituren samen met Kim, waren altijd leuke streams ....![]()
Mirthe stond in de badkamer.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff weer alleen aan het frituren, Mirthe in geen velden of wegen te bekennen ...![]()
Lekker elkaar de tent uitvechten genotquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank je wel alvast, ben altijd blij met de uurfilmpjes.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga nu uurfilmpjes van vandaag uploaden, maar de website heeft veel problemen, kan even duren dus ...
Dank, doe het graag maar kost soms veel (vrije) tijd ......quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:29 schreef Daana316 het volgende:
Dank je wel alvast, ben altijd blij met de uurfilmpjes.
En het is niet eens overdreven wat je hier zegtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 16:44 schreef schizolientje het volgende:
Babette is een alcohol en tabaks dealer geworden in de loods, mijn stream liep achter omdat ik andere dingen keek Er wordt heel wat gesjoemeld en verstopt
Das niet eens zo veel ..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Jasper heeft elk seizoen 100K nodig voor zijn sport .....
ach, hij is toch een stuk kleiner, Bep kijkt wel over zijn hoofd heenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:39 schreef Ebinas het volgende:
Bep staat voor de spiegel.
Marciano gaat er gewoon voorstaan
Kan het zelf niet goed beoordelen, maar toen ik voetbalde en windsurfde kostte het mij ieder jaar niet meer dan 2K ...quote:
Hoe oud was Tiano toen?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh?
Was toen toch in van die blonde plukken
ja de kans is groot dat we dat dan weer niet te zien krijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Babette en Marciano wel in bed belanden vanavond ....
Ja, dat dan weer wel ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:50 schreef chufi het volgende:
ja de kans is groot dat we dat dan weer niet te zien krijgen
Je krijgt het sowieso niet te zienquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
ja de kans is groot dat we dat dan weer niet te zien krijgen
Het blijft een hele rare combi waarbij Babs zolang ze niet teveel gezopen heeft zich heel erg bewust is van de camera'squote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moest ik ook gelijk aan denken ja want ze wil weer ergens bij horen ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorspelbaar dat ook de Aandachthoer niet kon achter kan blijven
Zoals Cruyff het al wist.. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken ja want ze wil weer ergens bij horen ofzo
of anders as dinsdag na feest met veel drank opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heel krampachtig,sal iek met joelie sporten ja?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 17:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken ja want ze wil weer ergens bij horen ofzo
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:08 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog een LuL die erop wil...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bep gaf aan dat het een "gewoon" jurkje is, maar dat zij het gebruikt om in te slapen
vrimibo straksquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
maaaar ze zijn opgetut omdat?
er gaat toch niks meer gebeuren vandaag?
daar proost ik opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Is het VrijBiBo Optutdag vandaag soms.. nu het geld tegen weer even de plinten klotst voor een paar dagen
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. dat ze zich happy klem zuipen
Zal vast, een aantal kan toch geen maat houden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. dat ze zich happy klem zuipen
ja die stond al alleen in de keuken te werken vanmiddagquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Jeff weer bezig in de keuken, TOP gozer .....![]()
![]()
Het is gewoon zijn kookdagquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
eens.. ze ziet er niet slecht uit (en nee val niet op vrouwen) maar ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:20 schreef humpty het volgende:
Babette is aan het strijken ..past dit plaatje vraagt ze als jullie mij zo zien?
Nee dat vinden de mannen nietzij zelf ook niet
Babette heeft trouwens een mooi figuur vind ik
rest was blijkbaar niet hoeretig genoegquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Nope.. geen kleertjes wissel... de Hoerelook bevalt wel dus
[ afbeelding ]
Ze blijft zoeken naar dat waar Isaac op geilt.. vergeefse moeitequote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rest was blijkbaar niet hoeretig genoeg
Dat is niet zo moeilijk om een leuk gesprek te hebben met Mirthe.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe nu Jeff helpen in de keuken en meteen weer een leuk gesprek, hoe doet die goser dat toch ....
ja dan kan ze heel heeel lang wachten..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze blijft zoeken naar dat waar Isaac op geilt.. vergeefse moeite
Hij is een goede gesprekspartnerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mirthe nu Jeff helpen in de keuken en meteen weer een leuk gesprek, hoe doet die goser dat toch ....
Mee eens, Mirthe heeft ook haar goede punten ... twee precies ...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:24 schreef spapaars het volgende:
Dat is niet zo moeilijk om een leuk gesprek te hebben met Mirthe.![]()
Mirthe kan met iedereen wel leuk praten.
denk dat niet dat je haar ogen en haarkleur bedoeld nuquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, Mirthe heeft ook haar goede punten ... twee precies ...
Sorry, vier dan .... even afwachten wat de woke gemeenschap hier gaat doen nu ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:26 schreef Monique___ het volgende:
denk dat niet dat je haar ogen en haarkleur bedoeld nu
Mag s tijd worden dat ie wat anders doet dan frituren en banjerenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
Haar 3e goeie punt vergeet je.. een lege bovenkamerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tot zover het uiterlijk van dat sociaal geëngageerde meisje.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
ik bracht het al positiefquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar 3e goeie punt vergeet je.. een lege bovenkamer
Vooral foute mannen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:29 schreef Thorelf het volgende:
ik vraag mij af wat voor mannen op Zoe vallen......hier wil je toch niet mee gezien worden! je wordt vierkant uitgelachen
Zit ze daar 24/7 met een grote kleuter die aan haar kleeftquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
Zoe weer overal dwars doorheen aan het tetteren en ze vraagt Babette of ze iets ziet in haar gezicht "lieverd ik ben aan het strijken ik zie dat niet Zoe loopt weg en Babette zegt : dit is nou één van de redenen dat ik nooi aan kinderen ben begonnen
Aii.. Mietje is wel ok.. Wendie Slijmkut kan er mee door.. maar Bi-Polairetje Sjeffie spoort alleen maar zolang de drank en sjek goed op vooraad zijn, daarna kan iedereen, alle Mogolen en Aanverwanten de pleuris krijgenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind Mirthe ook echt leuk hoor, mijn nummer drie na Jeff en Wendy ....
Je neemt hem toch niet serieus hoop ik, slechte kopie van Huubje ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
Aii.. Mietje is wel ok.. Wendie Slijmkut kan er mee door.. maar Bi-Polairetje Sjeffie spoort alleen maar zolang de drank en sjek goed op vooraad zijn, daarna kan iedereen, alle Mogolen en Aanverwanten de pleuris krijgen
Ik ben nog mild wat betreft Sjeffie.. die gozer heeft een paar draden los in zijn bovenkamerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je neemt hem toch niet serieus hoop ik, slechte kopie van Huubje ....
maar levert wel leuke streamsquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben nog mild wat betreft Sjeffie.. die gozer heeft een paar draden los in zijn bovenkamer
Een paar? Volgens mij wel heel veel steekjesquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben nog mild wat betreft Sjeffie.. die gozer heeft een paar draden los in zijn bovenkamer
Toen er nog niet zoveel geld was.. vorige week.. kon iedereen de tyfus nog krijgen
[ afbeelding ]
Liever deze man met steekjes los dan een doodsaaie Bern, Sasha of Eunice ....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:40 schreef Dotteke het volgende:
Een paar? Volgens mij wel heel veel steekjes
uhm dat zal ik ook nooit zeggenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wel, maar 'm de Hemel in prijzen als LoodsLieverd gaat echt te ver
tja, de een heeft duidelijk een ander idee bij "leuke streams" dan de anderquote:
Ik hou niet van die schreeuwert, mensen die zo tegen mensen te keer gaan moet ik nietquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Liever deze man met steekjes los dan een doodsaaie Bern, Sasha of Eunice ....
Klopt, die "Act" heeft 'm al 8½ maand gered, incl één succesvolle Exit-Gamequote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, de een heeft duidelijk een ander idee bij "leuke streams" dan de ander
Ik vind het inmiddels een heel afgezaagd toneelstukje worden.
liever dat dan een janet die in de keuken staat te kokkerellen..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alleen die blote bast in de keuken, niet mijn ding .....
Toch frikandel?quote:
Zijn ze ook, dat zijn die frikandellenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
O shoarma, ik zag ze gisteren frikandellen in lange plakken schaven dus dat ze dat nu aan het bakken waren
frikandelquote:Op vrijdag 19 mei 2023 18:50 schreef spapaars het volgende:
Is het nu shoarma vlees, of van die plakjes shoarma gehakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |