Denk jij nou echt dat Zoë zich daar iets van aantrekt???? zij is managerrrrrrrrrrr zal ze zeggenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil mensen achter de bar, anders is het zo op ...
Snap wel dat Jasper dat graag doet ja
Maar de 4 die het gingen organiseren kozen toch voor geen bar uiteindelijk?
jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil mensen achter de bar, anders is het zo op ...
Snap wel dat Jasper dat graag doet ja
Maar de 4 die het gingen organiseren kozen toch voor geen bar uiteindelijk?
..... de triangelquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb met Zoë echt het gevoel dat ze nergens maat mee weet te houden, of het nu drinken, snoepen, make-up of Isaac is.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... de triangel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het gevoel dat er wel meer zijn die geen maat kunnen houdenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:54 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb met Zoë echt het gevoel dat ze nergens maat mee weet te houden, of het nu drinken, snoepen, make-up of Isaac is.......
quote:Op donderdag 18 mei 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
..... de triangel
Die kan prima maat houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
uhhh wat is verspocht??? ik denk verrot, maar voor de zekerheidquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:01 schreef greysbones het volgende:
gaan ze nu die matras buiten laten liggen??
dat ding is binnen no time verspocht
dat er vocht en schimmel in komtquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
uhhh wat is verspocht??? ik denk verrot, maar voor de zekerheid
23 mei is het nog 100 dagen neem aan dat ze dan ook dat feest gevenquote:
okeeeee duidelijk, thnxquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat er vocht en schimmel in komt
verspochtte, is verspocht), door vocht bederven, verrotten.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:08 schreef Monique___ het volgende:
eerst zorgen voor wat alcohol, de basis
is dat belangrijkquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef schizolientje het volgende:
Zitten ze uren te debatteren over drank, hoeveel, welke enz.... Zijn er eigenlijk mensen die niet drinken???
Drankers+Rokers+Snoepers maakt 16quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef schizolientje het volgende:
Zitten ze uren te debatteren over drank, hoeveel, welke enz.... Zijn er eigenlijk mensen die niet drinken???
Jeff klikt liever wat drank wegquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:08 schreef Monique___ het volgende:
ohhh jeff wil nog een chippie
wendie: wil drank
Erik drinkt nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef schizolientje het volgende:
Waarom zou ik in Godsnaam gaan fitnessen???? als je weet dat:quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:08 schreef Monique___ het volgende:
eerst zorgen voor wat alcohol, de basis
Ja en volgens mij zijn er mensen die al wat drank aangevinkt hadden .... Blue Curacao bv door iemand .. die gaat er niet komenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Waarom zou ik in Godsnaam gaan fitnessen???? als je weet dat:
- De uitvinder van de loopband stierf op 54- jarige leeftijd
- De uitvinder van gymnastiek stierf op 57 jarige leeftijd
-De wereldkampioen bodybuilder stierf op 41 jarige leeftijd
- De beste voetballer ter wereld op 60 jarige leeftijd
Maar......:
De uitvinder van het merk nutella stierf op 88 jarige leeftijd
De uitvinder van Opium stierf op 116- jarige leeftijd bij een aardbeving
De uitvinder Van Hennessey liquor stierf op 98 jarige leeftijd
Hoe kwamen artsen tot de conclusie datlichaamsbeweging het leven langer maakt?
het konijn springt altijd op en neer, maar leeft maar 2 jaar, en de schildpad, die helemaal niet traint leeft 400 jaar
dus rust, ontspan, blijf koel, eet en drink en geniet van je leven.![]()
![]()
![]()
ik hoor het ook nog niet.......quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ook maar ook : Wat krijgen die dan??
Ik weet wel zeker dat er meer zijn die geen maat kunnen houdenquote:Op donderdag 18 mei 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er wel meer zijn die geen maat kunnen houden
Sporten geeft alleen maar blessures op termijn, dat was wel duidelijk .. maar ja ook de GezondheidMaffia moet leven.. aan mensen die nix mankeren en lekker leven heeft de Maatschappij meer moerquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar......:
het konijn springt altijd op en neer, maar leeft maar 2 jaar, en de schildpad, die helemaal niet traint leeft 400 jaar
![]()
![]()
Je zou denken dat het een voordeel was toen je je opgaf (niet-roker, normale drinker) en vervolgens gaat het alleen maar over alcohol en peuken. Vraag me weleens af of het programma zelf überhaupt wel weet wat nou eigenlijk de hele insteek was.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:09 schreef schizolientje het volgende:
Je hebt je huiswerk wel gedaan hèquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar......:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:17 schreef schizolientje het volgende:
zit ze eerst uren met Wendy en nu moeten Babette en Marciano t weer checken en zullen t wel eer gaan veranderne
ja dat viel net ook wel opquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
Tja Jeffrey heeft de naam dat hij drank/bier wil en keer op keer hoor je hem nu weer zeggen dat hij chips en nootjes wil (zoals hij ook had toen hij manager was)... terwijl de anderen het alleen maar druk met drank bestellen hebben
Cola, water met een smaakje, sapjes..meer als genoeg, veel suikers voor Erik zodat hij weer kan zeggen ze hebben me gedrogeerd..quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nu komt iets voor de niet drinkers
Ik houd niet van verrassingen, juist de voorpret voor zoiets is zo leukquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:21 schreef Monique___ het volgende:
maaaar wat een verrassingsfeest..
aantal weet er al van
bedoelde meer dat volgens mij 4? of meer het nu al weten.. van dat feestquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik houd niet van verrassingen, juist de voorpret voor zoiets is zo leuk(oke, kan leuk zijn, of het daar ook leuk wordt is afwachten)
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is al een uur aan het zeuren met erikquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef Silves het volgende:
Mirthe weer aan de zeur, roddelen met Erik, die weet dus echt niet meer van ophouden..
Ze heeft nu bijna iedereen gehad, om stemmen te verzamelen om Jef te wippen...quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is al een uur aan het zeuren met erik
ik bedank vriendelijk
Kijk even naar de laatste versie van Utopia, draaide ook alles om stiekem roken en drinkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou denken dat het een voordeel was toen je je opgaf (niet-roker, normale drinker) en vervolgens gaat het alleen maar over alcohol en peuken. Vraag me weleens af of het programma zelf überhaupt wel weet wat nou eigenlijk de hele insteek was.
Ja vooral weer herhaling van gesprekken die ze samen al sinds JW's exit hebben .....quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef Silves het volgende:
Mirthe weer aan de zeur, roddelen met Erik, die weet dus echt niet meer van ophouden..
Ik snap ook niet dat ze ermee naar Rupert, Marciano en Isaac is geweest. Ze heeft nu al het vermoeden dat een van hen het doorverteld heeft aan Jeff. Wat had ze dan verwacht?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft nu bijna iedereen gehad, om stemmen te verzamelen om Jef te wippen...
Ze haat gewoon heel veel, Van Wendy, tot Jw, eunice , Jef..ja wie niet, heimelijk, gevaarlijk , net doen alsof ze dom is..ik hoop zo op die 2de gele kaart deze maand.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vooral weer herhaling van gesprekken die ze samen al sinds JW's exit hebben .....
Als ze kritiek krijgt is het altijd de schuld van iedereen behalve zichzelf..quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze haat gewoon heel veel, Van Wendy, tot Jw, eunice , Jef..ja wie niet, heimelijk, gevaarlijk , net doen alsof ze dom is..ik hoop zo op die 2de gele kaart deze maand.
die gaat maar door.........en door..... en door.......quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:27 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:26 schreef Hoempah het volgende:
chagrijn Sasha is er ook
[ afbeelding ]In dit geval snap ik Sasha wel hoor want als dit je humor is dan heb je het vast uit een 'buuk'SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Volgens mij denkt Mirthe alleen aan Mirthe, denkt ze helemaal niet na aan wie ze wat vraagt......quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze ermee naar Rupert, Marciano en Isaac is geweest. Ze heeft nu al het vermoeden dat een van hen het doorverteld heeft aan Jeff. Wat had ze dan verwacht?
De humor uit het greute moeppenbuuk van JW..Een aandenken van haar loodsliefde.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dit geval snap ik Sasha wel hoor want als dit je humor is dan heb je het vast uit een 'buuk'
ik kan er niks meequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ze maakt er steeds meer een verhaal van wat Rupert en Marciano zouden hebben gezegd. De dingen die zij vindt, legt ze nu bij hen in de mond. Na haar monoloog neemt ze een deel van haar woorden indirect terug door ineens weer te zeggen dat Marciano eigenlijk maar weinig los laat.
Tijd voor een wissel
Antilliaans is geen salsa, reaggaton etcquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
morrie gaat even 'verhaal' halen over de vrijmibo
ze wil morgen antiliaanse muziek ipv muziek van de jongens...
Ze legt gewoon steeds een bom, met gevaarlijke uitspraken, als de ander niet reageerd dan neemt ze het terug, om vervolgens het weer te herhalen, ze verzint ter plekke een verhaal.Tijd om haar te wippen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan er niks mee
wat Mirthe allemaal rattelt
en vervolgens allemaal weer terugneemt
ik dacht ook dat ze opeens echt boos wasquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:46 schreef greysbones het volgende:
deed ze goed
was niet van echt te onderscheiden
Mirthe is gewoon een hele rare waar je totaal geen hoogte van kunt krijgen en van zichzelf niet eens weet wat ze nou eigenlijk doet. Ze durven haar echter niet op die stip te zetten want evenals bij Eunice heb je binnen een kwartietje al genoeg stemmen verzameld hoor. Je weet echter niet wat je kunt verwachten want ze kan totaal verzuipen maar dus ook stoïcijns verrassen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
die gaat maar door.........en door..... en door.......
Die moppen van JW duurden gevoelsmatig een halfuur waardoor je ervan in slaap viel en de helft alweer vergeten wasquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:41 schreef Silves het volgende:
[..]
De humor uit het greute moeppenbuuk van JW..Een aandenken van haar loodsliefde.
Ze hebben het er laatst wel over gehad om dat met een vrijmibo te gaan doen en toen vonden ze het wel leuk werd gezegd.....maar dat heeft Zoë natuurlijk weer niet gehoord of zo...quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:44 schreef Hoempah het volgende:
Het was Rupert die Moraima aanspoorde om dit te doen als grap
Misschien ruikt ie het welquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jappie weten dat Rup en Ima een fles Vodka hebben..Die snakt ook naar een fles, maar had niet genoeg geld..
de hoogste tijd!!!quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze legt gewoon steeds een bom, met gevaarlijke uitspraken, als de ander niet reageerd dan neemt ze het terug, om vervolgens het weer te herhalen, ze verzint ter plekke een verhaal.Tijd om haar te wippen.
och gooit ze er weer stelling in voor nieuwequote:Op donderdag 18 mei 2023 22:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk met die sigaar op dat stro!!!!
Straks staat haar pruik in de hens
en wat is ze ineens weer spraakzaam......... blehhh hypocrietquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
en nu gaat Mirthe met Jeff het eten voor morgen voorbereiden
goed voor hare hoest kuch , kuchquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima zit te dampen als een ouderwetse stoomtrein!
Dat kind heeft echt geen idee.quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en wat is ze ineens weer spraakzaam......... blehhh hypocriet
heeft niks met haar longen te maken haar hoestquote:
bedenk me nuquote:Op donderdag 18 mei 2023 22:48 schreef Silves het volgende:
Zou Jappie weten dat Rup en Ima een fles Vodka hebben..Die snakt ook naar een fles, maar had niet genoeg geld..
ja Zoë begint weer eens te blèren over een gele kaart.... het lijkt verdorie soms wel of ze de anderen er op zo'n manier eentje aan het aansmeren is..... echt van: kamerr vijffffffff horen jullie wat ze doennnnnnn??? ik ben het niet hoorrrrrrrrrrr...... ik ben gezellllllllquote:
Heeft Babs besteld voor ze..gisteren binnen gekomen, heb geen foto, maar Ima was reuze snel met pakken en verstoppen..quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedenk me nu
hoe komen ze er aan?
Babs zei inderdaad rond 22.45 dat rupie naar wodka rook
Geen idee, ben te druk met kijken hoe Erik vordert in de Binasquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedenk me nu
hoe komen ze er aan?
quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, ben te druk met kijken hoe Erik vordert in de Binas
Flodder? Narcos? Whatever!quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:58 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
Mori spuugt ook nog eens als ma Flodder![]()
Dat was onderdeel van z'n charmeoffensief maar nu zit ie ermee 'opgescheept'quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:55 schreef greysbones het volgende:
en nu gaat Mirthe met Jeff het eten voor morgen voorbereiden
waarom zou hij niet een normaal gesprek kunnen voeren? Jeff heeft toch zelf ook tegen mirthe gezegd dat hij op haar had willen stemmen in het begin?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
ik snap werkelijk niet hoe Jeffrey het iedere keer weer presteert om zo 'normaal' tegen Mirthe te doen... weer een heel normaal gesprek, ik zou het echt niet kunnen, wetend wat hij weet.....
Sterker nog, laatst toen die 2 's nachts in gesprek waren heeft hij nog gezegd dat hij Mirthe nog steeds als sterke speler ziet en op nr. 2 heeft staan om op de stip te zetten. Gewoon het spel inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij niet een normaal gesprek kunnen voeren? Jeff heeft toch zelf ook tegen mirthe gezegd dat hij op haar had willen stemmen in het begin?
ze zitten daar met nog maar een klein groepje in de loods, lijkt me dat je toch normaal met elkaar om moet kunnen gaan. En zo'n ontzettend opoffering lijkt het niet te zijn hoor voor jeff, die staat gewoon gezellig eten van morgen voor te bereiden.
Als je elkaar echt niet mag dan zeg je zoiets niet en er heerst zelfs een bepaalde spanning. Binnen die muren groeien echter ergernissen terwijl totaal anders als je met elkaar even kortstondig iets gaat eten of uitgaat. Qua looks is Mirthe juist een type waar Jeff op zou vallen en is zelfs eens bevestigd middels Isaac toen ze in het begin daarover spraken. Een snelkookpan daar.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
Na even over het huis van Jeff gehad te hebben
Jeff: "Maar je komt maar een keer een bakkie drinken?"
Mirthe: "Ikke?"
Jeff: "Ja!"
Mirthe: "Ja?"
Jeff: "Tuurlijk!"
Mirthe: "Oh, leuk, is goed, en ook een wijntje?"
Jeff: "Ja gezellig, een wijntje"
Mirthe: "Ja ook een wijntje, is goed leuk, met Kimmie, en Jerrold"
Mirthe: "Weet niet of Jerrold dat wil!"
Jeff: "Ja dahaag!"
Ja typisch Mirthe .....quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:14 schreef KinKiJan het volgende:
Na even over het huis van Jeff gehad te hebben
Jeff: "Maar je komt maar een keer een bakkie drinken?"
Mirthe: "Ikke?"
Mirthe: "Ja?"
Jeff: "Tuurlijk!"
Mirthe: "Oh, leuk, is goed, en ook een wijntje?"
Jeff: "Ja gezellig, een wijntje"
Mirthe: "Ja ook een wijntje, is goed leuk, met Kimmie, en Jerrold"
Mirthe: "Weet niet of Jerrold dat wil!"
Jeff: "Ja dahaag!"
mirthe is gestopt met koken samen met Eunice en na de clash tussen mirthe en eunice hebben Jeff en mirthe afgesproken om voortaan samen de frituur dag te koken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, laatst toen die 2 's nachts in gesprek waren heeft hij nog gezegd dat hij Mirthe nog steeds als sterke speler ziet en op nr. 2 heeft staan om op de stip te zetten. Gewoon het spel inderdaad.
Die voorbereiding moet toch gebeuren, met z'n twee is zo'n klus altijd prettiger dan alleen
Is gewoon ook Jeff. Die kan ontzettend knetteren en dan is het ook weer goed. Moraima en hij hadden in het begin ook eens een stevige ruzie en zie ze nu.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
ik snap werkelijk niet hoe Jeffrey het iedere keer weer presteert om zo 'normaal' tegen Mirthe te doen... weer een heel normaal gesprek, ik zou het echt niet kunnen, wetend wat hij weet.....
Qua looks jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je elkaar echt niet mag dan zeg je zoiets niet en er heerst zelfs een bepaalde spanning. Binnen die muren groeien echter ergernissen terwijl totaal anders als je met elkaar even kortstondig iets gaat eten of uitgaat. Qua looks is Mirthe juist een type waar Jeff op zou vallen en is zelfs eens bevestigd middels Isaac toen ze in het begin daarover spraken. Een snelkookpan daar.
Niet tegenwoordig altijd alquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
Lezende Erik is een prachtige SL tegenwoordig
Je hoeft van mij geen bewijs te leveren hoor !quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Heeft Babs besteld voor ze..gisteren binnen gekomen, heb geen foto, maar Ima was reuze snel met pakken en verstoppen..
Vraag me zelfs af of Jerrold het wel had volgehoudenquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Qua looks ja
Maar Jeff zou rampgek worden van een mirthe als vriendin
Dus respect voor Kenzyquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me zelfs af of Jerrold het wel had volgehouden
Ik bedoelde ermee dat Jeffrey wetend dat Mirthe herhaaldelijk gezegd heeft dat ze hem weg wil hebben toch heel normaal tegen haar doet, net zo goed als hij over Zoë blijft zeggen dat ze zijn 'kleine zusje' is . hij zal het nog voor hen opnemen ook als het er op aan komt, omdat hij zo in elkaar steekt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:11 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou hij niet een normaal gesprek kunnen voeren? Jeff heeft toch zelf ook tegen mirthe gezegd dat hij op haar had willen stemmen in het begin?
ze zitten daar met nog maar een klein groepje in de loods, lijkt me dat je toch normaal met elkaar om moet kunnen gaan. En zo'n ontzettend opoffering lijkt het niet te zijn hoor voor jeff, die staat gewoon gezellig eten van morgen voor te bereiden.
Wodka ruikt niet daarom wordt het zoveel gedronken .... met mate danquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
bedenk me nu
hoe komen ze er aan?
De halve loods heeft al gezegd dat ze Jeff weg willen hebben, en dat weet Jeff ook wel. En ze zitten er wel in een spel.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee dat Jeffrey wetend dat Mirthe herhaaldelijk gezegd heeft dat ze hem weg wil hebben toch heel normaal tegen haar doet, net zo goed als hij over Zoë blijft zeggen dat ze zijn 'kleine zusje' is . hij zal het nog voor hen opnemen ook als het er op aan komt, omdat hij zo in elkaar steekt.
(ik zou dat niet zo kunnen bedoelde ik te zeggen)
Maar die heten niet zoquote:Op donderdag 18 mei 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
Er zijn er meerdere vies op verschillende manieren ...
En voor Mirthe?quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
Ik snap werkelijk niet hoe iemand nog een normaal gesprek met Jeff kan voeren. Iemand die zichzelf totaal niet onder controle heeft en in ieder gesprek maar wat schreeuwt en lult. Ik had zo iemand al lang compleet genegeerd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
Jeff wil Mirthe al heel lang weghebben. Hij wilde haar psychisch kapotmaken.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:27 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee dat Jeffrey wetend dat Mirthe herhaaldelijk gezegd heeft dat ze hem weg wil hebben toch heel normaal tegen haar doet, net zo goed als hij over Zoë blijft zeggen dat ze zijn 'kleine zusje' is . hij zal het nog voor hen opnemen ook als het er op aan komt, omdat hij zo in elkaar steekt.
(ik zou dat niet zo kunnen bedoelde ik te zeggen)
Ik vind de rol die de drank speelt in deze RLS, echt bizar worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 00:04 schreef mootie het volgende:
Het gaat over…. Drank. Who would have thought.
En MIrthe heeft hem zelf ook verteld dat ze op hem wilde stemmen maar dat ze mensen niet meekreeg.quote:Op donderdag 18 mei 2023 23:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sterker nog, laatst toen die 2 's nachts in gesprek waren heeft hij nog gezegd dat hij Mirthe nog steeds als sterke speler ziet en op nr. 2 heeft staan om op de stip te zetten. Gewoon het spel inderdaad.
Die voorbereiding moet toch gebeuren, met z'n twee is zo'n klus altijd prettiger dan alleen
Ze doen het allemaal, de een doet niet voor de ander onder.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:18 schreef humpty het volgende:
Mirthe blijft maar over Jeff door zeuren en heeeel Nederland haat hem
dat weet ze zeker en als je haar mag geloven staat hem weinig goeds
te wachten als hij eruit gaat.
Raar verknipt rancuneus kind is het.
Op de streams zie ik Eunice lopen met een halter
Dat klopt maar zij kan er niet over ophouden en heeft een raar beeld van de buitenwereldquote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal, de een doet niet voor de ander onder.
Ze hebben ook niets anders meer om over te praten ze hebben geen enkele ander prikkels
FF opletten hoeveel x hij zich opdrukt.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
En erik weer druk met zijn 10 minuten durende sportactiviteiten
Hij is alweer klaarquote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF opletten hoeveel x hij zich opdrukt.
6xquote:Op vrijdag 19 mei 2023 07:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FF opletten hoeveel x hij zich opdrukt.
in zijn droom zekerquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Echt?
![]()
Hij stond vorige week op te scheppen dat hij 17 x deed
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:03 schreef danaqui het volgende:
Ballet tijdens het tandenpoetsen......het kan
met de nodige drank erbij en mss nog nodig dramaquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:06 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
Ik heb geloof ik geen spectaculaire dingen gemist, de huishoudpot is weer flink aangevuld.. dus het feest komt er..
Goedemorgenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik doe tijdens het tanden poetsen evenwicht oefeningen. Op 1 been staan.
Maar hier is geen camera
Haha ja die kans is groot aanwezig..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
met de nodige drank erbij en mss nog nodig drama
Dikke prima.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik doet het wel netjes, prullenbak tussen z'n benen...
Ja hoor, Zoë heeft zelfs een voorraad brood gekochtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:27 schreef Frummelie het volgende:
Hebben ze geen eten voor vandaag, geen brood enzo?
Doe ik ook gerust.quote:
Maar geen beleg toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, Zoë heeft zelfs een voorraad brood gekocht
Ooh oké, omdat Erik spagetti aant eten was, vandaar mijn vraag..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, Zoë heeft zelfs een voorraad brood gekocht
Hoe op met me.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
De tieten van Zoe zijn verdwenen![]()
"hoe moet ze nu Isaac verleiden?"
as dinsdagquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Dus Jeff heeft een wensenlijst gemaakt voor het 100 dagenfeest... het is ook zo'n drol hé...
Dat gaat me een feestje worden.. wanneer staat dat gepland eigenijk.?
Jeff en wendy hebben een lijstje gemaakt welke drank er moest komen .quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Dus Jeff heeft een wensenlijst gemaakt voor het 100 dagenfeest... het is ook zo'n drol hé...
Dat gaat me een feestje worden.. wanneer staat dat gepland eigenijk.?
gaat me weer zuipfestijn worden , zijn er een paar die geen rem hebben met drank opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff en wendy hebben een lijstje gemaakt welke drank er moest komen .
Jeff wilde minder drank en meer nootjes en chips
Dat vonden wendy en zoe niet nodig
Later hebben Babs en tiano de lijst bekeken
En die wilden weer meer drank en andere drank
Wat ik hoorde hebben ze 6 flessen sterke drank wat wijn en bierquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat me weer zuipfestijn worden , zijn er een paar die geen rem hebben met drank op
Dat is wel te hopen, maar de ervaring leert dat er dan veel zal worden gecensureerd, en we afhankelijk zijn van de verhalen de volgende dag.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat me weer zuipfestijn worden , zijn er een paar die geen rem hebben met drank op
genoeg om drama te krijgen , mss nogquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik hoorde hebben ze 6 flessen sterke drank wat wijn en bier
Lust dat niet (bier etc) en beweert ook allergisch te zijn voor alcohol.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:53 schreef greysbones het volgende:
Voor Erik rivella of iets zonder alcohol
dat valt wel opquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:55 schreef greysbones het volgende:
Alle 4 zijn gisteravond bij de FEBO geweest om dingen door te spreken voor het feest
( het lijkt een beetje een moetje dat ze het samen moeten organiseren )
Ik vind een beetje aangeschoten niet erg... maar dat gelal en onverstaanbare geleuter en gejank vind ik vreselijk...quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
Hij lust het welquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lust dat niet en beweert ook allergisch te zijn voor alcohol.
Nu ook allergisch... oké..quote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lust dat niet (bier etc) en beweert ook allergisch te zijn voor alcohol.
Dat hebben ze met het halfjaar feest toch ook gedaanquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
Het zou wel eens origineel zijn geweest als ze het "nog maar 100dagen" feest eens op een andere manier hadden georganiseerd dan met veel zuipen.
Een etentje, kant en klaar lekker eten leveren, een aantal gangen, tafels mooi gedekt.
iedereen een feestelijk setje kleding
lekkere muziek erachteraan.
Zoiets lijkt me ook wel eens leuk
waarom dan niet nog een keer?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hebben ze met het halfjaar feest toch ook gedaan
Ze gaan eerst een obstakel run doenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom dan niet nog een keer?
Dan is het misschien iets minder origineel, maar in mijn ogen stukken feestelijker dan een zuipfestijn.
welk eten is dat dan voor het feestquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan eerst een obstakel run doen
Daarna eten
En daarna feest
De 4 kregen ( mijns inziens ) gisteren de opdracht van de FEBO om het te regelen
Eten is er al
Drank nog niet
Dat en lichtapparatuur en nog wat zaken zijn ze aan het regelen
En er zijn er al best wat uitquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:12 schreef Rhosyn het volgende:
Beste .... microfoon controleren oftewel..kom allemaal je nest uit.
NU.
Dat heeft zoe besteld met iemand die moet kokenquote:
Dat zei ikquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
@:D.
Ze moeten uit bed.... jeahhh eliminatie....
Zit in dag 2 van stoppen. HELPquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
Oh een paar MOETEN nu eerst roken..
Had ik vroeghar ook..zo blij dat ik van die dwang af ben![]()
Kan nog allemaal, maar daarna willen ze zuipen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
Het zou wel eens origineel zijn geweest als ze het "nog maar 100dagen" feest eens op een andere manier hadden georganiseerd dan met veel zuipen.
Een etentje, kant en klaar lekker eten leveren, een aantal gangen, tafels mooi gedekt.
iedereen een feestelijk setje kleding
lekkere muziek erachteraan.
Zoiets lijkt me ook wel eens leuk
Als je het goed hebt dat er vandaag weer wat isquote:
be strong, ik ben er nu al 21 jaar vanafquote:
Ik vind het persoonlijk nogal "last minute" deze organisatie,quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan nog allemaal, maar daarna willen ze zuipen.
Begrijp dat wel na zo lange tijd met z'n allen binnen een beperkte ruimte te moeten leven.
En niemand zegt er wat van?quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
Iedereen zit te wachten tot de koffie klaar is
Janet komt er aan rukt de pot eronder uit
En gaat inschenken
Jappie zeiquote:
hahaha tuurlkquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie zei
Is het al klaar
Ja hoor zegt janet
Goh wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 19 mei 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik doet het wel netjes, prullenbak tussen z'n benen...
Ziet ze dan goed, die bepalen best veel daar.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Jeffrey ice en marciano zijn voormannen en jij tegen Babs
Mensen laten dat gebeurenquote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ziet ze dan goed, die bepalen best veel daar.
Wat een kleuters....quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft het snoep van mori verstopt
Daar kreeg Rupie de schuld van
Ik denk een vergeldingsactie van zoequote:
Neemt niet weg dat ze het wel goed ziet en het ook durft te zeggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen laten dat gebeuren
Het is natuurlijk prettig dat anderen de leiding nemen zodat je eigen kop niet boven het maaiveld uitsteekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |