Zeker.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat ook niet zomaar gebeuren. Je zult toch overal meerderheden moeten hebben en dat gaat niet zomaar gebeuren. En ze hebben partijen als CDA, D66, CU, PvdA, GL ook aardig in de zak. Dus wordt het snel lood om oud ijzer.
Je ziet in andere landen ook dat die ook allemaal zo ongeveer hetzelfde doen.
Leuk geprobeerd. Jij legde mij woorden in de mond over immigratie, terwijl ik het daar helemaal niet over heb gehad.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
doorzichtige goedkope rechtse retoriek, leg de discussiepartner woorden in de mond die hij niet zegt en en negeer vooral de kritiek op je vergrijzingsriedeltje. En geef vooral geen antwoord op hoe het nu met Japan en de vergrijzing gaat.
Waarom wordt mijn pleidooi voor een gezond geboortecijfer aangezien als een pleidooi voor immigratie???quote:Op donderdag 25 mei 2023 10:34 schreef Homey het volgende:
[..]
Als je jonge mensen uit een ander land haalt, vererger je de vergrijzing daar. Is dat sociaal?
Dat is een onbesproken punt, als we zogenaamd hele hoogopgeleide jonge mensen uit andere landen halen, want betekent dat voor die landen dat die mensen daar weggaan? Is dat wenselijk? Massa-immigratie hier, betekent massa-emigratie elders.
Kan nog steeds. En dat is dan ook waar ik voor pleit. Maar goed, daarvoor moet men lezen wat ik schrijf. Dat schijnt een beetje lastig te zijn op fok nowadays.quote:Op donderdag 25 mei 2023 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland had ook wat aan dat geboortecijfer kunnen doen
Kan nog steeds, maar moet je wel werk van maken. Dat gebeurt eigenlijk niet echt. En niets ziet er naar uit dat men dat wel gaat doen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kan nog steeds. En dat is dan ook waar ik voor pleit. Maar goed, daarvoor moet men lezen wat ik schrijf. Dat schijnt een beetje lastig te zijn op fok nowadays.
En dat is nu precies de reden dat ik zo negatief reageerde op iemand die dacht dat het wel een goed idee was om zo min mogelijk kinderen op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan nog steeds, maar moet je wel werk van maken. Dat gebeurt eigenlijk niet echt. En niets ziet er naar uit dat men dat wel gaat doen.
De oplossing schijnt te zijn het importeren van mensen die geen problemen oplossen, maar groter maken.
Die pleitte wel voor een rem op migratie.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat is nu precies de reden dat ik zo negatief reageerde op iemand die dacht dat het wel een goed idee was om zo min mogelijk kinderen op de wereld te zetten.
Wat is een gezond geboortecijfer we zijn in NL vanaf 1960 vanaf 11.5 miljoen naar 17.5 miljoen inwoners gegroeid met een geboortecijfer onder de 2.quote:Op donderdag 25 mei 2023 15:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn pleidooi voor een gezond geboortecijfer aangezien als een pleidooi voor immigratie???
Dat de bejaarden zoals ik steeds vitaler , ouder en dus bejaarder worden komt door betere gezondheid, betere voeding, geen melk, geen vlees, geen stress geen patat, matig alcohol , niet roken en veel fietsenquote:
ben ik niet met je eens , wat nu binnenkomt is tussen 20 en 30 en klaar voor de arbeidsmarktquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:41 schreef Homey het volgende:
[..]
De vergrijzing wordt juist verergerd door ons immigratie beleid.
Die hoax dat we derdewereldbewoners nodig zouden hebben om onze arbeidsmarkt gezond te houden blijkt hardnekkig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is een gezond geboortecijfer we zijn in NL vanaf 1960 vanaf 11.5 miljoen naar 17.5 miljoen inwoners gegroeid met een geboortecijfer onder de 2.
50% toename, in België was de toename in dezelfde periode maar 26% . Bevolkingsgroei voornamelijk ter eer en glorie van de economische groei en goedkope arbeiders in nederland te houden terwijl van de andere kant onze overheid pretendeert een kennis economie te willen zijn.![]()
De club van 10 miljoen was zo gek nog niet.
Inderdaad. Vooruitschuiven, vertragen, traineren, liegen. Geen visie, geen vooruitziende blik, pas in actie komen als een probleem een crisis is geworden en dan niet het probleem oplossen maar met lapmiddelen het weer net genoeg vertragen zodat je eigen positie weer 6 maanden is veiliggesteld en tegen de tijd dat het probleem weer op je bureau komt zie je wel weer hoe je het dan fixt.quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat mij vooral ergert is dat deze kabinetten nergens echte keuzes maken en daardoor modderen we op vrijwel elk dossier maar wat door.
we gaan toch niet in weilanden bouwen ??quote:Op donderdag 25 mei 2023 13:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat mij vooral ergert is dat deze kabinetten nergens echte keuzes maken en daardoor modderen we op vrijwel elk dossier maar wat door.
You can't have your cake and eat it.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooruitschuiven, vertragen, traineren, liegen. Geen visie, geen vooruitziende blik, pas in actie komen als een probleem een crisis is geworden en dan niet het probleem oplossen maar met lapmiddelen het weer net genoeg vertragen zodat je eigen positie weer 6 maanden is veiliggesteld en tegen de tijd dat het probleem weer op je bureau komt zie je wel weer hoe je het dan fixt.
quote:
De onderwereld heeft ook mensen nodig.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die hoax dat we derdewereldbewoners nodig zouden hebben om onze arbeidsmarkt gezond te houden blijkt hardnekkig.
Immigratiestop, gelukzoekers terugsturen. En geen voorrang meer aan verse statushouders boven nederlanders in deze woningcrisis. Simpele oplossingen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 17:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach veel fokkers willen helemaal geen oplossing want dan kunnen ze de schuld niet aan die vieze enge buitenlanders geven.
Dat is te makkelijk voor de politiek.quote:Op woensdag 31 mei 2023 01:07 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Immigratiestop, gelukzoekers terugsturen. En geen voorrang meer aan verse statushouders boven nederlanders in deze woningcrisis. Simpele oplossingen.
Leg dat de jongens in Brussel even uit. Die zijn nou eenmaal de genen die zeggen dat we én asielzoekers moeten opvangen én aan de stikstofdoelen moeten voldoen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
You can't have your cake and eat it.
Je kunt niet allerlei stikstof- en klimaatdoelen stellen en beperkingen opleggen, en tegelijkertijd roepen dat je een miljoen huizen wilt bouwen de komende jaren. Net zoals je niet en masse asielzoekers kunt blijven binnenhalen op het moment dat je amper woningen hebt en ook amper bij bouwt.
Opstaan tegen Brussel, oef. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:39 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Leg dat de jongens in Brussel even uit. Die zijn nou eenmaal de genen die zeggen dat we én asielzoekers moeten opvangen én aan de stikstofdoelen moeten voldoen.
Dat kan best, maar ik denk dat je dan de ene crisis gaat inruilen voor de andere.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Opstaan tegen Brussel, oef. Dat kan natuurlijk niet.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 mei 2023 09:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat kan best, maar ik denk dat je dan de ene crisis gaat inruilen voor de andere.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |