komt door je TTquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:58 schreef D. het volgende:
Is bij jullie de OP ook een rommeltje?
Hier laadt maar de helft in
Nee hoor is hier goedquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:58 schreef D. het volgende:
Is bij jullie de OP ook een rommeltje?
Hier laadt maar de helft in
Babette is de bedoelingquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:07 schreef pingu66 het volgende:
Grote chaos,de administratie.denk ik.
Wat zou Moraima gaan doen als zij de volgende manager wordt?
-knip- 😉quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dit is precies wat D. wil
reactie
ik dacht babettequote:Op woensdag 17 mei 2023 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bep en Ice willen toch dat Mory manager wordt?
Oh vanmiddag, ja. Cabareteketet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Hij liep weer eens volledig naast zijn schoenen met zijn act
Mijn vorige TT was een tikkeltje aangedikt en opgesmukt , gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ook dat, volgende TS mag het mijne weer ontkrachten als die behoefte er is
Ik had liever Batman, maar vond dat teveel off-topic om te meldenquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn vorige TT was een tikkeltje aangedikt en opgesmukt , gewoon omdat het kan
Maar Mirthe deed het met tegenzinquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Wat een bulshit van Mirthe. We zijn verdeeld. Ze zijn toch met hun achten op Moraima gegaan.
Maar dat was niet iedereens eerste keuze.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:34 schreef Judiwi het volgende:
Wat een bulshit van Mirthe. We zijn verdeeld. Ze zijn toch met hun achten op Moraima gegaan.
Maar Mirthe kan uitspraken doen die totaal vertekend zijn , bijna 'gevaarlijke' uitspraken zijn datquote:
Ja, Marciano vraagt of Rupert er ook zo over dacht. Rupert hoorde het aan...quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mar Mirthe kan uitspraken doen die totaal vertekend zijn , bijna 'gevaarlijke' uitspraken zijn dat
Heb je dat gesprek van afgelopen zondag gezien? Ging over JW en dat was best wel ziekquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Marciano vraagt of Rupert er ook zo over dacht. Rupert hoorde het aan...
Mirthe: "Ja, nee, een beetje, ja eigenlijk wel"
Das link inderdaad.
Ze vindt dat Jeff het meteen had moeten zeggen... Deed ie, is ook beeld van
Was zeker een functioneringsgesprekquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Zoe vertelt even over haar gesprek in k5. Was niet leuk.
Gauw naar die stream is het over, wat is er gezegd dan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:48 schreef freaky40 het volgende:
Zoe vertelt even over haar gesprek in k5. Was niet leuk.
Dat ze het niet leuk vond en daarna nog iets maar toen werd er ingegrepen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gauw naar die stream is het over, wat is er gezegd dan?
Mijn Coon begint te blazen als ze haar ziet...quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:55 schreef D. het volgende:
Zoe klaagt over hoe ze er op de foto uitziet, toch is ze nog dagelijks bezig om er zo lelijk mogelijk uit te zien.
En niemand die iets zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vist gewoon naar complimentjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Kan de stem het niet gewoon even omroepen:
"Beste deelnemers, Zoe vindt haar foto lelijk, maar is blij met de lijst"
Dan hebben we het gehad..
En toch luister je er naarquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : zelfs dat Wilhelmus couplet kon hij niet, nou ja hij was wel een van de beste, maar tijdens oefenen werd hij steeds afgeleid, dus kon het niet , maar later was hij wel de beste
of zoiets, ......word helemaal gallisch van dat gebazel
Asterix gelezen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : zelfs dat Wilhelmus couplet kon hij niet, nou ja hij was wel een van de beste, maar tijdens oefenen werd hij steeds afgeleid, dus kon het niet , maar later was hij wel de beste
of zoiets, ......word helemaal gallisch van dat gebazel
Maar de 'snoeperds' hebben nog steeds niet 'hun snoep' terwijl ondertussen de kettingrokers zich helemaal volgooienquote:
Zelf is ze toen gematst, maar goed ..quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
of zoiets, word helemaal gallisch van dat gebazel
Maar hoe wazig is het allemaalquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf is ze toen gematst, maar goed ..
Eerlijke vrouw hè die Babs? En zometeen weer even als particulier bij Jumbo bestellen!quote:
Dat is zeker het bakje van kantoor, zoooo gezel als daar snoep staat.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerlijke vrouw hè die Babs? En zometeen weer even als particulier bij Jumbo bestellen!
Sommige 'koppen' mogen klaarblijkelijk meerquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zelf is ze toen gematst, maar goed ..
Hij hangt de hele dag bij haar op kantoor, hij moet niet zeiken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:17 schreef Limbus het volgende:
Icy, icy en altijd die dubbelzinnige opmerkingen. Isaac heeft er een keer iets van gezegd maar laat het nu gebeuren ? Vanmiddag maakte ze ook e.o.a. Opmerking en toen mompelde hij iets van buiten….
Tiano wil het allemansvriendje zijn om zo geruisloos die finale te halen en ondertussen op het juiste moment Jeff lozenquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Marciano laat haar bazelen en is bezig met zijn haar
[ afbeelding ]
Babs ziet in Mirthe haar grootste concurrentquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:18 schreef mootie het volgende:
Bep weer zeiken over de projector van Mirte, zoooo kinderlijk.
Wendy vindt het leuk.
Ik vind Bep totaal niet geraffineerd, ik snap niet dat ze haar niet doorzien. Zo opzichtig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
Wendy is stukken minder met het spel bezig daar waar Babs er een hele geraffineerde kijk op heeft
Moest ook lachen omdat ze het zegt terwijl ze zelf kinderlijk snoep zit te eten; mond open, pratend, smakkend.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:18 schreef mootie het volgende:
Bep weer zeiken over de projector van Mirte, zoooo kinderlijk.
Wendy vindt het leuk.
Als iemand jou een goed gevoel geeft en zelfs 'maatschappelijk' helpt door bepaalde gesprekken te voeren dan is dat extreem van invloed op hoe jij naar diegene kijkt. Jeff doet dat weer op een hele andere manier namelijk met z'n charismatische humor.quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Bep totaal niet geraffineerd, ik snap niet dat ze haar niet doorzien. Zo opzichtig.
Zo, zijn die er toch nog. Al vanaf na de 48 uur opdracht, bijna niet meer in beeld of over gelezen.quote:
Isaac of Eunice? Bestaat er een groter verschil?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:26 schreef greysbones het volgende:
Ice pakt Mirthe in met een strikje erom
Mirthe die zelf toneel speelt krijgt les van de puppetmaster
ice is subtielquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac of Eunice? Bestaat er een groter verschil?
Nee maar wel laatste keus. Dus niet verdeeldquote:Op woensdag 17 mei 2023 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat was niet iedereens eerste keuze.
1 uur en 11 minuten ofzo??quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:50 schreef Judiwi het volgende:
Weet iemand hoelang Bern het heeft volgehouden.
plan Corriequote:Op woensdag 17 mei 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
Wat is dat voor taal wat isaak spreekt. Jeff lijkt hem re begrijpen
Wat is hun plannetje?quote:
Goeiequote:Op woensdag 17 mei 2023 22:59 schreef cinsan het volgende:
morrie nieuwe manager , kuch , kuch , mag ze van mij 20 keer de trap op en af
quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:59 schreef cinsan het volgende:
Ben wel benieuwd wie ze op en neer laat rennen om van alles te pakken. Zie je d'r lopen met de boodschappen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 22:59 schreef cinsan het volgende:
Er moet er een tegenover staan anders zijn ze allemaal verkiesbaarquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:00 schreef mootie het volgende:
Gut gut, Wendy en Zoe moedigen Mirte aan om manager te worden.
nee of ze gooit er stelling in voor trapliftquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:01 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie ze op en neer laat rennen om van alles te pakken. Zie je d'r lopen met de boodschappen?
Je kan het je niet eens voorstellen want zelfs Zoe klonk dan realistischerquote:Op woensdag 17 mei 2023 22:57 schreef woxxel het volgende:
Ice heeft besloten. Mori wordt de nieuwe manager.
🤣quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee of ze gooit er stelling in voor traplift
en op tijd uit bedquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Als manager ben je de hele tijd in de weer
Touw en blok is goedkoper, kan ze eens voelen hoe ze zelf weegtquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee of ze gooit er stelling in voor traplift
Weten hun ook dat Moraima voor manager gaat. Hoort dit in het plan?quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:00 schreef mootie het volgende:
Gut gut, Wendy en Zoe moedigen Mirte aan om manager te worden.
Die weten dondersgoed dat het er eentje van hun groep wordt.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Weten hun ook dat Moraima voor manager gaat. Hoort dit in het plan?
Is om te dollen en Mirthe is naïefquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:06 schreef woxxel het volgende:
Denk t wel.
Waarom schuiven ze anders mirthe naar voren. Ze hoort niet bij hun
Mirte is niet te vertrouwen qua stemmenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Die weten dondersgoed dat het er eentje van hun groep wordt.
Isaac en Babs hadden het er vanmorgen over, later Babs met Marciano en nu net Isaac met Jeff. Lijkt meer een plan in wording te zijn, lijkt me sterk dat ze Wendy, die liever pas op het laatste moment van plannen hoort en Zoe, de Story van de loods nu al op de hoogte zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Dat kan, maar heeft hier weinig mee te maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Mirte is niet te vertrouwen qua stemmen
Wendy nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
doen ze nogal meest s avondsquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:14 schreef Judiwi het volgende:
Zijn er zoveel mensen die lezen. Bern en Sasha lazen laadt the little prins.
Doordat jeff banmiddag boos was omdat ze marciano voortokquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:14 schreef engine het volgende:
Ik zie wel heel veel commentaar op Mirthe ineens. Is ze ineens heel veel in beeld of waar komt dat nu vandaan?
wanneer is den hartog nu eens niet boosquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Doordat jeff banmiddag boos was omdat ze marciano voortok
als die 'n peuk in zijn bek en 'n pot bier in zijn hand heeftquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
wanneer is den hartog nu eens niet boos
Morgen en overmorgen ,of de rest van de week gaat het weer over Jeff, Eunie, Erik, ice of Zoequote:Op woensdag 17 mei 2023 23:14 schreef engine het volgende:
Ik zie wel heel veel commentaar op Mirthe ineens. Is ze ineens heel veel in beeld of waar komt dat nu vandaan?
Dat was mijn vraag. Ze is dus veel in beeld.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ,of de rest van de week gaat het weer over Jeff, Eunie, Erik, ice of Zoe![]()
En ja het gaat veel over Mirthe omdat ze de laatste week veel op de streams is en uitspraken doet waar mensen hier op reageren . Net als dat we dat doen over acties ,uitspraken of gebeurtenissen van anderen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was mijn vraag. Ze is dus veel in beeld.
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig dadenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
Hoezo naait Jeff Mirthe geen tweede gele kaart aan? Dat zegt ie toch weleens dat ie dat makkelijk kan als ie wil?
Dan reageer ik even wat minderquote:
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig daden
Ze vinden zichzelf helemaal geweldigquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:30 schreef Limbus het volgende:
Wat ik zie, Jef, Isaac, Erik 3 finalisten die snappen waar ze mee bezig zijn
Hij kan alleen een grote mond opzetten en friturenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij kan zoveel zegt hij met zijn grote bek ...............................veel woorden maar weinig daden
Erik ,sasha en eunice o.a van de andere groep hebben dat zeker ook!quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:35 schreef woxxel het volgende:
Marciano heeft ook een hoge Dunk van zichzelf ja.
Allemaal in dat groepje. Misschien trekken ze daarom zo naar elkaar
Nee die Marciano is erger, daar moeten ze 'n ringtone van makenquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:36 schreef woxxel het volgende:
En die lach van babette kunnen ze wel gebruiken in een horrorfilm
Ja marciano en eunice hebben ook een vreselijke lach.en imi niet te vergeten, maar die heb ik al een paar dagen niet gehoord.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die Marciano is erger, daar moeten ze 'n ringtone van maken
Ik zie wat anders, of ik mis iets, hoe bedoel je 'in de zeik nemen?'quote:
Ze praten met hem over dat hij er bij Esther en JW tussen zat en later bij JW en Eunice. Gewoon zoals het was dus. Kan dit niet in de zeik nemen noemen, maar goed.quote:Op woensdag 17 mei 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ze bedoelen gewoon dat ie altijd t derde wiel is. Ipv mediator of koppelaar.
En ja, hij heeft isaak voorman genoemd, dat wordt 100x herhaald
Ik hoor het nu voor het eerstquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:50 schreef woxxel het volgende:
Ze bedoelen gewoon dat ie altijd t derde wiel is. Ipv mediator of koppelaar.
En ja, hij heeft isaak voorman genoemd, dat wordt 100x herhaald
Ja Erik speelt zeker het spelquote:Op woensdag 17 mei 2023 23:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten met hem over dat hij er bij Esther en JW tussen zat en later bij JW en Eunice. Gewoon zoals het was dus. Kan dit niet in de zeik nemen noemen, maar goed.
Erik heeft Isaac naar anderen toe 'de voorman' genoemd, dat is bij Isaac terecht gekomen en Isaac laat hier op een normale maar duidelijke manier weten dat hij dat inmiddels weet. Erik speelt het spel, Isaac kaatst terug. Kan dit niet in de zeik nemen noemen.
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de anderquote:
Ik vind het gesprek zeer vermakelijk jaquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:05 schreef Judiwi het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de mensen die er nu zitten zijn wel de gangmakers. De andere groep die liggen vaak al vroeg op bed en zullen nooit zo gezellig met elkaar zitten. Saaie lui.
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeeltquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk sinds de eerste keer dat GJ van plan was zich te laten nomineren, maar uiteindelijk niet deed. Voor mij in ieder geval. Daar is ook niks mis mee, alleen de een doet dat wat beter dan de ander
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was voor mij ook het moment dat ik zag dat Erik ook het spel speelt en er niet voor schroomt om mensen te gebruiken voor eigen gewin, roddelt ,dingen achterhoudt en/of doorspeelt
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nooit achter hem had gezocht![]()
Maar hij kan dat prima en ik moet er wel om lachen
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhnquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel komisch, het meeste komt ook uit, zie nu ook dat 'voorman' ding, wat maar klein is in vergelijking met dat gedoe om die podcast of het waarschuwen van Kim D.
Het verbaast me daarom ook dat hij denkt dat men hem erop wilde hebben vanwege die föhn en dat Wendy daarachter zou zitten. Hij weet toch ook dat hij 'niet onschuldig' is in het spel?
true alleen verdraaid mirthe ook vaak de boel en verzint ook graag haar eigen verhaal erbijquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje waar Mirthie ook wel een handje van heeft : zwart/wit ,aannames ,tunnelvisie en roddels die niet kloppen maar wat voor hem wel een bevestiging is dat het aan de anderen ligt en niet aan hem, dat mensen tegen hem zijn om in dit geval een föhn
(wel een beetje gechargeerd)
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:54 schreef Thorelf het volgende:
zodra groep wendy echt zeker in de meerderheid is... graag Zoe meteen lozen!!
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logischquote:Op donderdag 18 mei 2023 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ook in deze groep zullen mensen elkaar weg moeten stemmen. Zo simpel als een meerderheid hebben gaat het niet zijn want mensen kunnen ook van kant veranderen. En dat gaat heus nog wel gebeuren als mensen in gevaar komen.
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeurenquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt maar de overlopers zullen denk ik als eerste weg gestemd worden. en dan hoop ik Zoe....ja en dan moeten ze op elkaar gaan dat is logisch
Wat bedoel je met boetseren?quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef Thorelf het volgende:
Zoe de manager heeft even niet opgelet bij janet ze was zich even aan het boetseren.... pff zij is manager en komt overal mee weg
dan blijf je dus met de zelfde groepjesquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeuren
Voorlopig nog niet joh....quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:07 schreef engine het volgende:
[..]
Als je met meerdere overlopers bent heb je ook een groepje. Ik kan niet wachten tot de samenzwering van bro's uit elkaar gaat vallen. En dat gaat ooit gebeuren
ja het is meer plamuren, je hebt ook een plamuurmes nodig om het eraf te halenquote:
Nee juist niet dus. Er kan maar één persoon dit programma winnen. Groepjes gaan niet winnen.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:09 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dan blijf je dus met de zelfde groepjes
niemand volgens mij ,maar er zijn mensen die vinden als je een biertje drinkt dat je meteen dronken bentquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
maar wie zijn er dan dronken? Of zijn die naar bed?
Aah oké, dank je.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
niemand volgens mij ,maar er zijn mensen die vinden als je een biertje drinkt dat je meteen dronken bent
klopt, maar als je in een sterkere groep zit red je het wat langer...maar er is maar 1 winnaarquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet dus. Er kan maar één persoon dit programma winnen. Groepjes gaan niet winnen.
Ik hoop in ieder geval dat de winnaar zit in het leuke groepje van sfeermakersquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
klopt, maar als je in een sterkere groep zit red je het wat langer...maar er is maar 1 winnaar
ik ook proost!quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net ook een wijntje ingeschonken, ben ook al stomdronken
Na 1 glas ben je al niet meer nuchter, maar ze zijn zeker niet dronkenquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:18 schreef engine het volgende:
Ze hebben de hele avond bier gedronken. Die zijn niet nuchter hoor.
Wel eigen bier ...quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:18 schreef engine het volgende:
Ze hebben de hele avond bier gedronken. Die zijn niet nuchter hoor.
laveloosquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:24 schreef Silves het volgende:
Kijk Wen stomdronken nog ff de was doen..waar zijn die andere liggen die al stomdronken in bed, Mirthe en haar bende?
Vind dat zij nog normaal praten en wij nog gewoon kunnen typen, ondanks dat we allemaal stomdronken zijnquote:
En dat naar 15 worsten hebben geslikt, 20 seconde over..ze zou zo,n duits bierfestival moeten winnen, lekker met de halve liters dansend op de tafel..quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy nog met de was bezig, die is ook altijd (dronken) bezig, bezig bijtje
Echt een leuk mens die veel doet voor de groep en ook de GBR al paar keer gewonnen heeft. Toppertje is ze, alleen jammer dat ze zo vaak dronken is, maar lijkt me een leuke meid om tegen te komen met uitgaanquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:28 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat naar 15 worsten hebben geslikt, 20 seconde over..ze zou zo,n duits bierfestival moeten winnen, lekker met de halve liters dansend op de tafel..![]()
Wel kans dat ze dan kapot zijn, maar gun het haar wel. Iedereen knippen en stylen en iemand maakt de föhn kapot en ze krijgt geen nieuwe, vind ik echt sneuquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:30 schreef Silves het volgende:
Het is dat er een net hangt, anders waren er tig fohns erover heen gegooid.
ja zooo jammer ....het kan toch niet zo zijn dat een dronkenlap dit wint!quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt een leuk mens die veel doet voor de groep en ook de GBR al paar keer gewonnen heeft. Toppertje is ze, alleen jammer dat ze zo vaak dronken is, maar lijkt me een leuke meid om tegen te komen met uitgaan![]()
En dat alleen dat Erik zendtijd wil, en laten zien dat hij kan solderen en kan bezuinigen...2 weken later ..tja ego Erik zijn maat waar hij nog geen traan over heeft gelaten, zou hem helpen, nog nooit een soldeerbout vastgehouden, met zijn repaircafequote:Op donderdag 18 mei 2023 01:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel kans dat ze dan kapot zijn, maar gun het haar wel. Iedereen knippen en stylen en iemand maakt de föhn kapot en ze krijgt geen nieuwe, vind ik echt sneu
Ik hoop dat zijn scheerapparaat kapot gaat, kan hij dat solderen, timmeren, boren of hoe hij denkt dat ding te gaan maken, maar geen nieuwe, dan maar een dikke baard zoals Berend. Vieze knieperdquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:35 schreef Silves het volgende:
[..]
En dat alleen dat Erik zendtijd wil, en laten zien dat hij kan solderen en kan bezuinigen...2 weken later ..tja ego Erik zijn maat waar hij nog geen traan over heeft gelaten, zou hem helpen, nog nooit een soldeerbout vastgehouden, met zijn repaircafe
Ik zei al eerder, hoop dat Wendy flipt, zijn keu door midden breekt en zegt ga deze maar solderen...quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn scheerapparaat kapot gaat, kan hij dat solderen, timmeren, boren of hoe hij denkt dat ding te gaan maken, maar geen nieuwe, dan maar een dikke baard zoals Berend. Vieze knieperd
Drumstel is gehuurd (per maand) als ik het goed hebquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:41 schreef Thorelf het volgende:
kunnen ze niet het biljart en drumstel verkopen... hebben ze weer geld. dat was JW zijn ding
oke dan terug per 1 juniquote:Op donderdag 18 mei 2023 01:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Drumstel is gehuurd (per maand) als ik het goed heb
Slaap lekker voor straks. Ik duik zo mijn bed in.quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:42 schreef Silves het volgende:
Ik ga maar richting radio 2 met een lekker slaapmutsje![]()
Mirthe zou echt wat aan zichzelf moet gaan doen , want zij heeft echt een vertekend beeld van zichzelf, van wat er speelt, waarom iets speelt, wat een oorzaak zou kunnen zijn ,wat haar eigen rol daar in is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
true alleen verdraaid mirthe ook vaak de boel en verzint ook graag haar eigen verhaal erbij
quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Wat ik bij Mirthe irritant vind is dat ze niet achter haar eigen uitspraken staat en vaak haar eigen uitspraken onderuithaalt, downplayed, wat kan je dan nog serieus nemen?
"ik vind dat echt leuk, of nou ja, leuk, wat is leuk,het kan er wel mee door "
"ik haat hem echt, of nou ja, haat is een groot woord , hij heeft ook goede dingen "
Verwarrend en warrig
Ja, wat wil je nou![]()
Same samequote:
De eeuwige dooddoener.quote:Op donderdag 18 mei 2023 02:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zonder Jeffrey was deze rls al lang niet meer op tv.
Er valt ook weinig te cossen als je alleen slapers in beeld hebtquote:Op donderdag 18 mei 2023 07:33 schreef humpty het volgende:
Zelfs hier is het rustig geen Den Hartog of Bep
Wtf!quote:Op donderdag 18 mei 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Volgems Marciano was het Janet niet en volgens Eunice wel.
Hij vraagt wat ze nu gaat doen na het douchen, ze gaat naar de kas yoga doen
Hij gaat morgen met haar mee doen.
Als ze nou eens die theorie voor haar zelf houdt ipv. iedereen lastig te vallen met haar zelf studie.quote:Op donderdag 18 mei 2023 07:50 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is een boek aan het lezen en dan moet ze opdrachten doen, ze moet een opdracht doen over pscycologisch kapitaal, investeren in mensen. En nog veel meer gebla bla
Het is meer zalf dan brandwo d wat je ziet.quote:Op donderdag 18 mei 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Een beste brandwond heeft Eunice op haar arm
is ontstoken ze had er gelijk flamazine moeten opdoenquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:00 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is meer zalf dan brandwo d wat je ziet.
Ja, dat. Heel irritant.quote:Op woensdag 17 mei 2023 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Wat ik bij Mirthe irritant vind is dat ze niet achter haar eigen uitspraken staat en vaak haar eigen uitspraken onderuithaalt, downplayed, wat kan je dan nog serieus nemen?
"ik vind dat echt leuk, of nou ja, leuk, wat is leuk,het kan er wel mee door "
"ik haat hem echt, of nou ja, haat is een groot woord , hij heeft ook goede dingen "
Verwarrend en warrig
Ja, wat wil je nou
Lekker goed behandeld door de EHBO-er Isaac.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
is ontstoken ze had er gelijk flamazine moeten opdoen
Ik zie dat niet z0 als inlikken. Nu de groep kleiner wordt zie je iedereen met iedereen praten en overleggen. Elkaar 'uithoren"quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:09 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Als ik het zo zie is Marciano zich weer aan t inlikken in de andere groep.
Ja hij wil in principe 1 groep maar dat werkt natuurlijk niet.
Dus gisteren het gedoe dat hij zijn zin wilde doordrukken bij het evenement en dat Jef daar niet in trapte en ging banjeren.
Gisteren avond met Mirthe een heel gesprek aangehoord over Jef en nu wil hij met eunice yoga gaan doen.
Zo niemand de kas in en iemand mag lezen want Eunice.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Een sportende Marciano en een lezende Eunice in de kas
quote:Op donderdag 18 mei 2023 01:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthe zou echt wat aan zichzelf moet gaan doen , want zij heeft echt een vertekend beeld van zichzelf, van wat er speelt, waarom iets speelt, wat een oorzaak zou kunnen zijn ,wat haar eigen rol daar in is.
Mensen die pleasen zien zichzelf vaak en graag als een soort van redder: je lijkt onbaatzuchtig ,liefdevol en nobel : jezelf wegcijferen voor het geluk van een ander. Maar het is ook best heel egoïstisch
Allereerst getuigt het van weinig zelfrespect. Je verloochent je eigen behoeften, je eigen grenzen. Je doet dingen die je eigenlijk helemaal niet wilt doen.
Ten tweede neem je de ander evenmin serieus als jezelf. In feite speel je een act. Je veinst aardig en lief te zijn maar in feite ben je dat niet. Continu heb je de bevestiging van anderen nodig waaruit blijkt dat ze jou OK vinden.
Dus je doet het niet zozeer om te helpen maar wel om de aandacht en erkenning die het je oplevert. Omdat je hiermee je eigen onzekerheid wil verdoezelen.
Ten derde krijg je het effect van afhankelijkheid. Je wordt beïnvloedbaar door de mening en het oordeel van anderen.
Ten vierde gaan mensen over jouw grenzen heen: wanneer jij jezelf niet serieus neemt en jouw grenzen negeert zal je ervaren dat anderen er ook zo mee omgaan. Mensen weten nooit waar jij echt voor staat en wat jij echt wilt.
Als pleaser ben je verslaafd aan waardering van anderen alleen de strategie die je hebt ingezet klopt niet. Je bent niet duidelijk, het is onecht en het wordt tijd dat je voor jezelf kiest en eigen richting en behoeften volgt .Bovendien gaat het ten koste van de relaties met de anderen.
Pleasen is dus een vorm van onoprechtheid en onechtheid omdat je motief niet oprecht is.
Door jezelf steeds op te offeren voor anderen, heb je natuurlijk een excuus om niet aan je eigen levenskwaliteit te sleutelen. Je kan jezelf lekker blijven aanpraten dat jij niet belangrijk bent.
Echt helpen voelt niet als een opoffering .Het geeft voldoening en staat lijnrecht tegenover zichzelf wegcijferen. Echt helpen doe je niet om ‘likes’ of goedkeuring te scoren.
Dat geldt ook voor 'gelijk willen krijgen
Er zijn veel mensen die heel veel energie stoppen in gelijk krijgen. Niet toevallig zijn dat dezelfde mensen die continu conflicten hebben.
Ze zijn altijd verontwaardigd over anderen: “Ik zou dat nooit doen. Hoe haalt hij in het zijn hoofd? Dat is toch niet normaal?” Er is altijd wel een gelegenheid zich te ergeren aan andermans gedrag.
Ik vond dit wel een veelzeggende video van @:Hoempah
[..]
[..]
Same same
Jep zo zie ik het ookquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:09 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
Dus gisteren het gedoe dat hij zijn zin wilde doordrukken bij het evenement en dat Jef daar niet in trapte en ging banjeren.
Gisteren avond met Mirthe een heel gesprek aangehoord over Jef en nu wil hij met eunice yoga gaan doen.
Hij is 24/7 met het spel bezig, en dat lijkt mij behoorlijk vermoeiend.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:09 schreef OmaJacky het volgende:
Morgen.
ZIjn ze dat niet allemaalquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is 24/7 met het spel bezig, en dat lijkt mij behoorlijk vermoeiend.
en vergeet jef nietquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze dat niet allemaal
Zeker de Babs groep is daar veel mee bezig. Met name Babs en Marciano, Isaac niet vergeten.
Ze zitten natuurlijk ook in het spel dus is het ook niet zo raar dat ze er mee bezig zijn.
Ja, dat snap ik ook niet, ik heb standaard een tube Flammazine in huisquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
is ontstoken ze had er gelijk flamazine moeten opdoen
niet moeilijk heeft de hele dag zitten snoepenquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Babette zegt net dat haar hele emmer snoep al op is
Zijn haar plat drukken is erg vermoeiendquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is 24/7 met het spel bezig, en dat lijkt mij behoorlijk vermoeiend.
Er zijn er zeker een stuk meer, en er zijn er die er niet echt mee bezig zijn zoals Mirthe er 1 is ( daarom tactisch zo onbeholpen)quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn ze dat niet allemaal
Zeker de Babs groep is daar veel mee bezig. Met name Babs en Marciano, Isaac niet vergeten.
Ze zitten natuurlijk ook in het spel dus is het ook niet zo raar dat ze er mee bezig zijn.
Mogguhquote:Op donderdag 18 mei 2023 09:53 schreef Dotteke het volgende:
Janet heeft pijn aan de harsens zegt ze, ze denkt dat het door het bier komt dus dat gaat ze niet meer doen.
Een heel krat bier voor iets in de 5 euro kan toch niet de beste kwaliteit zijn.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mogguh
Het leukste vond ik wel dat ze zei dat JW er ook last van had...... zij heeft het over 2 flesjes, JW nam er heel wat meer volgens mij
Dat lijkt me niet nee (ben zelf geen bierdrinker, maar dat lijkt me logisch)quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een heel krat bier voor iets in de 5 euro kan toch niet de beste kwaliteit zijn.
Hier nog 1, maar weet wel dat een beetje merk een stuk duurder is.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nee (ben zelf geen bierdrinker, maar dat lijkt me logisch)
Heineken kost 16 euro krijgen ze ook hoofdpijn van.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een heel krat bier voor iets in de 5 euro kan toch niet de beste kwaliteit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |