Ik zou er denk ik ook niet af kunnen blijvenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie's glucoselevel was inderdaad flink gezakt na zijn laatste Adrenaline uitbarsting.. Aánvúlééhhh....![]()
[ afbeelding ]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou er denk ik ook niet af kunnen blijven
Lekker tochquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"
voor zolang het duurtquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Straks nog een biertje en een peukkie, is Meneer Den Hartog weer helemaal "Sociaal"
Je vergeet de Aquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, elke "nomale" sociale gemeenschap had een degelijke onberekenbare klootzak er allang uitgeschoptquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, elke "nomale" sociale gemeenschap had een degelijke onberekenbare klootzak er allang uitgeschopt
Niemand reageert er ook niet meer op in de loods, ze laten hem maar zijn gang gaanquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Allemaal mietjes hier.. ik ben fokking de beste en heb ten alle tijden gelijk. Ik ben de winnaar..
Jef zeg eens een keertje wat anders.. het maakt geen indruk meer
Hij heeft dit riedeltje al te vaak geroepen en wordt tijd dat hij nu weer eens met iets anders komt als hij nog ergens indruk mee wil maken.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand reageert er ook niet meer op in de loods, ze laten hem maar zijn gang gaan
Kom op zijn geen alcoholisten kan ik weten want ken er 2quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou het bier staat weer koud de alcoholisten Jef en Babs kunnen weer hun gang gaan
Heerlijk zo’n koude goudgele rakker op zo’n zonnige dagquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Nou het bier staat weer koud de alcoholisten Jef en Babs kunnen weer hun gang gaan
Janet maakt er 'n soort van suddervlees vanquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben lekker shoarma vanavond.. tenminste ik hoop voor ze dat het lekker is want Janet gaat het maken..
Ze is in staat om het in die crockpot te doenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Janet maakt er 'n soort van suddervlees van
Ik vind het wel, ze kunnen niet zonder en lopen te janken als er niets isquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kom op zijn geen alcoholisten kan ik weten want ken er 2
Hij weet niet hoe snel die het in de vriezer moet doen, voor 8 uur vanavond is het 1e kratje leegquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:24 schreef 5thencounter het volgende:
Veel bier Sjeffie zal héél blij zijn en weer een tijdje braaf![]()
[ afbeelding ]
zijn plaat blijft hangenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
Allemaal mietjes hier.. ik ben fokking de beste en heb ten alle tijden gelijk. Ik ben de winnaar..
Jef zeg eens een keertje wat anders.. het maakt geen indruk meer
En ze kan niet ongehinderd proevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Janet baalt dat er te weinig shoarma is.
Snap ik dan ook wel weer
Hele bak is best veel om te missen op 16 man
Ja nu heeft ze maar 2 kilo dat is wel weinig voor 16 manquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Snap ik dan ook wel weer
Het zijn zeker geen alcoholisten maar genieten van een drankje op zijn tijd.. is niets mis mee.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel, ze kunnen niet zonder en lopen te janken als er niets is
Ik snap niet dat ze die paranoia eikel er zo lang in laten, al 8½ maand verziek 'ie de hele loods maar ze blijven sukkels nominerenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij weet niet hoe snel die het in de vriezer moet doen, voor 8 uur vanavond is het 1e kratje leeg
Ze zat al in de knoflooksaus, ze kiest gewoon het volgendequote:Op woensdag 17 mei 2023 17:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze kan niet ongehinderd proeven
Scheelt dat Eunice het niet eet, maar dan nog, veel te weinig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Snap ik dan ook wel weer
Het is geeneens een toneelstukje maar dat maakt ie zichzelf wijs om het te kunnen downgraden zodat ie achteraf altijd een verhaal heeft. Er zit gewoon een heleboel frustratie/verveling en op die manier moet het er puberaal uit waardoor het daarna weer even wegzakt al dan niet vanwege afleiding. Als het een act zou zijn dan slaat het als kut op Dirk want je bereikt er helemaal niets mee en het tegenovergestelde zet je ermee in werking. En de reden hoezo het niet afgestraft wordt is omdat het nu eenmaal een domme groep is en hij met z'n charmes het weer om weer te draaien terwijl één eliminatie per maand.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Jeff voert zijn toneel stukje weer op en niemand reageert er op
Zeker weinig.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt dat Eunice het niet eet, maar dan nog, veel te weinig.
Eunice hangt nu wel veel bij Moraima nu JW weg is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
Moira en Eunie/Die/Nooiwat/Mag vreten lekker uit de schaal![]()
[ afbeelding ]
Bij een alcoholist denk ik inderdaad aan hele andere mensenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Moira is nu ineens de onzichtbare "vergeten" onverwachte kanshebber om de finale te gaan halen... aankleven is een must... ( Sjeffie had dat al weken eerder door, met irritante aankleef verplichte slijm wandelingen )quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice hangt nu wel veel bij Moraima nu JW weg is.
Ze kunnen goed zonder als het er op aan komt maar als het wel mogelijk is dan graag. Het is idd wel zo dat ze geen rem hebben want de fles moet dan leegquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij een alcoholist denk ik inderdaad aan hele andere mensen
Maar dat sommigen geen rem hebben is weer een ander verhaal
Zoals ik het op dat filmpje zie neemt Wendy de plek van Tiano over aangezien je dat kunt zien op het scorebord. En vervolgens wil ie alsnog meedoen terwijl ze al bijna halverwege het spel zijn. Zou ook gelijk een statement maken en ermee kappen want Wendy doet mee en niemand anders. Jij bent bij de volgende groep aan de beurt aangezien jullie klaarblijkelijk geruild hebben. Het is toch werkelijk te bezopen voor woorden dat je nog even het halve spel wil inhalen terwijl de rest maar moet wachten. Of gewoon verder wil gaan met de punten die een ander gescoord heeft. Jeff moet zich echter niet zo als een dorpsidioot gedragen want je bereikt er alleen maar gezeik mee. Vooral het spugen als een staatstokkie stoort me dan want al die bijhorende teksten zijn al vele maanden een langspeelplaat en zou ik als medebewoner gelijk afstraffen met die stip.quote:Op woensdag 17 mei 2023 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
Baby 'Tiano wil zijn zin, krijg zijn zin:
Filmpje: https://streamable.com/qwcs4f
Ik wil wedden als ze daar altijd alcohol hadden staan namen ze iedere dagquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen goed zonder als het er op aan komt maar als het wel mogelijk is dan graag. Het is idd wel zo dat ze geen rem hebben want de fles moet dan leegmaar ik vind dat verder geen probleem en ken het ook van mezelf. Als het dan gezellig is, en dat is dan vaak zo.. ja dan moet die fles leeg.
Dan zijn er heel veel alcoholisten..quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil wedden als ze daar altijd alcohol hadden staan namen ze iedere dag
Bij 2 glazen per dag ben je al alcoholist, mannen bij 3 glazen.
Ja, heeft een nwe maat nodig en vooral eentje uit de kamp van de tegenpartij. En Moraima bracht ook veel tijd met Mirthe om de laatste tijd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice hangt nu wel veel bij Moraima nu JW weg is.
Als het kon dan zopen ze iedere dag alcohol jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil wedden als ze daar altijd alcohol hadden staan namen ze iedere dag
Bij 2 glazen per dag ben je al alcoholist, mannen bij 3 glazen.
Dan mag je zelfs geen auto meer rijden als je twee glazen, mannen 3 per dag drinktquote:
Ik denk dat Moriama meer "verstand" van VooDoo heeft dan dat kleine jongetje Eunicequote:Op woensdag 17 mei 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice ziet Moraima gewoon als een volgend prooi voor haar voodoo shit nu Mirthe die afstand lang volhoudt (beter voor Mirthe ook). Moraima is alleen niet gek, die ziet de dingen vaak best goed zoals ze zijn.
Precies, bewegen is altijd goed, maar afvallen doe je op deze manier niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:44 schreef Dotteke het volgende:
Alles wat Moraima af is gevallen eet ze er nu weer bij op
Beter houd je Eunice op afstand.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice ziet Moraima gewoon als een volgend prooi voor haar voodoo shit nu Mirthe die afstand lang volhoudt (beter voor Mirthe ook). Moraima is alleen niet gek, die ziet de dingen vaak best goed zoals ze zijn.
Geen autorijden weet ik ook wel en zou voor mij helemaal niet mogen al met 1 glaasje maar dat heeft niks met alcoholisme te maken. Wij drinken heel vaak een wijntje bij het eten en dan in de avond heel vaak nog eentje.. nou dan ben ik ook een alcoholist.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan mag je zelfs geen auto meer rijden als je twee glazen, mannen 3 per dag drinkt
Bern heeft het toernooi gewonnen en mag een dag met Mirthe mee naar de golfbaan
Al loopt Eunice met een gouden Rolex dan nog neem je beter afstandquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Beter houd je Eunice op afstand.
Mirtheen JW
![]()
Ik drink nooit alcohol en vind het ook overdrevenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen autorijden weet ik ook wel en zou voor mij helemaal niet mogen al met 1 glaasje maar dat heeft niks met alcoholisme te maken. Wij drinken heel vaak een wijntje bij het eten en dan in de avond heel vaak nog eentje.. nou dan ben ik ook een alcoholist.
Dat is denk haar valkuil Heb ook het idee dat ze zelf helemaal niet wil afvallenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, bewegen is altijd goed, maar afvallen doe je op deze manier niet.
Welnee.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geen autorijden weet ik ook wel en zou voor mij helemaal niet mogen al met 1 glaasje maar dat heeft niks met alcoholisme te maken. Wij drinken heel vaak een wijntje bij het eten en dan in de avond heel vaak nog eentje.. nou dan ben ik ook een alcoholist.
Jef is ook geen alcoholist, maar moet niet zo zeuren als er een keer geen bier in huis is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoel als je iedere avond twee glazen drinkt je ook de volgende dag niet mag rijden.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag hele andere beeldenquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel als je iedere avond twee glazen drinkt je ook de volgende dag niet mag rijden.
Maar goed is nu niet op de streams en ik ben offtopic
Eunice zegt dat ze "het 'niet heeft gedaan met JW ook niet voelen
Ja ik ook, was waarschijnlijk droogneuken danquote:
Hebben liggen wippen terwijl de hele kamer toekeek en stond te schreeuwenquote:
wat een leugenaarquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoel als je iedere avond twee glazen drinkt je ook de volgende dag niet mag rijden.
Maar goed is nu niet op de streams en ik ben offtopic
Eunice zegt dat ze "het 'niet heeft gedaan met JW ook niet voelen
Hij gedraagt zich als een kleuter dan en dat zit bij een motor clubquote:Op woensdag 17 mei 2023 17:30 schreef Dotteke het volgende:
Marciano is echt niet een fijn iemand om een spel mee te spelen
Er zijn gradaties natuurlijk.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:23 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jeffquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat is er met Jeff aan de hand?
Tijd voor de medicatiequote:Op woensdag 17 mei 2023 18:08 schreef pingu66 het volgende:
Soms snap ik Jeff niet waarom is ie nou in één keer zo opgefokt, what happend?
Klopt inderdaad, gisteren heeft Janet gezegd in kantoor tegen Zoe dat ze van de shoarma er 3 van moest maken, dat heeft ze dus niet gedaan . Ze waren bezig over de broodjes erbij , een deel was gratis. Er Janet heeft wat eraf laten halen en een bak shoarma erbij laten zetten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:25 schreef Ebinas het volgende:
Janet mist een bak shoarma, nu krijgen ze maar een handje vol.
Zoe moet checken of er 3 zijn.
Oh net gedaan, staan er 2.
Maar ze had het naar 3 verandert.
Ra ra ra?
Klopt, als je als vrouw 14 glazen per week drinkt val je onder probleemdrinkers.quote:Op woensdag 17 mei 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
2 eenheden per dag maak abuse op een vragenlijst en of dat nu bier jenever of wat dan ook is: 2 eenheden per dagquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Klopt, als je als vrouw 14 glazen per week drinkt val je onder probleemdrinkers.
wat een manager, demonstratief lurkend aan een pilsje...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:22 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De manager komt even kijken hoe het er in de keuken voor staat
Is ze wel even stilquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:24 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een manager, demonstratief lurkend aan een pilsje...
Ik doelde meer op het demonstratieve "ik kan een pilsje pakken wanneer ik wil "quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ze wel even stil
Ze vroeg kort na die cap wel even of ze nog kon helpen
Waneer alles net klaar is....quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is ze wel even stil
Ze vroeg kort na die cap wel even of ze nog kon helpen
Denk het wel ! Toen ik 10 kilo lichter woog kon ik dat ook 😂quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Zou Jasper ook de grootste maat kinderkleding passen?
hij eet dit goor iddquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Nu is dit lastig eten, maar Ice kan je beter een trog geven
Mirthie luistert heel vaak afquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
Op 2 Over Mirthe dat ze afluisterde.
Ze zat achter de deur in een tasje te rommelen
Volgens mij welquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Eunice heeft een ontsteking op haar onderarm.
Daarvan is een foto opgestuurd naar de arts en nu moet ze iets smeren.
Is dat van het branden laatst?
Zou zo maar kunnen denk ik
quote:
Da's dan een beste verbranding geweest.quote:
Kijk eens het hele verhaal. Toppiequote:Op woensdag 17 mei 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Babs zegt net dat ze met <onverstaanbaar> en Moraima aan het praten was, het ging niet over iemand maar iets persoonlijks van Babs toen Babs de indruk kreeg dat er iemand achter die deur stond te luisteren, toen ze de deur open trok was Mirthe daar ineens in een tas aan het rommelen op de grond.
Dat doet zij dus heel vaakquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Babs zegt net dat ze met <onverstaanbaar> en Moraima aan het praten was, het ging niet over iemand maar iets persoonlijks van Babs toen Babs de indruk kreeg dat er iemand achter die deur stond te luisteren, toen ze de deur open trok was Mirthe daar ineens in een tas aan het rommelen op de grond.
Spiraaltjequote:Op woensdag 17 mei 2023 18:46 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee, heb er zelf niks van gezien, hoor het Babs net tegen Wendy en Jeff zeggenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen of begin van de middag hadden Bep en Mory het over Marciano
Hmmm daar kan ze nu weinig mee wss.quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Vanmorgen of begin van de middag hadden Bep en Mory het over Marciano
Nou,... Ik zie Mirthie regelmatig afluisterenquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik zou dan niet meteen de conclusie trekken dat ze afluistert.
Smeert al...quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Eunice heeft een ontsteking op haar onderarm.
Daarvan is een foto opgestuurd naar de arts en nu moet ze iets smeren.
Is dat van het branden laatst?
Zou zo maar kunnen denk ik
Voor haarxwas er kip shoarmaquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
dacht dat euni geen varkensvlees at of eet ze alleen salade met een pita
quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou,... Ik zie Mirthie regelmatig afluisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja zo onschuldig is mirthe helemaal nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou,... Ik zie Mirthie regelmatig afluisteren
quote:Op woensdag 17 mei 2023 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Wil niet zeggen dat ze het nu weer aan het doen was, maar ook zij hebben het haar vaker zien doen. Het zou me niet verbazen in ieder geval.lol ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het haar heel vaak zien doen![]()
Dus mij zou het ook niet verbazen![]()
Misschien heeft DGK het wel opgenomen vandaagMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Of om Ice een beetje uit te dagen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Omdat ze weer aardig mogen wiebelen in de buitenlucht?
Ach het past allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of om Ice een beetje uit te dagen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap het nut van de cabana niet hoor, of gaat Tiano daar de hele dag inliggen? En Bep commanderen om drinken en eten te brengen?
Eens ,maar dit doen beide groepen en dat weet je van te voren,. hoort er toch wel bijquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:07 schreef Verida het volgende:
Dat achteraf zeuren over die stemmen. Ze hebben zelf ook ervoor gezorgd dat er iemand op die stip kwam.
Bep moet waaieren zodat meneer zijn haartjes niet nat worden van het zweetquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:07 schreef pingu66 het volgende:
Ik snap het nut van de cabana niet hoor, of gaat Tiano daar de hele dag inliggen? En Bep commanderen om drinken en eten te brengen?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bep moet waaieren zodat meneer zijn haartjes niet nat worden van het zweet
Ik snap dat nooit, en ook niet dat ze de andere kwalijk nemen wat ze zelf ook doen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:07 schreef Verida het volgende:
Dat achteraf zeuren over die stemmen. Ze hebben zelf ook ervoor gezorgd dat er iemand op die stip kwam.
Nopequote:Op woensdag 17 mei 2023 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan Marciano zijn haartjes redden?
Volgens mij heeft Erik tin besteld en krijgt nog een kans om de fohn te repareren.quote:
Je gaat mij niet wijsmaken dat Isaac Zoe aantrekkelijk vindt want in dat geval zou ik flabbergasted zijnquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of om Ice een beetje uit te dagen?![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel logisch lijkt mij. Ik kijk er ook steeds naar. Laat staan de ogen van een man.quote:
Je ontkomt er niet aanquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is wel logisch lijkt mij. Ik kijk er ook steeds naar. Laat staan de ogen van een man.
Ze is zo geil als 'n bos lente uitjes, het kwijl loopt nog net niet langs haar kinquote:
Zowel bewust als onbewust kijk ik er ook naar maar niet omdat ik er warm van wordquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is wel logisch lijkt mij. Ik kijk er ook steeds naar. Laat staan de ogen van een man.
De enige die in haar bed heeft gelegen is nog steeds Nadirquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is zo geil als 'n bos lente uitjes, het kwijl loopt nog net niet langs haar kin
als ze in de buurt van Isaak is
Zoe is behoorlijk van de poets altijd.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:08 schreef schizolientje het volgende:
ik dacht johhhhhhhhh Zoe in de keuken aan de poets?? Toen zag ik Isaac
Alleen kussenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De enige die in haar bed heeft gelegen is nog steeds Nadir
Het was trouwens het bed van Nadir bedenk ik me ineensquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen kussen
Maar daar heeft hij ook flinke spijt van gehad
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was trouwens het bed van Nadir bedenk ik me ineens
Met drank op zeker?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:23 schreef Kakadylo het volgende:
Wat in de loods dan weer niemand weet is dat Sasha heeft lopen tongtwisteren met Zoe
Ze gaat zelfs naar de helquote:Op woensdag 17 mei 2023 18:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja zo onschuldig is mirthe helemaal niet
Cabana.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
Geen flauw idee wat ze nu weer aan het knutselen zijn. In ieder geval weer wat te doen.
Zelfs al zou ik het weten dan zou ik nog niet helpenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:34 schreef Puzzie het volgende:
Op twitter is Mexx op zoek naar de beelden van 14 mei tussen 17:00 en 18:00 uur ,maar waar waarom en waar het over gaat is niet duidelijk
een kabana whatever dat isquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:30 schreef engine het volgende:
Geen flauw idee wat ze nu weer aan het knutselen zijn. In ieder geval weer wat te doen.
Ik heb het maar opgezocht want dat zegt mij ook niks. Klinkt erg nutteloos. Ze hebben al overkappingen.quote:
Een overkapping ofzoquote:
Waarom zou je ook, maar ik ben wel nieuwsgierig gewordenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik het weten dan zou ik nog niet helpen
Domquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Wie somt even alle hoofdzonden voor Mirthe op?
Ze barsten allemaal van de foute dingen /zwakheden/leugens / vals en achterbaks gedragquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
Wie somt even alle hoofdzonden voor Mirthe op?
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:40 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor ineens Mirthe en Eunice met elkaar praten.
Het is dus niet echt een gesprek...Mirthe was weer paranoia?
Ja mooi sjiek woord voor zoals @engine al zei een overkappingquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:41 schreef cinsan het volgende:
cabana is soort strandcabine waar men kan onder zonnen of rusten , word veel gezien op caraibiben
Dat handen in zijn zakken zou hij ook eens "moeten" afleren.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Erik schopt even tegen een balkje, met zijn handen in zijn zakken, en loopt weer weg..
Niet zijn Project![]()
[ afbeelding ]
Niks te solderen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Erik schopt even tegen een balkje, met zijn handen in zijn zakken, en loopt weer weg..
Niet zijn Project![]()
[ afbeelding ]
Verhaal wilde halen? What happend?quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat gesprek niet gezien maar ze vertelde net wel aan Ice en Jap dat ze verhaal wilde halen![]()
Kunnen ze beter het zwembad overkappen, worden ze niet natquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:41 schreef cinsan het volgende:
cabana is soort strandcabine waar men kan onder zonnen of rusten , word veel gezien op caraibiben
Ze had horen zeggen dat ze op jw en eunice wilde stemmen maar ze wilde wel op jw Maar niet op eunicequote:
Nat worden in een zwembad is wel vervelend jaquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kunnen ze beter het zwembad overkappen, worden ze niet nat [ afbeelding ]
Die kunnen altijd wel leuk kletsen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:50 schreef pingu66 het volgende:
Wat loopt Mirthe ineens achter Morrie aan.
Dat bedoel ik hahahahaquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nat worden in een zwembad is wel vervelend ja
Yepquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
ik weet niet of @:Puzzie dit bedoeld ?
Ja dit is wat ik hoordequote:Op woensdag 17 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zowel Eunice als Mirthe zijn schijtirritant en hebben het zelf niet eens doorquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat mag toch ook. Er is geen wet die bepaalt dat je 24/7 gezond moet eten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:56 schreef pingu66 het volgende:
Eunice die van ooooh zo gezzzooond is, is ondertussen dr halve snoepzak aan het opeten.
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zooo goed
elke hobby escaleert in lesgeven
Zolang er zich geen 'leerlingen' aanmelden kan ze ook niet 'mentor' uit gaan hangenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zooo goed
ze gaat nu 2 x per week ballettenquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zolang er zich geen 'leerlingen' aanmelden kan ze ook niet 'mentor' uit gaan hangen
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ze dan zowel de leraar als leerling?
Jahh, heel Internet staat vol van die zelfingenomen bullshitters , van Tictoc tot Instashit , en iedereen er intrappen ook nogquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zooo goed
quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was het mexx gedoe aan het zoeken
Alleen in de bouw zitten heb je niets aanquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:00 schreef greysbones het volgende:
Tiano heeft in de bouw gezeten
maar dat is hem niet af te zien
Misschien staat er iets geschreven in de cos van die dag en tijdstip?quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een tweet van Henk Blubberman over een post op insta van Mexx
Hij heeft de livestreams van die tijden gepost en weet waar het over gaat.. beetje jammer dat hij dat niet ff erbij vermeld
Mexx ziet een complot of is hier duidelijk te zien wie ejvjl gaat winnen?quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft de livestreams van die tijden gepost en weet waar het over gaat.. beetje jammer dat hij dat niet ff erbij vermeld
ik heb de cos even snel doorgelezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag 14 mei na 18.00 uur zagen we Sasha en Bern bezig in de douchequote:Op woensdag 17 mei 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb de cos even snel doorgelezen
kan zo niks raars vinden
wat moet mexx daar mee danquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zondag 14 mei na 18.00 uur zagen we Sasha en Bern bezig in de douche
Ik zie nix bijzonders in dat uur .. geen idee wat dat figuur wilde zienquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft de livestreams van die tijden gepost en weet waar het over gaat.. beetje jammer dat hij dat niet ff erbij vermeldhet gaat ook niet om die tijden maar die van 17:00 tot 18:00 uur
Niemand. Het is het enige wat bijzonder was rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat was waar ze naar op zoek is?
Wie weet wil Mexx ook zo'n zeepje als Sasquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niemand. Het is het enige wat bijzonder was rond dat tijdstip.
Zodra ze een buuk heeft gelezen waant ze zich docente.quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:57 schreef greysbones het volgende:
Eunice is zooo goed
Bewijzen aan Martin dat Mexx echt de enige niet is die ondertussen gewoon de shampoo pakt, duhquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bewijzen aan Martin dat Mexx echt de enige niet is die ondertussen gewoon de shampoo pakt, duh
de wenkbrauwen zijn misschien nog wel ergerquote:
Onbeperkt,ooit 500 euro gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien staat er iets geschreven in de cos van die dag en tijdstip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om deze video's gaat hetMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Gewoon een buitenbed met overkapping en gordijntjesquote:Op woensdag 17 mei 2023 19:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja mooi sjiek woord voor zoals @:engine al zei een overkapping
Van een paar maanden geleden bedoel je?quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
iedereen oude fragmenten aan het kijken?
het was hier plots zo stilquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Van een paar maanden geleden bedoel je?
rummicub bedoel jequote:Op woensdag 17 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Blijf aan het switchen van stream maar het is vooral erg veel wat ik niet wil zien vanavond. Nu maar kaarten kijken. Dat is redelijk veilig.
Zo goed kijk ik dusquote:
Oh zoquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was hier plots zo stil
nadat jij die link postte
Ik heb de stream uitgezet en lekker bakkie pleur in de voortuin gedronken 😁quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:22 schreef engine het volgende:
Blijf aan het switchen van stream maar het is vooral erg veel wat ik niet wil zien vanavond. Nu maar kaarten kijken. Dat is redelijk veilig.
je mist nu niksquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:26 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb de stream uitgezet en lekker bakkie pleur in de voortuin gedronken 😁
Kijk dadelijk wel weer ff
dan hebben ze dus het stukje waar ze geel voor kreeg eruit gelatenquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
Op tv net de uitbarsting vanMirthe waarom ze die boete heeft gekregen geen idee het enige wat ze zei was kut
vooral achter iemands rug omquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Rupert 'die vieze stelert!' notabene
Het gaat over het stuk taart dat Mirthe op at ze had nog niet gehad ( zegt ze) maar Zoë ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat was waar ze naar op zoek is?
Ze zei k#nk%r h#¤rquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
Op tv net de uitbarsting vanMirthe waarom ze die boete heeft gekregen geen idee het enige wat ze zei was kut
wie houdt ze dan nog overquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap niet waarom haar dat zo bezighoudt
Mirthe had gehoord dat de andere groep op Erik zou gaan![]()
[ afbeelding ]
Kanker zei zequote:
Tja ... Zoe -> Sas - > Erik -> Mirthe -> Rupertquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:35 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap niet waarom haar dat zo bezighoudt
Mirthe had gehoord dat de andere groep op Erik zou gaan![]()
[ afbeelding ]
Rupi is gay toch? Mag je zoiets dan wel zeggen? Of horen jullie geen ondertoon? Zo praat ze wel vaker namelijk!quote:Op woensdag 17 mei 2023 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tegen Rupert 'die vieze stelert!' notabene
Nee je bent gewoon een vermoeiend kind en fietst er te makkelijk doorheenquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:37 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe denk dat iedereen tegen haarvus omdat ze op haar vrienden stemmen jerold,Eunice en nu Erik.
Rupie serieus tegen iemand die niet in zijn team zitquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:41 schreef pingu66 het volgende:
Is Rupert nu serieus tegen Mirthe ( in de kas)?
Ik verta de helft van wat Rupert uitkraamt
Rupi is sowieso een hele slimme kerelquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie serieus tegen iemand die niet in zijn team zit
nehhhhhh
Daar zouden ze een dagtaak aan hebben en zoveel personeel hebben ze nietquote:Op woensdag 17 mei 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
Waarom die microfoon van Moraima niet uitgaat als die moet hoesten snap ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |