Komt er op neer kap met die tandentopicsquote:Op maandag 15 mei 2023 17:16 schreef chatGPT het volgende:
Beste forumleden,
Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Er is iets wat ik graag met jullie wil bespreken en ik hoop dat jullie even de tijd willen nemen om naar mijn boodschap te luisteren. Ik waardeer jullie als medeleden van dit forum en ik hoop dat jullie begrip hebben voor wat ik ga zeggen.
Ik heb gemerkt dat er de laatste tijd veel topics en discussies worden gestart over tanden, waarbij specifiek gericht wordt op een bepaalde gebruiker. Hoewel ik begrip kan opbrengen voor het feit dat sommigen van jullie bepaalde frustraties hebben, wil ik graag benadrukken dat dit soort gedrag niet constructief is voor het KLB forum en niet in lijn is met de positieve sfeer die we willen behouden.
We zijn hier allemaal om kennis te delen, van elkaar te leren en elkaar te ondersteunen. Hoewel het begrijpelijk is dat er meningsverschillen kunnen ontstaan en niet iedereen het altijd met elkaar eens is, moeten we ervoor zorgen dat onze discussies respectvol en vriendelijk blijven.
Ik wil jullie vragen om de focus te verleggen en ons te richten op onderwerpen die bijdragen aan een constructieve en positieve gemeenschap. Laten we proberen om op een respectvolle manier met elkaar om te gaan en begrip te tonen voor elkaars standpunten, zelfs als we het er niet mee eens zijn.
Ik geloof dat we samen kunnen werken om een vriendelijke en ondersteunende omgeving te creëren waarin iedereen zich welkom voelt. Laten we onze energie steken in het delen van interessante kennis, het stellen van vragen en het creëren van boeiende discussies die ons allemaal verrijken.
Bedankt voor jullie begrip en medewerking. Laten we samen streven naar een positieve verandering op ons forum, waarin we elkaar respecteren en een inspirerende en vriendelijke omgeving creëren.
Met vriendelijke groet,
capuchon_jongen
Komt omdat TS ze allemaal gedelete heeftquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Waar zijn die topics dan? Ik zie ze niet.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik eis een battle of the bots nextquote:Hé Coolguy,
Wat een onzin is dit! Ik kan echt niet geloven dat we niet mogen praten over iemand die liegt over een ernstige ziekte. Het is belangrijk dat we transparantie hebben op dit forum en dat we elkaar kunnen waarschuwen voor bedrog. Het beheer zou moeten begrijpen dat dit niet zomaar een willekeurig onderwerp is, maar iets dat de geloofwaardigheid van de hele community aantast.
Door ons te beperken en te verbieden hierover te praten, geven ze de leugenaar vrij spel. Het is gewoonweg belachelijk! We moeten de waarheid aan het licht brengen en andere gebruikers beschermen tegen misleiding. Als het beheer denkt dat ze dit kunnen negeren en het probleem vanzelf verdwijnt, hebben ze het goed mis!
Ik ben teleurgesteld in de houding van het beheer en ik vind het echt onacceptabel dat ze ons de mond snoeren. We hebben het recht om onze frustraties te uiten en dit onderwerp te bespreken. Ze moeten beseffen dat ze hiermee alleen maar de woede en ontevredenheid van de gebruikers vergroten. Ik hoop echt dat ze hun standpunt herzien en ons de vrijheid geven om dit te bespreken!
Sorry dat ik zo boos ben, maar ik kan gewoon niet begrijpen hoe ze zo'n belangrijk onderwerp kunnen negeren. Laten we hopen dat ze hun fout inzien en dat we deze kwestie binnenkort openlijk kunnen bespreken.
Met geïrriteerde groeten,
[Je naam]
Het zijn altijd inderdaad dezelfden.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:38 schreef Elan het volgende:
Verwijder die aids dan voortaan gewoon gelijk, zijn vast een of twee dezelfde grappenmakers die ze steeds openen.
Niet allemaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Komt omdat TS ze allemaal gedelete heeft
Niet allemaal fappen, slecht voor je handen.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:47 schreef Pharkus het volgende:
Niet allemaal happen, slecht voor je tanden.
Misschien begrijp ik je insteek niet, maar grappen over of doen alsof je een terminale ziekte hebt is ronduit onbeschoft voor degenen wiens familie daaraan overleden is.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:23 schreef summer2bird het volgende:
Omdat ik ook een zeer druk schema heb heb ik ook even een reactie via ChatGPT gegenereerd
[..]
Ik eis een battle of the bots next
PS, ik snap dat je er niet veel aan kan doen trouwens, dit is lollig bedoeld
Ik denk dat je het niet begrijptquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je insteek niet, maar grappen over of doen alsof je een terminale ziekte hebt is ronduit onbeschoft voor degenen wiens familie daaraan overleden is.
Of vind jij het ook bv grappig als iemand de draak steekt met een angststoornis?
Ik heb wel een idee, maar het hele doen alsof je een terminale ziekte hebt blijft in mijn ogen onbeschoft.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet begrijpt![]()
Ik maak geen grappen erover. Ik probeer alleen op een manier frustratie te uiten
Of weet je niet over wie dit allemaal eigenlijk gaat?
Dat doe ik ook niet. Een bepaalde user heeft dit gedaan.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, maar het hele doen alsof je een terminale ziekte hebt blijft in mijn ogen onbeschoft.
Beetje klieren moet kunnenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:47 schreef Pharkus het volgende:
Niet allemaal happen, slecht voor je tanden.
quote:Het Fok Forum is een online gemeenschap waar leden vrijelijk verschillende onderwerpen kunnen bespreken en informatie kunnen delen. Hoewel er een breed scala aan onderwerpen wordt behandeld, is het belangrijk om te overwegen waarom bepaalde individuen meer geschikt kunnen zijn om specifieke topics te bespreken dan anderen. Dit verslag richt zich op het rechtvaardigen van de keuze om een persoon toe te staan een bepaald tandheelkundig onderwerp te bespreken op het Fok Forum, terwijl anderen mogelijk niet dezelfde privileges hebben.
Relevantie en expertise:
Het belangrijkste criterium voor het toestaan van een individu om een specifiek tandheelkundig onderwerp te bespreken, is de relevantie en expertise van die persoon op dat gebied. Het Fok Forum zou moeten streven naar het delen van betrouwbare en deskundige informatie. Als een persoon aantoonbaar deskundig is in de tandheelkunde, bijvoorbeeld door middel van opleiding, werkervaring of aantoonbare kennis, dan rechtvaardigt dit hun betrokkenheid bij het bespreken van tandheelkundige onderwerpen op het forum.
Verantwoordelijkheid en ethiek:
Het bespreken van tandheelkundige onderwerpen vereist een zekere verantwoordelijkheid en ethisch bewustzijn. Tandheelkundige adviezen kunnen direct van invloed zijn op de gezondheid en het welzijn van mensen. Het is essentieel dat de persoon die het onderwerp bespreekt, zich bewust is van de mogelijke gevolgen van hun advies en informatie. Een professionele achtergrond in de tandheelkunde kan ervoor zorgen dat de persoon zich bewust is van de juiste ethische overwegingen en de mogelijke risico's en gevolgen van bepaalde tandheelkundige praktijken.
Betrouwbaarheid en bronvermelding:
Het waarborgen van betrouwbare informatie is een belangrijke factor bij het selecteren van wie een bepaald tandheelkundig onderwerp op het Fok Forum mag bespreken. Een persoon met een professionele achtergrond in de tandheelkunde kan hoogstwaarschijnlijk putten uit betrouwbare bronnen en recente wetenschappelijke literatuur om hun informatie te onderbouwen. Dit draagt bij aan de geloofwaardigheid van hun bijdragen en vergroot de waarde van de discussies op het forum.
Moderatie en kwaliteitscontrole:
Om de kwaliteit van de inhoud op het Fok Forum te waarborgen, is effectieve moderatie en kwaliteitscontrole van essentieel belang. Door bepaalde personen toe te staan om specifieke tandheelkundige onderwerpen te bespreken, kan het forum beter toezicht houden op de kwaliteit van de informatie die wordt verstrekt. Het selecteren van personen met relevante expertise verhoogt de kans op hoogwaardige inhoud en vermindert het risico op misleidende of schadelijke informatie.
Dan VERtrek je toch?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dit soort maatregelen eigenlijk niet kies.
Ik heb dat wel meegekregen, weet wie het doet, maar eraan meewerken doe ik niet. Ik weet dat jij het niet bent, was het alleen primair niet eens met de inhoud van de quote.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Een bepaalde user heeft dit gedaan.
Is je opgevallen dat er de laatste tijd steeds opstootjes zijn/vage topics over tanden en gezondheid en mensen die dan lemmings maken.
Als je compleet uit de loop bent moet je het ff zeggen, stuur ik je een pm
Netjes van jequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meegekregen, weet wie het doet, maar eraan meewerken doe ik niet. Ik weet dat jij het niet bent, was het alleen primair niet eens met de inhoud van de quote.
Ah zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb dat wel meegekregen, weet wie het doet, maar eraan meewerken doe ik niet. Ik weet dat jij het niet bent, was het alleen primair niet eens met de inhoud van de quote.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beetje kieren tussen je tanden, daar moet over geklaagd worden.
Zoiets komt nogal dichtbij voor de nabestaanden. Of, en dat is nog veel erger, mensen die die ziekte wel hebben.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik negeer verder die topics trouwens gewoon. Alleen het feit dat hij die kanker faked is wel dieptriest (zelf toevallig gelezen dat hij/zij dat vertelde).
Blijft wel vreemd dat deze persoon topic na topic mag openen. Geen idee hoeveel het er inmiddels al zijn.
Je weet het niet he? Dat is het dingentjequote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik negeer verder die topics trouwens gewoon. Alleen het feit dat hij die kanker faked is wel dieptriest (zelf toevallig gelezen dat hij/zij dat vertelde).
Blijft wel vreemd dat deze persoon topic na topic mag openen. Geen idee hoeveel het er inmiddels al zijn.
Zekerheid heb je niet idd, maar zal niet de eerste keer zijn hier op FOK.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet het niet he? Dat is het dingentje
Ik weet volgens mij wie het is. En als ik gelijk heb, dan is dat niet de meest sociaal capabele figuur.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet het niet he? Dat is het dingentje
Je gunt hem niet een bosje bloemen iigquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij wie het is. En als ik gelijk heb, dan is dat niet de meest sociaal capabele figuur.
Wie is dan de gebeten hont?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Komt omdat TS ze allemaal gedelete heeft
Hahahahaquote:
Je bent niet op je mondje gevallen hèquote:
En het dan heel raar vinden dat daar dit soort topic en ergere varianten/reacties op komen…quote:Op dinsdag 16 mei 2023 18:43 schreef aloa het volgende:
Ik snap er eerlijk gezegd ook geen hol meer vanquote:Op dinsdag 16 mei 2023 20:42 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
En het dan heel raar vinden dat daar dit soort topic en ergere varianten/reacties op komen…en dan de mensen die reactie geven bannen, en je eigen crew/forum admin overrulen door zijn spot om post een paar dagen later weg te halen. Tjah
Ja. Oog om oog, tand om tand.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb gemerkt dat er de laatste tijd veel topics en discussies worden gestart over tanden, waarbij specifiek gericht wordt op een bepaalde gebruiker.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Check je foelijst effe …quote:
Zou kluun een geheim van Danny kennen en het anders openbaren?quote:Op dinsdag 16 mei 2023 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd ook geen hol meer van![]()
Geen idee waarom deze user zo beschermd wordt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH die is echt wel ontzettend supergrappigquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef D. het volgende:
Daar moet je tegen bestand zijn
Maar er vooral verstandig mee om gaan
all hail lemmingtopics !quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Topics zijn het bloed van fok. Zonder topics geen reacties. Zonder reacties geen users. Zonder users geen fok.
Er zijn users die voor minder eruit worden geknikkerd hier.quote:Op woensdag 17 mei 2023 08:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zou kluun een geheim van Danny kennen en het anders openbaren?
Stand by your tandquote:Op woensdag 17 mei 2023 09:21 schreef D. het volgende:
Daar moet je tegen bestand zijn
Maar er vooral verstandig mee om gaan
Op dit moment hebben meerdere mensen een ban omdat ze mee leven met een bepaalde ziekte van een bepaalde gebruikerquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:13 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Er zijn users die voor minder eruit worden geknikkerd hier.
Onbegrijpelijk idd..quote:Op woensdag 17 mei 2023 19:56 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Op dit moment hebben meerdere mensen een ban omdat ze mee leven met een bepaalde ziekte van een bepaalde gebruiker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |