lijkt kwa opbouw erg op de onze, rustig, balade en dan meer dance achtig.quote:
ruud de wild (m.i. verder een vreselijk jurylid), in 2011, durfte dat wel.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:58 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Beetje kritisch mag toch wel. Worden ze hard van.
Dat vind ik dus dan al slecht want het is een kinderfestival.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
Itali, nummer voelt best volwassen aan.
dat is altijd zo. (90-100% meisjes) Maar er zijn weleens meer jongens geweest volgens mij.quote:
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:18 schreef Momo het volgende:
Veel serieuze dramatische nummers dit jaar
Dat ze dit nog een festival(feestje) durven te noemen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
Spanje ook wel. En Oekrane heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft springen bijvoorbeeld Nederland en Frankrijk er wel extra uit.
dat is toch net zoiets als een headbanger?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Spanje ook wel. En Oekrane heeft wat kinderlijks. (Vind het zelf erg irritant)
De rest is erg battle of the ballads
Eens kijken waar het Verenigd Koninkrijk meekomt. Vorig jaar hadden ze wel een bopje.
Spanje heeft ook wel een sterk nummer denk ik (wel catchy). VK valt mij inderdaad ook een beetje tegen qua nummer, volgens mij zat er meer potentie in met die 3 meiden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:52 schreef NailQueen het volgende:
Jeetje zelfs het VK valt tegen
Alle hoop is op Armenie. Maar voor nu steken Nederland en Frankrijk er met kop en schouders boven uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |