Lekker racen terwijl 10 km verder mensen zijn verdronkenquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Voor de meelezers: dit schijnt het laagste punt van die straat te zijn. Tevens verreweg het zwaarst getroffen gebied.
In SA is er geracet terwijl er 10km verderop een raket is neergekomen. Normen en waarden gaan echt meteen overboord als er geld mee gemoeid is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker racen terwijl 10 km verder mensen zijn verdronken
ik snap de money angle, maar niemand wil een herhaling van Spa hebben, ff drie rondjes safety car en dan weer ophoepelen en geen geld retour!quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met geld. Heel veel geld. Als dit allemaal 2 dagen later was gebeurd, had het er wel dik in gezeten dat we minimaal de vrijdag kwijt waren geweest ja. Maar nu... het is pas woensdag hè.
En in de favela's van Sao Paulo worden ook dagelijks mensen neergeknald...quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In SA is er geracet terwijl er 10km verderop een raket is neergekomen. Normen en waarden gaan echt meteen overboord als er geld mee gemoeid is.
Gezien de verwachte lichte regen op zondag lijkt daar geen sprake van te zijn.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap de money angle, maar niemand wil een herhaling van Spa hebben, ff drie rondjes safety car en dan weer ophoepelen en geen geld retour!
Maar een herhaling van Spa krijg je alleen als het zondag ook met bakken uit de lucht komt. En vooralsnog ziet het er voor de rest van de week betreffende regen prima uit. Het gaat echt om hoe snel het water weer zakt en of de impact op de directe omgeving niet te groot is.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap de money angle, maar niemand wil een herhaling van Spa hebben, ff drie rondjes safety car en dan weer ophoepelen en geen geld retour!
De premier ligt daar gigantisch onder vuur omdat ie er een bende van maakte tot nu toe, dus de Italianen die ik hierover zie praten zijn allerminst verrast dat ie dit roeptquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:31 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Als ik het goed lees wil de premier dat de race wordt afgelast.
Code rood is reeds opgeheven.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Code rood is daar codecrood
Geen mensen naar het gebied
Maar kan opnieuw worden ingesteldquote:
Code rood wordt gegeven voor weersomstandigheden hè, en gezien de voorspellingen gaat dat zeker niet meer gebeurenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar kan opnieuw worden ingesteld
Ook wij lezen nieuws over F1
"ie"? "zijn"? -> Hij?quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De premier ligt daar gigantisch onder vuur omdat ie er een bende van maakte tot nu toe, dus de Italianen die ik hierover zie praten zijn allerminst verrast dat ie dit roept
"De Italianen die ik hierover hoor praten" = onderwerpquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"ie"? "zijn"? -> Hij?
Premier van Italie is toch een vrouw?![]()
Hoor net op NOS Journaal dat het nog niet zeker is dat de F1 race doorgaat aankomend weekend.
Kwam hier ff kijjken of er al vanuit F1 officieel nieuws is.
Premier van Italië is een vrouw ja, ben benieuwd welke opmerking over de mannelijke premier Nattekat dan heeft gelezenquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"ie"? "zijn"? -> Hij?
Hoor net op NOS Journaal van 12:00 uur dat het nog niet zeker is dat de F1 race doorgaat aankomend weekend.
Dat meldt NOS al om 8 uur 's ochtendsquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"ie"? "zijn"? -> Hij?
Hoor net op NOS Journaal van 12:00 uur dat het nog niet zeker is dat de F1 race doorgaat aankomend weekend.
Om 14 uur horen we waarschijnlijk meer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
"ie"? "zijn"? -> Hij?
Ik zie alleen de achternaam, weet ik veelquote:Op woensdag 17 mei 2023 12:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Premier van Italië is een vrouw ja, ben benieuwd welke opmerking over de mannelijke premier Nattekat dan heeft gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |