We hebben gewoon een warm bubbelbad in de westelijke vleugel hoor.quote:
Een koude douche eerder.quote:
Proest. Google eens, dan weet je dat het onzin is wat je post. Heb een plaatje voor je.quote:Op woensdag 17 mei 2023 10:41 schreef Nattekat het volgende:
Het blijft overigens tot zaterdag droog nu. Als de rivier een beetje gauw zakt kunnen de teams vanmiddag gewoon weer opbouwen.
Maar vrijdag en gedurende het weekend gaat het weer flink regenen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor de meelezers; er is vannacht 60mm regen gevallen. Gedurende de rest van de dag valt er 5mm. Daarna 0 tot vrijdagmiddag.
Het is gewoon afwachten maar ze zullen vandaag wel met een mededeling moeten komen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Voor de meelezers: dit schijnt het laagste punt van die straat te zijn. Tevens verreweg het zwaarst getroffen gebied.
Waarom type je dit steeds?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:32 schreef Nattekat het volgende:
Voor de meelezers: dit schijnt het laagste punt van die straat te zijn. Tevens verreweg het zwaarst getroffen gebied.
Wacht ik ook gewoon op. Word alleen moe van al dat doemdenken en contextloze plaatjes posten.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon afwachten maar ze zullen vandaag wel met een mededeling moeten komen.
Je zou het ook gewoon realistisch kunnen noemen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht ik ook gewoon op. Word alleen moe van al dat doemdenken en contextloze plaatjes posten.
Omdat ik geen zin heb om op de betreffende user in te gaan en toch even wil voorkomen dat mensen zijn onzin voor waarheid aannemen.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom type je dit steeds?![]()
Anders wachten we gewoon even af tot 14:00 in plaats van dat ge-heen-en-weer hier.
Onzin?quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om op de betreffende user in te gaan en toch even wil voorkomen dat mensen zijn onzin voor waarheid aannemen.
Iets met geld. Heel veel geld. Als dit allemaal 2 dagen later was gebeurd, had het er wel dik in gezeten dat we minimaal de vrijdag kwijt waren geweest ja. Maar nu... het is pas woensdag hè.quote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef THEFXR het volgende:
huizen 1.80m onder water, maar een kat denkt dat het hele evenement door gaat.
Omdat hij nat isquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:46 schreef THEFXR het volgende:
huizen 1.80m onder water, maar een kat denkt dat het hele evenement door gaat.
Het gaat niet enkel om wat er nog valtquote:Op woensdag 17 mei 2023 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor de meelezers; er is vannacht 60mm regen gevallen. Gedurende de rest van de dag valt er 5mm. Daarna 0 tot vrijdagmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |