quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Oke, dan fiets je maar mee.quote:
@Nine.quote:
25 toch ?quote:Op maandag 15 mei 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
20 jaar verslaafd geweest en dochter van 20?
Nog langerquote:
Lief meisje maar erg needy óf ze is echt verkocht bij deze Rishiquote:
Nou ja zegquote:Op maandag 15 mei 2023 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Met haar rooie kop. Hij kan beter krijgen.
Crack baby basketbalquote:Op maandag 15 mei 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog langer
Lekker met de dope de zwangerschap door?
Dat was na 30 seconden al duidelijk toen ze over de afstand zat te zeiken. Maar wel naar Zuid Afrika gaan. Wat een figuurquote:
Zelfde kop als een asperge, dat wel…quote:Op maandag 15 mei 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij niet een beetje een Asperger meisje?
Uiterlijk was niet boeiend genoeg voor die afstand en hij wil vast in het hoge noorden blijvenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat was na 30 seconden al duidelijk toen ze over de afstand zat te zeiken. Maar wel naar Zuid Afrika gaan. Wat een figuur
Eensquote:Op maandag 15 mei 2023 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een wat betere aflevering zonder gekke haai's en extreme gender gekte.
Ciao!quote:
Naja zeg.quote:
De look van een zeeman kost veel tijd en aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
“Zij moet er ook goed uitzien.”
Hoe bedoel je “ook”…
Haai mot die stomme muts van zijn kop doen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
“Zij moet er ook goed uitzien.”
Hoe bedoel je “ook”…
Nu al redelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Over tien jaar ziet ze eruit als junk. Niet rot bedoeld. Maar die geknepen ogen.
Ook geshopt bij de Zeeman zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De look van een zeeman kost veel tijd en aandacht
Anti-kraakquote:
Prinsesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anti-kraak
Stukje kunstacademie
Beetje keta doen
Beetje ska luisteren
Beetje tantra beoefenen met alle huisgenoten die thuis zijn
Neukt ze alles?quote:
Ik zie dat we hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anti-kraak
Stukje kunstacademie
Beetje keta doen
Beetje ska luisteren
Beetje tantra beoefenen met alle huisgenoten die thuis zijn
Oh ja. Nooit geld idd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor geld en spullen en een onderkomen misschien
Ik kwam, ik zag, ik groothandelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
Uitstraling van een verkoper.
Beroep: groothandel ruitersport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |