Zelfde kop als een asperge, dat wel…quote:Op maandag 15 mei 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is zij niet een beetje een Asperger meisje?
Uiterlijk was niet boeiend genoeg voor die afstand en hij wil vast in het hoge noorden blijvenquote:Op maandag 15 mei 2023 20:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat was na 30 seconden al duidelijk toen ze over de afstand zat te zeiken. Maar wel naar Zuid Afrika gaan. Wat een figuur
Eensquote:Op maandag 15 mei 2023 20:16 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een wat betere aflevering zonder gekke haai's en extreme gender gekte.
Ciao!quote:
Naja zeg.quote:
De look van een zeeman kost veel tijd en aandachtquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
“Zij moet er ook goed uitzien.”
Hoe bedoel je “ook”…
Haai mot die stomme muts van zijn kop doen!quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Joop_W het volgende:
“Zij moet er ook goed uitzien.”
Hoe bedoel je “ook”…
Nu al redelijkquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Over tien jaar ziet ze eruit als junk. Niet rot bedoeld. Maar die geknepen ogen.
Ook geshopt bij de Zeeman zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De look van een zeeman kost veel tijd en aandacht
Anti-kraakquote:
Prinsesquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anti-kraak
Stukje kunstacademie
Beetje keta doen
Beetje ska luisteren
Beetje tantra beoefenen met alle huisgenoten die thuis zijn
Neukt ze alles?quote:
Ik zie dat we hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anti-kraak
Stukje kunstacademie
Beetje keta doen
Beetje ska luisteren
Beetje tantra beoefenen met alle huisgenoten die thuis zijn
Oh ja. Nooit geld idd.quote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor geld en spullen en een onderkomen misschien
Ik kwam, ik zag, ik groothandelquote:Op dinsdag 16 mei 2023 19:35 schreef RamboDirk het volgende:
Uitstraling van een verkoper.
Beroep: groothandel ruitersport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |