Nee durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Zocht net ff snel terug, maar toen zag ik het zo snel niet
Nee durf ik niet te zeggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Dacht bij Wendy (de eerste die ging stemmen)quote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee durf ik niet te zeggen
[..]
Lekker dubbelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Stream 1quote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet je ook nog bij wie?
Regie kan zich geen onverwachte en onwelgevallige wendingen veroorloven, dat figuren als Sjeffie en Isaac er ineens uit zouden liggenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook jammer, is te lang geleden dat dat gebeurde
Dan laat ik het even zitten nuquote:Op maandag 15 mei 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Zo graag wil ik het wetenquote:
Ze heeft haar mooie roze broekje er al voor aanquote:
neeee gatverquote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Beste JW jij bent ook geselecteerd voor de eli-opdracht
[ afbeelding ]
Nu eens kijken hoe slim deze door de wol geverfde, met bergen aan levenservaring nu echt is.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
Beste JW jij bent ook geselecteerd voor de eli-opdracht
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas : "interessant, ze laten niet meer de stemmen zien"
Ze weten dus nu niet hoeveel stemmen er verdeeld waren
Mooiquote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef ledn81 het volgende:
Sas : "interessant, ze laten niet meer de stemmen zien"
Ze weten dus nu niet hoeveel stemmen er verdeeld waren
Zou niet weten waaromquote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind JW en Eunice ook vreselijk op de stream maar Moirama er uit vind ik wel nodig.
Ja Mori heeft haar enorm geholpen met het Eunice verhaalquote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Mirthe met de tranen in haar ogen,,,heeft ze misgegokt of is ze nu ineenkeer voor Moira?
En van haar nog niet op, of nog niet alles binnen, toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar wel iedereen lekker 500 euries om te spenden gegeven
![]()
![]()
ja die jw gaan ze nog niet laten gaan.. erik zorgt ook nog voor wat irritaties en tv momentenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, is wel uitgespeeld daar, een helaas zijn JW en Eunie nog wel TV-Voer
Hier nog een, dan hang ik de vlag uit. Kots van die beter weter en kan hem niets schelen kerel.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:29 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop zo dat die betweter JW verliest en met zijn tong buitenboord de poort uit gaat
JW is er negatiefquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die jw gaan ze nog niet laten gaan.. erik zorgt ook nog voor wat irritaties en tv momenten
dus tja.. zat er dik in dat morrie moest gaan nu
Staat er al langquote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Dat wordt hier ook niet ff genoemd.
Ja ik ook, geen Mori en Jeff streams meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
Ik zou de gezelligheid en lach van Moraima echt missen
Het is wel weer typisch twee "veilige" geen van beide is echt interessant.. behalve dat JW nog wat aankloot met Euniequote:Op maandag 15 mei 2023 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze maken mij allebij geen drol uit.
Enige jammer bij Mori weg, is JW en Eunice langer in beeld.
Maar die zap ik toch weg
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.
Dat wordt hier ook niet ff genoemd.
jawel stond hierbovenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
Mora had ze wél veel steun aan de laatste dagen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef Silves het volgende:
Mirthe met de tranen in haar ogen,,,heeft ze misgegokt of is ze nu ineenkeer voor Moira?
Het is wat het isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
JW zal vooral de pest in hebben dat ze hem hebben genomineerd.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
jw tegen moraima![]()
![]()
![]()
prima als een daarvan naar huis gaat
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:32 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Moirama en JW dus.