En dan gaan ze dingen bespreken met haar.. ik snap dat echt niet..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Silves het volgende:
Wat doet nu Janet bij het rokersclubje? bah wat een schijnheil..ff luisteren wat ze van plan zijn.
Ja, maar verzamel maar eens 12 stemmen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Verzamel twaalf stemmen (6x6) en je hebt het volledig in eigen beheer en iedereen van die groep is meteen veilig
Was nog geen 2 minutenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke : heb 'm gekaapt .. verander 'm maarDuurde lang
Is mogelijk als je de juiste namen kiestquote:Op maandag 15 mei 2023 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar verzamel maar eens 12 stemmen.
Zij is echt de duivel hoor..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sas slim Isaac aan het uithoren.. die lult als brugman dat die spel een piece of cake is... link om die te kiezen dus
Niet meer mogen roken voor/tussen een opdrachtquote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat had Zoë nu gezegd wat niet waar is? Iets over spel regels?
Roken tijdens de uitleg en het spelquote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat had Zoë nu gezegd wat niet waar is? Iets over spel regels?
Ze is te bang dat hij weggaatquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe verklapt bij Ice dat de naam Ice vaak gevallen is vanochtend
Dat zou top zijn maar wordt heel moeilijk..quote:
roddeltante zoequote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie tegen brabbel: vanochtend vertelden ze dat ze op isaac gaan maar doe jij maar wat je zelf denkt
Ik zeg ze gaan toch op Moriquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ice is het mannetje .. wil tegen iedereen.
Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg ze gaan toch op Mori
Want ze durven niet
stel je voorquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Niet, maar mijn wens blijftquote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die stemmen geregeld?
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Gewoon eerste letter van hetgeen er staatquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel zit al bullshit ezelsbruggetjes te verzinnen .. aan ezelsbruggetje moet je óók nog erbij onthouden
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Die twee helden hebbennet na een eliminatie een hele grote mond dat ze bij de volgende zelf willenmaar trekken zich altijd terug.quote:
Bij dit soort 50/50-spelletjes kan het alle kanten op en is Isaac dus niet meteen kansrijker dan Moraquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat valt me dan nog meequote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Ebinas het volgende:
nu weer 6 6 5 strategie bij Ice en de anderen
Zoe nu weer door smoezen ze gaan mori doen
Ze rent van het ene kamp naar het andere kamp.quote:
Dan rekent ze zoe dus meequote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
bern tegen sas: hebben we dan genoeg?
sas: 7 sowieso, iedereen behalve mirthe
riquote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
Sas licht Bern in.. ze hebben er 7 .. maar op wie?
Ziek ja , en hopelijk komt dit haar duur te staanquote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze rent van het ene kamp naar het andere kamp.
Zie wel dat ze er bloednerveus van wordt.
Goed om te zien
Stemmen wie het spel moet spelen, verliezer gaat naar huisquote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Er is me iets niet duidelijk
Het is een spel en eliminatie ineen?
Moet degene die nu verliest dan naar huis?
Denk het niet want ze zitten nog stemmen te tellen?
Stemmen is voor wie ze tegen elkaar willen laten spelen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Ja, eerst stemmen welke 2 moeten duelleren. Verliezer gaat naar huis.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Vertel, zit net bij Zoe en Sasquote:
Ze moeten nu de rottigste geheugens kiezen van wie ze weg willen hebben, complex jaquote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
oke, toch goed begrepen dat he zo gaat met een eliminatiespel..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stemmen wie het spel moet spelen, verliezer gaat naar huis
Ahh op die manier! dank je!quote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stemmen is voor wie ze tegen elkaar willen laten spelen.
Daar komen er 2 uit.
Die spelen
Verliezer is
Zal tijd worden.. nu Wendy en Babette nog. Volgende keer Zoë opzoutenquote:
Omdat zet het liefst er 2 van het andere kamp op zouden willen zetten.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oke, toch goed begrepen dat he zo gaat met een eliminatiespel..
waarom zitten ze dan nog te tellen nu? (wie bij welk kamp zit)
ice is zelf een bendeleiderquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Silves het volgende:
Ice heeft het wel weer goed door, over Sas als bendeleider en wat Zooi gebruikt.
Maar dat hebben hun toch ook, daar hebben ze drie bendeleiders, Isaac, Babette en Marcianoquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Silves het volgende:
Ice heeft het wel weer goed door, over Sas als bendeleider en wat Zooi gebruikt.
Had hij gisteren al bedachtquote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Jeff heeft een strategie bedacht om het spel te spelen, die deelt hij
Vraag me ff niet hoe of wat![]()
Die wil een 50/50quote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Jeff heeft een strategie bedacht om het spel te spelen, die deelt hij
Vraag me ff niet hoe of wat![]()
Ze gaan voor zekerheidquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : JW wil niet op Jeff. Hij zegt, ik stem niet op Jeff.
Daar zitten de winnaarsquote:Op maandag 15 mei 2023 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide kampen konkelen en proberen te winnen. Vind persoonlijk het kamp 'rokershoek' leuker.
Nee voor die vakken en onthouden.quote:
Dat is eigenlijk precies hetzelfde van wat Sasha wil doen..quote:
nee ze krijgen nu 30 min om met 2 namen uit de hoge hoed te komenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kregen 30 minuten om uit hun hoofd te leren waar de spullen in de vakjes liggen en die besteden ze aan overleggen op wie ze gaan stemmen??
???
Maar de diarree loopt hen allemaal dun door de broekquote:Op maandag 15 mei 2023 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide kampen konkelen en proberen te winnen. Vind persoonlijk het kamp 'rokershoek' leuker.
inderdaad....quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Zoe kan zogenaamd niet op Sas of Bern gaan laffe hont
Ze hebben nog geen spullen gezien.. die 30 minuten zijn om te overleggen op wie ze willen stemmen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kregen 30 minuten om uit hun hoofd te leren waar de spullen in de vakjes liggen en die besteden ze aan overleggen op wie ze gaan stemmen??
???
Ik hoor 4 op opa en een paar op eunicequote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar de diarree loopt hen allemaal dun door de broek
Oh ik snap hem. Alleen de genomineerden hoeven de kast te bekijken.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze krijgen nu 30 min om met 2 namen uit de hoge hoed te komen
daarna kunnen ze kijken naar de kast
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ikquote:Op maandag 15 mei 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
zowie gaat nu weer naar hun toe.
brabbel: wat heb jij in godsnaam tegen hun gezegd dat ze denken dat jij hun..
zowie: niks!!! maar vorige week
en stream weg
En nog heeeeel veel meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ik
Je neemt steekpenningen aan...quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Babs
Wat heb jij in godsnaam tegen hen gezegd dat ze denken dat jij bij hen hoort
Ik denk het?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh ik snap hem. Alleen de genomineerden hoeven de kast te bekijken.
![]()
Jammer dat dat weggedraaid werd.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Babs
Wat heb jij in godsnaam tegen hen gezegd dat ze denken dat jij bij hen hoort
jaa daar heeft ze aan mee zitten kletsenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ik
In de SV is altijd een speluitleg als er een spel of eliminatie isquote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
???
Ze denken nu alquote:Op maandag 15 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat dat weggedraaid werd.
HOpelijk onthoudt Bep dit goed, om later over na te denken als het niet zo hectisch meer is
ja was wel scherp van babs..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat dat weggedraaid werd.
HOpelijk onthoudt Bep dit goed, om later over na te denken als het niet zo hectisch meer is
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor het
Ze gelooft alleen Zoe.
En ze krijgt nu de complimenten van Ice
Net buitenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar kon het ook niet helemaal goed verstaan
Ook slimquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef heeft beslist, opa en eunice..toevallig nu op beeld..
ja en sasha komt haar even een nagel brengen die af gevallen isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net buiten
Ze leggen Zoe uit dat ze haar gebruiken
Bedoel wendy en Babs die samen lopenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net buiten
Ze leggen Zoe uit dat ze haar gebruiken
Oh, ships gemist.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel wendy en Babs die samen lopen
Maar ik mag hopen dat zij het zwaar gaat krijgen als ze manager -af isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer dat zij niet genomineerd kan worden
Die volumewisselingen zijn killing! Omgevingsgeluiden komen harder binnen dan dat gelul ..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik trek dat hysterische gesmoes slecht..
"Mute" Ik zie het wel
We blijven hopenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe zit volgens mij iom Sasha en de bende
Tuurlijk, anders gingen ze toch op Sas of Bern.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef freaky40 het volgende:
Eunice moet het worden van de Febo. Om zo Mirthe tegemoet te komen.
Eunice die krijgt er 5 van henquote:Op maandag 15 mei 2023 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
JW is zoiezo de lul .. vanuit Kamp Babbel
Dat is ook JW, ze moet hem nietquote:Op maandag 15 mei 2023 13:06 schreef Monique___ het volgende:
mirthe vond de vraag van? raar : wat gaan we doen
mirthe gaat op iemand waar ze irritaties mee heeft
Lijkt mij ook, maar als ze een kans zit JW eruit te werken denk ik ook dat zie die graag aangrijpt. Zo van als Jeff niet kan, dan JW maar.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe zit volgens mij iom Sasha en de bende
Ow ik dacht anders omquote:Op maandag 15 mei 2023 13:07 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, voor zover ik begreep wilden ze dat JW er 5 kreeg en Eunice 4.
Dat zou echt een mooie zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 13:07 schreef Juud79 het volgende:
Of Eunice tegen JW. Boh…dat zou lelijk zijn.
DAt zou top zijn. Eunice heeft nu geen buuk om te oefenenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k hoop op een verrassing
Eunice JW
Ik ook, Sas vs. Bern is mijn 'droom scenario', maar JW Eunice mag ook, en dan Eunice eruit graagquote:Op maandag 15 mei 2023 13:07 schreef greysbones het volgende:
I
[..]
k hoop op een verrassing
Eunice JW
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt zou top zijn. Eunice heeft nu geen buuk om te oefenen
Iets met rokers en niet rokers begreep ikquote:
Maar niet goedquote:
Mirthe hebben ze niet meegeteld, hopen dat ze op Jw gaat, maar zit erg dik in het andere groepje.quote:
Ze had gevraagd op wie, marcia had gezegd Erik, maar er gaat niemand mee..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet goed
Ze denken dat er gedoe is in het andere kamp
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Kom net kijken. Is er nu een eliminatie of een spel?
gaat ook gebeuren ...of ze hebben weer geswitch.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Spannend wel deze keer
Ik hoop zo Eunice vs JW
Zo loopt ze er vaak bij, ik vind het zo lelijk. ZIet er onsmakelijk uit zoquote:Op maandag 15 mei 2023 13:09 schreef Ebinas het volgende:
Mora trek ff een andere broek aan zeg.
Zie het gebeuren dat je straks mag spelen en dan zie je er zo uit
Eliquote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Dat wint JW.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Spannend wel deze keer
Ik hoop zo Eunice vs JW
Li0nHeart in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Kijk de febo heeft plan sas gehoordquote:Op maandag 15 mei 2023 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : de scheidsrechter zei net, als er voor de nummer 2 gelijke stemmen zijn, dan wordt de nummer 2 opnieuw gekozen.
Als je het volgt weet je wie bij welke groep hoortquote:Op maandag 15 mei 2023 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
En al die losse flodders die nergens bij horen, niet gehoord.. Rupie, Imie, Jappie, Eunie ? waar gaan die op stemmen
Neej niet echt, teveel loslopend wildquote:Op maandag 15 mei 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het volgt weet je wie bij welke groep hoort
Jawelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej niet echt, teveel loslopend wild
Helaas weet Sas dit te laatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei ze vanmorgen ik ga naar achter om....sl
Om het neuken niet uitgezonden te krijgen....quote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei ze vanmorgen ik ga naar achter om....sl
hahahaha ja wie weet, maar het ging om eliminatie plan van haar,.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om het neuken niet uitgezonden te krijgen....
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2quote:
Verhaaltje uitgemolkenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2![]()
En zoequote:Op maandag 15 mei 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar wel positief is dat ze nu allemaal wel weten hoe doortrapt Sas is
Zou top zijn !quote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeffquote:
Setjes Slopen Scenario loopt nog prima danquote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Moraimaquote:
Ze wilden voor ice gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeff
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar wel positief is dat ze nu allemaal wel weten hoe doortrapt Sas is
Wat jij wil ik zeg wat ik zegquote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze zijn allemaal doortrapt bezig.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij op Eunice gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:19 schreef Silves het volgende:
Maar toch ff in gedachten het vluchtig gesprek tussen Ice en Jap, die ja knikte, dit was wel in het begin van de proeftijd..wie weet stemt Jappie ook op Jw of Eunice..
Ja toch, hoort ook bij het spelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze zijn allemaal doortrapt bezig.
Het is wel overleven
Zou ze niet doen zei ze gisteren nog..quote:
Domquote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ze niet doen zei ze gisteren nog..
Nee die gaat niet op Euniequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en doen, is niet hetzelfdequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze een losse stem deed tegen Sasquote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk ook gewoon Moira..gaat dus duidelijk met Erik mee en Sas.
Ze hebben ZooWie een schouderklopje gegeven dat zij de info die ze van Sasje heeft gekregen 1 op 1 heeft doorgegeven .. dat "doortrapte" valt dus best wel tegen want Groep Babbel weet nu precies op wie Sas niet gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het stemscherm te zien is.. is nu niet meer te zien.quote:
Nou nee, maar ieder zijn visie op wat er speeltquote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben ZooWie een schouderklopje gegeven dat zij de info die ze van Sasje heeft gekregen 1 op 1 heeft doorgegeven .. dat "doortrapte" valt dus best wel tegen
Klopt maar ik verwacht niet dat ze nu dus wel doet.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en doen, is niet hetzelfde
Ja dat vind ik ook jammer, is te lang geleden dat dat gebeurdequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
Jammer met deze manier is, dat de winnaar van de tweestrijd niemand naar huis kan sturen.
Weet je ook nog bij wie?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar het stemscherm te zien is.. is nu niet meer te zien.
oke hopen dan..maar ze is net als Janet en Zooi, ze zegt a en doet b.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei dat ze een losse stem deed tegen Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |