Zou top zijn !quote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2![]()
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeffquote:
Setjes Slopen Scenario loopt nog prima danquote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2![]()
En Moraimaquote:
Ze wilden voor ice gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeff
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar wel positief is dat ze nu allemaal wel weten hoe doortrapt Sas is
Wat jij wil ik zeg wat ik zegquote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze zijn allemaal doortrapt bezig.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?
Zou mooi zijn als hij op Eunice gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:19 schreef Silves het volgende:
Maar toch ff in gedachten het vluchtig gesprek tussen Ice en Jap, die ja knikte, dit was wel in het begin van de proeftijd..wie weet stemt Jappie ook op Jw of Eunice..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |