'je moet echt zeggen dat mensen voor ze erin gaan goed afdouzen (op zijn jw's) en 1 chloorblokje is echt te weinig'quote:
Sas is dan pinky tochquote:Op maandag 15 mei 2023 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Sas als hoofd eliminaties krijg ik Pinky and the Brain vibes van
Das niet helemaal waarquote:Op maandag 15 mei 2023 11:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'je moet echt zeggen dat mensen voor ze erin gaan goed afdouzen (op zijn jw's) en 1 chloorblokje is echt te weinig'
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:16 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Erik volhouden dat hij tin heeft besteld..meneer ik weet het zeker.
Nee, das the brain, Bern is dan Pinkyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Irritant mannelijkquote:Op maandag 15 mei 2023 11:16 schreef Silves het volgende:
En nog blijft Erik volhouden dat hij tin heeft besteld..meneer ik weet het zeker.
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, das the brain, Bern is dan Pinky
Gee, Brain, what do you want to do tonight?" "The same thing we do every night, Pinky, Try to take over the loods!Dat vind ik dan nog teveel eer voor SasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja ik snap niet goed dat hij het nu al flink opstookt terwijl er zo weinig water in zitquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Ondertussen is Jappie de hottub aan het slopen
Kachel al aan voor de hottub vol zit
Ze hebben volgen mij het idee dat als het stuk kan, moet het stukquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, das the brain, Bern is dan Pinky
Gee, Brain, what do you want to do tonight?" "The same thing we do every night, Pinky, Try to take over the loods!Denk dat Erik beslist dat ze dit van haar eigen geld wel mag kopen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Anyways, wat is nu de oplossing voor de föhn?
Af en toe denk ik echt bij sommigequote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
Letterlijk wel ja!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog teveel eer voor Sas
Gelijk afstraffen die handelquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Laat Wendy nu maar een nieuwe stelling erin gooien, voor een mooie roze dyson fohn..
Tin dat al gesoldeerd is moet je meer verwarmen. Dat mist 'flux' en dat zorgt dat de tin makkelijker smelt en uitvloeit.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een onzin dat die soldeerbout niet goed heet wordt. Of hij moet kapot zijn (kan Erik mssn wel fiksen)
Ik heb ooit een soldeerbout van de action gekocht voor nog geen ¤ 10 en die doet het prima.
Een goedkope föhn is wel goed en een goedkope soldeerbout zou niet heet worden?
Inderdaad ..hoorde Bern laatst tegen haar zeggen dat ze de beauty en de brains hadquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog teveel eer voor Sas
Nee ze wil weten hoe het zitquote:Op maandag 15 mei 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Dus eigenlijk is het Wendy's schuld ald ik Mory goed begrijp
Niet aan hen vertellen! Laat ze maar met veel discussies dat ding slopen om erachter te komen dat het voor niets wasquote:Op maandag 15 mei 2023 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
Even wat tech. betreffende het idee van Erik om tin in een strijkijzer te zoeken..
Welke temp smelt tin?
Soldeertin dat meestal gebruikt wordt is loodhoudend en bestaat ongeveer 63% uit tin en voor ongeveer uit 37 % uit lood. Dit soldeertin smelt bij 183 °C
Ik heb voor alle zekerheid net de zooltemp. van mijn strijkijzer gemeten .. 258oC Reken maar op géén tin
Zo klonk Mory niet en zo eerlijk is Mory ook nietquote:Op maandag 15 mei 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze wil weten hoe het zit
Maar wendy weet het ook niet zonder boekje
Kloptquote:Op maandag 15 mei 2023 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo klonk Mory niet en zo eerlijk is Mory ook niet
Dan gebeurd er weer wat of een eliminatie of een spelodrachtquote:Op maandag 15 mei 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat enthousiaste reactie op de zoomer
Ze redden het altijdquote:Op maandag 15 mei 2023 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
dit kan NOOIT binnen de tijd, laat me niet lachen zeg
kom maar op met die boetes
Ja, dat snap ik wel. Maar ik bedoel op de streams! Janet blijft keutelen in de keuken Iminimi loopt te dragen. Nul enthousiasme van hun kantquote:Op maandag 15 mei 2023 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gebeurd er weer wat of een eliminatie of een spelodracht
Wendy +2420 (zonder de HF bon van 265)quote:Op maandag 15 mei 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
Het is wel zoe mats maand
Die heeft al meer verdiend dan wendy in een maand ( geen idee of dat zo is , @:Kinkijan weet jij het ?)
ja die hoest echt wel veeeelquote:Op maandag 15 mei 2023 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Dat hoesten van Moirama is ook rete irritant. Ze kan er niks aan doen maar toch rete irritant.
Dus in nog geen 2 weken al bijna 1000quote:Op maandag 15 mei 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy +2420 (zonder de HF bon van 265)
Zoe +995 (tot nu toe)
Met dat nummer kwam die rage van dat hoelahoepen ook in weet ik nog. Iedereen zag je met dat ding.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:31 schreef spapaars het volgende:
48 uur hoelahoepen ,met 48 uur deze sound
In K1. Nietquote:Op maandag 15 mei 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal panische weer verkleden, make-upjes, haartjes wat ze komen op TV nu
Je bent een beetje vrouwelijk zegt Moriquote:Op maandag 15 mei 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jef kreeg vaak commentaar tijdens badminton: "Haal dat balletbeentje er toch uit joh!"
Erik is een vies mannetje dat weten we. Dat is zijn hele uitstraling.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:35 schreef Rhosyn het volgende:
Erik loeren naar Mirthe die haar BH verwisselt. Niet dat Mirthe daar heel ingewikkeld over doet maar een gentlemen loert niet.
klaar
Boven laatst op kamer 4? het dansje met Babs, Wendy en Marcia..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hebben het over het balletbeentje van Jeff, weet niet wat ze ermee bedoelen, maar wel weer lachen op kamer 1
Kijk hem zitten dan.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Die interessante blik van Erik...![]()
[ afbeelding ]
ieuww sneaky blikquote:Op maandag 15 mei 2023 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Die interessante blik van Erik...![]()
[ afbeelding ]
Zeker weten dat er fragmenten worden uitgezonden, dat weten ze.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
Allemaal panische weer verkleden, make-upjes, haartjes wat ze komen op TV nu
Hun dagelijkse leven daar wordt ook in fragmenten uitgezonden, een spelletje doen voor geld is niets afwijkenderquote:Op maandag 15 mei 2023 11:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeker weten dat er fragmenten worden uitgezonden, dat weten ze.
ja!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
krijg rillingen van die gluiperige sneaky blik van die gluiperd
De vieze man in het bos, van Koot en de Bie..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denkbeeldige lange regenjas en de typecasting van kinderlokker/psychopaat/potloodventer is compleet.
Ieder andere man had zeker niet gekeken als een vrouw zo voor je gaat staanquote:Op maandag 15 mei 2023 11:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Schaamteloos, maar ja dat zal deel uitmaken van zijn "aandoening"
Als je respect hebt voor een vrouw, doe je dat nietquote:Op maandag 15 mei 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder andere man had zeker niet gekeken als een vrouw zo voor je gaat staan
Dat denk ik ook wel, ze wisselde wel een paar woorden, maar dan zo blijven staren is echt raarquote:Op maandag 15 mei 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan je zelf ook anders gaan staanquote:Op maandag 15 mei 2023 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je respect hebt voor een vrouw, doe je dat niet
Eerst een fohn opeisen, dan pas geld maken voor de challenge..quote:Op maandag 15 mei 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
Wendy heeft een gave
Worstjes wegwerken
Ook het bier kan ze in no time wegkrijgen
JW stond ervan versteld
Ja hoe durft hij.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ze wisselde wel een paar woorden, maar dan zo blijven staren is echt raar
SPOILER: uit de oude doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
De pruiken zijn een beetje dun, zegt Jeff, als je ouder wordt, wordt je haar ook dunner. 60+ pruiken zegt Jappiequote:Op maandag 15 mei 2023 11:45 schreef Monique___ het volgende:
Jeff gaat eens polsen bij morrie en haar pruiken
Kuchquote:Op maandag 15 mei 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
mora: soms liegen die mens ook om die dingen te verkopen
(internetverkopers)
gelukkig liegt ze zelf niet![]()
dat is humor!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De pruiken zijn een beetje dun, zegt Jeff, als je ouder wordt, wordt je haar ook dunner. 60+ pruiken zegt Jappie![]()
Slaapt mssn?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:47 schreef greysbones het volgende:
Zit Bern nog op K1
Of praat die man helemaal niet meer
De meeste mannen draaien zich dan om of wenden hun blik af.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst had hij rood was het ook een spelquote:Op maandag 15 mei 2023 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
Marci draagt de Witte Hoofdtooi , dat betekent GeldSpel toch?
[ afbeelding ]
Nah toch 50% kansquote:Op maandag 15 mei 2023 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laatst had hij rood was het ook een spel
Verrék, nu je het zegt jaquote:Op maandag 15 mei 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert en Immi heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Jawelquote:Op maandag 15 mei 2023 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert en Immi heb ik nog helemaal niet op de stream gezien.
Van de FEBOquote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. JW mag geen overhemden aan z'n kastje hangen ... 'mag niet van de kijker'....
Zal voor de kijker zijn, maar JW is een zwartkijker.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. JW mag geen overhemden aan z'n kastje hangen ... 'mag niet van de kijker'....
Ze maken nu van alles de kijkerquote:
Ik gok van nietquote:Op maandag 15 mei 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ben benieuwd of we wat terug gaan zien van het getimmer dat Isaac gisteren achter hoorde
Zouden ze daar nu ook al echt voor gaan mailen?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Woensdag is de worsten challenge hoor ik net.
JW: "Wendy die drukt ze zo weg! Geen probleem!"
Wendy: "Het is gewoon een gave!"
JW: "Zo met dat bier hé! Ik denk dat kan niet waar zijn, was geen 2 seconden volgens mij, Was gewoon klak boom kggg weg!"
Jeff: "Worst en bier he!"
Wendy: "Ik moet een dikke Duitser gaan zoeken"
Jeff: "Nou das morgen weer een mail"Een dikke DuitserSPOILER: uit de oude doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wendy kan altijd zo adrem zijn
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Huilbaby Zoë zit weer bij Babette op bed.. Babette geef haar eens een zetjequote:Op maandag 15 mei 2023 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
Marci draagt de Witte Hoofdtooi , dat betekent GeldSpel toch?
[ afbeelding ]
En dan zie je 17 stippen op de vloer.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze klagen in K1 dat het wel weer erg lang duurt.
En die nieuwe pruik zit misschien niet zo goed vast.quote:
volgens mij gaat ze die niet dragen?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En die nieuwe pruik zit misschien niet zo goed vast.
Die gaat dan tijdens het hoelahoepen scheef zitten![]()
![]()
Steeds moeten hoesten helpt ook niet bij het knijpen...quote:Op maandag 15 mei 2023 12:18 schreef Monique___ het volgende:
morrie moet plassen en kan niet meer wachten zegt ze
Die ze nu op heeft lijkt anders dan die ze meestal op heeft. Langer haar en sluikerquote:Op maandag 15 mei 2023 12:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij gaat ze die niet dragen?
te dun, niet het goede model etc etc was 10x niks volgens morai
Ik denk niet dat ze zich daar zorgen over maakt.. heeft al héél vaak gezegd dat niet te kunnen of doenquote:
En verder kan hij ook niet veel..JW daarentegenquote:
Je zou maar aan de diarree zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
Er moeten er een hoop pissen op K1
JW: "We moeten hier toch een emmer neerzetten hoor jongens"
Jasper: "Gewoon een Dixie!"
Bern: "Stelling gooien voor een Dixie!"
Altijd opvallend hoeveel er naar de toiletten rennen na een uurtje op de kamers.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
Er moeten er een hoop pissen op K1
JW: "We moeten hier toch een emmer neerzetten hoor jongens"
Jasper: "Gewoon een Dixie!"
Bern: "Stelling gooien voor een Dixie!"
Afdouchen toch wel?quote:Op maandag 15 mei 2023 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar
Maar ach tis JW
Ruppie en meerderen gaan dan gewoon in de douche plassenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ooooohhhhh daarom rennen ze altijd zo hard als ze eindelijk die kamer uit mogen..
ze moeten piesen en er zijn maar 2 wc's
![]()
Ik dacht dat het enthousiasme was
Ook dat doen er heel veel nietquote:
Neequote:Op maandag 15 mei 2023 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruppie en meerderen gaan dan gewoon in de douche plassen
quote:
Doen ze idd heel vaakquote:Op maandag 15 mei 2023 12:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja echt hoor, is al vaker gebreurd
Stippen staan er wel vaker ook met opdrachten.quote:
Klinkt alsquote:Op maandag 15 mei 2023 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Rolgordijntjes .. een tafel met een laken erover. .. en dat alles keer 2.
Eensquote:Op maandag 15 mei 2023 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als... dan zal het een duel zijn. De minst leuke eliminaties.
Hoeft niet, kunnen ook 2 teams zijn.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als... dan zal het een duel zijn. De minst leuke eliminaties.
Hij wil tupac vibes uitstralenquote:
Ik snap nu waarom die kaal wordt, hij doet die lap te strak en knelt de bloedtoevoer af naarquote:Op maandag 15 mei 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil tupac vibes uitstralen
Maar dat lukt niet echt
Omdat hij het om zijn hoofd doet als een poetsvrouw.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Die Marciano altijd met die witte of rode zakdoekeerst deed hij het vaak om zijn arm maar tegenwoordig op zijn hoofd.. dat ziet er helemaal niet uit..
Wat een bad boyquote:Op maandag 15 mei 2023 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wil tupac vibes uitstralen
Maar dat lukt niet echt
Ik ben bang voor Moraimaquote:Op maandag 15 mei 2023 12:39 schreef ledn81 het volgende:
JW vs Erik of zouden ze toch Morrie erop krijgen
Was vorige maand ookquote:Op maandag 15 mei 2023 12:40 schreef D. het volgende:
En halverwege de maand, dus er zit meer tempo in
24 April.quote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:42 schreef ledn81 het volgende:
Die heeft weer mazzel. Die snapt de uitleg alleen al niet[ afbeelding ]
Er staat een kast met vakken met 32 voorwerpenquote:
Zet Zoe en JW of Eunice er maar neerquote:Op maandag 15 mei 2023 12:41 schreef 5thencounter het volgende:
Wie wie wieSnel maar de slechtste geheugens kiezen... wel een beetje vals zo , de game eerst uitleggen
2 kastenquote:
Moira, de chaootquote:Op maandag 15 mei 2023 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zet Zoe en JW of Eunice er maar neer
zoe kan nietquote:Op maandag 15 mei 2023 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe heeft vtijstelling.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mirthe kan dat zeker, ze was ook zo goed met dat schilderij.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Mirthe kan dit wel toch ?? In ieder geval de helft
En op de andere stream Opperhoofd Babette in haar rokersholquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |