Letterlijk wel ja!quote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog teveel eer voor Sas
Gelijk afstraffen die handelquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Laat Wendy nu maar een nieuwe stelling erin gooien, voor een mooie roze dyson fohn..
Tin dat al gesoldeerd is moet je meer verwarmen. Dat mist 'flux' en dat zorgt dat de tin makkelijker smelt en uitvloeit.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een onzin dat die soldeerbout niet goed heet wordt. Of hij moet kapot zijn (kan Erik mssn wel fiksen)
Ik heb ooit een soldeerbout van de action gekocht voor nog geen ¤ 10 en die doet het prima.
Een goedkope föhn is wel goed en een goedkope soldeerbout zou niet heet worden?
Inderdaad ..hoorde Bern laatst tegen haar zeggen dat ze de beauty en de brains hadquote:Op maandag 15 mei 2023 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat vind ik dan nog teveel eer voor Sas
Nee ze wil weten hoe het zitquote:Op maandag 15 mei 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
Dus eigenlijk is het Wendy's schuld ald ik Mory goed begrijp
Niet aan hen vertellen! Laat ze maar met veel discussies dat ding slopen om erachter te komen dat het voor niets wasquote:Op maandag 15 mei 2023 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
Even wat tech. betreffende het idee van Erik om tin in een strijkijzer te zoeken..
Welke temp smelt tin?
Soldeertin dat meestal gebruikt wordt is loodhoudend en bestaat ongeveer 63% uit tin en voor ongeveer uit 37 % uit lood. Dit soldeertin smelt bij 183 °C
Ik heb voor alle zekerheid net de zooltemp. van mijn strijkijzer gemeten .. 258oC Reken maar op géén tin
Zo klonk Mory niet en zo eerlijk is Mory ook nietquote:Op maandag 15 mei 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze wil weten hoe het zit
Maar wendy weet het ook niet zonder boekje
Kloptquote:Op maandag 15 mei 2023 11:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo klonk Mory niet en zo eerlijk is Mory ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |