Heb je Kim ook vanaf het begin gevolgd?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:43 schreef Monique___ het volgende:
Nu over Kim brabbelen...........
pff brabbel...
Precies dat bullshit gelul, over hoe mensen TV hebben gekeken hoe zij er uit ging... allemaal kul, ze hebben NIETS aan dat "TV-maken " syndroom want ze worden niet door buiten genomineerd, alleen Febo bepaalt wie er weg moetquote:Op zondag 14 mei 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
redenatie van babs.. dat het goed is dat Kim er nu uit is.. want nu is ze positief eruit gegaan..
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:40 schreef Silves het volgende:
[..]
Streamwissel en krijg je mss wel je favo deelnemers..Bern en sas
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.quote:
KimD was vaak vrij snel para.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.![]()
Van wat ik begrijp van brabbel nu is dat Kim vrij beinvloedbaar is geweest en vrij , hoe zal ik het zeggen, veel deed invullen? veel piekerde? Veel 'vooruitzag' en dan bevestiging zocht voor wat ze gedacht had?
(mijn invulling he.. klopt he?)
Kim's grootse drive was die paranoia malloot vriend van d'r op het rechte pad houden daar...quote:Op zondag 14 mei 2023 19:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik heb af en toe gekeken.. Ik zat meer in BB toen dat begon.![]()
Van wat ik begrijp van brabbel nu is dat Kim vrij beinvloedbaar is geweest en vrij , hoe zal ik het zeggen, veel deed invullen? veel piekerde? Veel 'vooruitzag' en dan bevestiging zocht voor wat ze gedacht had?
(mijn invulling he.. klopt he?)
Naar Jeffrey en Babette nog steeds helaas.quote:
lekker storenquote:
Bep kan datquote:Op zondag 14 mei 2023 19:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lekker storen![]()
![]()
brabbel gaat zometeen het gesprek proberen te sturen op kantoor.. kijken of ze het zelf zegt tegen jou zegt brabbel tegen jeff
De grijze muizen .. tijd om die erop te zettenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
wat ze nu zegt klopt wel...
alle mensen waar nog niet op gestemd is , is hetzelfde type mens
zowie komt weeeer
vind het wel altijd apart om te zien in een rls dat die grijze muizen over het algemeen vrij ver komen..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De grijze muizen .. tijd om die erop te zetten
Bedoeld ze oud en saai? of die pislinke gluiperds die de hele dag eiwitshakes zuipen en gewichten sleuren?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:52 schreef Monique___ het volgende:
wat ze nu zegt klopt wel...
alle mensen waar nog niet op gestemd is , is hetzelfde type mens
zowie komt weeeer
quote:Op zondag 14 mei 2023 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bedoeld ze oud en saai? of die pislinke gluiperds die de hele dag eiwitshakes zuipen en gewichten sleuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |