Hij zei het idd zelf gisteren, Dit is MotoGP. Dus nu niet gaan miepen straks he Marc?quote:
Wanneer heeft Marc lopen miepen dan,quote:Op zondag 14 mei 2023 14:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij zei het idd zelf gisteren, Dit is MotoGP. Dus nu niet gaan miepen straks he Marc?
Nee, Marini verloor zelf zijn voorwiel omdat hij te scherp over de kerbs ging. Alex Marquez kan hem daarna niet ontwijken. Zuur, maar jaquote:Op zondag 14 mei 2023 14:26 schreef Nober het volgende:
Geen onderzoek voor een mogelijke penalty voor Bezzecchi?
Dat andere incident.quote:Op zondag 14 mei 2023 14:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nee, Marini verloor zelf zijn voorwiel omdat hij te scherp over de kerbs ging. Alex Marquez kan hem daarna niet ontwijken. Zuur, maar ja
Denk niet dat de regel is:quote:Op zondag 14 mei 2023 14:35 schreef Sabata het volgende:
ah ok, de enforcer move. Doet Marquez zelf ook altijd toch?
Zeer saaie race idd. Eigenlijk de eerste keer dat ik 4 ronden voor t eind maar de vaatwasser ben gaan uitruimen. En HRC, die zitten voorlopig op een dwaalspoor. Ik denk dat MM allang z’n beslissing heeft gemaakt: die gaat weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 02:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Paar uur geleden teruggekeken. Beetje saaie race maar je kunt niet alles hebben.
Jammer van de Marquez-broertjes. Honda gaat slecht hoor. Als zij die bike niet verbeteren en Marc verliezen gaat het nog zuurder worden in die tent.
Ik denk dat MM ook zijn tijd uitzit, hoewel er nu wel een nieuw iemand aan het roer staat. Misschien dat dat nog wat uithaalt. Zo niet, dan zie ik het ook nog wel gebeuren dat hij zijn contract voortijdig openbreekt. Ondanks alles blijft hij wel Marc Marquez en er zullen genoeg partijen interesse hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:29 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zeer saaie race idd. Eigenlijk de eerste keer dat ik 4 ronden voor t eind maar de vaatwasser ben gaan uitruimen. En HRC, die zitten voorlopig op een dwaalspoor. Ik denk dat MM allang z’n beslissing heeft gemaakt: die gaat weg.
Sow, ja. Zarco is bijzonder goed weggekomen zeg, die hele Ducati gewoon doormidden geramdquote:
Had hij maar beter moeten uitkijken, aldus Marquez.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sow, ja. Zarco is bijzonder goed weggekomen zeg, die hele Ducati gewoon doormidden geramd
Marc Marquez: "I made the mistake, but the one who has to avoid this situation is the one who comes out of the pits"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:12 schreef tja77 het volgende:
MM, had al een paar narrow escapes, stak z’n middelvinger op naar z’n Honda na alweer een bijna highsider en vervolgens kegelt hij Zarco eraf.
Tis wachten op het moment dat het ECHT fout gaat.
Tijd om hem alleen al vanwege die uitspraak voor een race te schorsen. Hij neemt veel te veel risico's, valt werkelijk om de haverklap, kegelt concurrenten er uit en geeft de concurrent ook nog eens de schuld ...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Marc Marquez: "I made the mistake, but the one who has to avoid this situation is the one who comes out of the pits"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Ah, wat sneu.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Sabata het volgende:
Met dank aan wegmisbruiker AlcobaBo zal de TT missen, sleutelbeen gebroken
Wie zegt dat? Bo namelijk niet. Die gaat er gewoon bij zijn, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Sabata het volgende:
Met dank aan wegmisbruiker AlcobaBo zal de TT missen, sleutelbeen gebroken
Alex Hoffmann toen ie die crash zag zondag. maar goed hij wil het dus na de operatie toch proberen? ik wens m veel succesquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Bo namelijk niet. Die gaat er gewoon bij zijn, hoor.
Ik volg ‘m op Insta en daar postte hij eerder vandaag nog een foto van een fysiopraktijk met duimpjes omhoog en ‘trying all to be fit for Assen!’ Twee dagen geleden is hij al geopereerd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:34 schreef Sabata het volgende:
[..]
Alex Hoffmann toen ie die crash zag zondag. maar goed hij wil het dus na de operatie toch proberen? ik wens m veel succes
in je uppie heen? Wat is loos?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Gisteravond eindelijk de boel weten terug te kijken. Nu ik weer in NL ben, moet ik weer die losers van Ziggo aanhoren. Niet te harden.
Ik snap ook echt niet waarom Weeink bij elke inhaalactie doet alsof er iemand bijna in het grind ligt. Dat dit gast nog geen hartaanval heeft gehad, mag een wonder heten met de hoeveelheid schrikreacties die hij om de seconde heeft.
Op een minder zure noot: zin in het weekend,. Dit jaar in m’n up heen,
maar toch.
Niets loos. Gewoon geen vrienden die motorsport leuk vinden en de enige die dat wel had, zit nog in het buitenland,quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in je uppie heen? Wat is loos?
Ik rij tijdens de race naar Assen (vanuit Gelderland) om vervolgens met de hele meute mee terug te rijden, altijd leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niets loos. Gewoon geen vrienden die motorsport leuk vinden en de enige die dat wel had, zit nog in het buitenland,.
Ik ga alleen zondag.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie gaan er heen dit weekend, eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Bo namelijk niet. Die gaat er gewoon bij zijn, hoor.
quote:Bo Bendsneyder mist komend weekend de TT van Assen. De 24-jarige Moto2-racer kwam donderdag niet door de medische keuring.
Bendsneyder crashte zondag tijdens de Grand Prix van Duitsland en brak zijn rechtersleutelbeen. De Nederlander onderging maandag een operatie en hoopte nog op tijd fit te zijn voor zijn thuisrace in Assen.
"Ik heb er alles aan gedaan om hier dit weekend te kunnen rijden, maar de circuitarts geeft me geen toestemming", vertelde Bendsneyder na zijn bezoek aan de medische post op het TT Circuit aan Racesport.nl.
"Het mag helaas niet zo zijn. De wond is nog onvoldoende genezen en de circuitarts geeft aan dat de risico's bij een eventuele nieuwe val te groot zijn."
Zin in.quote:
Geen schim meer van zichzelf..quote:
had nog wel wat vertrouwen, maar straks beginnen de andere coureurs wel te praten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt dan wat conservatief ingeschat met nog 3 sessies te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:05 schreef ChipsZak. het volgende:
WEDEROM* MOEST IK UREN VERBRANDEN IN DE ZON MAAARRRR HEBBES: SELFIE MET PECCO EN HANDTEKENING GESCOORD!Tegenwoordig hebben ze spul dat je op je lijf kunt smeren waardoor je niet verbrandt door de zon. Kost een paar Euro en (sommigen) ruiken best lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze spul dat je op je lijf kunt smeren waardoor je niet verbrandt door de zon. Kost een paar Euro en (sommigen) ruiken best lekker.
WEDEROM* MOEST IK UREN VERBRANDEN IN DE ZON MAAARRRR HEBBES: SELFIE MET PECCO EN HANDTEKENING GESCOORD!Hmm ik had toch eigenlijk wel een foto onder die spoiler verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Ja, iets met tetten en zulks…quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hmm ik had toch eigenlijk wel een foto onder die spoiler verwacht
quote:The eight-time World Champion suffered injuries to his ankle, left thumb and ribs in his Warm Up crash at the German GP, which was his fifth of the weekend. However, after being declared fit for Assen, Marquez has aggravated his rib injury further, meaning he will sit out the remainder of the Dutch GP.
Hopefully we’ll see Marquez back fully fit for the British GP which takes place at the start of August.
https://www.motogp.com/en(...)-for-dutch-gp/459114
WEDEROM* MOEST IK UREN VERBRANDEN IN DE ZON MAAARRRR HEBBES: SELFIE MET PECCO EN HANDTEKENING GESCOORD!BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En toch zijn er altijd gasten die zich ook in die zogenaamde loterij continu in de voorste regionen bevindenquote:Op zondag 25 juni 2023 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch een beetje een loterij he? Maar wel een vermakelijke loterij.
Je bedoelt voorin de kopgroep of in de kopgroep?quote:Op zondag 25 juni 2023 11:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En toch zijn er altijd gasten die zich ook in die zogenaamde loterij continu in de voorste regionen bevinden
Beiden. Rijders als Masia en Sasaki zie je eigenlijk elke race wel voorin, dus ook in de loterij komen de besten wel naar boven.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt voorin de kopgroep of in de kopgroep?
Je moet wel in zo'n groepje raken om een kans te maken natuurlijk.
Ja, loterij is ook zeker maar ten dele waar. Het grootste probleem is dat je door een ander behoorlijk van de baan gereden kan worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beiden. Rijders als Masia en Sasaki zie je eigenlijk elke race wel voorin, dus ook in de loterij komen de besten wel naar boven.
Vind die twee commentatoren bij Ziggo (Moto3) eigenlijk best goed als ik het vergelijk met debiel Olav en de tandarts. Nou kijk ik motorsport niet zo heel veel, maar ze luisteren fijn weg iigquote:Op zondag 25 juni 2023 11:20 schreef heywoodu het volgende:
Die commentator die wéér denkt dat 'staatsgevaarlijk' gewoon 'heel gevaarlijk' betekent.
Oh ik vind ze ook prima hoor, hebben ook wel prima chemie onderling en hebben het hoorbaar naar hun zin (wat altijd fijn is om bij een commentator te merken). Van die rare uitspraakjes af en toe doen daar gelukkig niks aan afquote:Op zondag 25 juni 2023 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vind die twee commentatoren bij Ziggo (Moto3) eigenlijk best goed als ik het vergelijk met debiel Olav en de tandarts. Nou kijk ik motorsport niet zo heel veel, maar ze luisteren fijn weg iig
Vaker dan Moto3 en MotoGP ja.quote:
De triestheid van sommige mensenquote:
Onbeperkt vreten en zoepen.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
BonteWeverGoden
6 frikandellen gehad voor lunch (lol)
Ja.quote:Op zondag 25 juni 2023 13:32 schreef RipCity het volgende:
Beschermt zo'n motorpakje nou helemaal of zit je alsnog helemaal vol schaafwonden als je op zo'n circuit van je motor valt?
En doet die valentino Rossi niet mee? DIe won vroeger toch altijd elke race? En doet een Nederlander mee aan de grote race straks?
Ja is hij een boeler ? (gameren?)quote:Op zondag 25 juni 2023 13:46 schreef tja77 het volgende:
Van Gameren tegen Miller…
Conditions are hot, and so are you.
![]()
Wist niet dat van Gameren een oogje had op Miller.
quote:Op zondag 25 juni 2023 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja is hij een boeler ? (gameren?)
quote:
Zal wel een Spaanse zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 13:59 schreef Dauthi het volgende:
Je zal als gridgirl maar zo'n leren broek aan moeten met dit weer...
quote:Op zondag 25 juni 2023 13:59 schreef Dauthi het volgende:
Je zal als gridgirl maar zo'n leren broek aan moeten met dit weer...
Wtfquote:
quote:
Zijn ze nog setjequote:Op zondag 25 juni 2023 14:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je moet heel die aflevering kijken. Echt hilarisch. Hele tiijd vechten
Nee joh. Was meteen uit na die uitzending.quote:
Motor af is geslagen is dat lastigquote:Op zondag 25 juni 2023 14:08 schreef RipCity het volgende:
Mogen ze niet meer opstappen na een crash?
Ik denk dat motorsport niet voor jou is.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:31 schreef RipCity het volgende:
Dacht dat f1 saai was maar dit slaat alles. 26 rondjes ook maar. Niet eens een uurtje entertainment.
Geen wonder dat al dat publiek alleen maar komt om bier te zuipen.
Normaal is MotoGP wel leuker dan F1 hoor. Vandaag vind ik de race niet geweldig nee.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:31 schreef RipCity het volgende:
Dacht dat f1 saai was maar dit slaat alles. 26 rondjes ook maar. Niet eens een uurtje entertainment.
Geen wonder dat al dat publiek alleen maar komt om bier te zuipen.
viaductenvoldagjesmensen genotquote:Op zondag 25 juni 2023 14:44 schreef Zipportal het volgende:
RTV Drenthe gaat de uittocht weer uitzenden.
Ja tochquote:
Ik heb nog langs de snelweg gestaan. Was erg tof.quote:
Op het circuit? Welke tribune zat je?quote:
Jaren geleden was het nog veel leuker. Toen durfden de motorrijders op de snelweg meer. Gekkenhuis was het.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb nog langs de snelweg gestaan. Was erg tof.
Geheid. Toch reed er ook gewoon popo tussen maar het boeide ze geen fuck volgens mij en er is geen boete uitgedeeld rond het moment dat ik daar stond.quote:Op maandag 26 juni 2023 05:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Jaren geleden was het nog veel leuker. Toen durfden de motorrijders op de snelweg meer. Gekkenhuis was het.Maar tegenwoordig veel meer politie en hoge boetes.
Het is weer even geleden dat ik de uittocht heb gezien. Zaterdag kwam ik wel over de snelweg en zag hoe het tekeer ging op de campings daar. s' Morgens stonden er al rijen kerels te pissen tegen het hek aan de snelweg terwijl moeder de vrouw het ontbijt neerzette.quote:Op maandag 26 juni 2023 07:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geheid. Toch reed er ook gewoon popo tussen maar het boeide ze geen fuck volgens mij en er is geen boete uitgedeeld rond het moment dat ik daar stond.
In het topic. Ga niet in die bloedhitte zitten. Ben al vaak genoeg bij de TT geweest. Geloof dat wel.quote:Op zondag 25 juni 2023 23:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op het circuit? Welke tribune zat je?
quote:Op maandag 26 juni 2023 09:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het topic. Ga niet in die bloedhitte zitten. Ben al vaak genoeg bij de TT geweest. Geloof dat wel.
Van 23 gestart toch?quote:
Grapje.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Regenvlag uit maar niemand gaat dat toch nog doen voor de laatste 7 rondes.
Toch mooi een long lap penalty gehad!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:33 schreef Sabata het volgende:
Jorge Martin was wel heel erg aan het kegelen in de sprintrace vandaag. Zes man onderuit in bocht 1 omdat hij weigert te remmen
mooi, we wensen Mr Martin bad luck and troublequote:Op zondag 20 augustus 2023 10:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch mooi een long lap penalty gehad!
Die hij oefende in de warmup en pardoes onderuit ging
De finish had iets eerder moeten zijn toch? Had het idee dat hij er even voor zatquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:39 schreef Wertha het volgende:
Ah shit, Veijer komt net 1 of 2 metertjes te kort voor het podium.
commentatoren hier langs de baan denkeb dat Veijer bewust Sasaki voor liet ivm het kampioenschap (hij lag verder voor eerst). hij is wel rider of the day voor henquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:40 schreef Wertha het volgende:
Ik weet niet hoe jullie hier naar hebben gekeken. Ik heb het gevoel dat Veijer zich koest heeft gehouden, azend op een kansje om op het podium te komen. En dat was bijna gelukt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
commentatoren hier langs de baan denkeb dat Veijer bewust Sasaki voor liet ivm het kampioenschap (hij lag verder voor eerst). hij is wel rider of the day voor hen
quote:
Zolang zijn been dat maar niet ligtquote:Op zondag 3 september 2023 14:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat het kampioenschap weer open ligt..
Inderdaad..quote:Op zondag 3 september 2023 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang zijn been dat maar niet ligt
Volgens mij was die eerste 'gelukkig' vooral massaal en verder niet al te heftig, ik dacht al heel snel alle vijf weer op de been te zien staan. Maar inderdaad, die van Bagnaia/Binder...damnquote:Op zondag 3 september 2023 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Man, dat zag er wel echt vreselijk uit. Godverdomme,. Beide crashes.
Nee, tuurlijk. Maar op eerste oogopslag schrik je toch bij zo’n ‘massale’ crash.quote:Op zondag 3 september 2023 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was die eerste 'gelukkig' vooral massaal en verder niet al te heftig, ik dacht al heel snel alle vijf weer op de been te zien staan. Maar inderdaad, die van Bagnaia/Binder...damn
Waarop baseer je dit?quote:Op zondag 3 september 2023 14:21 schreef Sabata het volgende:
Gloeiend gloeiend wat een kegelclub maakt Bastianini er weer van, hadden gerust 2 longlaps de komende twee weekends (plus vandaag) mogen zijn.
Pecco kan een afspraak maken met Dr Mir, maar de titel is weg denk ik
Daarom dus nooit te vroeg spreken,quote:Francesco Bagnaia lijkt met de schrik vrij te zijn gekomen bij zijn nare crash bij de start van de MotoGP Grand Prix van Catalonië. Onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat er geen breuken zijn. Teamgenoot Enea Bastianini heeft intussen breuken in zijn linkerbeen en linkerhand opgelopen bij de startcrash die hij veroorzaakte
Als hij niet meer kon racen de komende weekenden hield het het seizoen juíst spannend,quote:Op zondag 3 september 2023 17:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Gelukkig maar
Houd het seizoen spannend 😄
Tsja eigenlijk gun je dat niemand, ook enea niet. Blessures zijn echt klotequote:Op zondag 3 september 2023 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als hij niet meer kon racen de komende weekenden hield het het seizoen juíst spannend,. Máár was op zich het laatste waar ik na de feiten aan dacht. Eerder hopen dat hij ok was. Gelukkig lijkt dat ook zo.
idd, zag er heel akelig uit, vandaar ook mn eerste reactie. gelukkig heeft pecco geen breuken opgelopen.quote:Op zondag 3 september 2023 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als hij niet meer kon racen de komende weekenden hield het het seizoen juíst spannend,. Máár was op zich het laatste waar ik na de feiten aan dacht. Eerder hopen dat hij ok was. Gelukkig lijkt dat ook zo.
Marquez op een Repsol-Ducati? Jeetje, dat wordt raar.quote:Op donderdag 7 september 2023 19:32 schreef H1N1 het volgende:
Marquez naar Gresini. Holymoly. En neemt blijkbaar repsol en red bull ook met zich mee.
en Estrella Galiciaquote:Op donderdag 7 september 2023 19:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Marquez op een Repsol-Ducati? Jeetje, dat wordt raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |