We eten meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:51 schreef summer2bird het volgende:
@:Takaiki
@:MPG
@:Ireth
Weten jullie het al? Maandag is de deadline
Hey Sharuun,quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:22 schreef Sharuun01 het volgende:
Er is gereserveerd voor 8 personen op 29 Oktober om 18:00 uur.
Zouden jullie via DM aub door kunnen geven of jullie een allergie oid hebben dan kan ik dat nog even bij het restaurant melden.
En anders tot de 29ste!![]()
@:KapiteinIglo
@:Superkimmi
@:Nostra
@:Speedfight
@:Summer2bird
Jaa, ik was jullie nog niet vergeten, maar dankje voor de tag Speedfight, heb het erg druk op het moment.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:09 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hey Sharuun,
Hoe laat doen wij verzamelen zondag?
Wat mij betreft een heel goed plan!quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:33 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Jaa, ik was jullie nog niet vergeten, maar dankje voor de tag Speedfight, heb het erg druk op het moment.
Aangezien de dierentuin niet al te groot is zat ik aan 13:00 uur te denken.
Hebben we rustig de tijd om daar doorheen te gaan en rond 17:30 naar het restaurant te gaan zonder dat we een paar uur moeten doden en baldadig bij de luiaards gaan liggen.
Mochten er zijn die ijverig willen zijn en al eerder daar willen zijn kan dat natuurlijk ook maar als jullie dan om 13:00 net voorbij de kassa zijn dan treffen we ons daar
Ik heb het bij het restaurant doorgegeven, jammer!quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:59 schreef summer2bird het volgende:
Ik meld me af voor zondag vanwege een combinatie van drukke avond ervoor/moeilijke bereikbaarheid en financieel. Plus dat het niet zo lekker met me gaat rn. Sorry voor het late afmelden.
Veel plezier through!
Gezelligquote:
Ja joh, je kent Iglo en mij. En de rest is wat normaler. En minder leuk.quote:Op maandag 23 oktober 2023 19:41 schreef Cod_player het volgende:
Yes! Zin in,,spannend wel haha maar komt goed
pff wat een haat is dit dan, wij zijn minder leuk...quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja joh, je kent Iglo en mij. En de rest is wat normaler. En minder leuk.![]()
jazeker houden we die erin!quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Leuk dat @:Cod_player met jullie mee gaat!
Vind het nog steeds janmer dat wij niet kunnen![]()
We houden de meets er wel in toch, de komende jaren?![]()
@:Sharuun01
@:superkimmi
@:KapteinIglo
@:Viv
@:Vogeltjesdans
@:nostra
@:Starflyer
@:summer2bird
@:Deepcage
Wat mij betreft wel. Maar ik vind nog steeds dat iedereen zijn steentje bij moet dragen aan organiseren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat wij niet kunnen![]()
@:Sharuun01
@:superkimmi
@:KapiteinIglo
@:Viv
@:Vogeltjesdans
@:nostra
@:Starflyer
@:summer2bird
@:Deepcage
Ik heb de quote wat ingekortquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vind het nog steeds jammer dat wij niet kunnen![]()
Deze meet zit nu vol. De mention ging volgens mij meer om meets in de toekomst.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:27 schreef Deepcage het volgende:
Alweer 200km rijden gemiddeld vanuit Maastricht... Heeft iemand zin om me te komen oppikken en na afloop weer thuis te willen brengen? Dan wil ik wel mee, anders denk ik dat ik dit jaar toch even pas. Ik draag wel bij aan je benzine kosten voor het omrijden en ik trakteer wel op een snack onderweg
Ook goedquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Deze meet zit nu vol. De mention ging volgens mij meer om meets in de toekomst.
Regel jij het?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
De volgende keer doe ik ook graag weer mee, laten we die zoals ooit besproken dan in Gran Canaria houden.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
De volgende keer doe ik ook graag weer mee, laten we die zoals ooit besproken dan in Gran Canaria houden.
En betaal jij het?quote:
Ik las KPDquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En betaal jij het?![]()
Jammer dat ik nu pas meelees sinds gisterenAnders was het mss nog wel gelukt om te komen
![]()
Ik doe dit jaar voor het eerst weer mee met FHF KPA sinds jaren.
Regelen is prima, gewoon mijn verblijf x10 doen.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal!quote:
Ja net als dat vallen zeker!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal!
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:29 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja net als dat vallen zeker!
Komt hij hier aanzetten, gaat niet eens mee en dan zo'n gezicht trekken
Ik vergeet gewoon veel, sign of the times zullen we maar zeggen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
nu alweer vergeten, VD hoe kun je mij nu vergeten?
oh wacht foutje,quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:29 schreef nostra het volgende:
Gaat er nou geen OV tussen het restaurant en station Amersfoort morgenavond? 9292 geeft niets.
@Takaiki, kunnen jullie langs dierenpark Amersfoort rijden om Nostra op te pikken voor het eten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:43 schreef nostra het volgende:
Hmmm. Anders skip ik het restaurant wel, zit ook met de katten die 2 nachten alleen zijn tegen die tijd. Kunnen we dat nog doorgeven @:Sharuun01?
Noooooquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:18 schreef Speedfight het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)sbuien-en-hagel.html
Oh oh..
Ja hoor, geen probleem 😊quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:Takaiki, kunnen jullie langs dierenpark Amersfoort rijden om Nostra op te pikken voor het eten?
Is niet meer nodig, maar thanks anyway!quote:
Top. Wintertijd niet vergeten allen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:50 schreef superkimmi het volgende:
Aangezien @:speedfight iets later is en @:nostra zijn bus om 13:17 aankomt, zijn wij (sharuun, iglo en ik) er ook om 13:15. Dus we wachten gewoon op jou @:nostra
Ik ben hierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |