Regel jij het?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
De volgende keer doe ik ook graag weer mee, laten we die zoals ooit besproken dan in Gran Canaria houden.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 16:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
De volgende keer doe ik ook graag weer mee, laten we die zoals ooit besproken dan in Gran Canaria houden.
En betaal jij het?quote:
Ik las KPDquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
En betaal jij het?![]()
Jammer dat ik nu pas meelees sinds gisterenAnders was het mss nog wel gelukt om te komen
![]()
Ik doe dit jaar voor het eerst weer mee met FHF KPA sinds jaren.
Regelen is prima, gewoon mijn verblijf x10 doen.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal!quote:
Ja net als dat vallen zeker!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze allemaal!
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:29 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ja net als dat vallen zeker!
Komt hij hier aanzetten, gaat niet eens mee en dan zo'n gezicht trekken
Ik vergeet gewoon veel, sign of the times zullen we maar zeggen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:16 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
nu alweer vergeten, VD hoe kun je mij nu vergeten?
oh wacht foutje,quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:29 schreef nostra het volgende:
Gaat er nou geen OV tussen het restaurant en station Amersfoort morgenavond? 9292 geeft niets.
@Takaiki, kunnen jullie langs dierenpark Amersfoort rijden om Nostra op te pikken voor het eten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:43 schreef nostra het volgende:
Hmmm. Anders skip ik het restaurant wel, zit ook met de katten die 2 nachten alleen zijn tegen die tijd. Kunnen we dat nog doorgeven @:Sharuun01?
Noooooquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:18 schreef Speedfight het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)sbuien-en-hagel.html
Oh oh..
Ja hoor, geen probleem 😊quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:55 schreef superkimmi het volgende:
[..]
@:Takaiki, kunnen jullie langs dierenpark Amersfoort rijden om Nostra op te pikken voor het eten?
Is niet meer nodig, maar thanks anyway!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |