Top. Wintertijd niet vergeten allen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:50 schreef superkimmi het volgende:
Aangezien @:speedfight iets later is en @:nostra zijn bus om 13:17 aankomt, zijn wij (sharuun, iglo en ik) er ook om 13:15. Dus we wachten gewoon op jou @:nostra
Ik ben hierquote:
We hebben gecancelled omdat het kutweer was. Niemand wist dat jij zou komenquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:47 schreef MaJo het volgende:
Van 13:15 tot 13:25 bij de ingang gestaan maar niemand gezien
Vanwege het weer hebben we uiteindelijk de dierentuin gecanceld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:47 schreef MaJo het volgende:
Aaaahw voel me echt schuldig nuquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:47 schreef MaJo het volgende:
Gelukkigquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Yes yes, alleen geen zelf gevangen vlees uit de dierentuin mee dus.
Kom je anders een drankje doen vanavond? In chardonnay? In leusden?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:20 schreef MaJo het volgende:
Nee joh! Geen zorgen. Ik was met mijn man en Aapie in de dierentuin en was leuk geweest om elkaar even te treffen. We hebben een jaarabonnement en wonen er 20 minuten vandaan dus dacht even langswippen is wel grappighad het ook bewust niet gezegd, leek me een leuke verrassing.
Het weer is inmiddels omgeslagen dus denk dat het een slimme keuze is geweest om te annuleren
😭😭quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:25 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Yes yes, alleen geen zelf gevangen vlees uit de dierentuin mee dus.
Ik lig nu uitgeteld in bedquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:35 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Kom je anders een drankje doen vanavond? In chardonnay? In leusden?
Yes volgens mij wel. Wij komen met sharuun en codquote:
We komen nu de parkeerplaats opquote:
Er is etenquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:08 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Rokers hok, laat iglo maar appen als eten er is :p
En viel ik mee of tegen irl?quote:Op zondag 29 oktober 2023 22:57 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Mijn eerste meet, maar was zeker gezellig. Jullie zijn toffe mensen allemaal!
Ik wist niet dat jij daar woontquote:
Jij valt nooit tegenquote:
Ik wou het net zeggen!quote:
Al heel mijn levenquote:Op maandag 30 oktober 2023 00:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar woont
Studie des levensquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Al heel mijn leven
Behalve tijdens m'n studie, toen woonde ik in Vught (nee, niet in de PI)
En ook niet Reinier van Arkel neem ik aan? :pquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Al heel mijn leven
Behalve tijdens m'n studie, toen woonde ik in Vught (nee, niet in de PI)
ja ik vond het ook wel een beetje aan je gezicht af te lezen dat je er niets aan vondquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar kom toch weer de volgende keer!
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:17 schreef Cod_player het volgende:
[..]
En ook niet Reinier van Arkel neem ik aan? :p
Alleen om ons te pesten zekerquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik vond er geen reet aan, maar kom toch weer de volgende keer!
Nee dat was de teleurstelling van dat we geen vlaai hadden gegeten ‘s middags!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:29 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
ja ik vond het ook wel een beetje aan je gezicht af te lezen dat je er niets aan vond
Ja!quote:
Check same here helaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef superkimmi het volgende:
We zijn net positief getest op Covid. Aangezien @:sharuun01 snotverkouden werd bij ons dit weekend, denken we dat het daarvandaan komt. Leek ons handig om hier toch even te melden voor de mensen die evt kwetsbaar zijn
Ik wist het gewoon. Al maanden van tevoren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |