SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestje deel 2 - 13 mei 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zijn al een flink stel jongeren naar huisquote:Op zondag 14 mei 2023 01:17 schreef KinKiJan het volgende:
2e nacht op rij Jeff en Mirthe met een nachtelijk gesprek.
Mirthe had meer jongere deelnemers verwacht.
Gehoopt? vraagt Jeff corrigerend.
Mirthe bevestigt dat met: "Ja! Meer leven!"
Zeker! Snap wel dat ze had gehoopt dat er meer van haar leeftijd over waren gebleven. Ze is te slim voor Zoe, en te naïef voor wat de oudere figuren die inspelen op die naïviteit.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zijn al een flink stel jongeren naar huis
Matchen vind ik een groot woord, maar denk dat het bij Jeff zo is dat wanneer hij zijn probleem met iemand heeft uitgesproken hij weer met een soort van schone lei begint. Kijk naar Moraima, flinke ruzie in het begin, en nu .. ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat denk ik ook. En ergens hoop ik erop. Ik zei eerder al dat ik K1 wel als eindgroep zou willen zien, maar dan wel Mirthe en Babs omruilen met Bern en JW. Dan denk ik dat je een groep hebt die voor vermakelijke streams kan zorgen en het onderling ook prima met elkaar kan vinden.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff kan Mirthe losweken van het andere kamp denk ik zomaar ....
tuurlijk zegt hij dat om zo haar stem mee te krijgen in zijn plan om jw tegen eunice te krijgen in een duelquote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
JW staat bij Mirthe en Jeff hoog op het 'exit-lijstje; zeggen ze tegen elkaar.
Mooi, krachten bungelen en eruit met die lamlul ....quote:Op zondag 14 mei 2023 01:43 schreef KinKiJan het volgende:
JW staat bij Mirthe en Jeff hoog op het 'exit-lijstje; zeggen ze tegen elkaar.
Ik weet niet, hij speelt 100% het spel en hij ziet in Mirthe (tot op zeker hoogte terecht) een sterke speler, maar als bepaalde momenten tussen die 2 na die gele kaart gespeeld zijn mag ie een oscar hebben.quote:Op zondag 14 mei 2023 01:45 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
tuurlijk zegt hij dat om zo haar stem mee te krijgen in zijn plan om jw tegen eunice te krijgen in een duel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |