Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe spreekt haar volk toe: Ze zijn heel duidelijk geweest met de regels........Ze zien het vandaag even door de vingers....maar....... Soundlock
quote:
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...
Ze zien het vandaag even door de vingers.
FEBO jullie zuigen![]()
Dat zijn de weinig leuke momentjes nog die er nog zijn.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om de DJ boot te gebruiken om muziek te draaien om te dansen...
Ze zien het vandaag even door de vingers.
FEBO jullie zuigen![]()
Dat zijn de weinig leuke momentjes nog die er zijn.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Babbel raakt verstrikt in haar eigen praatjes.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Zoe spreekt haar volk toe: Ze zijn heel duidelijk geweest met de regels........Ze zien het vandaag even door de vingers....maar....... Soundlock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe: "We hebben net een mail ontvangen, het is niet de bedoeling dat er met de dj booth muziek word gedraaid om te luisteren zodat mensen kunnen dansen en feesten, ze zijn heel duidelijk geweest met de regels dus ze willen het nog eens <soundlock> ze zien het vandaag nog even door de vingers maar het is niet <soundlock>".quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:00 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jeff kan straks niet meer behoorlijk zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:00 schreef engine het volgende:
Misschien moet Jeff Babbel ook even een complimentje geven want het is wel erg veel richting Jeff.
jef is kort van geheugen blijkbaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Jeff vergeten hoe hij zich tegen Kim gedragen heeft.
"Zoals ik tegen anderen doe, zo zal ik nooit tegen Kim doen"
vraag me af wat voor een dombo's er achter de knoppen zitten daarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Zoe moet weer ff doorgeven dat de DJ booth niet gebruikt mag worden om lekker met elkaar te dansen en los gaan![]()
Ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgd
Ik heb me van het begin tot het eind heerlijk vermaakt met hun dansenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me af wat voor een dombo's er achter de knoppen zitten daar
is toch top stream om naar te kijken
Dit zeg ik al vanaf dag 1..maar ook nog echt heel erg, die vergeet niks, 1 verkeerde move bij haar en je bent de lul..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:07 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Mirthie is naar bepaalde mensen dus best rancuneus in gedachten
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trolquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Zoe moet weer ff doorgeven dat de DJ booth niet gebruikt mag worden om lekker met elkaar te dansen en los gaan![]()
Jeff heeft blijkbaar last van een selectief geheugenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Febo: "FOK en Twitter vermaken zich met de streams. Dat gaat te ver! Mail eruit nu!"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb me van het begin tot het eind heerlijk vermaakt met hun dansen
In gedachten is wat anders dan het uitvoerenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zeg ik al vanaf dag 1..maar ook nog echt heel erg, die vergeet niks, 1 verkeerde move bij haar en je bent de lul..
Beste FEBOquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trol
of het was een prive mail, maar ff hardop voorlezen..alles klept ze door van kamer 5 voor de camera.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zal me niet verbazen of ze er zelf om heeft gevraagd, die jaloerse trol
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beste FEBO
ze zitten nu alweer samen boven zonder mij
het is niet eerlijk
doe er wat aan
liefs Zoe
Ja nee precies . de hele dag kijken naar twee nep goeroes die elkaar opgeilenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:11 schreef Limbus het volgende:
Nee dat zijn leuke beelden JW op de bank en Bern geluidloos achter de DJ booth
hadden ze eerder in kunnen grijpen maar ze hebben ze lekker laten gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef Puzzie het volgende:
Ja en dat is zo ongelofelijk hypocriet van de feboquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hadden ze eerder in kunnen grijpen maar ze hebben ze lekker laten gaan
Niks in gedachten, ze spreekt het constant uit, wel niet tegen degeene op wie ze het gemunt heeft.elke dag is ze zogenaamd wat kwijt en begint ze al met het vingertje te wijzen..dat kind is gewoon niet echt normaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In gedachten is wat anders dan het uitvoeren
Blaffende honten bijten niet , Mirthe zou nooit actief wraaknemen op mensenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Silves het volgende:
[..]
Niks in gedachten, ze spreekt het constant uit, wel niet tegen degeene op wie ze het gemunt heeft.elke dag is ze zogenaamd wat kwijt en begint ze al met het vingertje te wijzen..dat kind is gewoon niet echt normaal.
stel je voorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef Silves het volgende:
Mirthe en Ice gezellig in de keuken..en nu elke keer Zooi die komt storen..dit wordt een bitchfight ooit.
Dank voor het lachen (en het maken van vaak dezelfde capsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
De fun is weer voorbij , ik ga wat anders doen
oja...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor
dat ice beter met Mirthe klikt
Wat moeten ze anders de hele dag doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:21 schreef woxxel het volgende:
Ik vraag me ook af wat de bedoeling is van het verplicht spelletjes spelen elke dag.
Een hele rare uitspraak ja want het was te schandelijk voor woorden waarbij 80% bovendien toen is gecensureerdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Vroeg me al af of het mocht want zo ja dan organiseer je iedere avond een feestjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
\
[..]
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgd
Ze willen vast dat ze via mail weer aanvragen om op zaterdagmiddag volgende week tussen 19:00 en 20:00 'spontaan' een feestje te houden met de dj booth in kamer 4quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het mocht want zo ja dan organiseer je iedere avond een feestje
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dank voor het lachen (en het maken van vaak dezelfde capsWe zoeken echt dezelfde shotjes vaak
)
Dat doen ze om de 3 dagen inclusief al het beddengoed eraf en schone erop!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft haar brede bed meerdere keren beschikbaar gesteld aan Bern en Sasha.
hebt ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Is dat shirt wat Zoe aan hebt niet van Mirthe?
Is ze weer aan het ‘ leren ‘quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Eunice woest aan het kijken naar haar buuk
[ afbeelding ]
straks gaat het buuk ook met tafels gooienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Eunice woest aan het kijken naar haar buuk
[ afbeelding ]
Geen idee verder. Geluid staat uit. Er lijkt weinig meer te gebeuren in de loods op het moment.quote:
Ze zullen zo wel naar bed gaan alcohol heeft weer redelijk gevloeid zo te zien aan de capsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee verder. Geluid staat uit. Er lijkt weinig meer te gebeuren in de loods op het moment.
Jep.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel naar bed gaan alcohol heeft weer redelijk gevloeid zo te zien aan de caps
Vanmiddag was zeker leuk, de rest heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jep.
Maar het was wel gezellig vanmiddag/vanavond
maar daar is jappie niet eerlijk overquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:44 schreef Judiwi het volgende:
Jasper is gestopt om bij Wendy te slapen. Maar hebben wel daarna nog wel gesekst.
Jappiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
waar gaat dit nu weer over met Babette en Marciano
en ook het glashard ontkennen van Jappiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets wat ik totaal niet begrijp. maar zal wel aan mij liggen
Hoever dit is tussen die twee?????? maar nu nog rekening houden met Kim??? komop zeg denk je nu echt dat zij op hem wacht???quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:49 schreef Tascha071 het volgende:
Babet en Marciano hebben het werkelijk gewoon over of ze samen gaan slapen wel of niet. Ivm Kim
Zoe gaat wel oefenen met ongemakkelijk op een stoel zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Gaat er niemand nog even DJ dingen oefenen waarbij er ook wat mensen moeten oefenen met dansen?
Rupi: ja op foto's jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe
martin was ook eigenlijk een knappe jongen
OMG
na woensdag nog 3 wekenquote:
Jaaaa ik zag hem en wilde hem cappen, dit is beter en geeft het veel beter weer.quote:
De zaken gaan goedquote:
de FEBO houdt achter alles bijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor maar als ik die kop van Roepert zie ben ik bang dat je wordt belazerd war je bij staat.
ik las broekjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO houdt achter alles bij
ze kreeg daar van de week al een mail over
dat Jappie nog een bepaald bedrag had
en niet wat zoe in haar boekje had
echt?? werkelijk???quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe
martin was ook eigenlijk een knappe jongen
OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te bezopen om op zaterdagavond de badkamer schoon te maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:05 schreef woxxel het volgende:
Zaterdagavond. Badkamer schoonmaken.
Ze hebben gewoon muziek nodig.
Misschien mag t als ze hun eigen muziek maken en dat opnemen
Het waren niet alleen de kaarters, maar er zaten ook 2 mensen te lezen..... mag ook maar 1 tegelijk zijn (volgens mij Imadiddin en Eunice)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe snapt niet wat Jeff bedoelt
duhh
die saaie kaartende mensen mogen wel
maar een leuke avond met muziek dus niet
Ik word er moe van.. maar ook van die andere 2 in bed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Marciano weer in discussie in de badkamer...
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Zo moeilijk is dat managen niet![]()
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueel
goh ik dacht dat Rupert en Imadiddin allebei biseksueel waren/zijn.....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueel
Mag ik zachtjes hopen dat Zoë zo met stoel en al achterover dondert??????quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Zo moeilijk is dat managen niet![]()
[ afbeelding ]
Ima heeft het met een vriendin uitgemaakt voor dit programma maar over Roepert heb ik geen enkele twijfel.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goh ik dacht dat Rupert en Imadiddin allebei biseksueel waren/zijn.....
Weer erik uitlachenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Wat een idioot met dat gillen van d'r. Eunice
Eunice heeft een hele dwingende manier van vraagstelling maar wat ze feitelijk doet is haar mening ongevraagd opdringen. Wat jij zegt klopt helemaal en het verbaast me dan ook dat Erik niet de bal eens terugkaatst want dan krijg je popcorn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:35 schreef Limbus het volgende:
Erik kan beter weggaan uit de kas die twee maken hem de hele tijd belachelijk, en JW heeft hem laten vallen voor Eunice
en dan vraagt ze vaak naar haar uitstraling van managerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet gehoord maar Eunice doet dat ook constant naar Erik. Zij neemt hem niet serieus. Vind ik ook vaak niet leuk om te zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:35 schreef Limbus het volgende:
Erik kan beter weggaan uit de kas die twee maken hem de hele tijd belachelijk, en JW heeft hem laten vallen voor Eunice
Je weet het onderhand preciesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet gehoord maar Eunice doet dat ook constant naar Erik. Zij neemt hem niet serieus. Vind ik ook vaak niet leuk om te zien.
Neem geen woord van wat ze zegt serieus en dat is best knap als je dat voor mekaar krijgtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Is die Eunice nou achterlijk, of zoekt en hunkert ze naar aandacht.
Bloedgroep van JW is, vrouwtjes die hij kan inpalmen, vrouwen die hun mannetje staan kan hij niet aanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:53 schreef Judiwi het volgende:
Zeer bekrompen persoon JW. Maar ach, het boeit hem allemaal niet. En niet zijn bloedgroep.
Nee om naar Mirthe te kijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:09 schreef greysbones het volgende:
JW daarom zitten we hier toch
voor het geld
Erik ik zit hier niet om naar een keyboard te kijken
of naar mensen in een zweetpak
De enige die erop 'afgerekend' is betrof Quincy maar die won vervolgens de eliminatie en stuurde Johan wegquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef greysbones het volgende:
nu over afstraffen gele kaarten
Erik snapt er ook helemaal niks van
HOE HOE is het mogelijk
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
JW
je moet elke keer slikken
(500 euro) wat is de volgende
JW gaat weg als er nog veel meer uit gaat
Erik
Eunice jij zou weggaan onder de 9 ton
waarom ben je niet weg
Eunice begint een heel lul verhaal over belofte aan mirthe
Erik !quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
JW
Erik
waarom ben je niet weg
Dat vind ik dan wel weer een goede opmerking van Erikquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
JW
Erik
waarom ben je niet weg
laat er dan nog paar gele kaarten komen is die zeiklul van jw wegquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
JW
Erik
waarom ben je niet weg
Ha mooie vraag van Erikquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
JW
Erik
waarom ben je niet weg
Helaas vroeg ie niet door want ze lult zichzelf gewoon klem met quatschquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef greysbones het volgende:
Erik
waarom ben je niet weg
Laat mij erbuiten alsjeblieftquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat jullie dit al die tijd aan kunnen horen
even vastleggen voor de ochtendstreamersquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Dat jullie dit al die tijd aan kunnen horen
JW kan niet met vrouwen omgaan die hem tegen spreken of hun mening geven ( Wendy,Morri,Mirthe en Babbet even torn zevoverliep naar groep bro)quote:
Ze zullen je dankbaar zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
even vastleggen voor de ochtendstreamers
Net zoals zijn vriendinnetje ook geen ruggengraatquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:16 schreef greysbones het volgende:
JW
met een stelletje halfidioten zit je hier
geen ruggengraten
Van mij hoeft ook niemand eruit, ik ben bang dat het dan nog saaier wordt.quote:
Kan die conversaties tussen JW en Erik juist wel waarderen maar helaas moet Eunice zich er telkens weer in mengenquote:
Maar daar heb je je voor opgegeven toch, die spelregels?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef pingu66 het volgende:
JW wil niet dat zo'n iemand zijn lot bepaald " morrie"
Optieven JW je bent niks meer dan wie dan ook in de loods.
wauwquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:27 schreef Judiwi het volgende:
Iemand als Moraima mag in het spel JW nooit naar huis sturen. Zulk soort volk daar accepteert hij het niet van.
Ja maar JW moet niets van Morrie hebben om haar uiterlijk haar prestaties en haar karakter.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar daar heb je je voor opgegeven toch, die spelregels?
Zat er straks aan te denken tijdens die K4 party..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoeft ook niemand eruit, ik ben bang dat het dan nog saaier wordt.
melatonine maakt je lichaam zelf aan om te kunnen slapenquote:
Iedereen wordt zo langzamerhand gek daar in de alles wordt verboden show.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
melatonine maakt je lichaam zelf aan om te kunnen slapen
die heb je ook in tabletjes
maar als je geen tekort hebt doet het niks
of het brengt alles in de war
Nu maar hopen dat de vroege vogels morgenochtend de manager nodig hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Zoe is er ook bij
met haar ik slaap niet
we zagen toch gisteren dat ze sliep op stream
ze slaapt al sinds de kamerwissel niet meer
Kenzy 2.0quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Zoe is er ook bij
met haar ik slaap niet
Kutsite misschien, maar alle moeite doe jij, thanks mate!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt en uurfilmpjes komen langzaam online, kut website ...
En we weten allemaal wat er met Kenzy is gebeurd....nog even geduld....quote:
ik geloof Babs tiano en Jeffquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bro tiano,je weet toch had er vast ook 1
Die is dus gekraakt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:48 schreef greysbones het volgende:
De Blackberry PGP toestel is voor het oog een normale Blackberry maar dit toestel is voorzien van een speciaal gecodeerde e-mail, waarbij de server de informatie versleuteld. Ookal wordt deze informatie onderschept, dan kunnen ze er nog niks mee doen door de versleuteling.
Thanks, het duurt nu echter soms twee uur om een filmpje online te krijgen ...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:47 schreef KinKiJan het volgende:
Kutsite misschien, maar alle moeite doe jij, thanks mate!
Huh? Zegt ze indirect dat ze last heeft van Mirthe of van Marciano? Isaac lijkt me sterk, die heeft herhaaldelijk haar genot (en de bbc) uitgsproken ...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:40 schreef greysbones het volgende:
Zoe is er ook bij
met haar ik slaap niet
Pfff dat bedoel ik !quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, het duurt nu echter soms twee uur om een filmpje online te krijgen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Daarom kan ze waarschijnlijk niet slapen omdat Ice nu boven haar ligtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Huh? Zegt ze indirect dat ze last heeft van Mirthe of van Marciano? Isaac lijkt me sterk, die heeft herhaaldelijk haar genot (en de bbc) uitgsproken ...
Man wat zou ik die graag inruilen voor een van de ex-deelnemers![]()
sssstttquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:52 schreef Hoempah het volgende:
Nou febo als een scheldwoord al geel en 10k oplevert dan kunnen jullie nu geld verdienen met praten tijdens het roken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fokking aanrader .....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Optreden van Jasper en Jeffrey - 13 mei 2023.even terug kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Grote kans inderdaad! Ze had het straks in 'het zwembad' met Mirthe over 'het cadeau' dat Kim D. achter gelaten had (die satisfyer) en beiden waren het erover eens dat dat soms wel nodig was in die loodsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom kan ze waarschijnlijk niet slapen omdat Ice nu boven haar ligt
Ja idd. snap niet waarom je soms niet weer gewoon terug komt naar YT.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kutsite misschien, maar alle moeite doe jij, thanks mate!
je loopt achterquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:56 schreef woxxel het volgende:
Babette: in Amsterdam is een dikke vrouw. Ze noemen haar t Koninginnetje.
Crimineel dus
Heb een levenslange ban op YT ...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:56 schreef ledn81 het volgende:
Ja idd. snap niet waarom je soms niet weer gewoon terug komt naar YT.
Zoveel makkelijker en je word makkelijker gevonden.
En werd idd voorheen vaker verwijderd. Vanwaar plaatsen nu nog op die andere sites?
Ik gooi zo een massage filmpje van Rupie en Jappie online. En heb er al eentje van verdrietige Morrie staan.
Heb de kas maar overgeslagen, want die heeft een van de andere opnemers vast ook wel.
maar dit kan beter in DM wellicht![]()
Ohquote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een levenslange ban op YT ...
jahquote:Op zondag 14 mei 2023 00:00 schreef greysbones het volgende:
Ice danst als een chippendale volgens Erik![]()
![]()
Zoe had het er overquote:Op zondag 14 mei 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja. T was nog niet gezegd.
Ik denk datvt best wel crimineeltjes zijn daar
In de loods?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:00 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ja. T was nog niet gezegd.
Ik denk datvt best wel crimineeltjes zijn daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je blijft met het risico spelen dat de eigenaar je kanaal sluit. Valt me nog mee dat jouw openbare youtube nog online staat.
quote:Op zondag 14 mei 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Mirthe flirten met Jeff, of zie ik spoken ... ?
Ze zou best wel eens een goede beurt kunnen gebruiken ....![]()
[ afbeelding ]
Jeff en Mirthe genieten in de zon - 13 mei 2023.Mirthe is raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben je niet de enigstequote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een levenslange ban op YT ...
Misschien dat het verschil zit in korte fragmenten en hele dagstreams (zij het opgesplitst in uurfilmpjes)? Geen idee verder hoor! Ik post alleen korte fragmenten die op streamable passen en voor degenen die het net gemist hebben, en dat alleen kan al best tijdrovend zijn, vandaar: respect!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja idd. snap niet waarom je soms niet weer gewoon terug komt naar YT.
Zoveel makkelijker en je word makkelijker gevonden.
En werd idd voorheen vaker verwijderd. Vanwaar plaatsen nu nog op die andere sites?
Ik gooi zo een massage filmpje van Rupie en Jappie online. En heb er al eentje van verdrietige Morrie staan.
Heb de kas maar overgeslagen, want die heeft een van de andere opnemers vast ook wel.
maar dit kan beter in DM wellicht![]()
Waarom dan?quote:Op zondag 14 mei 2023 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gouden Kooi filmpjes waren de oorzaak ....
Dit klinkt echt heel raar.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje stijve tepels doet het niet, ga een nieuwe uploaden ....
Hier doet ie het wel.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje stijve tepels doet het niet, ga een nieuwe uploaden ....
Mirthe is sinds die kaart geregeld bij Jeff te vinden en je merkt op zulke momenten een bepaalde spanning. Vanuit haar kant zit er een interesse die aangewakkerd is aangezien ze opeens een hele andere kant van hem ziet terwijl uit angst altijd ontlopen. Bij beiden zijn natuurlijk hun partners vertrokken waardoor die barrière er ook niet meer is. Jeff is een hondstrouwe kerel en enkel Kim telt maar qua uiterlijk is het wel een type waarop ie valt zoals ook bijv. Sasha. Wel grappig die ontwikkelingen daar.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie Mirthe flirten met Jeff, of zie ik spoken ... ?
Dat is haar standaardzinnetje en kan zo op een tegeltje maar het blijkt vervolgens uit weinigquote:Op zondag 14 mei 2023 00:27 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ik hoor wat je zegt"![]()
Zoe heeft mediatraining gehad
Mar dat mag niet van de 500 en andere nog tegoeden...quote:Op zondag 14 mei 2023 00:30 schreef ledn81 het volgende:
Erik zijn repen zijn bijna op en hij zit er nu wel om te springen. Dus er moet nu eigenlijk gewoon snoep komen voor Erik
Dat zei hij omdat Zoe vertelde dat ze geld apart zette om het snoep eindelijk te kopen.quote:Op zondag 14 mei 2023 00:30 schreef ledn81 het volgende:
Erik zijn repen zijn bijna op en hij zit er nu wel om te springen. Dus er moet nu eigenlijk gewoon snoep komen voor Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |