SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik had geen zin om te openenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik zat al te kijken of je opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imi voegt weinig toe, zo jammer zal hel wel eens alleen zonder Rupert willen zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:08 schreef Limbus het volgende:
Sorry maar die immi mag ook wieberen en neem Eunice gelijk mee aub
Dat zei ik daarstraks al, die hobbelen er lustig op losquote:
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeftquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al, die hobbelen er lustig op los
Altijd de aandacht weer trekkenquote:
En dan die String, volgens mij heeft ze zelf niet door dat die jurk zo doorschijntquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeft
Nou waarschijnlijk heeft ze wel voor de spiegel gestaan want dat doen ze allemaal tot in den treurnisquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die String, volgens mij heeft ze zelf niet door dat die jurk zo doorschijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |