Zekerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moet vooral zelf bepalen met wie ze omgaat
In die opgesloten setting ontkom je niet aan elkaar dus dat gaat nog interessant worden jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Maar als je weet dat iemand voor jou toxic is
Kun je er beter voor kiezen daar niet mee om te gaan
Het is in de loods inderdaad een stuk moeilijkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die opgesloten setting ontkom je niet aan elkaar dus dat gaat nog interessant worden ja
Ga je daarbinnen een relatie aan dan zit je er zelfs aan vastquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in de loods inderdaad een stuk moeilijker
Je kunt elkaar in die loods niet echt helemaal ontlopen. Ze kan er wel voor zorgen dat de contacten die ze heeft met Eunice, zo simpel mogelijk zijn, net als nu, volgens de afspraak die al stond.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Absoluut!! Liefst zo ver mogelijk uit de buurt van dat soort energie vreters en aandachtsorgelsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zeker
Je kan ook gewoon beleefd zijn naar elkaar, zonder met elkaar te sporten, yoga, ballet etc. en koken. Dat zijn de momenten dat het misgaat.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is in de loods inderdaad een stuk moeilijker
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:21 schreef pingu66 het volgende:
weet precies hoe het zal gaan: Mirthe wil afstandd houden en dan gaat Eunie huilen en aandacht vragen. " Waarom wiel zj nu geen contact meer iek wel iek heb toch sorry gezegd, ik ziet ook in mijn proces. Nou ies Mirthe eigenwijs en iek verstandig. Boe boe en ik mies mijn kinderen. JW: ik wist het wel dat dat zou gebeuren zo is Mirthe, het meisje moet nog veel leren. Levens ervaring opdoen zoals ik. Maar het zal mij jeuken. Eunice gaat dan weer bij JW liggen: Jan Wielem wiel jij mij krullen. Iek ben heel verdrietig. Nou ja zo iets.
De eerste stap is in ieder geval al gezet want ze zit niet meer in het kookteam van Eunice/JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut!! Liefst zo ver mogelijk uit de buurt van dat soort energie vreters en aandachtsorgels
Ze gaat volgens mij Jeff helpen bij het frituren.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De eerste stap is in ieder geval al gezet want ze zit niet meer in het kookteam van Eunice/JW
Doe ie weer heel erg slim en ad remquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze gaat volgens mij Jeff helpen bij het frituren.
Volgens mij zat JW zelfs niet eens in het kookteam, maar heeft Eunice hem er bij gehaald, omdat ze het zo luuk vond om met JW te koken, hij iez so gezelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De eerste stap is in ieder geval al gezet want ze zit niet meer in het kookteam van Eunice/JW
Je kunt elkaar idd niet ontwijken, maar ik zou Eunice wel zoveel mogelijk links laten liggen. Vind het een nare vrouw, eunice heeft hele gemene trekjes, die haar niet sierenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt elkaar in die loods niet echt helemaal ontlopen. Ze kan er wel voor zorgen dat de contacten die ze heeft met Eunice, zo simpel mogelijk zijn, net als nu, volgens de afspraak die al stond.
ze moet alleen niet meer de "lessen" van eunice gaan volgen, yoga enzo.
JW gokt op het verkeerde paardquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
JW is ook duidelijk bezig met afstand te creëren tussen Eunice en Mirthe want aast al langer op een clash tussen die twee
Ja JW komt meer afstand wel uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
JW is ook duidelijk bezig met afstand te creëren tussen Eunice en Mirthe want aast al langer op een clash tussen die twee
Klopt, hij sprak gister ook heel lelijk over haar in de kas tegen Eunice, maar wel af en toe zeggen, tis een lieve meid hoor, maar......quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
JW is gewoon een enorme lompe boeren l..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:30 schreef Kakadylo het volgende:
Precies dat laatste was zo misselijk om te zien . en dan die nare grijns erbijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, hij sprak gister ook heel lelijk over haar in de kas tegen Eunice, maar wel af en toe zeggen, tis een lieve meid hoor, maar......
En dan die reactie van Eunice met dat tuitmondje en opgetrokken neusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dat laatste was zo misselijk om te zien . en dan die nare grijns erbij
Ja precies dit, goed verwoordquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:21 schreef pingu66 het volgende:
weet precies hoe het zal gaan: Mirthe wil afstandd houden en dan gaat Eunie huilen en aandacht vragen. " Waarom wiel zj nu geen contact meer iek wel iek heb toch sorry gezegd, ik ziet ook in mijn proces. Nou ies Mirthe eigenwijs en iek verstandig. Boe boe en ik mies mijn kinderen. JW: ik wist het wel dat dat zou gebeuren zo is Mirthe, het meisje moet nog veel leren. Levens ervaring opdoen zoals ik. Maar het zal mij jeuken. Eunice gaat dan weer bij JW liggen: Jan Wielem wiel jij mij krullen. Iek ben heel verdrietig. Nou ja zo iets.
Een struisvogel rent weg als ze in de problemen komen, Eunice komt achter je aan en daagt je uitquote:
Dat dacht ik ook al ze brachten het dicht in beeld was goed te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zit ook een dikke laag plamuur op zo te zien
JW is gewoon een ouwe zemelaar. Het maakt hem allemaal niets uit, maar ondertussenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, hij sprak gister ook heel lelijk over haar in de kas tegen Eunice, maar wel af en toe zeggen, tis een lieve meid hoor, maar......
Hij is altijd duidelijk naar haar geweest.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW is gewoon een nare vent, denkt dat hij heel goed ligt bij de vrouwen. Heeft ook vies misbruik gemaakt van Esther en ja, ze deed het zelf, maar JW had van het begin duidelijk tegen haar moeten zijn, maar vond het maar wat makkelijk door haar verzorgd te worden. Nare eigenschap
Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
En toch mag ik JW juist wel maar door om te gaan met allereerst patiënt Esther en daarna fakegoeroe Eunice isoleert ie zichzelf volkomen. Als ie in gesprek is met types zoals Tiano, Babs, Jeff, Jappie of Isaac dan zie je namelijk een leuke vent.
Mee eens hoor, vind het ook geen nare man.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
En toch mag ik JW juist wel maar door om te gaan met allereerst patiënt Esther en daarna fakegoeroe Eunice isoleert ie zichzelf volkomen. Als ie in gesprek is met types zoals Tiano, Babs, Jeff, Jappie of Isaac dan zie je namelijk een leuke vent.
Heb ook niets tegen Erik, maar ook niet tegen Bern en ik vind Jeff de laatste tijd ook best te pruimenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
Erik vind ik ook een uitstekende kerel en hoeft er van mij ook helemaal niet uit
Benieuwd hoe lang dat goed gaat. Jeff is nogal van het gestructureerd en snel werken in de keuken.....quote:
Broek lekker hoog in zijn naad opgetrokkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Erik krijgt een roezeltje voor zijn overhemd, dat heeft Janet voor hem gemaakt
Het is gewoon een kwestie van smaak want zijn allemaal 'prima' mensen maar met de een heb je wat en de ander juist nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook niets tegen Erik, maar ook niet tegen Bern en ik vind Jeff de laatste tijd ook best te pruimen
Wendy staat de haren van Sasha te touperen..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
Wendy was ook bezig haar zelf klaar te maken, komt Moraima weer of ze haar haren wil krullen en Wendy zou Wendy niet zijn om het niet gelijk te doen.
Ja nu maar de haren van Moraima heeft ze al gedaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy staat de haren van Sasha te touperen..
Dat is echt iets waar ze voor haar eigen bestwil aan zou moeten werken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:01 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe kan dingen niet loslaten , wordt nog een ding voor haar
[ afbeelding ]
Dat is een vereiste want anders gaat ze het heel erg moeilijk krijgenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt iets waar ze voor haar eigen bestwil aan zou moeten werken.
Adriaaaaantje!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
Jezus, die blouse van Erik
[ afbeelding ]
Rara wie zou dat in haar hoofd zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe denkt dat iemand expres content van haar van het opname apparaat heeft gewist.
Het is wel toevallig dat alles van haar weg isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe denkt dat iemand expres content van haar van het opname apparaat heeft gewist.
En ze loopt dat de hele loods door aan iedereen te vertellen..
Paranoia Mirthe![]()
Speciaal fdoor Janet voor hem gemaakt, hij is de troubadour zei hijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:58 schreef spapaars het volgende:
Jezus, die blouse van Erik
[ afbeelding ]
Ook van Rupert en Immididin.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel toevallig dat alles van haar weg is
Remi Mirthequote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
En ze loopt dat de hele loods door aan iedereen te vertellen..
Paranoia Mirthe![]()
Morrie krijgt een sleep, dus ze zoeken iets langs om haar jurk lang naar de grond te laten hangen ofzoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet wat ze gaan doen maar iets met Moraima aankleden over verkleden.
Ze zijn standaard minimaal een uur te laat met allesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:09 schreef Dotteke het volgende:
NOu ze zijn weer eens netjes op tijd,het is wat om tussen hun drukke werkzaamheden op tijd te klaar zijn voor een evenement
Ze hebben te lang liggen 'dobberen' in het zwembadquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn standaard minimaal een uur te laat met alles
Moraima zo maar 2xquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben te lang liggen 'dobberen' in het zwembad
Ze zijn nog niet begonnen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
En broodnodig, want volgens mij wordt het in de zomer bloedheet in de tuin daar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
Dat zwembad is wel een top investering voor de laatste paar maanden [ afbeelding ]
Gezellig stel.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
Dat zwembad is wel een top investering voor de laatste paar maanden [ afbeelding ]
Zomermaanden in een RLS zijn vaak saai omdat ze buiten hangen in een zwembad of liggen te zonnenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:26 schreef ledn81 het volgende:
En juist dat soort heren zijn normaal gesproken grote fans van het ES.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bijna Iedereen zit klaar en de 2 heren liggen nog te dobberen
Ze komen er gewoon aan nu. Ze weten dat er in de loods toch niets op tijd gaat.quote:
Eigenlijk is dat een vooroordeelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
En juist dat soort heren zijn normaal gesproken grote fans van de ES.
De meesten zijn verkleed, Erik ook, ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef Judiwi het volgende:
Vreselijk dat shirt bij Eric. Staat hem absoluut niet. Hij is er het type niet voor. Maar ach denkt ook dat hij 33 jaar oud is.
Misschien als hij er een pruik bij opdeed.
Hij probeert er tenminste nog iets van te maken, hij zing het nummer de troubadour en heeft Janet gevraagd iets voor hem te maken en dit is het geworden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef Judiwi het volgende:
Vreselijk dat shirt bij Eric. Staat hem absoluut niet. Hij is er het type niet voor. Maar ach denkt ook dat hij 33 jaar oud is.
Nee , dat is een bepaalde groep maar niet iedere homo houdt van ESFquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel, maar het is wel zo (als je de media moet geloven)
Het merendeel wel van je zo hoort inderdaad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel, maar het is wel zo (als je de media moet geloven)
Ik ken meer homo's die er niet van houden dan wel.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dat is een bepaalde groep maar niet iedere homo houdt van ESF
Ja precies!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik ken meer homo's die er niet van houden dan wel.
Erik?!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is ook wel warm met een zwarte jurk in de zon zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:43 schreef ledn81 het volgende:
De blauwe stoeltjes mogen niet naar buiten eigenlijk.
Jeff : "Voor u wel kom, niet zeiken"
Morrie krijgt een mooi VIP plekje in de 'schaduw'
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet iedere man die van het ESF houdt is homo.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eric zit niet in de loods, Erik wel. Wat maakt het toch uit wat hij aan heeft. Het past toch bij het thema. Het ESF is toch één grote show als men het over kleding hebt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:39 schreef Judiwi het volgende:
Nee precies, vooroordelen dusquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niet iedere man die van het ESF houdt is homo.
De Eunice steenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
JW stoort zich aan het eten van Erik. Waarom zegt JW dit niet zelf aan Erik, hij gaat toch veel met hem om. Volgens JW is er geen eerlijkheid in de wereld. Onder welke steen leeft die man.
Ik ga vanavond met mijn vrouw, schoonzussen en zwagers het ESF kijken. Ben hetero voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant leek ze wel iets op Catharine Keijlequote:
Oh mai kotquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf de zijkant leek ze wel iets op Catharine Keijle
Wat maakt het uit, hij ziet het als televisie maken en vermaak voor hunzelf , prima tochquote:
Als je wat met muziek hebt (en dat heeft iedereen) dan heb je imo ook automatisch iets met het Songfestivalquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW er nog bij en je hebt een drumstel
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW er nog bij en je hebt een drumstel
Precies. Alhoewel het niveau vroeger hoger was.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je wat met muziek hebt (en dat heeft iedereen) dan heb je imo ook automatisch iets met het Songfestival
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nee nee 'Vrede', 'Hemel en aarde' komt straks!
Kijk de toon is gezet Eunice laat haar " goede wil" zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Eunice biedt haar excuus aan aan Mirthe en aan de groep
Mijn ouders vonden het gaaf, automatisch werd het bij ons thuis vroeger dan ook een met 'net gewassen haartjes en een bakkie chips op schoot'-evenementquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Alhoewel het niveau vroeger hoger was.
Papiertje erbij en cijfers gevenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het gaaf, automatisch werd het bij ons thuis vroeger dan ook een met 'net gewassen haartjes en een bakkie chips op schoot'-evenement
Haha zeker! en al heel jong tot 12 kunnen tellen in het Fransquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:58 schreef ledn81 het volgende:
heeft ze een enkelband gekregen zodat ze kunnen monitoren of ze in de buurt van Mirthe komt? [ afbeelding ]
Dat was nog een tijd met een echt orkest erbij.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het gaaf, automatisch werd het bij ons thuis vroeger dan ook een met 'net gewassen haartjes en een bakkie chips op schoot'-evenement
Vind dat je nog hoog inzet. Ik heb het helemaal gehad met Eunice. Vind het een valse damequote:
Dat kan niet, want JW is totaal niet grappigquote:
Dit zijn toch leuke beeldenquote:
En iedereen lekker mee lalalaai'en in de tuin. Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn toch leuke beelden![]()
Ik zit op het water dus heb geen geluid. Godzijdank.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat een liedje zingen van Trijntje Oostenrijk zegt ze
Ze deed het echt leukquote:
Ze zong behoorlijk zuiver. Ow wacht, het was playbackenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:08 schreef lojanda het volgende:
Moraima gaat een liedje zingen van Trijntje Oostenrijk zegt ze
Anders is het ook te snel weer voorbijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:11 schreef Dotteke het volgende:
Jemig net begonnen, iedereen zit en nu willen ze alweer pauze
Al ruziën ze de hele dag met elkaar.. als er een evenement is dan gaan ze er uiteindelijk na een hoop tegenstribbelen toch helemaal voor. Het is dan altijd heel leuk voor ons kijkersquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:15 schreef engine het volgende:
Ze nemen het toch weer erg serieus terwijl ze overgehaald moesten worden om mee te doennu hebben ze allemaal een pauze nodig om op te bouwen.
Leuker met Mirthe en dan echt zingen Jeff en Mirthe zingen niet verkeerdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:16 schreef lojanda het volgende:
Doen Jeff en Babette ook iets? Was leuk geweest als zij ook iets zouden doen. Jeff met gitaar en dan samen met Babette The Common Linnets..
Over welke medicijnen had hij het dan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef engine het volgende:
Erik krijgt op zijn flikker van Moraima. Niet over de medicijnen hebben voor de groep
Ja en heel simpel weer maar het ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Al ruziën ze de hele dag met elkaar.. als er een evenement is dan gaan ze er uiteindelijk na een hoop tegenstribbelen toch helemaal voor. Het is dan altijd heel leuk voor ons kijkers
Kan ook natuurlijk..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuker met Mirthe en dan echt zingen Jeff en Mirthe zingen niet verkeerd
medicijnen die morrie inneemt mag je niet mee in de zon zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over welke medicijnen had hij het dan?
Hij zei bij het aankondigen iets dat de planning was veranderd ivm met Moraima haar medicijnen. Veel meer was het niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over welke medicijnen had hij het dan?
Echt hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef ledn81 het volgende:
Onaangekondigd gast optreden van Erik Joling[ afbeelding ]
Helemaal mee eens en ook Janet weer met dat overhemd enzo creatief geweest en nog snel even Wendy de sleep van Moraima gemaakt..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en heel simpel weer maar het ziet er gezellig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIe haar toch regelmatig in de zon zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:20 schreef cinsan het volgende:
[..]
medicijnen die morrie inneemt mag je niet mee in de zon zitten
Erik ik soms grappig zijn maar maakt dan verkeerde opmerkingen.. net ook met het aankondigen dat hij hoopt dat ze leuke tv willen maken.. is ook iets waar niet over gepraat mag worden..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei bij het aankondigen iets dat de planning was veranderd ivm met Moraima haar medicijnen. Veel meer was het niet.
quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:24 schreef ledn81 het volgende:
Mochten er talent scouts meekijken ook met audio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Nou als hij gaat moppentapper dan ben ik bang dat de tranen in mijn broek schieten ipv in mijn ogen..quote:
Die humor van die man is simpelheid troefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
Minipauze, met mopjes van JW..
De mini-moppentrommel dus ..
En daar hebben ze ook niets van gelogenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
Wel leuk, net zoals bij een echte meidengroep was er ruzie in de groep en konden ze niet allemaal door 1 deur met elkaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |