Dat laatste is sowieso wel kruimelwerk natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:45 schreef Greys het volgende:
La Zarra heeft weleens beter gezongen. Zonde, want had graag gezien dat ze wat jurypunten van Loreen had gejat.
Voor mij is het ook de Spaanse Ishtar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ben zo benieuwd wat dit in de televote gaat doen he
Vind het zelf echt helemaal niets
Zal wel stemmen krijgen van demense die van die ‘etnische vibes’ houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja, ik hoor op zich wel dat het goed is en op zich pakt het live optreden me steeds ook wel. Maar verder is het mijn ding ook echt nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja, dit nummer leent zich sowieso wel voor random 12s van hier en daar over Europa. Maar in totaal was de Eurojury ook weer niet zo briljant.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik hoor op zich wel dat het goed is en op zich pakt het live optreden me steeds ook wel. Maar verder is het mijn ding ook echt niet
Jury top 5 zou best goed kunnen tho. Portugal gaat dit in elk geval wel 12 jurypunten geven denk ikZou ook typisch een Festival da Cançao nummer kunnen zijn.
Zit je lekker in je hotelkamer te kijken terwijl Cee in de zaal staat?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet om aan te horen maar ik trek haar geluid gewoon niet. Op zich was dit een uitstekende jury uitvoering!
Ik kan er weinig mee, maar minste van de big 5 is het ook zeker niet voor mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Zal wel stemmen krijgen van demense die van die ‘etnische vibes’ houden.
Het is dat ze steeds kneitergoed zingt waardoor de harmonieën wel mooi zijn maar het nummer zelf vind ik ook niks
Voor mij de minste van de big 5
Ik ga zo keihard rellen als dit zwaar ondermaatse muziekstuk ‘de beste song’ wintquote:
Ik vind UK stiekem gewoon een leuk nummer ondanks dat ze er live niks van baktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan er weinig mee, maar minste van de big 5 is het ook zeker niet voor mij.
Ja echt jammer dat het live zo matig isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind UK stiekem gewoon een leuk nummer ondanks dat ze er live niks van bakt
Jaaaa! Met vreterij en met Kal.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit je lekker in je hotelkamer te kijken terwijl Cee in de zaal staat?
Nou mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
Zo dan, Loreen heeft ook weleens beter gezongen.Maar dat zal de jury wel convenient niet horen.
Maarja, zou het nog uitmaken, ik hoop het.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet. Zit er regelmatig net naast. En vrij nasaal.
Ik hoop het ook maar ben bang van niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maarja, zou het nog uitmaken, ik hoop het.
Ja, ik ben bang dat veel juryleden Loreen al met een potlood hadden ingevuld voor de show...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
Maar goed ik verwacht alsnog gewoon heel veel 12 punten
Tsjaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat veel juryleden Loreen al met een potlood hadden ingevuld voor de show...
Ik vrees dit iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
Zo dan, Loreen heeft ook weleens beter gezongen.Maar dat zal de jury wel convenient niet horen.
Nog niet maar ik ben hem aan het indoctrineren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Is Kal eigenlijk ook forumlid of heeft hij onze gezelligheid nog niet gevonden?
Hahaha goed bezigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ben hem aan het indoctrineren.
Ja en we zitten er nu ook echt wel extreem kritisch op te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Het was alsnog wel gewoon prima, wat minder dan andere optredens maar we hebben het waarschijnlijk ook al wat te vaak gehoord/gezien, dat je kunt vergelijken.
Ja en de andere leuke nummers zitten of als opener of met 4 achter elkaar ofzo, dus Tattoo krijgt ‘m op een silver platter..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef molloot200 het volgende:
Loreen zit wel tussen de enige twee echt ethnische nummers van dit jaar in hè
Ja ik denk niet dat een willekeurig jurylid haar hier op gaat afrekenen..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Het was alsnog wel gewoon prima, wat minder dan andere optredens maar we hebben het waarschijnlijk ook al wat te vaak gehoord/gezien, dat je kunt vergelijken.
Lievquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Liefhebben, nummer gaat over je familie liefhebben enzo
Ja, ze beoordelen het totaalpakket. En dat is goed genoeg om plafondschilders in de juryruimtes voorlopig werkeloos te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Ja dat krijg je ervan als je zo'n reuze prop meeneemt, zo krijgt iedereen dat voor elkaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef aarontje112 het volgende:
Ook wel voordelig dat er zowel voor en na Zweden een break zit
Kal komen we altijd tegen bij Eurovision in Concert waar hij ook interviewtjes doet! Hij is 19 en lief en gezellig.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik weet niet wie of wat Kal is maar wat een feest
Dat is zeker waar. Als je niks te vergelijken hebt was het alsnog best goed.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:03 schreef Em31 het volgende:
Hopen dat iedereen dit volgend jaar doet, kijken hoe leuk ze dat zelf vinden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je ervan als je zo'n reuze prop meeneemt, zo krijgt iedereen dat voor elkaar
Daarom ben ik van mening dat er ook duidelijke en strengere regels rondom de props komen want zo gaat dit echt onhandig worden over een aantal jaar als iedereen dit zou doen
Oh die heb ik dan vast ook gezien! Marco en GJ heb ik nu iig eindelijk onthoudenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kal komen we altijd tegen bij Eurovision in Concert waar hij ook interviewtjes doet! Hij is 19 en lief en gezellig.En anders hadden we vanavond allebei alleen gezeten dus dan kijken we samen. Woensdag keek ik met Marco van Dingadong Podcast die anders alleen zat. Knus!
https://twitter.com/engels_kal?t=KTx_-m9mxVElxYaBlsgkeA&s=09
Ik zie hem altijd op Twitter voorbij komen waarbij ik z'n bijdrages altijd wel waardeerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kal komen we altijd tegen bij Eurovision in Concert waar hij ook interviewtjes doet! Hij is 19 en lief en gezellig.En anders hadden we vanavond allebei alleen gezeten dus dan kijken we samen. Woensdag keek ik met Marco van Dingadong Podcast die anders alleen zat. Knus!
Wel zonder Nederlandse punten. Want dit soort liefdesliedjes uit Italië kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:08 schreef molloot200 het volgende:
Weer een jury top 3 incoming voor Italië trouwens
Ik hoorde jou in die podcast en dat was een leuke verrassing.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit aan zich voorbij laat gaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:08 schreef Em31 het volgende:
Zou Bjorkman terugkomen als Zweden wint? Aangezien de Amerikaanse versie niet meer gemaakt wordt.
De Nederlandse jury luistert liever naar iets wat gedurfder is uit pakembeet Cyprusquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel zonder Nederlandse punten. Want dit soort liefdesliedjes uit Italië kennen we nu wel.
HOU OP SCHEI UIT.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:08 schreef Moira het volgende:
@:Greys zit je nog op je stoel of glibber je er al af?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit aan zich voorbij laat gaan.
Nee, geen idee. Misschien is Björkman nog steeds te druk met de laatste hand leggen aan zijn boek dat vorig jaar ging verschijnen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]maar inderdaad, Zweden zal dat allemaal ook wel zelf weer willen doen en perfecte manier om zijn oude baan terug te krijgen als hij dat wil.
Tenzij ze EBU echt Twan wil houden, maar weet niet hoe zoiets werkt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:09 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik hoorde jou in die podcast en dat was een leuke verrassing.
Wat lief. Meen ik. Want ik heb m'n hele leven al een trauma over m'n eigen stem.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Ja @:Greys je was echt fantastisch in de Dingadong podcast van de weekScherpe analyses. En leuke anekdote over het semi kijken met Joker Out!
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
HOU OP SCHEI UIT.
Hij nailde hem wel vocaal zeg. Maar die trampoline had thuis mogen blijven. Mengoni zelf is staging genoeg.
Portugal en Estland staan verkeerd om.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
Deze volgorde is ook wel handig zeg, Italië en Estland zijn beide wel jurynummers. Voor beide wat minder zo.
Op de achtergrond in de verte is een trap en trampoline met twee mannen erop voor een grote maan en die vallen af en toe en gaan dan weer op de trap. Is maar 8 seconden in beeld in totaal en leidt alleen maar af vind ik.quote:
Ik kan dat me zó voorstellenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wat lief. Meen ik. Want ik heb m'n hele leven al een trauma over m'n eigen stem.![]()
Zo laag en lomp en niet vrouwelijk. Dus ik durf dit nooit. En nu durfde ik het ineens een beetje en was ik daarna heel bang voor als het uit ging komen. Maar tot nu toe alleen lieve reacties. Pfieuw. Das gek joh, als je het zelf zo afschuwelijk vindt klinken. Zit in je hoofd, krijg je er niet meer uit.
Dus dank. Dit helpt me.
Snap het ook niet echt inderdaad. Soms zie je ze daar ook gewoon wat staan/wachtenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de achtergrond in de verte is een trap en trampoline met twee mannen erop voor een grote maan en die vallen af en toe en gaan dan weer op de trap. Is maar 8 seconden in beeld in totaal en leidt alleen maar af vind ik.
De hele running order is gewoon misluktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
Deze volgorde is ook wel handig zeg, Italië en Estland zijn beide wel jurynummers. Voor beide wat minder zo.
Oostenrijk en Portugal na elkaar vind ik ook zo gek. Had dan Zwitserland ipv als 3e even tussen die twee in gegooid!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:14 schreef Em31 het volgende:
Nee maar echt je komt zo leuk en oprecht overquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Wat lief. Meen ik. Want ik heb m'n hele leven al een trauma over m'n eigen stem.![]()
Zo laag en lomp en niet vrouwelijk. Dus ik durf dit nooit. En nu durfde ik het ineens een beetje en was ik daarna heel bang voor als het uit ging komen. Maar tot nu toe alleen lieve reacties. Pfieuw. Das gek joh, als je het zelf zo afschuwelijk vindt klinken. Zit in je hoofd, krijg je er niet meer uit.
Dus dank. Dit helpt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |