Dat laatste is sowieso wel kruimelwerk natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:45 schreef Greys het volgende:
La Zarra heeft weleens beter gezongen. Zonde, want had graag gezien dat ze wat jurypunten van Loreen had gejat.
Voor mij is het ook de Spaanse Ishtar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ben zo benieuwd wat dit in de televote gaat doen he
Vind het zelf echt helemaal niets
Zal wel stemmen krijgen van demense die van die ‘etnische vibes’ houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja, ik hoor op zich wel dat het goed is en op zich pakt het live optreden me steeds ook wel. Maar verder is het mijn ding ook echt nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:53 schreef Em31 het volgende:
Ja, dit nummer leent zich sowieso wel voor random 12s van hier en daar over Europa. Maar in totaal was de Eurojury ook weer niet zo briljant.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ik hoor op zich wel dat het goed is en op zich pakt het live optreden me steeds ook wel. Maar verder is het mijn ding ook echt niet
Jury top 5 zou best goed kunnen tho. Portugal gaat dit in elk geval wel 12 jurypunten geven denk ikZou ook typisch een Festival da Cançao nummer kunnen zijn.
Zit je lekker in je hotelkamer te kijken terwijl Cee in de zaal staat?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niet om aan te horen maar ik trek haar geluid gewoon niet. Op zich was dit een uitstekende jury uitvoering!
Ik kan er weinig mee, maar minste van de big 5 is het ook zeker niet voor mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:54 schreef Moira het volgende:
[..]
Zal wel stemmen krijgen van demense die van die ‘etnische vibes’ houden.
Het is dat ze steeds kneitergoed zingt waardoor de harmonieën wel mooi zijn maar het nummer zelf vind ik ook niks
Voor mij de minste van de big 5
Ik ga zo keihard rellen als dit zwaar ondermaatse muziekstuk ‘de beste song’ wintquote:
Ik vind UK stiekem gewoon een leuk nummer ondanks dat ze er live niks van baktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kan er weinig mee, maar minste van de big 5 is het ook zeker niet voor mij.
Ja echt jammer dat het live zo matig isquote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind UK stiekem gewoon een leuk nummer ondanks dat ze er live niks van bakt
Jaaaa! Met vreterij en met Kal.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 21:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Zit je lekker in je hotelkamer te kijken terwijl Cee in de zaal staat?
Nou mag hopen van wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
Zo dan, Loreen heeft ook weleens beter gezongen.Maar dat zal de jury wel convenient niet horen.
Maarja, zou het nog uitmaken, ik hoop het.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet. Zit er regelmatig net naast. En vrij nasaal.
Ik hoop het ook maar ben bang van niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maarja, zou het nog uitmaken, ik hoop het.
Ja, ik ben bang dat veel juryleden Loreen al met een potlood hadden ingevuld voor de show...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Em31 het volgende:
Maar goed ik verwacht alsnog gewoon heel veel 12 punten
Tsjaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang dat veel juryleden Loreen al met een potlood hadden ingevuld voor de show...
Ik vrees dit iddquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef Greys het volgende:
Zo dan, Loreen heeft ook weleens beter gezongen.Maar dat zal de jury wel convenient niet horen.
Nog niet maar ik ben hem aan het indoctrineren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk! Is Kal eigenlijk ook forumlid of heeft hij onze gezelligheid nog niet gevonden?
Hahaha goed bezigquote:Op vrijdag 12 mei 2023 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet maar ik ben hem aan het indoctrineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |