Dat haar zus aan kanker is overleden, gisteren was toch haar overlijdensdag?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe zit zelfs te denken dat ze het expres heeft gedaan.
Ze wist van haar verleden
Lijkt me het beste dat ze zelf de eer aan zichzelf houdt en vertrekt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Als ze Eunice nomineren en ze wint de proef hebben we helemaal de poppen aan het dansen. Maar misschien vertrekt ze zelf wel naar haar kinderen.
Pffff wacht even, deze vat ik even niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat haar zus aan kanker is overleden, gisteren was toch haar overlijdensweg?
Daar is ze te narcistisch voor, al die maanden heeft ze niet naar Mirthe geluisterd, haar niet serieus genomen.... zij ziet totaal niet dat het allemaal aan haar ligt, zij doet niets verkeerd in haar ogenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me het beste dat ze zelf de eer aan zichzelf houdt en vertrekt.
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Pffff wacht even, deze vat ik even niet.
Daar ging het nu niet over
-edit- ik lees je aanpassing.
Ja nu snap ik het .en ja was haar overlijdensdag
Mirthe heeft het K woord gebruikt, was uitlokking van Eunice die het bloed weer eens onder haarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..
Normaliter krijg je dit resultaat als je -tig filters over een foto gegooid hebt...... bij haar hoef je er niks aan te doen!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die is echt ooit eens aangereden door lijn 10.....
[ afbeelding ]
Staat een SV met filmpjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Wie heeft met het woord kanker gegooid? oi ben net wakker..laat maar ik lees ff terug..
Nee ik bedoel het niet vervelend.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf blijkbaar een 'goeroe' hoorde ik Mirthe zeggen. Dat heb ik nog nooit gehoord door haar, lachwekkend!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar is ze te narcistisch voor, al die maanden heeft ze niet naar Mirthe geluisterd, haar niet serieus genomen.... zij ziet totaal niet dat het allemaal aan haar ligt, zij doet niets verkeerd in haar ogen
ze ging toch weg als de prijzenpot onder de 9 ton kwam... en ze is er nogquote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
Als ze Eunice nomineren en ze wint de proef hebben we helemaal de poppen aan het dansen. Maar misschien vertrekt ze zelf wel naar haar kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |