Dan is het officieel gespeeldquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef koffieleuk het volgende:
Gok trouwens wel dat Finland in ieder geval voor Zweden komt dit keer.
Prima zaak. Hoe zeer ik Oekraïne ook steun.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Zelensky wilde graag het ESF bezoeken, maar hij komt er niet in.
Zou kunnen, of heeeel misschien 4e (Finland en België).quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:34 schreef Momo het volgende:
Vorig jaar was het achtste land de winnaar van semi, dit jaar ook?
[ twitter ]
Ik gun het ze wel, maar ik hoop het niet. Ik hou niet van voorspelbare patronen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gezien de uitslag van Eurojury wordt Gustaph dan heilig verklaard in Belgiëquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:35 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zou kunnen, of heeeel misschien 4e (Finland en België).
Of 8e is de gecombineerde winnaar en 4e alleen televote.
Het zou zomaar eens kunnenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:34 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik zou Albanië, en Griekenland of Denemarken ook niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:06 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook weer de vraag: Welk land heeft de finale op het nippertje gehaald en welke net niet?
Ik gok op Estland en Georgie
Zou goed kunnen, Albanië zou ook nog kunnen en Griekenland net niet toch nog op alle diaspora.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:06 schreef NailQueen het volgende:
Nu ook weer de vraag: Welk land heeft de finale op het nippertje gehaald en welke net niet?
Ik gok op Estland en Georgie
Zoiets, in m'n herinnering was het meer richting een kwartier vantevoren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:13 schreef Momo het volgende:
Vorige jaar zette ze wel half uur van te voren ongeveer een bericht online dat de uitslag er aan kwam toch?
Vorig jaar was het ook wat drukker hier. Maar toen hadden we ook meer na te praten over de slechte organisatiequote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:13 schreef Momo het volgende:
Vorige jaar zette ze wel half uur van te voren ongeveer een bericht online dat de uitslag er aan kwam toch?
Over dat gesproken: toen was de vloer heel vies en dat leek dit jaar beter, maar alsnog viel het me wel op dat het lang niet altijd vlekkeloos was.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook wat drukker hier. Maar toen hadden we ook meer na te praten over de slechte organisatie
Ik wist dat als ik ging slapen ik elke keer mijn telefoon zou pakkenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 01:37 schreef Fred_B het volgende:
De spanning stijgt![]()
(En ik kan niet slapen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |