Ga wel even douchen tussendoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:15 schreef Momo het volgende:
Echte die hards blijven tot de running order om 02:30
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter je best doen dus volgende keer. We weten dat je het kan
Mijn tenen staan nu al krom in mijn schoenen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef Aadrianus het volgende:
Dries Roelvink gaat zometeen bij OP1 uitleggen waarom het Nederlands Songfestival Systeem op de schop moet.
Dat mogen we niet missen, mensen.
Dat onderste zal niet gebeuren volgend jaar in Zwedenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo blij voor Estland en Belgie, die verdienden het echt. Heel blij dat de rampzalige vocalen van Denemarken en Griekenland zijn blijven hangen. Polen en Cyprus hebben de backingtracks wel optimaal opgepoetst.
Oostenrijk of Australie heeft deze halve finale gewonnen lijkt me, met Slovenie op het podium.
Verder echt de dood aan die prerecorded vocals op tape. Het is echt het grootste gevaar voor dit ESF als we daar mee doorgaan. Het wordt meer en meer een playbackshow.
Zweden wil autotune toestaanquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Zo blij voor Estland en Belgie, die verdienden het echt. Heel blij dat de rampzalige vocalen van Denemarken en Griekenland zijn blijven hangen. Polen en Cyprus hebben de backingtracks wel optimaal opgepoetst.
Oostenrijk of Australie heeft deze halve finale gewonnen lijkt me, met Slovenie op het podium.
Verder echt de dood aan die prerecorded vocals op tape. Het is echt het grootste gevaar voor dit ESF als we daar mee doorgaan. Het wordt meer en meer een playbackshow.
Orkest en dirigent terug aubquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Nee ben er ook bang voorquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste zal niet gebeuren volgend jaar in Zweden
Bah. Daarom Finland.quote:
Leeft Harry van Hoof nog?quote:
Het is echt niet goed.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:20 schreef RipCity het volgende:
wat denemarken deed dit jaar zou eigenlijk al niet moeten kunnen.
Piepkuikenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:20 schreef Momo het volgende:
Bij Jinek vonden ze dat Denemarken door moest
Waar kan @Tjacka officiele klacht indienen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
Dank voor de gezelligheid iedereen, prima sfeertje weer. Doen we zaterdag gewoon nog eens.
Ja Zweden en Australië zou kunnenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:22 schreef Jason22 het volgende:
De winnaar van de halve finale noemen ze wel iets te vaak als 8ste de afgelopen jaren. De EBU wordt redelijk voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |