SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hang net op. Het was een hijger.
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.
Geen idee. Gebeurt vaker, maar nu was het precies aan het eind van het nummer, dus dacht ik dat het aan jou lag.quote:
Heb je de film ook gezien? Ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
Ah, een herstart helpt! Lekker nummer vind ik dit. Was indertijd een guilty pleasure van mij.
Nee, dat niet. Ik vind de sfeer van dit nummer lekker, maar volgens mij was de heersende opinie in die tijd dat je dit niet goed mocht vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je de film ook gezien? Ik niet
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Orgel Joke - Aan de Amsterdamse grachten
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toepasselijk hoesje ook
The troggs wild thing
Is die hijger nu al aan het appen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting! Werd even afgeleid door een appje.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die hijger nu al aan het appen?
Dat moet ik maar eens luisteren dan. Ik ken wel "Kitsch" van hem. Best een goed nummer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Had zo in de slipstream-show van @:DJ11 gekund.
Ik ken geen Marcel volgens mij. Misschien iemand van de oude garde?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heet Marcel? Ik kom net per toeval een hele sloot oude MSN-gesprekken tegen op m'n externe harde schijf en Marcel was zowat m'n tweelingbroer qua muziek, games, humor en meer
Zie je DM (ivm privacy en zo, dit, dat)…quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heet Marcel? Ik kom net per toeval een hele sloot oude MSN-gesprekken tegen op m'n externe harde schijf en Marcel was zowat m'n tweelingbroer qua muziek, games, humor en meer
Ja, dat is te vroeg durf ik wel te stellen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeel vroeg
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeel vroeg
Goedemorgen
Ja.... ik lag al een tijdje wakker, dus ben maar opgestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is te vroeg durf ik wel te stellen.
Lekker. Ik pak eens een vrijdagochtendtraktatie mee. Normaal ben ik al aan het werk of onderweg dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
Voordeel is wel dat er lekkere verse ontbijkoek is:
[ afbeelding ]
Tast toe... er is genoeg!
Ik neem de rechter.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem zo wel een plak 'poepkoek' als lunch.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de suiker nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem zo wel een plak 'poepkoek' als lunch.
Met dik roomboter er op...
Ik heb dinsdag meegemaakt, met een 'actieve dienst' hier op het forum.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:22 schreef livelink het volgende:
Heb wel beide halve finales gekeken. De finale ben ik er waarschijnlijk niet of pas laat vanwege een familiedag in Limburg, maar dan heb ik in ieder geval alle liedjes gehoord.
Ja, begint nu pas een beetje te komen. Pas vanaf gisteren lukte het me wat beter om te ontspannen. Vandaag wel echt van de zon genoten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent nu een keer in de gelegenheid om de VrijMiBo mee te maken.
Beetje uitgerust?
Ik heb de eerste gemist vanwege andere verplichtingen, gister wel gekeken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:22 schreef livelink het volgende:
Heb wel beide halve finales gekeken. De finale ben ik er waarschijnlijk niet of pas laat vanwege een familiedag in Limburg, maar dan heb ik in ieder geval alle liedjes gehoord.
De eerste was leuker, hoewel er echt opvallend slecht gezongen werd door bijna iedereen. De tweede was kwalitatief beter, maar veel 13-in-een dozijn-nummers vond ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gemist vanwege andere verplichtingen, gister wel gekeken.
Het is zeker mooi weer voor een openlucht-concert. Ik ga zometeen naar zo'n food-festival. Dat leek me ook een beter idee dan koken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga er langzaam een eind aan brein, zo nog even eten en dan in de open lucht naar en concert.
Gelukkig is het prachtig weer...
Lekker! Zeker ook met dit weer...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is zeker mooi weer voor een openlucht-concert. Ik ga zometeen naar zo'n food-festival. Dat leek me ook een beter idee dan koken.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:48 schreef livelink het volgende:
Je ligt eruit, MadMaster. Een wat abrupter einde dan je had gehoopt waarschijnlijk.
Maar dank je wel! Ik vond het echt een lekkere vrijmibo
Smakelijk, was leuk/fijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag gedaan.
IK kreeg net te horen dat ik wat moest komen eten, werd daardoor afgeleid, drukte op de verkeerde knop en opnieuw starten had weinig zin meer...
Eet smakelijk!
Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:34 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga vandaag een dagje naar Limburg. Zal wel laat thuis zijn, dus ik kan waarschijnlijk niet veel meeluisteren.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:34 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga vandaag een dagje naar Limburg. Zal wel laat thuis zijn, dus ik kan waarschijnlijk niet veel meeluisteren.
Have funquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
[..]
Veel plezier!
Ik ben ook niet aanwezig vanavond, het is whisky avond…
Ik denk dat wij er wel bij zouden zijn, maar zie maar, het zal een rustig avondje worden denk ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:32 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik zat nog even met het idee te spelen om van 19:00 tot 21:00 uur te draaien, maar ik begrijp dat veel vaste luisteraars er niet zijn. Ik denk nog even na.
Da's minder jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben maar weer naar binnen gevlucht. Leuk man, al die buren met pubers die in de overkapping met glazen wanden met hun matties zitten te chillen, met dom gezwets, rare gilletjes, veel gekuch van het lurken aan de shishapijp en jengelmuziek uit hun telefoon op speaker.
Jammerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga toch geen uitzending doen, ik meld me ergens komende week wel. Voor wie in de ESF-stemming wil komen: Radio 2 zendt tussen 17:00 en 21:00 de Songfestival Top 50 uit.
Ik begin gewoon om 21.00 uur.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jammer![]()
Is er vanaf 21.00 nog wel n show, of moeten we het met het Songfestival doen
Aah gezellig!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begin gewoon om 21.00 uur.
Al stop ik wel eerder. Morgen weer om 6 uur op.
En dan wordt de nacht wel erg kort als ik tot 0.30 draai.
Leuk. Ik schakel straks ook in, misschien iets later dan 23:00 uur. Ik ga wel wat eerder afhaken. Wil toch even de puntentelling van het Songfestival zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik begin gewoon om 21.00 uur.
Al stop ik wel eerder. Morgen weer om 6 uur op.
En dan wordt de nacht wel erg kort als ik tot 0.30 draai.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Selecter - On My Radio
nutteloos feitje: eerste Alarmschijf van de jaren 80
Ik kan je daar niet mee helpen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh via de browser luisteren werkt voor geen meter op de ipad, ff kijken hoe ik anders kan luisteren
Er zitten bijna geen leuke liedjes in deze finale. Zwitserland is goed, België en Australië zijn wel oké. De rest kan me gestolen worden. Straks wél even de puntentelling bekijken en daarna online zien hoe laag Nederland dinsdag eindigde.quote:
Ik vind het een hysterisch gebeuren met valszingende idiotenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zitten bijna geen leuke liedjes in deze finale. Zwitserland is goed, België en Australië zijn wel oké. De rest kan me gestolen worden. Straks wél even de puntentelling bekijken en daarna online zien hoe laag Nederland dinsdag eindigde.
Dat is mij te generaliserend. Ik zie het meer als 37 nieuwe liedjes tussen het aanbod van honderden nummers per weekquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het een hysterisch gebeuren met valszingende idioten
Stolling Rones herken je toch wel?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, deze artiest en titel. Volstrekt duidelijk
Waar is dat van?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
‘Wat wil je voor breakfast? Wat nou als we nu een bagel gaan eten met avocado?’ ‘Ja!’ ‘En wat nou als we er een ei bij doen!’”
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Synph kwam ook ff het songfestival ontvluchten en die wist het ook niet
Heet hij nu anders?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Z’n huidige naam is nog moeilijker te spellen
Zeker. En eigenlijk ook best tijdloos.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
Die man heeft n paar hits geschreven die echt belachelijk goed in het gehoor liggen
Van Orly, artiestennaam van Saskia van Oerle (Saskia Lucia Bernardina van Oerle, 1958), is een Nederlandse zangeres.[1][2]quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Was zij niet zo’n achtergrondzangeres?
Die beats zijn spannend. En als het goed is, dan is het goed, ook 30 jaar later.quote:
Ja, ook jij wordt ouder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die beats zijn spannend. En als het goed is, dan is het goed, ook 30 jaar later.
Godver, al meer dan 30 jaar geleden dit
Ja, de tijd vliegt...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die beats zijn spannend. En als het goed is, dan is het goed, ook 30 jaar later.
Godver, al meer dan 30 jaar geleden dit
Mijn favoriete muziekjaar (getuige mijn Top 250) was 1993. Dat is nu gewoon al 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wilde eerst 20 jaar later typen...
Helaas, meer dan 30 jaar.![]()
Ik ben ook oude lul inmiddels ja
En nog steeds de jongste van ons 4, gok ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:58 schreef BasEnAad het volgende:
Ik wilde eerst 20 jaar later typen...
Helaas, meer dan 30 jaar.![]()
Ik ben ook oude lul inmiddels ja
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik helemaal niet, maar het klinkt best oké
Ik ben de bejaarde vanavondquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En nog steeds de jongste van ons 4, gok ik.
Zorgen dat Symph mee gaat luisteren dan.quote:
Van welk jaar ben jij?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En nog steeds de jongste van ons 4, gok ik.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Goed jaar![]()
Ik ben van 1984, dus wel jonkie hier
Broekiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Goed jaar![]()
Ik ben van 1984, dus wel jonkie hier
In de jaren 80 is veel goede muziek gemaakt. Ook in Nederland.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:20 schreef DJ11 het volgende:
Zojuist:
EMF - Unbelievable (Melting's 0,5 second mini edit)
Nu:
EMF - Unbelievable
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen. Succes met het vrachtwagentje morgen Melting https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230513_36539434
Cher The shoop shoop song uit de geniale film Mermaids
Ja, dat heb ik wel van mijn neven geleerd, die hebben mij altijd ingeprent dat ik moest luisteren naar Doe Maar, Het Goede Doel, Kadanz. En dat heeft wel gewerkt, want daar luister ik nog steeds naarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
In de jaren 80 is veel goede muziek gemaakt. Ook in Nederland.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga slapen. Succes met het vrachtwagentje morgen Melting https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20230513_36539434
Cher The shoop shoop song uit de geniale film Mermaids
Neven met smaak dus.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel van mijn neven geleerd, die hebben mij altijd ingeprent dat ik moest luisteren naar Doe Maar, Het Goede Doel, Kadanz. En dat heeft wel gewerkt, want daar luister ik nog steeds naar
Volgens mij had ik deze in het rijtje staan voor één van de komende uitzendingen. Poosje doorschuiven dan maarquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik deze in het rijtje staan voor één van de komende uitzendingen. Poosje doorschuiven dan maar
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:43 schreef DJ11 het volgende:
De sound komt me bekend voor (zangstem en zo), maar ik kan het even niet plaatsen.
Klopt... 1987 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:47 schreef DJ11 het volgende:
Weer iets dat ik niet ken. Ik plaats het rond 1986.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef BasEnAad het volgende:
Tavares - Heaven must be missing an angel
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit vanavond niet aan het bier, maar aan de frisdrank. Jumbo heeft nieuwe smaken cola-light toegevoegd. Eerder vandaag al de banaan geproefd, nu de piña colada proberen
Die banaan is best lekker. Die andere laat ik zo weten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:52 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze verzinnen ook steeds iets gekkers hè?
Hoe smaken ze?
Ik gok iets met het ESF?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:53 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is "Boy George" trending op Twitter. Extra 0 punten voor degene die kan raden waarom...
Is dat Jumbo-huismerk? Die smaken banaan en pina colada?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit vanavond niet aan het bier, maar aan de frisdrank. Jumbo heeft nieuwe smaken cola-light toegevoegd. Eerder vandaag al de banaan geproefd, nu de piña colada proberen
Ja. Jumbo heeft een hele reeks van dat soort cola'squote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat Jumbo-huismerk? Die smaken banaan en pina colada?
Nee, Gustaph. En die lijkt nogal op Boy George, vandaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Weer zo'n oude gek, opvolger van Eddy Wally?
En ook voor een goede prijs? Nederlandse supermarkten hebben eigenlijk altijd ruzie met Coca Cola over inkoopprijzen en marges.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Jumbo heeft een hele reeks van dat soort cola'sDe meeste zijn best lekker.
0,49 voor een blikje. Vind ik acceptabel. Sommige smaken (zoals Vanilla) zijn er ook in literflessen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En ook voor een goede prijs? Nederlandse supermarkten hebben eigenlijk altijd ruzie met Coca Cola over inkoopprijzen en marges.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
0,49 voor een blikje. Vind ik acceptabel. Sommige smaken (zoals Vanilla) zijn er ook in literflessen.
Maar goed, ik zal erover ophouden. Ik lijk wel de marketing-afdeling van de Jumbo
Het is in elk geval iets dat me opvalt; bij de Albert Heijn vind je dit niet.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:10 schreef DJ11 het volgende:
The House Of The Rising Sun
Geen idee van wie
Dat komt mooi uit, want dat was zo'n beetje het moment dat ik sowieso zou afhaken. Ik wil straks toch even de ESF-puntentelling zien. Laatste liedje is nu zo'n beetje bezig.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:11 schreef Melting het volgende:
Ik ga overigens vandaag rond 23.30 stoppen met draaien.
Zoals gezegd morgen om 6 uur op en anders wordt de nacht wel erg kort.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht even Frankie Goes To Hollywood, maar dit is toch echt A-ha met Cry Wolf
0,49 Is nu echt spotgoedkoop voor een blikje. Goedkoopste energiedrink is al 0,59 bij de appie en de rest van de blikjes nog veel duurder. Ik ben wel blij met je reactie. Ik heb geen Jumbo in de buurt, maar even verder rijden is dus wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
0,49 voor een blikje. Vind ik acceptabel. Sommige smaken (zoals Vanilla) zijn er ook in literflessen.
Maar goed, ik zal erover ophouden. Ik lijk wel de marketing-afdeling van de Jumbo
Het is in elk geval iets dat me opvalt; bij de Albert Heijn vind je dit niet.
Soms neem ik nog wel eens een blikje Guarana* mee, maar dat kost al gauw 1,08 of 1,09.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
0,49 Is nu echt spotgoedkoop voor een blikje. Goedkoopste energiedrink is al 0,59 bij de appie en de rest van de blikjes nog veel duurder. Ik ben wel blij met je reactie. Ik heb geen Jumbo in de buurt, maar even verder rijden is dus wel de moeite waard.
Ja is lekker!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Soms neem ik nog wel eens een blikje Guarana* mee, maar dat kost al gauw 1,08 of 1,09.
(*Braziliaans godendrankje)
Goede avond, livelink.... je kan nog net de laatste plaat meepakken.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, livelink.... je kan nog net de laatste plaat meepakken.
Dank je.... hoop dat je een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Was toch gezellig om jullie nog even goedenacht te wensen. Dank je wel Melting voor die kans.
En succes morgenochtend.
Bedankt voor de mooie show! Slaap lekker en tot snel!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:34 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er (vroeger dan normaal) alweer op.
Bedankt voor het luisteren en volgende week wellicht weer een gewone uitzending.
Slaap lekker voor zo meteen/straks.
[ afbeelding ]
Goede nacht!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Was toch gezellig om jullie nog even goedenacht te wensen. Dank je wel Melting voor die kans.
En succes morgenochtend.
quote:
De kat die om 06.00 geprikt moet worden. Daarna ga ik weer naar bed.quote:Op zondag 14 mei 2023 05:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen deze morgen.
Wat ben jij vroeg op?
Oh ja, dat vergeet ik steeds.quote:Op zondag 14 mei 2023 05:44 schreef livelink het volgende:
[..]
De kat die om 06.00 geprikt moet worden. Daarna ga ik weer naar bed.
Kon ik het maar vergetenquote:
Dat snap ik.quote:Op zondag 14 mei 2023 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Kon ik het maar vergeten![]()
Het hangt me soms echt de keel uit. Niet het opstaan en de handeling op zich, maar wel het altijd er aan moeten denken. Gisteren waren we natuurlijk weg en dan moet ik iemand regelen om het te doen. En het is niet zo dat elke willekeurige persoon bereid is om een kat te prikken. Gelukkig wil mijn buurvrouw het wel doen.
Zit je al in je busje?quote:Op zondag 14 mei 2023 05:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Zo maar weer snel naar bed dan. Nog even slapen.
quote:
Ah, ik dacht dat je vrijdag met je busje naar huis was gereden vanaf je werk. Wat een wereldreis. De sales-afdeling mag je wel heel dankbaar zijn!quote:Op zondag 14 mei 2023 05:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ga zo douchen, en stap rond 7.15 - 7.30 in het busje.
Moet eerst nog iets meer dan een half uur rijden naar het busje.
Zal het ze zeggen.quote:Op zondag 14 mei 2023 05:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je vrijdag met je busje naar huis was gereden vanaf je werk. Wat een wereldreis. De sales-afdeling mag je wel heel dankbaar zijn!
Succes zo! Ik ga weer terug mijn bed in.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 mei 2023 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes zo! Ik ga weer terug mijn bed in.
Ik heb een mooi bloemetje gekregen van mijn dochter en een boek van mijn zoon en daarna ben ik met mijn dochter naar mijn eigen moeder gegaan en hebben we daar de hele middag in de tuin gezeten.quote:Op zondag 14 mei 2023 12:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En een fijne moederdag tot op heden, of gebeurt er niet zo veel mee?
Jij ook een fijne dag gewenst Charz!quote:
Zeker. Heb me goed vermaakt. En kreeg ook nog ¤ 30,- eet/drink tegoed mee. Dus ben niets tekort gekomen.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Leuke dag gehad gisteren Melting?
De dag/datum maakt momenteel voor mij niet veel uit, ik zit momenteel namelijk al 10 tot 12 achter een beeldscherm en ben blij als ik die even kan ontlopen.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:30 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik zou vanavond wel een uitzending willen doen. Als er geen animo voor is, is woensdag het alternatief.
Geen punt hoor. Ik heb er de laatste tijd zelf af en toe ook last van; te lang achter het scherm.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De dag/datum maakt momenteel voor mij niet veel uit, ik zit momenteel namelijk al 10 tot 12 achter een beeldscherm en ben blij als ik die even kan ontlopen.
Ik luister de komende tijd dus sowieso weinig mee…
Vooraf-track(s): tijdstip volgt iets eerder dan 18:56 uurquote:Programma voor vandaag
19:00 uur: DJ11 - Monday Mayday
Ik moet vanavond wel naar een verjaardag, dus zal waarschijnlijk alleen het eerste uur meeluisteren.quote:Op maandag 15 mei 2023 17:59 schreef DJ11 het volgende:
Hoe dan ook, The Show Must Go On:
[..]
Vooraf-track(s): tijdstip volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |