SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hang net op. Het was een hijger.
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je obscure telefoonnummers op hoesjes belt.
Geen idee. Gebeurt vaker, maar nu was het precies aan het eind van het nummer, dus dacht ik dat het aan jou lag.quote:
Heb je de film ook gezien? Ik nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef livelink het volgende:
Ah, een herstart helpt! Lekker nummer vind ik dit. Was indertijd een guilty pleasure van mij.
Nee, dat niet. Ik vind de sfeer van dit nummer lekker, maar volgens mij was de heersende opinie in die tijd dat je dit niet goed mocht vinden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je de film ook gezien? Ik niet
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Orgel Joke - Aan de Amsterdamse grachten
quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toepasselijk hoesje ook
The troggs wild thing
Is die hijger nu al aan het appen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting! Werd even afgeleid door een appje.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is die hijger nu al aan het appen?
Dat moet ik maar eens luisteren dan. Ik ken wel "Kitsch" van hem. Best een goed nummer.quote:Op donderdag 11 mei 2023 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Had zo in de slipstream-show van @:DJ11 gekund.
Ik ken geen Marcel volgens mij. Misschien iemand van de oude garde?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heet Marcel? Ik kom net per toeval een hele sloot oude MSN-gesprekken tegen op m'n externe harde schijf en Marcel was zowat m'n tweelingbroer qua muziek, games, humor en meer
Zie je DM (ivm privacy en zo, dit, dat)…quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie van jullie heet Marcel? Ik kom net per toeval een hele sloot oude MSN-gesprekken tegen op m'n externe harde schijf en Marcel was zowat m'n tweelingbroer qua muziek, games, humor en meer
Ja, dat is te vroeg durf ik wel te stellen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeel vroeg
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel heeeeeel vroeg
Goedemorgen
Ja.... ik lag al een tijdje wakker, dus ben maar opgestaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is te vroeg durf ik wel te stellen.
Lekker. Ik pak eens een vrijdagochtendtraktatie mee. Normaal ben ik al aan het werk of onderweg dan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
Voordeel is wel dat er lekkere verse ontbijkoek is:
[ afbeelding ]
Tast toe... er is genoeg!
Ik neem de rechter.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem zo wel een plak 'poepkoek' als lunch.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 08:41 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet de suiker nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem zo wel een plak 'poepkoek' als lunch.
Met dik roomboter er op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |