Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juistquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kwam ie er weer weinig in voor of heeft ie het gewoon zwaar?
Hij heeft het zwaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kwam ie er weer weinig in voor of heeft ie het gewoon zwaar?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juist
Sloeg ie zijn broer nou dood?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juist
Hatelijk he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:40 schreef Rnie het volgende:
SamiraGodmother
Fuck, wat een irritatie wekt ze bij mij op zeg.
Ik dacht van wel. Maar misschien zien we hem volgende aflevering ook wel weer soort van levend in beeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:39 schreef Canelo het volgende:
Sloeg Tatta nou echt z’n broer dood of niet?
Nou die leek me zo dood als een pier; Tatta ging flink tekeer op zijn hoofd. Stomme lul trouwens, waarom ging ie coke verkopen aan die enge woonwagengast?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Maar misschien zien we hem volgende aflevering ook wel weer soort van levend in beeld.
Om met het geld er van door te gaan, hij verkocht het aan zijn neef, dus die dacht dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:43 schreef josja het volgende:
[..]
Nou die leek me zo dood als een pier; Tatta ging flink tekeer op zijn hoofd. Stomme lul trouwens, waarom ging ie coke verkopen aan die enge woonwagengast?
Gelukkig is dit probleem opgelost.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef Oliver23 het volgende:
Die Havik begint ook wel irritant te worden zeg.
"Dit is wat je krijgt als je mij probeert te nakken, net als je vader" o.i.d., dus hij was in de veronderstelling dat het Harrie was (denk ik). Die andere gast vond het te pijnlijk om Rinus het nieuws te brengen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond het wel allemaal wat snel gaan deze finale.
- Schoot tatta bewust zijn broer dood ?, ik dacht van niet, maar kon niet verstaan wat tatta vertelde.
Dankquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
"Dit is wat je krijgt als je mij probeert te nakken, net als je vader" o.i.d., dus hij was in de veronderstelling dat het Harrie was (denk ik). Die andere gast vond het te pijnlijk om Rinus het nieuws te brengen.
Nee. Tatta weet niet dat het Otto was. Die zwarte man had met Otto oogcontact en Otto seinde iets van "nee, niks zeggen" en zo geschiedde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond het wel allemaal wat snel gaan deze finale.
- Schoot tatta bewust zijn broer dood ?, ik dacht van niet, maar kon niet verstaan wat tatta vertelde.
- Dom van potlood om Samira te sparen
Blijft weinig van de cast over zo...
Tatta is Rinus.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:33 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nee. Tatta weet niet dat het Rinus was. Die zwarte man had met Rinus oogcontact en Rinus seinde iets van "nee, niks zeggen" en zo geschiedde.
Dus volgende seizoen komt Tatta erachter dat ie zijn broer heeft vermoord
Nou zeg wat stom.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tatta is Rinus.![]()
Ik denk dat je Otto bedoelt
Qua verhaal vele malen beter dan het vorige corona-seizoen. Alleen Samira wegzetten als een vrouw met Mary Sue trekjes is echt overbodig, onrealistisch en bovendien compleet irritant.quote:
Lijkt zijn eigen weg te gang, slangquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit seizoen was stukken beter dan het vorige.
Wat was dat nou op het einde tussen Samira en haar Belgische neef? Samira sprak soort van vertrouwen uit richting haar neef, maar neef keek een beetje raar. Is neef de criminaliteit beu?
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
CSI Vegas is zeer leuk
momenteel nu bezig aan seizoen 2
qua nieuwe karakters, mijn favo karakters zijn Allie en wie houdt er niet van de quirky Beau Finado
ondanks het kritiek krijgt dat het te ''woke'' is of zoiets vind ik het nog steeds vanouds CSI leuk kijkgenot
ik zal niks spoilen over de verhaallijn
+quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:36 schreef Vlinder het volgende:
Wie hebben we nou nog?
- Adil
- Meltem
- Tatta
- Samira
- Belg
- Tia
- Neefje Romaro
- Eric Corton (weet z'n spelersnaam niet)
- En de nieuwsjournalist die ineens weer in beeld was.
Een film over Taxi? Daar zit toch geen spannend verhaal in?quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:15 schreef buckets_of_lube het volgende:
Taxi (komt een losse film over hem, dus mogelijk dat ie weer terugkeert in seizoen 6)
Misschien als hij heel hard rijdt om zijn klanten op tijd naar hun plek te brengen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een film over Taxi? Daar zit toch geen spannend verhaal in?
https://www.ad.nl/show/na(...)-productie~a1921b9e/quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een film over Taxi? Daar zit toch geen spannend verhaal in?
Nee toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:35 schreef TLC het volgende:
Begonnen met Mocro Maffiaik ben nu in seizoen 2
![]()
Maar vraagje over seizoen 1 ; trouwt de Paus nu 2 keer ?
Nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
Het verhaal moet dus nog verzonnen worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef buckets_of_lube het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/na(...)-productie~a1921b9e/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |