Nee. Tatta weet niet dat het Otto was. Die zwarte man had met Otto oogcontact en Otto seinde iets van "nee, niks zeggen" en zo geschiedde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond het wel allemaal wat snel gaan deze finale.
- Schoot tatta bewust zijn broer dood ?, ik dacht van niet, maar kon niet verstaan wat tatta vertelde.
- Dom van potlood om Samira te sparen
Blijft weinig van de cast over zo...
Tatta is Rinus.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:33 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nee. Tatta weet niet dat het Rinus was. Die zwarte man had met Rinus oogcontact en Rinus seinde iets van "nee, niks zeggen" en zo geschiedde.
Dus volgende seizoen komt Tatta erachter dat ie zijn broer heeft vermoord
Nou zeg wat stom.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:06 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tatta is Rinus.![]()
Ik denk dat je Otto bedoelt
Qua verhaal vele malen beter dan het vorige corona-seizoen. Alleen Samira wegzetten als een vrouw met Mary Sue trekjes is echt overbodig, onrealistisch en bovendien compleet irritant.quote:
Lijkt zijn eigen weg te gang, slangquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit seizoen was stukken beter dan het vorige.
Wat was dat nou op het einde tussen Samira en haar Belgische neef? Samira sprak soort van vertrouwen uit richting haar neef, maar neef keek een beetje raar. Is neef de criminaliteit beu?
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
CSI Vegas is zeer leuk
momenteel nu bezig aan seizoen 2
qua nieuwe karakters, mijn favo karakters zijn Allie en wie houdt er niet van de quirky Beau Finado
ondanks het kritiek krijgt dat het te ''woke'' is of zoiets vind ik het nog steeds vanouds CSI leuk kijkgenot
ik zal niks spoilen over de verhaallijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |