quote:Mocro Maffia is een Nederlandse misdaadserie over de onderwereld in Amsterdam. De serie is bedacht en ontwikkeld door Achmed Akkabi en Thijs Römer, exclusief voor Videoland, waar de serie op 11 oktober 2018 in première ging. Het verhaal is ingegeven door het boek Mocro Maffia van Wouter Laumans en Marijn Schrijver.
Film*quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:46 schreef D. het volgende:
Ik zie dat er een 'sub-serie' Tatta was, aanrader deze eerst te kijken voor aan seizoen 5 te beginnen?
Geen ideequote:Op zondag 4 juni 2023 18:53 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoeveel afleveringen bevatten dit seizoen?
7.quote:Op zondag 4 juni 2023 18:53 schreef Nielojram75 het volgende:
Hoeveel afleveringen bevatten dit seizoen?
Ik vind het wel steeds onrealistischer worden. Die aanslag. Alsof een Italiaanse capo zich zo voor schut laat zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerlijke aflevering.
Mooi dat ontvoeren van dochter van de mafia baas, dacht eerst is dochter van de minister.
Op einde is denk een aanslag op het ministerie.
Tja die aanslag, bij Telegraaf is zoiets ook gebeurd ooitquote:Op maandag 19 juni 2023 18:52 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik vind het wel steeds onrealistischer worden. Die aanslag. Alsof een Italiaanse capo zich zo voor schut laat zetten.
Die was naar de havenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:47 schreef Vlinder het volgende:
Nou. Zou Paus echt dood zijn?
M'n man denkt dat het de Belgische neef was. Die was niet meer in beeld
Ah dan hadden we dat gemist. Dank je!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 06:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Die was naar de haven
Ik denk wel dat ie een of andere dubbelganger heeft geregeld (gedwongen ); aangezien zijn halve kop eraf lag zou ie daar nog best mee weg kunnen komen. Vertrouw die Italiaan voor geen meter, heeft vast zijn mond open getrokken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 00:47 schreef Vlinder het volgende:
Nou. Zou Paus echt dood zijn?
M'n man denkt dat het de Belgische neef was. Die was niet meer in beeld
Ik zou het ergens wel realistisch vinden, er zitten nog genoeg kopstukken in de serie om het vermakelijk te houden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:15 schreef Vlinder het volgende:
Ik zou het een deceptie vinden als ie echt dood zou zijn
Ik heb hier hardop om gelachen. Alsof ze de omgeving niet zouden afzetten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 05:51 schreef RipCity het volgende:
De politie was er al maar hij loopt zo dat gebouw uit?
Nee, nog 1 seizoen hierna. Volgend jaar.quote:
Juist wel... je zag alle personen het nieuws er van bekijkenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:08 schreef linebear het volgende:
Heel raar dat er deze aflevering niks over de aanslag gezegd werd
https://www.ad.nl/show/gr(...)tevergeefs~a12b4ea1/quote:Gruwelijke plottwist in Mocro Maffia shockeert kijkers: complottheorieën van hoopvolle fans zijn tevergeefs
Goede vraag wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij het tafel gesprek dacht ik echt dat die klager vermoord ging worden.
Maar het was die man het het grijze haar, hoe wisten ze dat hij had gepraat met tatta?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een soort van waarschuwing was richting die klager, zo van, als je nog even doorgaat dan ben jij de volgende. Had helemaal niet door dat die grijze met Tatta had gesprokenquote:
Dat dacht ik in eerste instantie ook, zo van ik laat zien hoe hard ik ben door een willekeurig iemand neer te schieten (die ook nog zijn best deed om de boel te sussen). Maar toen realiseerde ik me ook dat hij met tatta sprak.quote:Op zondag 2 juli 2023 06:56 schreef josja het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het meer een soort van waarschuwing was richting die klager, zo van, als je nog even doorgaat dan ben jij de volgende. Had helemaal niet door dat die grijze met Tatta had gesproken
Hij had dat gesprek met Tonnano in een restaurant, en toen Tonnano terug in zijn auto was zat Otto achterin en stapte Tatta even later in. 1+1=2 voor Tonnano. Het zijn wel criminelen, maar logisch nadenken kunnen ze wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 08:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit seizoen is zoveel beter dan vorig seizoen.
Heerlijke aflevering weer, harde dialogen.
Samira die met een asbak die jongen dood slaat?
Bij het tafel gesprek dacht ik echt dat die klager vermoord ging worden.
Maar het was die man het het grijze haar, hoe wisten ze dat hij had gepraat met tatta?
Zeker, vegen die gozerquote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef Oliver23 het volgende:
Die Havik begint ook wel irritant te worden zeg.
Dat Celientje het genadeschot mag geven.quote:
En Fort Alphaquote:Op maandag 3 juli 2023 12:23 schreef Rnie het volgende:
De acteur die het broertje van Tatta speelt, heeft volgens mij qua ervaring alleen de musical van groep 8 op zijn cv staan. Wat is die gozer slecht zeg.
Noem dan zn naam, kansloos artikelquote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Mocro Maffia-acteur verdachte in oplichtingszaak
https://www.telegraaf.nl/(...)e-in-oplichtingszaak
Op heterdaad betrapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |