Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juistquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kwam ie er weer weinig in voor of heeft ie het gewoon zwaar?
Hij heeft het zwaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, kwam ie er weer weinig in voor of heeft ie het gewoon zwaar?
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juist
Sloeg ie zijn broer nou dood?quote:
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tatta kwam er veel in voor, vond hem goed juist
Hatelijk he.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:40 schreef Rnie het volgende:
SamiraGodmother
Fuck, wat een irritatie wekt ze bij mij op zeg.
Ik dacht van wel. Maar misschien zien we hem volgende aflevering ook wel weer soort van levend in beeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:39 schreef Canelo het volgende:
Sloeg Tatta nou echt z’n broer dood of niet?
Nou die leek me zo dood als een pier; Tatta ging flink tekeer op zijn hoofd. Stomme lul trouwens, waarom ging ie coke verkopen aan die enge woonwagengast?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht van wel. Maar misschien zien we hem volgende aflevering ook wel weer soort van levend in beeld.
Om met het geld er van door te gaan, hij verkocht het aan zijn neef, dus die dacht dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:43 schreef josja het volgende:
[..]
Nou die leek me zo dood als een pier; Tatta ging flink tekeer op zijn hoofd. Stomme lul trouwens, waarom ging ie coke verkopen aan die enge woonwagengast?
Gelukkig is dit probleem opgelost.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:47 schreef Oliver23 het volgende:
Die Havik begint ook wel irritant te worden zeg.
"Dit is wat je krijgt als je mij probeert te nakken, net als je vader" o.i.d., dus hij was in de veronderstelling dat het Harrie was (denk ik). Die andere gast vond het te pijnlijk om Rinus het nieuws te brengen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Vond het wel allemaal wat snel gaan deze finale.
- Schoot tatta bewust zijn broer dood ?, ik dacht van niet, maar kon niet verstaan wat tatta vertelde.
Dankquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
"Dit is wat je krijgt als je mij probeert te nakken, net als je vader" o.i.d., dus hij was in de veronderstelling dat het Harrie was (denk ik). Die andere gast vond het te pijnlijk om Rinus het nieuws te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |