Ja die vond ik dan weer niks. Maar ik heb er echt de ballen verstand van. Ik vond die van Antoinette heel mooi.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik vond die van Gio eigenlijk wel de beste foto.
Jij keek alleen om naakte mensen te zien?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 04:22 schreef Alicia76 het volgende:
Ik kijk het niet meer. Sinds ze blijkbaar de naaktshoot niet meer durven ben ik afgehaakt. Die verpreutsing haat ik echt tot in diepst van mijn ziel. BAH!!!
Die van Claes vond ik echt tof.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
Deze dus:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:07 schreef golfer het volgende:
Wel een leuke opdracht met die dierenmaskers.
En die foto van Gio vond ik de beste.
Niet.quote:
Ja kvind het ook wel stomquote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Doei Gio, niet te vertrouwen die voetbaltypes bij dit soort TV series…
M'n vrees was dus terechtquote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Leuke eerste aflevering maar al een paar hele fraaie foto's! Snapte alleen die uitleg niet over waarom er in de 1e aflevering al iemand uit moet. Het werd gedaan alsof die save een heel ding is, maar die is er in eerdere seizoenen toch ook geweest?
Verder vind ik het als groot Feyenoord-fan erg leuk dat Gio mee doet, dat is toch altijd wel een idool van me geweest toen ik nog op de leeftijd was dat je idolen hadmaar voor mij is het wel een legende dus. Weet niet niet wanneer dit precies opgenomen is, dus hoop niet dat hij een Heitingaatje hoeft te doen in verband met z'n dienstverband in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |