dit was toch een driekwartier geleden al?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice is boos, ze is 'achter' geweest en zeiden dat dit de regels zijn
Mirthe vertelt het net weer tegen Marciano en Babettequote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit was toch een driekwartier geleden al?
Misschien was achter nog even druk of dichtquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dit was toch een driekwartier geleden al?
ik zie babette met marcio buiten zitten en zowie die erbij staatquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe vertelt weer het hele verhaal tegen Babette......
eigenlijk is dat typisch, wanneer iemand een verhaal vertelt het iedere keer iets anders en iets uitgebreider wordt...
weer 'maar' 75 euro, als het nou 250 was geweest...
Mirthe wilde ook naar 'achter', maar Eunice was al geweest...
mooi zo (ik was het ff vergeten)quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jappie stond op groen voor de föhn, daarom knip Wendy Jappie wel
maar 75 euro , tja myrthe kan je wel wat eten voor kopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
eigenlijk is dat typisch, wanneer iemand een verhaal vertelt het iedere keer iets anders en iets uitgebreider wordt...
Ze zijn nu in kamer 4quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie babette met marcio buiten zitten en zowie die erbij staat
quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë wil droog baking soda in de broodrooster gooien (ze heeft er net in zitten poeren met een stalen dingetje) en dan in laten trekken.
Janet zegt dat dit kan
Ze is nu weer naar buiten gelopen.... ik hoop echt dat ze de baking soda ergens anders voor nodig had.....quote:
Maar 250, als het nou 1000 was geweest….quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Erik to the rescue.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:50 schreef Monique___ het volgende:
erik de amateur reparateur wordt erbij geroepen![]()
Zoe kreeg een error?quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:51 schreef mootie het volgende:
Erik gaat nu helpen. Er is steeds kortsluiting als de toaster wordt gebruikt.
quote:
Niks mis mee om even te kijken of je iets kunt zien.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:52 schreef mootie het volgende:
Ik vind het overigens heel goed dat Erik zich hier voor inzet.
Consumptiemaatschappij, oh, werkt niet meer? Wegpleuren en nieuwe kopen.
ik vind hem ook gevaarlijk bezig, vooral met de fohn straks ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:53 schreef Monique___ het volgende:
erik legt uit: die doen ze er bewust in (ander type schroef) zodat mensen die er niet zoveel vanaf weten er bewust van af blijven , want het kan heel gevaarlijk zijn..........
ja ik snap dit ook niet.. dit flikker je toch weg..quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind hem ook gevaarlijk bezig, vooral met de fohn straks ook
quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
kijk hem smilen die erik.. hij is in zijn element
Leuk toch, hopelijk lukt het hem de broodrooster weer aan de gang te krijgenquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
kijk hem smilen die erik.. hij is in zijn element
dat, ik vind het doodengquote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik snap dit ook niet.. dit flikker je toch weg..
je gaat toch niet het risico lopen om aan stroom te hangen..
Ik vermoed maar zo dat hij weet wat hij doet.quote:Op donderdag 11 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik snap dit ook niet.. dit flikker je toch weg..
je gaat toch niet het risico lopen om aan stroom te hangen..
Ik weet het niet bij hem.. volgens mij prutst hij maar watquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij weet wat hij doet.
Hij schijnt in een repair café te werken.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik weet het niet bij hem.. volgens mij prutst hij maar wat
Valt ook weinig aan te verprutsen...quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Erik verplaatst zijn moves naar Zoe, die is niet zo moeilijk....
ow oke..quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij schijnt in een repair café te werken.
*niet meer neequote:Op donderdag 11 mei 2023 13:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt ook weinig aan te verprutsen...
Beetje binnenin schoonmakenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed maar zo dat hij weet wat hij doet.
Schroefje los...quote:
Daar weet Erik wel raad mee.quote:
vaag inderdaadquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe mag iets voor haar vader wel op haar t'shirt schrijven, maar niet op een kussensloop.
Geen idee wat, maar ZOe had antwoord van achter
Niet slopen dusquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Mirthe mag iets voor haar vader wel op haar t'shirt schrijven, maar niet op een kussensloop.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:12 schreef Ebinas het volgende:
He, nog een broodrooster.
Zit ik helemaal op het puntje van mijn stoel voor de test.
Moet er nog 1
kussensloop is algemeen goed en hoort bij het interieur .. dr eigen shirt is haar probleemquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Stop vloog er uit geloof ikquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
Waar had de broodrooster last van? Of hebben we een pseudo gebrek gefaked om Erik als een goede techneut te doen voorkomen?
stoppen sloegen blijkbaar uit ervanquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:15 schreef chufi het volgende:
Waar had de broodrooster last van? Of hebben we een pseudo gebrek gefaked om Erik als een goede techneut te doen voorkomen?
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
OMG wat is die zowie dom
jw: hoeveel watt is dit apparaat
zowie: 15 of 20![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
OMG wat is die zowie dom
jw: hoeveel watt is dit apparaat
zowie: 15 of 20![]()
![]()
we gaan het zienquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:17 schreef Ebinas het volgende:
Maar hey, mss was de net geteste wel de boosdoener en wist Zoe dat.
Dat zou betekenen dat Erik het gefixed heeft
mss doen ze dat ook wel en was de net geteste op zichzelf al de boosdoenerquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
1 apparaat tegelijk was toch het advies van achter ..
Bizar hè want hier regent het al een hele tijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we gaan het zien
ze hebben zowaar zonnetje daar
Praat me even bij.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:19 schreef Monique___ het volgende:
eunice is niet gevoeliger..
eunice = grote aanstelster met haar 145 cm
Pepermunt,lavendel en citroen...quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2x achter elkaar ook.
Is jullie spoilerknop kapot of zo
Tegen 3 uur krijgen ze wat regen volgens buienradar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Bizar hè want hier regent het al een hele tijd
Kunnen ze lekker buiten gaan lopenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tegen 3 uur krijgen ze wat regen volgens buienradar.
In Bacardi lemon?quote:
Een beetje knippen en plakken en je kunt 'klusjesman Erik' in de uitzending wegzetten als een lijmsnuiverquote:
Bohhquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:25 schreef Ebinas het volgende:
een wat stevige lunch voor Bern.
Ojee, da's vragen om problemen
2 boterhammen met gebakken ei
Komt Eunice vast ook erachter aan.quote:
Nu lijk je Mirtte wel.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een beetje knippen en plakken en je kunt 'klusjesman Erik' in de uitzending wegzetten als een lijmsnuiver
ik hoef dat niet te zien op de streamquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt Eunice vast ook erachter aan.
Zij doet natuurlijk een 3 dubbele flikflak achterover met gestrekte afsprong het bad in
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik hoef dat niet te zien op de stream
Lekker dutje doen ...heerlijk!quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel lekker, zeker.![]()
Maar denk dat Bern zijn oogleden zo nog wat zwaarder zullen aanvoelen
Ze hebben zaterdag een songfestivalquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:28 schreef Sestra666 het volgende:
ze gaan playbacken ofzo? klinkt niet heel enthousiast
Eens met Wendy.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Hoempah het volgende:
Wendy zegt ongeveer fuck het songfestival
khoef dat ook niet te zienquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Hoempah het volgende:
Hoort er bij zo te lezenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
bern lijkt met zijn ogen open te slapen
Jammergenoeg camera weg.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
Dat zeiden wij ookquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Hoempah het volgende:
gelijk heeft ze .. maar erik kan er niet zo goed tegen dat het niet volgens ZIJN schema gaat nuquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy
Mooi dat ze het opneemt voor die wakker blijvers. Die willen met muziek even uit hun dip komen. Erik met z'n schema moet maar even wachten
Wendy: "Dan vragen ook hoe lang jullie blijven, alsof je dat weet! Je bent blij dat je wakker blijft, ga d'r zelf aanstaan. Zelf liggen ze allemaal te snurken. Slaat toch nergens op, het songfestival alsjeblieft zeg."
Doelde ergens anders opquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
word weer niet naar ons geluisterd
Ach gosquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Bern: "Wil je mij helpen herinneren dat ik afwas lunch heb?"
Jasper: "No problem, maar ik kan het wel doen"
Bern: "Dat is lief.... Ik denk dat ik eh..... nog wel in staat ben om nog wat af te wassen. Maar eh... met al te zware borden gaan lopen dat durf ik even niet aan"
Wat een onzin toch weer. Erik ging er in mee zei wanneer willen jullie en is ook tevreden met het feit dat ze morgen gaan oefenen, hij deed helemaal niet moeilijk of zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gelijk heeft ze .. maar erik kan er niet zo goed tegen dat het niet volgens ZIJN schema gaat nu
En bij de volgende opdracht moeten ze voor hetzelfde bedrag weer met een stomme bal gaan gooienquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:06 schreef Ebinas het volgende:
Ohhhh Bern heeft het echt wel slecht.
Sas gaat naar het toilet.
Hij zakt wat onderuit "niet gaan liggen" zegt ze
Hij zit weer rechtop
hoorde hem op het balkonnetje toch moeilijk moeilijk doenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een onzin toch weer. Erik ging er in mee zei wanneer willen jullie en is ook tevreden met het feit dat ze morgen gaan oefenen, hij deed helemaal niet moeilijk of zo
Dat zei Isaac vanmorgen ook in gesprek met Tiano en Babs. Dat ze zich nu heel belangrijk voelt .quote:
Die heeft het zwaarquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef Ebinas het volgende:
Bern gaat zo lopen.
En Sas gaat koffie voor hem maken.
Hij vroeg alleen wat hun het best uitkwam, Babette zei wat stel je voor. IK vond hem helemaal niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hoorde hem op het balkonnetje toch moeilijk moeilijk doen
Hij stond op die trap op de achtergrond anders aardig door te zeveren. Voordat Babs de muziek hard aanzette zegt ze nog, als we nu nog heel lang discussiëren dan eh ..quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een onzin toch weer. Erik ging er in mee zei wanneer willen jullie en is ook tevreden met het feit dat ze morgen gaan oefenen, hij deed helemaal niet moeilijk of zo
ik dacht aan leverworst, vond het al geen lekkere combiquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
wat is dat voor een worst in die pan? lijkt wel boterhamworstje?
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op donderdag 11 mei 2023 13:42 schreef Monique___ het volgende:
wat is dat voor een worst in die pan? lijkt wel boterhamworstje?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk zouden ze deze opdracht drie keer moeten herhalen waardoor iedereen aan de beurt komt en dus een mindfuck
owww dat eet ik koud al niet..ieuwquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik dacht aan leverworst, vond het al geen lekkere combi
Ze waren in overleg. Hij met Marciano en Babette. De een zei zus de ander zei zoquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij stond op die trap op de achtergrond anders aardig door te zeveren. Voordat Babs de muziek hard aanzette zegt ze nog, als we nu nog heel lang discussiëren dan eh ..
Een tippelhoertje op de Keileweg voelt zich ook belangrijkquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zei Isaac vanmorgen ook in gesprek met Tiano en Babs. Dat ze zich nu heel belangrijk voelt .
quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een tippelhoer op de Keileweg voelt zich ook belangrijk
Volgens mij hadden alle managers daar last van, er waren er zelfs twee die de hele dag door de loods te banjeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat zei Isaac vanmorgen ook in gesprek met Tiano en Babs. Dat ze zich nu heel belangrijk voelt .
Kan ook. Ze kunnen ook gewoon lekker naar bed gaan. Morgen lekker wakker film kijken en de prijzenpot x25 naar de jumbo brengenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren in overleg. Hij met Marciano en Babette. De een zei zus de ander zei zo
En de niet slapers kunnen ook in het zwembad duiken worden ze ook wakker
Ik blijf het iets raars vinden. Ze mogen niet uit de winst-pot eten of drinken kopen anders is het x25quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ook. Ze kunnen ook gewoon lekker naar bed gaan. Morgen lekker wakker film kijken en de prijzenpot x25 naar de jumbo brengen
Nee geen drinkenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het iets raars vinden. Ze mogen niet uit de winst-pot eten of drinken kopen anders is het x25
Maar ze mogen wel geld uit de winstpost verdelen, laatst 2x150 een van die twee was vrij te besteden en dan halen ze er wel drinken van? Dat mag dan wel. Zo kunnen ze ook eten kopen op deze manier dus
Mirthe nu mooi tijd om te oefenenquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben zaterdag een songfestivaldaar moeten ze voor oefenen
Nee geen drinken.devdrank die er was was van Babette haar 500 euro die ze gewonnen had met een proef.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik blijf het iets raars vinden. Ze mogen niet uit de winst-pot eten of drinken kopen anders is het x25
Maar ze mogen wel geld uit de winstpost verdelen, laatst 2x150 een van die twee was vrij te besteden en dan halen ze er wel drinken van? Dat mag dan wel. Zo kunnen ze ook eten kopen op deze manier dus
O ja zo was hetquote:Op donderdag 11 mei 2023 13:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee geen drinken.devdrank die er was was van Babette haar 500 euro die ze gewonnen had met een proef.
Over een spelquote:
Nou zon helder licht is Bern niet hoor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:56 schreef freaky40 het volgende:
Bern geeft zowat licht...niet dat hij dat niet altijd al deed, maar het is een paar watt meer...
Jw die zelf regelmatig verzaakt zeggen de anderen die met hem klaverjassen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:56 schreef pingu66 het volgende:
JW wil niet met Morrie klaverjassen want ze kan er niets van zegt JW. Janet gaat wel met Morrie zegt ze. JW moet lekker met zijn kind vrouwtje memorie of Pim Pam pet gaan spelen ...
Nee, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou zon helder licht is Bern niet hoor.
Of valsspeelt ( iq test)quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jw die zelf regelmatig verzaakt zeggen de anderen die met hem klaverjassen.
Ik ook ...hij loopt daar ook alsof hij slachtoffer is van ietsquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
Ik vraag me echt af of Bern het vol houdt
Dat zegt ze al de hele tijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. maar Miertje vindt het allang niet meer erg omdát het maar ¤75 is
Top ideequote:Op donderdag 11 mei 2023 14:04 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: 1 team 1 taak morgen laatste kwartiertje drinken we een biertje
Eunice is al naar achter geweest. Daar waren ze keihard tegen haar en kwam jankend terug.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje is het er ng steeds niet mee eens, haalt keer op keer excuses aan dat niet eerlijk is, alle opdrachten gehaald heeft, best wel een geldverdienster is, best nog fit was en niet 36sec sliep .. ze wil nog steeds naar Achter
Ze heeft niet eens door hoe achterlijk ze praat en kwalijk zelfsquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is nog hartstikke wakker
Bern en Babs hebben al inkakkers volgens haar
Zij is nog helemaal wakker
Het is sowieso 'doping' in algemene zin want zij hebben het nodig om te functionerenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:14 schreef 5thencounter het volgende:
Rookdoping? blijf je van nicotine wakkerder dan "normale" mensen?![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen ze het beter ontwennings doping noemen om wakker te blijven helemaal niet rokenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is sowieso 'doping' in algemene zin want zij hebben het nodig om te functioneren
wat een actie.......quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:17 schreef woxxel het volgende:
Jahoor. Zoe met de handdoek lm met isaak boven
En wat doet Isaac eraan om het te stoppen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:17 schreef woxxel het volgende:
Jahoor. Zoe met de handdoek lm met isaak boven
Terwijl de regel is niet meer dan 5 seconden je ogen dicht. En hierbij gaat t dus niet om t inkakken of slapen of moe zijn enz enz maar om het sluiten van de ogen voor meer dan 5 seconden.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is nog hartstikke wakker
Bern en Babs hebben al inkakkers volgens haar
Zij is nog helemaal wakker
Ze hadden allebei inderdaad kunnen zeggen dat Isaac wel even kon wachten tot ze aangekleed was. Kan me niet voorstellen dat er zo'n haast is daar in de loods...quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is toch weeral te bezopen voor woorden dit?
Waarom gaat isaac met haar naar boven als ze er zo blij looptquote:
denk dat het hem leverworst zal wezen hoe ze erbij looptquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom gaat isaac met haar naar boven als ze er zo blij loopt
Zou ze er ook zo hebben bijgezeten als Erik of Bern even iets wilde bestellen?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze hadden allebei inderdaad kunnen zeggen dat Isaac wel even kon wachten tot ze aangekleed was. Kan me niet voorstellen dat er zo'n haast is daar in de loods...
denk dat erik het wel zou kunnen waarderen itt icequote:Op donderdag 11 mei 2023 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ze er ook zo hebben bijgezeten als Erik of Bern even iets wilde bestellen?
Denk juist van nietquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat erik het wel zou kunnen waarderen itt ice
Vooral het klaverjassenquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:33 schreef Monique___ het volgende:
buiten is het ook gezel
[ afbeelding ]
Mirthe had tijdens yoga 36 0f 37 sec haar ogen dicht dus ze mag niet meer meedoenquote:
lolquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mirthe had aan het eind van haar lange yoga sessie de ogen te lang dicht..
is dus af
Lullig voor haar.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirthe had tijdens yoga 36 0f 37 sec haar ogen dicht dus ze mag niet meer meedoen
ze had heeeel lang haar ogen dicht..quote:
Ik woon redelijk in de buurt van de loods maar hier ook regen. Het is blijkbaar altijd zonnig in het mini staatje...quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:37 schreef woxxel het volgende:
Die ligt daar te zonnen en hier regent het.
Toen hij mee deed met de dansmarathon bij sbs6 was hij 3 dagen wakker en in het laatste uur ofzo stond hij ook al dansend te slapen met zijn ogen open.quote:Op donderdag 11 mei 2023 13:32 schreef Monique___ het volgende:
Ohja Bern heeft ervaringquote:Op donderdag 11 mei 2023 14:39 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Toen hij mee deed met de dansmarathon bij sbs6 was hij 3 dagen wakker en in het laatste uur ofzo stond hij ook al dansend te slapen met zijn ogen open.
Met aflossingen en rustmomenten toch?quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:48 schreef engine het volgende:
Dansmarathon was 50 uur dacht ik dus redelijk vergelijkbaar.
Per koppel een uur pauze geloof ik. Kan ook iets meer zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met aflossingen en rustmomenten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |